abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:19:11 #51
16082 Wytze
...Confidential
pi_35412768
Ik heb van 15 tot 19 Maart een conferentie in Cancun en vroeg me af waar ik allemaal op moet letten ?
Mijn hotel en vliegtickets zijn geregeld

Hoe zit het met de reis vanaf het vliegveld naar Cancun ?
Ik land om 23.30 op Cancun airport

Zijn er inentingen die ik moet halen ?

Zijn er nog verdere tips etc? dingen waar ik aan moet denken, op moet letten?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:15:02 #52
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_35421054
Aks je naar een conferentie gaat zal de transfer naar het hotel toch wel geregeld zijn? Dus bij aankomst letten op het bordje 'Mr. Wytze **** Conference'.

Voor 4 dagen in een 5* all in hotel in Cancun zou ik me om inentingen maar eens geen zorgen maken, denk ik.

Er zijn wel eens mensen geweest die een wat spannender reisje gemaakt hebben, vermoed ik zo! (verder niet sarcastisch bedoeld hoor). Veel plezier in Cancun!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:23:17 #53
16082 Wytze
...Confidential
pi_35428751
damn het weer is ook zo relaxt als ik ga hehehe

Vervoer van vliegveld naar hotel is niet geregeld, is gewoon taxi pakken denk ik ?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:53:38 #54
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_35454946
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Wytze het volgende:

Vervoer van vliegveld naar hotel is niet geregeld, is gewoon taxi pakken denk ik ?
Ik zou in ieder geval niet gaan lopen

Wel een beetje een shabby conferentie, als er geen aankomst transfertje in zit. Doen wij toch beter!!! De tijd dat bij de ITC de bomen tot in de hemel groeiden is duidelijk voorbij!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:04:34 #55
16082 Wytze
...Confidential
pi_35466968
ITC?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:38:28 #56
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_35492802
ICT....
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:11:42 #57
16082 Wytze
...Confidential
pi_35603391
Het is een Internet Marketing event

I'm not in the ICT
pi_35635221
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef Wytze het volgende:
damn het weer is ook zo relaxt als ik ga hehehe

Taxi kost je een dollar of 25. Je kan beter de bus nemen, kost je 10 pesos ofwel 1 dollar (althans dat was de prijs anderhalf jaar geleden), en die rijdt ieder half uur, ook 's nachts. Het zijn rood/grijze touringcars van ADO en je kan je kaartje in de aankomsthal kopen tegenover de pinautomaat
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:59:39 #59
16082 Wytze
...Confidential
pi_35673105
En die bus stopt ook bij de Omnihotels neem ik aan ?
BTW, iemand enig idee hoe ver het rijden is van Cancun naar die Pyramides ? Wil toch nog wel iets cultuur mee pikken als het effe kan dan
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:00:56 #60
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_35684459
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef Wytze het volgende:
En die bus stopt ook bij de Omnihotels neem ik aan ?
Sure.... voor tien pesos ($0.9 dollar) wordt jij netjes voor de deur afgezet. O en er loopt iemand met je mee om je koffer te dragen, en je schoenen te poetsen en je onder te stoppen (inclusief nachtzoen). Dude, neem een taxi!
quote:
BTW, iemand enig idee hoe ver het rijden is van Cancun naar die Pyramides ? Wil toch nog wel iets cultuur mee pikken als het effe kan dan
Tulum, Ek Balam, Coba, Chichen Itza? Om maar even de bekendste te noemen... Chichen Itza (heb jij het vast over) is ongeveer drie uur rijden. Maar boek maar een toertje, lijkt me in dit geval wel aan te raden... Of anders ga je even naar El Rey, ligt in Cancun zelf.. zijn ook pyramides
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:41:08 #61
16082 Wytze
...Confidential
pi_35692450
Ik heb niet de tijd om een hele dag er tussen uit te knijpen. Ik kan wel een paaruur tussen uit,

Dus dat wordt el Rey
pi_35844293
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef Casey het volgende:

[..]

Sure.... voor tien pesos ($0.9 dollar) wordt jij netjes voor de deur afgezet. O en er loopt iemand met je mee om je koffer te dragen, en je schoenen te poetsen en je onder te stoppen (inclusief nachtzoen). Dude, neem een taxi!
[..]

Tulum, Ek Balam, Coba, Chichen Itza? Om maar even de bekendste te noemen... Chichen Itza (heb jij het vast over) is ongeveer drie uur rijden. Maar boek maar een toertje, lijkt me in dit geval wel aan te raden... Of anders ga je even naar El Rey, ligt in Cancun zelf.. zijn ook pyramides
El Rey
Je vergeet de mooiste van de regio Uxmal
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:32:39 #63
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_35862042
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:18 schreef Vogue het volgende:

[..]

El Rey
Je vergeet de mooiste van de regio Uxmal
Nee hoor niet vergeten... Maar deze vogel wil zelf in een namiddagje op eigen gelegenheid ruines bezoeken- terwijl na aankomst een taxi regelen al een groot probleem schijnt te zijn. Zullen we hem maar niet naar plaatsen als Uxmal of Edzna toe gaan sturen?? El Rey lijkt me voor hem de beste oplossing Of anders hanger er in de lobby van het hotel vast wel fotos of en site hier of daar, wellicht nog beter
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 08:42:07 #64
5428 crew  miss_sly
pi_35869184
Wij hebben tickets geboekt voor Mexico
We vertrekken 23 mei en komen 9 juni terug. We vliegen eerst naar Mexico City en vliegen terug vanaf Cancun. Hoe of wat met hotels weten we nog niet zo, maar we willen wel graag van tevoren een hotel boeken in Mexico City voor als we arriveren en iets in Cancun voor de laatste paar dagen.

De vraag dus: iemand tips voor een leuk, niet te duur hotel in zowel Mexico City als in Cancun?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35869328
Ik weet nog wel een leuk (en goedkoop!) hotelletje in Mexico City, volgens mij was het Hotel Havanna in Calle de Cuba. Meen dat het 20 of 30 euro per nacht was.
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 09:13:58 #66
5428 crew  miss_sly
pi_35869651
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet nog wel een leuk (en goedkoop!) hotelletje in Mexico City, volgens mij was het Hotel Havanna in Calle de Cuba. Meen dat het 20 of 30 euro per nacht was.
Dat is inderdaad niet duur
Ik zal eens kijken of ik het op een of andere online bookingssite kan vinden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35869773
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet duur
Ik zal eens kijken of ik het op een of andere online bookingssite kan vinden!
Dat is mij toen niet gelukt. Op de heenreis hebben we uiteindelijk in Hostel Moneda gezeten. Was wel aardig, maar Hotel Havanna was wel beter (en goedkoper!).
Wij zaten trouwens in het Centro Historico en niet in de Zona Rosa. Zona Rosa is er alleen voor de touristen en heeft wat mij betreft weinig met Mexico te maken.
pi_35870533
Liejannuh zat jij in Moneda? Wat grappig daar heb ik ook nog een kleine week gezeten, op een slaapzaal. Ik vond het er maar een ranzige zooi, vooral die badkamer... Maar de ligging was geweldig!
pi_35870868
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:02 schreef Vogue het volgende:
Liejannuh zat jij in Moneda? Wat grappig daar heb ik ook nog een kleine week gezeten, op een slaapzaal. Ik vond het er maar een ranzige zooi, vooral die badkamer... Maar de ligging was geweldig!
Ik zat met de vriend met wie ik was in een tweepersoonskamer, en het was te doen, maar ik huppelde er niet rond op mijn blote voeten!
Dat Hotel Havana was me aangeraden door een collega en dat was dus echt een stuk beter (en schoner!) dan Moneda!
Het ontbijt in Moneda was wel ok trouwens.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:21:25 #70
16082 Wytze
...Confidential
pi_35884483
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:32 schreef Casey het volgende:

[..]

Nee hoor niet vergeten... Maar deze vogel wil zelf in een namiddagje op eigen gelegenheid ruines bezoeken- terwijl na aankomst een taxi regelen al een groot probleem schijnt te zijn. Zullen we hem maar niet naar plaatsen als Uxmal of Edzna toe gaan sturen?? El Rey lijkt me voor hem de beste oplossing Of anders hanger er in de lobby van het hotel vast wel fotos of en site hier of daar, wellicht nog beter
Idd
  maandag 13 maart 2006 @ 19:25:35 #71
16082 Wytze
...Confidential
pi_35999719
Morgen
pi_36031806
Ik ga in eind juni voor 16 dagen naar Playa del Carmen, ik ben er bewust van dat het zeer toeristisch en druk zal zijn maar heb daar niet zoveel problemen mee, ik wil wel een beetje van de 'begane paden' af... Als jullie leuke tips zouden hebben voor excursies of zo, laat maar horen!
oh ja, we gaan naar hotel El Tukan, waarschijnlijk simpel maar ik heb niet zoveel luxe nodig.
pi_36032661
Huur een auto voor een dag of 3 en doe een rondje naar Chichen Itza, Izamal, Merida, Uxmal, de Ruta Puuc en Tulum. Goed te doen en kost je waarschijnlijk maar een fractie meer dan een dagtochtje voor 2 personen en is een stuk leuker!
pi_36035523
ja daar dacht mijn vriend ook al aan omdat we dan ook veel meer vrijheid hebben dan met van die georganiseerde excursies. dus dat bekijken we eens maar ik las ook ergens dat het openbaar vervoer er heel goed is geregeld dus dat is mss ook een optie...
pi_36035718
Openbaar vervoer is ook wel goed geregeld, maar niet echt handig als een paar dagen langs allerlei ruines wilt gaan struinen. Ik heb anderhalf jaar geleden een maand lang de maya route gevolgd (met het openbaar vervoer) en heb juist voor het stukje tussen Merida en Cancun een auto gehuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')