Ik doe het in mijn eentje met een hand en been vastgebonden, glitter-boy.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef Paxlie het volgende:
alsof een stuk of wat fokkers genoeg zijn om mij neer te krijgen
pain dusn't hurt mequote:
Zeg, het was niet mijn toontjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een depressief toontje, Reese.![]()
ik heb tegenwoordig een vriendin, dus je loverboy acties werken niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Ik doe het in mijn eentje met een hand en been vastgebonden, glitter-boy.
je nichtje zeker, ouwe palingboyquote:
nogmaals, ik kom niet uit deze contreien....quote:
Het komt in de buurt... Houd je je een beetje in?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:18 schreef Reese het volgende:
[..]
Zeg, het was niet mijn toontje
[Reese]
Wat jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar onwijs veel plezier op vakantie. Je hebt het verdiend
[/Reese]
Zo beter?![]()
Laten we daar eens over babbelen jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:12 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie ging maar is babbelen met vriendin om acte de presence te geven
Bij Sanne. Ik kreeg gisteraaf een sms van Orange dat we daar dus niet kunnen slapen. Waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:13 schreef Ole het volgende:
Bij wie zouden jullie slapen dan?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:38 schreef Skaai het volgende:
Oke, Skaai en Orange zoeken uiteindelijk toch nog een slaapplaats
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:38 schreef Skaai het volgende:
Streep dat maar weer door, we gaan bij mij slapen
Met nachtbussen e.d moet het te doen zijn.
Zeker naar utrecht..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:08 schreef heiden6 het volgende:
Nachtbussen en -treinen zijn ideaal.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Geven we daar lowlands voor op??
Furby en ik hebben al elke dag een graits indrinkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef HeatWave het volgende:
IK wil een indrink.
Wat is nou een L&S zonder heerlijk pretentieuze exclusieve indrink?
makes sense.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef HeatWave het volgende:
Mwah. combinatie van weer en een slecht programma op vrijdag en zaterdag. Geen zin om 115 euro pp neer te tellen voor 1 leuke dag.
succes!quote:Probeer nog kaarten 2de hands te krijgen en alsnog zondag te gaan.
Elke dag hierquote:
Ja, hier ook hoor. Maar das andersquote:
Wij moeten nog 150 ltr bier opmakenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoor. Maar das anders.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef Angelic1 het volgende:
Zo, ben terug. Nieuwe topic eindelijk gevonden (paar deeltjes gemist zie ik) en het gaat nog steeds door
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.quote:
Ik was al "bezig" maar erg veel animo is er nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Organiseer er eentje; ik kan morgen niet.
Kun je mooi wat terreinwerk doen morgen, wie weet bestaat die tent niet meer.
Lekkerrrrr!!!!quote:
Naja, das niet vanwege die indrink hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Geen lowlands? You have got to be kidding!
Lafferquote:
Nieuw werk toch? Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef Aventura het volgende:
Nu pas thuis van werk. En ik had beloofd om te gaan bootjevaren zometeen.
En het gaat volgens mij straks keihard regenen
duh, ik ben net verhuisd man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laffer!.
Indrink, indrink indrink!.
Dankjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Nieuw werk toch? Gefeliciteerd![]()
Ik ga morgen de hele dag bootje varen. Ik negeer de weersverwachtingen maar even![]()
Die hebben dan ook een echte baanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |