Nope...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je Aziatisch?
Nee....wie wel eigenlijk hiero?quote:
pardon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe ze ook gepushed wordt flopt ze genadeloos.....
terecht...Gio
Volgens mij had hij het over mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe ze ook gepushed wordt flopt ze genadeloos.....
terecht...Gio
laat maar....quote:
hopjesvla!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat maar....
het is zoals die reactie eronder vermelde newbie-wil-en-krijgt-aandacht tijd....
Mission Accomplishedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat maar....
het is zoals die reactie eronder vermelde newbie-wil-en-krijgt-aandacht tijd....
blond/caramel/oranjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee....wie wel eigenlijk hiero?
Is er al iemand grijs?? Niet CDP...die is ook (tijdelijk) blond zo te zien.
oh die sloerie uit de sloppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kweet niet, maar volgens mij heeft ie over deze Goldy: GOLDY
Been there, done thatquote:
Kheb ook liever de aantrekkelijke Jaime King als Goldie..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:14 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
oh die sloerie uit de sloppen![]()
ik bedoelde goldie uit sin city
Caramel is lekker.....in ijs that is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
blond/caramel/oranje
wat jij wil..het is aanwezig
Wie zegt dat k dat ontkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Caramel is lekker.....in ijs that is.Maar verder mag je het noemen wat je wilt....je blijft een dom blondje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat maar....
Niemand...maar ik wilde het, als dom blondje zijnde, enkel even benadrukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat k dat ontken?
Ahhquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niemand...maar ik wilde het, als dom blondje zijnde, enkel even benadrukken.
Ze lijken wel op elkaar.. Jaime Pressly heeft meer een playmate uitstraling en moet het hebben van vage rollen in Mortal Kombat Conquest en straks verfilming van vechtspel Dead or Alive als gamekarakter Tina Armstrongquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:18 schreef TehRockstar het volgende:
Jaime King en Jaime Pressly.
Zelfde persoon lijkt het.
Ik geloof dat DM al wat grijze haren kreeg. Maar ik kan me vergissen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee....wie wel eigenlijk hiero?
Is er al iemand grijs?? Niet CDP...die is ook (tijdelijk) blond zo te zien.
de anti-depressiva werkt nog steeds niet hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
snel roep MarkyMark en Jerruh!
Yup. Ik ben heel benieuwd hoe het uitpakt. Zelfs ex-soapie/zangeres Holly Valance speelt Christie Allen in die filmquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef TehRockstar het volgende:
Waarin ook Devon Aoki aka Miho![]()
in speelt als Kasumi
natuurlijk niet, niets helpt tegen bitterheid en zwartgalligheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
de anti-depressiva werkt nog steeds niet he![]()
die vinden er hier geen zak meer aan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
natuurlijk niet, niets helpt tegen bitterheid en zwartgalligheid
Waar zijn je buttbuddies eigenlijk op af? Ik heb ze al lange tijd niet gezien?
Yup idd.. Actrices die blonde Helena en paarsharige Ayane spelen hebben ze wel qua gezicht goed gecast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
Een of andere lelijkerd speelt Ryu Hayabusa.
Mensen worden ouder, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:30 schreef Cybart het volgende:
die vinden er hier geen zak meer aan...
en verdomd moeten we ze nog gelijk geven ook...
ik zit hier gewoon omdat uitzendinggemist.nl me begon te vervelen![]()
soms doe ik nog iets goed.quote:bitterheid... ja, constante bitterheid...
goed verwoord
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
wizarddragon, ik heb mezelf maar es opgemeten en ik ben precies een centimeter langer dan jij.
ja het blijft hier op expreszo hoogte steken, terwijl het best Squeeze mag zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mensen worden ouder, met alle gevolgen van dien.
ik meld me gelijk aan bij je fanclubquote:soms doe ik nog iets goed.
Ik heb welgeteld 1 nummer van Squeeze (omdat er een gratis DVD bij zat) en het is erg... glossy, ik dacht eerst dat het een soort van Men's Health was, maar dan een homo-men's health. Expreszo heb ik ooit eens ingekeken ergens en dat was een soort van homo-Break-out-Tina-Fancy-Hitkrant achtig iets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Cybart het volgende:
je het blijft hier op expreszo hoogte steken, terwijl het best Squeeze mag zijn
stuur een mailtje naar Santaroga.barrier@gmail.com en we nemen je lidmaatschap in overwegingquote:ik meld me gelijk aan bij je fanclub
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef Semisane het volgende:
Hier is helemaal geen niveau....en dat willen we ook graag zo houden.
wacht even, schreef jij niet voor de Expreszo?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef Semisane het volgende:
Hier is helemaal geen niveau....en dat willen we ook graag zo houden.
we zijn ook alweer "ruim" boven de 20, en dan ben je afgeschreven als homo zijnde..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 nummer van Squeeze (omdat er een gratis DVD bij zat) en het is erg... glossy, ik dacht eerst dat het een soort van Men's Health was, maar dan een homo-men's health. Expreszo heb ik ooit eens ingekeken ergens en dat was een soort van homo-Break-out-Tina-Fancy-Hitkrant achtig iets.
[..]
stuur een mailtje naar Santaroga.barrier@gmail.com en we nemen je lidmaatschap in overweging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |