Ja, wie praat er uberhaupt tegen zijn vader?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef Jett het volgende:
weetje wat het isdie zinnen gebruik je amper in slang
Hallooo daar, - EWAAA
he lekker ding, - yo smaatje - dushi - moppie - chick
de rest is beetje vaag en gaat dan raar klinken
jezus wat zie jij er uit hé pa gezellig man feestje vanavond toch? Helemaal goed man, valt er hier al wat te zuipen? En geen wijn hè, dat weet je toch pa? Breng eens wat te zuipen, een beetje bier, en goed koud
dushi je bent tantoe spang.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:04 schreef BeeTall het volgende:
ok ik zal zelf ook wat mee proberen te helpen.
Dus het wordt
EWAAA
yo dushi wat ben jij lekker
check die man, ziet hij er niet cool uit?
strak feest?
helemaal te lauw zeg
valt er nog wat te zuipen?
geen wijn
breng eens wat te zuipen, bier en goed koud
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:07 schreef Jett het volgende:
[..]
dushi je bent tantoe spang.
check die mannetje kk stoer
en uh marocs drinken geen bier en wijn
Dat lijkt me niet zo'n succes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:13 schreef Jett het volgende:
oja
zeg maar in die toneelstuk; tabonjmek tegen die 'vader'
lijkt me juist wel stoer.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n succes.
Zeg dan pappie.. Het betekent iets anders, maar je kan het net zo goed in plaats van pa gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef BeeTall het volgende:
--- eigenlijk nog iets anders voor pa verzinnen. Maar hij zegt het tegen zijn stiefvader ---
Hey ouwe!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef BeeTall het volgende:
--- eigenlijk nog iets anders voor pa verzinnen. Maar hij zegt het tegen zijn stiefvader ---
Moggûh skoonheid. Godsallememachies wat zie jij er uit, skoftig feesie niet? Helemaal geweldig, nog wat te zuipe hier? Wijn motten we niet hebben heur, da weet je toch wel? Weer blijft et bier erges, wel koud vezelluf, want van die lauwe zooi gaan ik over me nek.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:39 schreef BeeTall het volgende:
Hallooo daar, he lekker ding, jezus wat zie jij er uit hé pa gezellig man feestje vanavond toch? Helemaal goed man, valt er hier al wat te zuipen? En geen wijn hè, dat weet je toch pa? Breng eens wat te zuipen, een beetje bier, en goed koud
Ey yo.. yo chimied, je ziet er spang uit iere, echt swietie gewoon. Ey ouwe, lekkere fissa vanavond toch?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:39 schreef BeeTall het volgende:
wie kan er een beetje Hiphop of straat taal. Ik moet een stukje tekst vertalen voor een toneelstuk, maar het lijkt nog nergens op. het is nog te weinig van de straat als je begrijpt wat ik bedoel weetje.
hier is het stukje.
Hallooo daar, he lekker ding, jezus wat zie jij er uit hé pa gezellig man feestje vanavond toch? Helemaal goed man, valt er hier al wat te zuipen? En geen wijn hè, dat weet je toch pa? Breng eens wat te zuipen, een beetje bier, en goed koud
Kan jij er iets beters van maken?
ik prata veel stoerder. met een zuid afrikaanse accentje en dan slang erdoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:47 schreef Eix het volgende:
Jett, als je naar de meet komt ga je dan ook zo praten?Volgens mij ben je nu namelijk helemaal in je element.
OMG en je speelt nog cricket ook... marry mequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:21 schreef Jett het volgende:
[..]
ik prata veel stoerder. met een zuid afrikaanse accentje en dan slang erdoor
kei stoer.
neuken jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Uhm... In Rotterdam en omgeving betekent "nakken" iets heel anders dan zuipen voor zover ik weet![]()
Ik dacht ook alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Rock-shocker het volgende:
Uhm... In Rotterdam en omgeving betekent "nakken" iets heel anders dan zuipen voor zover ik weet![]()
In Dordt zeggen ze meestal illie's nakken. Pillen slikken. Ik wist niks anders te verzinnen dus gebruikte het ook maar voor drankquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Rock-shocker het volgende:
van ''downunder''? ja we hebben natuurlijk ook zoveel ghetto's in nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:26 schreef 2Mini het volgende:
Dit topic doet niet man. Jullie zijn fake weet je. Jullie komen niet eens van down under. Ik rock tantu hard weet je. Als jullie die kaolo shit niet willen geloven dan moet je me brada checken swa. Check hier die master harde site biatch. http://wcnp.d-lux.info Hij is tranga, of niet?
Ja, like, rosmalenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:30 schreef Jett het volgende:
[..]
van ''downunder''? ja we hebben natuurlijk ook zoveel ghetto's in nederland.
ja tog.. straight from the Schilderswijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:30 schreef Jett het volgende:
[..]
van ''downunder''? ja we hebben natuurlijk ook zoveel ghetto's in nederland.
Ewaaa, Hey Spange Tanga, Damn wat zie je er spang uit, Chille fiesta noh? 100 procent boeng man.quote:Hallooo daar, he lekker ding, jezus wat zie jij er uit hé pa gezellig man feestje vanavond toch? Helemaal goed man, valt er hier al wat te zuipen? En geen wijn hè, dat weet je toch pa? Breng eens wat te zuipen, een beetje bier, en goed koud
Kan jij er iets beters van maken?
Zo moet ie wel compleet zijn TSquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:50 schreef Talena het volgende:
[..]
Ewaaa, Hey Spange Tanga, Damn wat zie je er spang omin lauw uit, Chille fiesta fissa noh? 100 procent boeng mang.
Breng me wat te chappen dan, je weet toch geen wijn druivenshit. Breng me die bier biri dangg ouwe.
Bleh dat stukje doet niet Mên
Nakken is zowel iets door je strot douwen/gieten als iemand slaan..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Rock-shocker het volgende:
ni fokken met schilderswijk vallahquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:39 schreef 2Mini het volgende:
[..]
ja tog.. straight from the Schilderswijk
quote:
Hoe wil je dat uitspreken? Dat is toch msn-taal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:15 schreef BeeTall het volgende:
EWAA
ik ben helemaal blij. Ik ga er wat van maken.
Dit is hem geworden.
EWAAA
he chimeid, check dan je ziet er spang uit..
jezus wat zie jij er uit
hé pa chill man fissa vanaaf toch. 100 procent boeng mang
check die mannetje kk stoer
Helemaal lauw man, valt er hier nog wat nakken??
En geen wijn he, dat weet je toch pa??
Breng wat te chappen, tequilla!!!
en goed chill
Thanks allemaal
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Breezertaal en straattaal is hetzelfde
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:41 schreef De_Ananas het volgende:
Vraag Jett, die kent het leven van de straat.
Bitch.. je hebt de hele topiclayout verneukt door overal een laatste reactie neer te zettenquote:
op is puikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Beng beng... Who is affraid for the slang... bang bang.. ik ben niet bang voor die slang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |