Nope...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je Aziatisch?
Nee....wie wel eigenlijk hiero?quote:
pardon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe ze ook gepushed wordt flopt ze genadeloos.....
terecht...Gio
Volgens mij had hij het over mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe ze ook gepushed wordt flopt ze genadeloos.....
terecht...Gio
laat maar....quote:
hopjesvla!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat maar....
het is zoals die reactie eronder vermelde newbie-wil-en-krijgt-aandacht tijd....
Mission Accomplishedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat maar....
het is zoals die reactie eronder vermelde newbie-wil-en-krijgt-aandacht tijd....
blond/caramel/oranjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee....wie wel eigenlijk hiero?
Is er al iemand grijs?? Niet CDP...die is ook (tijdelijk) blond zo te zien.
oh die sloerie uit de sloppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kweet niet, maar volgens mij heeft ie over deze Goldy: GOLDY
Been there, done thatquote:
Kheb ook liever de aantrekkelijke Jaime King als Goldie..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:14 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
oh die sloerie uit de sloppen![]()
ik bedoelde goldie uit sin city
Caramel is lekker.....in ijs that is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
blond/caramel/oranje
wat jij wil..het is aanwezig
Wie zegt dat k dat ontkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Caramel is lekker.....in ijs that is.Maar verder mag je het noemen wat je wilt....je blijft een dom blondje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat maar....
Niemand...maar ik wilde het, als dom blondje zijnde, enkel even benadrukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat k dat ontken?
Ahhquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niemand...maar ik wilde het, als dom blondje zijnde, enkel even benadrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |