abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:50:53 #101
97111 ukga
Siewosie baas
  zondag 24 september 2006 @ 09:16:42 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_42087568
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:44 schreef AngrodTiwele het volgende:
natuurlijk zijn zowel Tony Jaa als Bruce Lee twee grote namen in de wereld.
Je kan ze natuurlijk niet vergelijken met elkaar, andere tijd, andere vechtsport.
Je vergelijkt ze toch zelf al met elkaar? Natuurlijk kun je ze met elkaar vergelijken; je kunt ze alleen niet met elkaar gelijkstellen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_43594838
Net gezien, beste martial arts film sinds lange tijd.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_43605397
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef Knipoogje het volgende:

Bruce Lee en Tony Jaa zijn niet te vergelijken. In UFC zouden ze niets voorstellen in ieder geval, hoe cool hun moves ook zijn. Anders hadden we al lang meer kungfu gasten daar gezien.

Jet Li kan het echter helemaal wel schudden tegeen Bruce en Tony, want die is meer van de acrobatische toeren. Hij heeft zelf toegegeven dat hij maar een matig vechter is. Wel extreem snel...
Ik denk dat Tony van alle Martial Art acteurs ooit over de aarde hebben gewandeld, de hardste vechtsportachtergrond heeft. Muay Thai wint het op staand gebied van elke niet full-contact vechtsport.
Dit maakt Tony in ieder geval gevaarlijker in de UFC dan Bruce Lee (als deze nog zou leven). Ik zeg niet dat Tony gevaarlijk is, maar gevaarlijker dan Bruce Lee iig
Extremistisch gematigd.
  donderdag 16 november 2006 @ 22:58:44 #105
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_43624062
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:02 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik denk dat Tony van alle Martial Art acteurs ooit over de aarde hebben gewandeld, de hardste vechtsportachtergrond heeft. Muay Thai wint het op staand gebied van elke niet full-contact vechtsport.
Dit maakt Tony in ieder geval gevaarlijker in de UFC dan Bruce Lee (als deze nog zou leven). Ik zeg niet dat Tony gevaarlijk is, maar gevaarlijker dan Bruce Lee iig
Ik betwijfel ten zeerste of Muay Thai wel de hardste stijl is. Ten tweede denk ik dat alle grote namen van nu, voornamelijk dojo vechters zijn. Itt tot de zgn 'oude garde' waar veel meer een wedstrijd of zelfs praktijk achtergrond achter zit. En aangezien danmentaliteit mee gaat spelen, word het een heel ander verhaal. En behalve mooie shows met een hoop sprongen salto's en andere ongeind, hoe leuk ook om naar te kijken, kom je verder niet veel tegen over de pure beheersing van de techniek. Zweven aan een touwtje kan iedereen.

Wat niet wegneemt dat het weer een goede film was met leuke bewegingen en zeer goede beheersing en choreografie
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 9 september 2007 @ 19:30:59 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53055681
Ik heb hem net pas gezien. Wat een film zeg. Echt de beste vechtfilm die ik ooit heb gezien. Vond hem cooler dan Ong Bak. Vond alleen het olifantje zielig.

[ Bericht 76% gewijzigd door Federer-fan op 09-09-2007 19:38:29 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')