Hilllllldee!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef chillehilde het volgende:
=hilde=
Ik begrijp het ook niet goed al die verhalen bij je naam.... het gaat ze er idd om dat je ze met hun naam confronteert en dat ze dan hun verhaaltje kunnen doen bij je...pleurt op zeg!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef chantal1986 het volgende:
Aandachts hoeren ?
en jij plakt liever gore zinnetjes in je naam wat er gezegt is in een gesprek wil je 18 cm diep in me darmkanaal voelen nee das zinvol
alsof de mensen daarop zitten wachten dat jij goor bezig bent moet jezelf weten wiil niet zeggen dat andere mensen het wat kan boeiend :S
Jij bent wel aandachts geil he? Stalk je hem ofzo? je komt nooit op fok. Maar topics van de TS vindt je altijd wel. Zoek eens een leven?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef chantal1986 het volgende:
Aandachts hoeren ?
en jij plakt liever gore zinnetjes in je naam wat er gezegt is in een gesprek wil je 18 cm diep in me darmkanaal voelen nee das zinvol
alsof de mensen daarop zitten wachten dat jij goor bezig bent moet jezelf weten wiil niet zeggen dat andere mensen het wat kan boeiend :S
Doeiiaaaaaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef chantal1986 het volgende:
nee ik kom idd nooit op fok en me account ga k ook verwijderen
ennuh zoek zelf maar een leven
Dan moet je even topic in feedback openen,met de vraag of Yvonne je account wil wissen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef chantal1986 het volgende:
n me account ga k ook verwijderen
doeiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef chantal1986 het volgende:
DAAG
Hi, ifquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:49 schreef Barcelona het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog wel redelijk toch??
is van een vriendinnetje uit de lijst..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:24 schreef Yildiz het volgende:
Hi, if
en het is number
en nog wat komma's hier en daar
zo ongeveer
Nu staan ze er iig niet meerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:12 schreef Feestkabouter het volgende:
dinsdag 16 aug. om 12.19 (daar staan ze nog gequote)
niet dat ik mensen hiermee wil aanzetten om daar alsnog te kijken, niet dat ik per se moderators wil zeggen dat ze die post ook moeten editten......... maar gewoon dat ik wil aangeven dat als je eenmaal iets hebt gepost.........
wat zou google in zijn cache allemaal bewaren?
Dat is ons probleem nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef Feestkabouter het volgende:
nou die google-cache nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |