Nee mên.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
X-men en Spider-Man, zullen jullie zeker bedoelen.
Dat zeggen alle autistenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:20 schreef RichardQuest het volgende:
Futurama vond ik altijd wel geinig.
dat zeggen alle schizofrenenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
X-men en Spider-Man, zullen jullie zeker bedoelen.
Die waren cool ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:31 schreef Sidekick het volgende:
Alles valt in het niet bij Bionic Six.
dat zeggen alle klootjesvolkerenquote:
Ben je nog naar Rotjeknor geweest?quote:
Het is maar een bijbaantjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:52 schreef Tafkahs het volgende:
dat zeggen alle klootjesvolkeren
O, gelukkig dan maar. Je zal nu maar op sail moeten werken.. Ik ken iemand die dat dus gewoon doet he..quote:
Verschrikkelijk, bovendien kans op aanslagenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Tafkahs het volgende:
O, gelukkig dan maar. Je zal nu maar op sail moeten werken.. Ik ken iemand die dat dus gewoon doet he..
Gek eigenlijk, he? Dat er tegenwoordig geen goede tekenfilms meer zijn. Ja, hooguit wat Japans spul, maar verder niet. In de jaren 90 had je nog Batman en Spiderman bij telekids. Was ook wel aardig. Maar de grote diversiteit van vroeger heb je niet meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
Vroeger wisten ze nog hoe je tekenfilms moest maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |