quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PHP > 33 jarige fokker = geheimtaal.![]()
![]()
Valt reuze mee hoorquote:[..]
Je moet maar durven.![]()
Hmmm, toen ik in 1986 actief met computers was bestond dat nog niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef hicham het volgende:![]()
PHP is een programmeertaal om een website dynamisch / interactief te kunnen maken. Dit forum is ook geprogrammeerd in PHP
Dat is dan wel weer een goede antidiefstalbeveiliging ja.quote:Valt reuze mee hoorZijn gewoon een stelletje paupers die de muur hier bij het voetbalveldje onder hebben zitten kladden met grafitti. Motor staat sowieso nog steeds zonder achterwiel en achter paaltjes waardoor er niet eventueel een bestelbusje aan kan komen rijden en inladen
PHP en Pepquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, toen ik in 1986 actief met computers was bestond dat nog niet.![]()
Is HTML niet genoeg dan.![]()
![]()
PHP is iets scriptsachtig ofzo?![]()
[..]
Dat is dan wel weer een goede antidiefstalbeveiliging ja.![]()
Dordentaars, Zuiderdijk.
Heeft dat [url= gedoe nog een naam?![]()
![]()
Ah, zo'n hoerenwijk kan ik best wat aan hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
PHP en Pep![]()
Dat stukje zuidendijk is nog ok, ga je iets meer naar links als je voro de voordeur staat dan kom je in een pauper kut hoeren tering teffus wijk. Waar je nu zit zit je goed, een kanttekening, je achtertuin ligt aan de Laan der Verinigde Naties = drukke weg. Maar de overlast kan meevallen omdat je daar net goed zit denk ikMaar dat kun je beter zelf ondervinden
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmmm, toen ik in 1986 actief met computers was bestond dat nog niet.![]()
Is HTML niet genoeg dan.![]()
![]()
PHP is iets scriptsachtig ofzo?![]()
Dat is geen programmeertaal. Dat noemen ze hier UBB code. Althans, zo werd het genoemd. Volgens mij hebben ze er nu weer een andere naam voorquote:[..]
Heeft dat [url= gedoe nog een naam?![]()
![]()
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
[..]
dan kom je in een pauper kut hoeren tering teffus wijk.
Naja het valt opzich wel mee maar het is niet de meest leuke buurt zeg maar. Dat stukje heet oud krispijn en dat is het foute stukje oud krispijn. Maar een bikkel uit Hoogvliet trekt dat makkelijk jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, zo'n hoerenwijk kan ik best wat aan hebben.![]()
Goede tip van die tuinzijde, daar gaan we even extra op letten.![]()
Laat ik eens neer gaan.![]()
![]()
Ah, dan maak ik daar geen kopzorgen meer over vannacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef hicham het volgende:[..]
Daar komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus wel webpagina's schrijven.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Makster het volgende:
Stel je gaat daar wonen en stel ik ging echt kijken naar een huis waar ik naar wilde gaan kijken dan woonde we 4 minuten bij elkaar vandaan![]()
En ik nu pasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:00 schreef hicham het volgende:
[..]
DamnIk heb nu pas door dat je vanwege de megameet zo graag hebt willen leren kneedownen [afbeelding]
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen niet ontwerpen. Vanaf nul dan qua ideeen.![]()
Ziet er leuk uit die websitequote:Check dat de site van ons dochterbedrijf, wel mooi maar niet meer zo functioneel.
http://www.radaseals.nl/
Alleen ik kijk daar misschien anders naar.![]()
Lijkt mij wel aardig dynamisch, dat wel.![]()
Ging over dat huisje kijken toen je voorstelde of je mee moest gaanquote:
Jouw ex?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef Herr.Flick het volgende:
http://www.motoport.nl/OccasionsXL/detailxl.cfm?MotorUniekNr=3142
Motortje kopen?
Weinig km's,slechts 3 maanden aan gesleuteld!
(kenteken MN-JG-74,datum 1e toelating: 8-4-2005)
quote:
Klein en makkelijk mee te nemen in een rugzak op de motorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar wat heb je voor notebook besteld? En is er nu een oude te koop?![]()
[..]
En de brommert aan het slot dat om de paal vast leggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:29 schreef hicham het volgende:
Godverdetering![]()
![]()
![]()
Krijg me net toch ff een hartaanval en adrenalineshot
![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |