Goeie!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach heb al mn ochtendhumeur dr vanochtend uitgegooid tegen mn ma
En wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jawel, maar dan weten jullie het ook.![]()
dat is toch jouw kloon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:43 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, is die chippert er nog
Dank je!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:41 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
beterschap camoth
(te lui om uit en in te loggen)
Godver, nog steeds?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
The Sims 2? Heb je die uiteindelijk toch nog aan de praat gekregen dan?.
En je hebt trouwens iets gemist, er is een 14-jarig pubertje geweest dat hier nogal wat te weeg heeft gebracht. Met allerlei vermoedens dat het eigenlijk gewoon een kloon van DePresident is.
Ricola is yum!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef wonderer het volgende:
Camoth
Klote voor je, ik hoop dat je op tijd beter bent (wanneer is Lowlands eigenlijk?). Tegen keelpijn helpt Ricola bij mij altijd heel goed...
Pfeiffermaatje gevonden!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:45 schreef Camoth het volgende:
Denk niet dat ik pfeiffer heb overigens hoor. Voel me gewoon grieperig, maar niet bijzonder vermoeid of misselijk. Dus dat scheeld dan weer, want ik heb me kaartje niet verzekerd (uiteraard maar weer eens dik eigenwijs denkende: "mij gebeurt toch niks")![]()
Leuk oogquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:28 schreef TehRockstar het volgende:
Fotoboek van TehRockstarOver een uurtje zijn de batterijtjes vol en kan ik wat interessante feauteaus maken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mooie oog ja.. en zie ik daar blonde lokken?![]()
Kijk ns wat lieverquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Staat er nog eentje bij.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben keislim hoor.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:57 schreef TehRockstar het volgende:
En nou wil ik ook een CDP foto zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |