quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:02 schreef P8 het volgende:[..]
Ik denk dat Tony van alle Martial Art acteurs ooit over de aarde hebben gewandeld, de hardste vechtsportachtergrond heeft. Muay Thai wint het op staand gebied van elke niet full-contact vechtsport.
Dit maakt Tony in ieder geval gevaarlijker in de UFC dan Bruce Lee (als deze nog zou leven). Ik zeg niet dat Tony gevaarlijk is, maar gevaarlijker dan Bruce Lee iig
Ik betwijfel ten zeerste of Muay Thai wel de hardste stijl is. Ten tweede denk ik dat alle grote namen van nu, voornamelijk dojo vechters zijn. Itt tot de zgn 'oude garde' waar veel meer een wedstrijd of zelfs praktijk achtergrond achter zit. En aangezien danmentaliteit mee gaat spelen, word het een heel ander verhaal. En behalve mooie shows met een hoop sprongen salto's en andere ongeind, hoe leuk ook om naar te kijken, kom je verder niet veel tegen over de pure beheersing van de techniek. Zweven aan een touwtje kan iedereen.
Wat niet wegneemt dat het weer een goede film was met leuke bewegingen en zeer goede beheersing en choreografie
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet