Dat je niet zelf die rugzak bleef sjouwen maar iemand bij je had die hem stug 4 uur lang op hield en achteraf aan t klagen was over zere rug ed.quote:
afsluiter lowlandsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef menesis het volgende:
nu we toch met dit soort grappige verhalen bezig zijn:
mogelijk oorzaakquote:uitsmijter
gewoon ff ontopictitelquote:
M'n iPodquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:12 schreef Varr het volgende:
Ik neem volgend jaar mee
meer drank
knakworstjes/vlees
wegwerp bbq
gaspitje
pannetje
Dat vind ik ook zo wat, ben je verdomme op een festival, ga je draagbaar muziek meenemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]200 Optredens en dan een iPod meenemen?
LoL, ik ga naar Rock am Ring maar had ook dit topic weer opgezochtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Elvislives het volgende:
Ik ga naar Pinkpop en trek me uw aller adviezen van harte aan! (kut TVP)
Zelfde geldt voor mij! Was vorig jaar (lowlands) blij dat ik mijn tent nog op kon zettenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:56 schreef Svensational het volgende:
Iig niet teveel bier drinken als je in de rij staat.
Ik heb nog nooit van m'n leven zó nodig moeten pissen. En dat dan ook nog 2 uur ophouden
!
Vorig jaar was ik er in een uurtje of 2 wel doorheen. In 2001 in een half uur. In 2003 in 5 uur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:35 schreef Spec87 het volgende:
Hoe lang is de rij in de praktijk? 1u uur of meer richting 6u?
Caravans worden geregistreerd. Dus als je hem laat staan krijg je de bon voor de verwijderkosten gratis en voor niets thuisgestuurdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
gewoon lekker op de camping gaan staan met een gare caravan van een paar honderd euro. iets verder van het terrein, wel lekker niet uren lang met die kutzooi lopen sjouwen. en op het eind van het feest gewoon lekker met een auto zonder caravan vertrekken.
Je hebt misschien geen meisje mee....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:36 schreef Roellio het volgende:
Luchtbed (dit jaar vergeet ik 'm niet want ik heb geen meisje om bij in te trekken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |