abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:14:21 #226
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29713803
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Wat fout is! Roda krijgt de volle mep!
Hoezo is dat fout? Waar staat dat?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:15:19 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29713830
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef The_M het volgende:
[..]
quote:
Waar slaat dit nou in vredesnaam op Je mag toch g&*@$%verdomme als PSV wel een bod doen op een speler van RODA????? Zo gaat het toch al 100 jaar in het voetbal, wat is dit nou voor een gelul Dit had ik echt niet verwacht van Huub, die weet toch hoe het voetbal in elkaar zit....Als ze het bod niet goed vinden ok, maar kom niet met deze belachelijke uitspraken
Dat zegt 'ie toch gewoon? Of moet ik het simpeler verwoorden voor je? PSV moet met hun handen van een speler afblijven wanneer ze er geen redelijk bod op uit brengen. Of: PSV moet niet denken dat Kone voor een appel en een ei te koop is, nu ze Kalou niet kunnen kopen.
pi_29713845
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef The_M het volgende:

[..]

Hoezo is dat fout? Waar staat dat?
Zucht
quote:
Roda JC wacht op bod PSV
Voetbal -
PSV heeft zijn interesse voor Roda JC-aanvaller Arouna Koné gisteren officieel kenbaar gemaakt bij de Kerkraadse club. Roda heeft de landskampioen gevraagd een bod uit te brengen, maar wil de 21-jarige Ivoriaan alleen verkopen als een waardig alternatief voorhanden is.
Commissaris technische zaken Arnold Hendriks van Roda JC verwacht dat PSV vandaag laat weten hoeveel miljoen de Eindhovense club wenst uit te trekken voor Koné, die onlangs zijn contract nog heeft opengebroken tot 2008. Bedragen wenst Hendriks niet te noemen, maar duidelijk is dat de Afrikaan, die met Ivoorkust vanavond aantreedt tegen Frankrijk, miljoenen euro's (naar verluidt meer dan negen miljoen) moet opbrengen.
Bron: LD
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:16:38 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29713870
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:10 schreef The_M het volgende:

[..]

Heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, zoals eerder in dit topic al is gezegd
Vorig jaar wilde Roda 10 miljoen en was Ajax bereid dat te betalen. Nu heeft 'ie iz'n contract verlengd en is die gelimiteerde transfersom echt niet (veel) minder dan die 10 miljoen. Ze weten immers dat clubs bereid zijn een dergelijk bedrag te betalen.
pi_29713876
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef twi het volgende:

[..]

[..]
[..]

Dat zegt 'ie toch gewoon? Of moet ik het simpeler verwoorden voor je? PSV moet met hun handen van een speler afblijven wanneer ze er geen redelijk bod op uit brengen. Of: PSV moet niet denken dat Kone voor een appel en een ei te koop is, nu ze Kalou niet kunnen kopen.
Bedankt. Nu snappen we het wel...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:17:23 #231
81576 The_M
pi_29713886
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef twi het volgende:

[..]

[..]
[..]

Bijvoorbeeld....
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:19:49 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29713947
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Bedankt. Nu snappen we het wel...
Vond het origineel ook wel makkelijk te begrijpen, maar op de een of andere manier wekte die bij die M een gefrustreerde reactie op.
pi_29713962
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef twi het volgende:

[..]

Vond het origineel ook wel makkelijk te begrijpen, maar op de een of andere manier wekte die bij die M een gefrustreerde reactie op.
idd, een echte lamp
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:24:39 #234
81576 The_M
pi_29714058
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:20 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

idd, een echte lamp
Achja, mijn emoties kwamen even aan het LICHT
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:24:42 #235
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_29714059
Wat ik dus bedoelde eerder had The_M goed door. Toen PSV in onderhandeling was met Feyenoord over Van Persie, werd PSV ook alleen maar gebruikt om Arsenal meer te laten bieden. Ik ga er vanuit dat Feyenoord nog steeds in financiele zorgen zit en dat ze de hoofdprijs voor Kalou willen. Mocht het duidelijk worden dat Kalou helemaal niet verkocht gaat worden dan zouden ze de prijs verlagen om zo toch aan geld te komen. Als ze Kalou volgend jaar verkopen zal hij immers veel minder opleveren omdat hij dan nog maar een 1-jarig contract heeft.
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:27:03 #236
81576 The_M
pi_29714114
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:24 schreef Mighty het volgende:
Wat ik dus bedoelde eerder had The_M goed door. Toen PSV in onderhandeling was met Feyenoord over Van Persie, werd PSV ook alleen maar gebruikt om Arsenal meer te laten bieden. Ik ga er vanuit dat Feyenoord nog steeds in financiele zorgen zit en dat ze de hoofdprijs voor Kalou willen. Mocht het duidelijk worden dat Kalou helemaal niet verkocht gaat worden dan zouden ze de prijs verlagen om zo toch aan geld te komen. Als ze Kalou volgend jaar verkopen zal hij immers veel minder opleveren omdat hij dan nog maar een 1-jarig contract heeft.
Tja, maar ze kunnen het tegenover Kuijt en het legioen echt niet meer maken om Kalou nu nog aan PSV te verkopen. En hij wil in Nederland blijven, dus uiteindelijk vangt Feyenoord er niks voor nee, dus of het verstandig was weet ik niet........
pi_29714212
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:27 schreef The_M het volgende:

[..]

Tja, maar ze kunnen het tegenover Kuijt en het legioen echt niet meer maken om Kalou nu nog aan PSV te verkopen. En hij wil in Nederland blijven, dus uiteindelijk vangt Feyenoord er niks voor nee, dus of het verstandig was weet ik niet........
Zie Kalou ook niet meer vertrekken.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:32:07 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29714266
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:24 schreef Mighty het volgende:
Sorry, maar PSV zit in grotere financiele zorgen dan Feyenoord voor zover ik heb begrepen. Ze hebben in elk geval geen 120 miljoen schuld.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:35:39 #239
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29714379
Voor hetzelfde geldt halen we de CL dit jaar en tekent ie bij... Of speelt ie super in de UEFA cup en wordt ie alsnog voor meer verkocht dan 8,5 omdat meedere clubs hem willen hebben.

You'll never know.
Even geen signature.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 11:35:47 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29714384
ja k ben heel benieuw hoe het volgend jaar zomer met KAlou zal gaan. Maar mocht feyenoord er al voor de winterstop uitliggen in de UC dan zie k een transfer in de winter nog wel gebeuren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29714397
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef Dorus_ het volgende:
Voor hetzelfde geldt halen we de CL dit jaar en tekent ie bij... Of speelt ie super in de UEFA cup en wordt ie alsnog voor meer verkocht dan 8,5 omdat meedere clubs hem willen hebben.

You'll never know.
Kone raken ze toch wel kwijt voor veel geld. Vorig jaar bijna aan Marseille?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 augustus 2005 @ 11:37:08 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29714415
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef twi het volgende:

[..]

Sorry, maar PSV zit in grotere financiele zorgen dan Feyenoord voor zover ik heb begrepen. Ze hebben in elk geval geen 120 miljoen schuld.
krijgen we weer die discussie, die schuld is Hypotheek die we netjes kunnen betalen, de begroting is sluitend en er is geld voor transfers, bovendien komt er een speciaal fonds voor PSV om spelers te gaan kopen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:37:29 #243
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29714424
Ik had het over Kalou
Even geen signature.
pi_29714452
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef Dorus_ het volgende:
Ik had het over Kalou
Ok, ben specifieker
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:39:44 #245
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29714480
Met Sibon (zoals eerder genoemd) hoeven jullie iig niet aan te komen!
quote:
Met de in Eindhoven overbodige Gerald Sibon, ex-Roda JC'er, hoeft PSV in elk geval niet aan te komen, benadrukken Hendriks en Roda-trainer Huub Stevens. ,,Dat is voor mij geen vervanger van Koné'', reageert Stevens die een eventueel vertrek van zijn sterkste aanvaller zeer zou betreuren. ,,Het is natuurlijk het goed recht van PSV om Koné te willen hebben, maar de club fietst wel door onze plannen heen. We hebben er toch rekening mee gehouden dat Koné dit seizoen zou blijven.''
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_29714499
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:36 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Kone raken ze toch wel kwijt voor veel geld. Vorig jaar bijna aan Marseille?
En Ajaks
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:40:32 #247
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29714501
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef twi het volgende:

[..]

Grapjas
Hoe kom je nou in godsnaam weer aan die 120 miljoen schuld?

De enige schuld die PSV nog heeft is de hypotheek op het stadion.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:44:00 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29714603
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

krijgen we weer die discussie, die schuld is Hypotheek die we netjes kunnen betalen, de begroting is sluitend en er is geld voor transfers, bovendien komt er een speciaal fonds voor PSV om spelers te gaan kopen.
Ho, een PSV'er moest hier zonodig beginnen over de financiele situatie van Feyenoord en zeggen dat ze in geldnood zitten. Dan kom ik inderdaad op de proppen met de financiele situatie bij PSV. En ja, dat gaat met name om het stadion en PSV kan alles keurig betalen, maar Hiddink zelf blijft ook maar spreken over het dichten van gaten. Ik heb bij Feyenoord nog nooit wat gehoord over het dichten van gaten, verkopen van parkeerplaatsen en gebruiken van opgebracht transfergeld om de financiele situatie te verhelpen.
pi_29714634
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Grapjas
Hoe kom je nou in godsnaam weer aan die 120 miljoen schuld?

De enige schuld die PSV nog heeft is de hypotheek op het stadion.
Daar blijft iedereen maar over zaniken. PSV heeft een hypotheekschuld, dat komt omdat het stadion in eigen bezit is. Verder zijn alle schulden die zijn ontstaan volledig weggewerkt door de verkoop van spelers en het belendende parkeerterrein.
Wat een vrouw!
spits!
pi_29714674
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef twi het volgende:

[..]

Ho, een PSV'er moest hier zonodig beginnen over de financiele situatie van Feyenoord en zeggen dat ze in geldnood zitten. Dan kom ik inderdaad op de proppen met de financiele situatie bij PSV. En ja, dat gaat met name om het stadion en PSV kan alles keurig betalen, maar Hiddink zelf blijft ook maar spreken over het dichten van gaten. Ik heb bij Feyenoord nog nooit wat gehoord over het dichten van gaten, verkopen van parkeerplaatsen en gebruiken van opgebracht transfergeld om de financiele situatie te verhelpen.
Als je niemand verkoopt of voor een drol en een knikker, is er ook niks om mee te lappen. Verder 'koopt' Feyenoord alleen transfervrije middelmaat als Boussaboun of legt miljoenen neer voor 'betere varianten van Kezman'.
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')