Hoezo is dat fout? Waar staat dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat fout is! Roda krijgt de volle mep!
[..]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:00 schreef The_M het volgende:
Dat zegt 'ie toch gewoon? Of moet ik het simpeler verwoorden voor je? PSV moet met hun handen van een speler afblijven wanneer ze er geen redelijk bod op uit brengen. Of: PSV moet niet denken dat Kone voor een appel en een ei te koop is, nu ze Kalou niet kunnen kopen.quote:Waar slaat dit nou in vredesnaam op![]()
![]()
Je mag toch g&*@$%verdomme als PSV wel een bod doen op een speler van RODA????? Zo gaat het toch al 100 jaar in het voetbal, wat is dit nou voor een gelul
Dit had ik echt niet verwacht van Huub, die weet toch hoe het voetbal in elkaar zit....Als ze het bod niet goed vinden ok, maar kom niet met deze belachelijke uitspraken
![]()
Zuchtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef The_M het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout? Waar staat dat?
Bron: LDquote:Roda JC wacht op bod PSV
Voetbal -
PSV heeft zijn interesse voor Roda JC-aanvaller Arouna Koné gisteren officieel kenbaar gemaakt bij de Kerkraadse club. Roda heeft de landskampioen gevraagd een bod uit te brengen, maar wil de 21-jarige Ivoriaan alleen verkopen als een waardig alternatief voorhanden is.
Commissaris technische zaken Arnold Hendriks van Roda JC verwacht dat PSV vandaag laat weten hoeveel miljoen de Eindhovense club wenst uit te trekken voor Koné, die onlangs zijn contract nog heeft opengebroken tot 2008. Bedragen wenst Hendriks niet te noemen, maar duidelijk is dat de Afrikaan, die met Ivoorkust vanavond aantreedt tegen Frankrijk, miljoenen euro's (naar verluidt meer dan negen miljoen) moet opbrengen.
Vorig jaar wilde Roda 10 miljoen en was Ajax bereid dat te betalen. Nu heeft 'ie iz'n contract verlengd en is die gelimiteerde transfersom echt niet (veel) minder dan die 10 miljoen. Ze weten immers dat clubs bereid zijn een dergelijk bedrag te betalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:10 schreef The_M het volgende:
[..]
Heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan, zoals eerder in dit topic al is gezegd![]()
Bedankt. Nu snappen we het wel...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zegt 'ie toch gewoon? Of moet ik het simpeler verwoorden voor je? PSV moet met hun handen van een speler afblijven wanneer ze er geen redelijk bod op uit brengen. Of: PSV moet niet denken dat Kone voor een appel en een ei te koop is, nu ze Kalou niet kunnen kopen.
Bijvoorbeeld....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zegt 'ie toch gewoon? Of moet ik het simpeler verwoorden voor je? PSV moet met hun handen van een speler afblijven wanneer ze er geen redelijk bod op uit brengen. Of: PSV moet niet denken dat Kone voor een appel en een ei te koop is, nu ze Kalou niet kunnen kopen.
Vond het origineel ook wel makkelijk te begrijpen, maar op de een of andere manier wekte die bij die M een gefrustreerde reactie op.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt. Nu snappen we het wel...
idd, een echte lampquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Vond het origineel ook wel makkelijk te begrijpen, maar op de een of andere manier wekte die bij die M een gefrustreerde reactie op.
Tja, maar ze kunnen het tegenover Kuijt en het legioen echt niet meer maken om Kalou nu nog aan PSV te verkopen. En hij wil in Nederland blijven, dus uiteindelijk vangt Feyenoord er niks voor nee, dus of het verstandig was weet ik niet........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:24 schreef Mighty het volgende:
Wat ik dus bedoelde eerder had The_M goed door. Toen PSV in onderhandeling was met Feyenoord over Van Persie, werd PSV ook alleen maar gebruikt om Arsenal meer te laten bieden. Ik ga er vanuit dat Feyenoord nog steeds in financiele zorgen zit en dat ze de hoofdprijs voor Kalou willen. Mocht het duidelijk worden dat Kalou helemaal niet verkocht gaat worden dan zouden ze de prijs verlagen om zo toch aan geld te komen. Als ze Kalou volgend jaar verkopen zal hij immers veel minder opleveren omdat hij dan nog maar een 1-jarig contract heeft.
Zie Kalou ook niet meer vertrekken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:27 schreef The_M het volgende:
[..]
Tja, maar ze kunnen het tegenover Kuijt en het legioen echt niet meer maken om Kalou nu nog aan PSV te verkopen. En hij wil in Nederland blijven, dus uiteindelijk vangt Feyenoord er niks voor nee, dus of het verstandig was weet ik niet........
Sorry, maar PSV zit in grotere financiele zorgen dan Feyenoord voor zover ik heb begrepen. Ze hebben in elk geval geen 120 miljoen schuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:24 schreef Mighty het volgende:
Wat ik dus bedoelde eerder had The_M goed door. Toen PSV in onderhandeling was met Feyenoord over Van Persie, werd PSV ook alleen maar gebruikt om Arsenal meer te laten bieden. Ik ga er vanuit dat Feyenoord nog steeds in financiele zorgen zit en dat ze de hoofdprijs voor Kalou willen. Mocht het duidelijk worden dat Kalou helemaal niet verkocht gaat worden dan zouden ze de prijs verlagen om zo toch aan geld te komen. Als ze Kalou volgend jaar verkopen zal hij immers veel minder opleveren omdat hij dan nog maar een 1-jarig contract heeft.
Kone raken ze toch wel kwijt voor veel geld. Vorig jaar bijna aan Marseille?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef Dorus_ het volgende:
Voor hetzelfde geldt halen we de CL dit jaar en tekent ie bij... Of speelt ie super in de UEFA cup en wordt ie alsnog voor meer verkocht dan 8,5 omdat meedere clubs hem willen hebben.
You'll never know.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar PSV zit in grotere financiele zorgen dan Feyenoord voor zover ik heb begrepen. Ze hebben in elk geval geen 120 miljoen schuld.
Ok, ben specifiekerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef Dorus_ het volgende:
Ik had het over Kalou
quote:Met de in Eindhoven overbodige Gerald Sibon, ex-Roda JC'er, hoeft PSV in elk geval niet aan te komen, benadrukken Hendriks en Roda-trainer Huub Stevens. ,,Dat is voor mij geen vervanger van Koné'', reageert Stevens die een eventueel vertrek van zijn sterkste aanvaller zeer zou betreuren. ,,Het is natuurlijk het goed recht van PSV om Koné te willen hebben, maar de club fietst wel door onze plannen heen. We hebben er toch rekening mee gehouden dat Koné dit seizoen zou blijven.''
En Ajaksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:36 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kone raken ze toch wel kwijt voor veel geld. Vorig jaar bijna aan Marseille?
Grapjasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, maar PSV zit in grotere financiele zorgen dan Feyenoord voor zover ik heb begrepen. Ze hebben in elk geval geen 120 miljoen schuld.
Ho, een PSV'er moest hier zonodig beginnen over de financiele situatie van Feyenoord en zeggen dat ze in geldnood zitten. Dan kom ik inderdaad op de proppen met de financiele situatie bij PSV. En ja, dat gaat met name om het stadion en PSV kan alles keurig betalen, maar Hiddink zelf blijft ook maar spreken over het dichten van gaten. Ik heb bij Feyenoord nog nooit wat gehoord over het dichten van gaten, verkopen van parkeerplaatsen en gebruiken van opgebracht transfergeld om de financiele situatie te verhelpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]krijgen we weer die discussie, die schuld is Hypotheek die we netjes kunnen betalen, de begroting is sluitend en er is geld voor transfers, bovendien komt er een speciaal fonds voor PSV om spelers te gaan kopen.
Daar blijft iedereen maar over zaniken. PSV heeft een hypotheekschuld, dat komt omdat het stadion in eigen bezit is. Verder zijn alle schulden die zijn ontstaan volledig weggewerkt door de verkoop van spelers en het belendende parkeerterrein.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Grapjas
Hoe kom je nou in godsnaam weer aan die 120 miljoen schuld?
De enige schuld die PSV nog heeft is de hypotheek op het stadion.
Als je niemand verkoopt of voor een drol en een knikker, is er ook niks om mee te lappen. Verder 'koopt' Feyenoord alleen transfervrije middelmaat als Boussaboun of legt miljoenen neer voor 'betere varianten van Kezman'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ho, een PSV'er moest hier zonodig beginnen over de financiele situatie van Feyenoord en zeggen dat ze in geldnood zitten. Dan kom ik inderdaad op de proppen met de financiele situatie bij PSV. En ja, dat gaat met name om het stadion en PSV kan alles keurig betalen, maar Hiddink zelf blijft ook maar spreken over het dichten van gaten. Ik heb bij Feyenoord nog nooit wat gehoord over het dichten van gaten, verkopen van parkeerplaatsen en gebruiken van opgebracht transfergeld om de financiele situatie te verhelpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |