Nee, dat heb ik ze wel uit hun hoofd gepraat. Elke keer voordat ik naar egypte ga, gebeurt er ook wel watquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef nixxx het volgende:
Sharm el sheik, lekker weer vast en zeker. Ze maken zich niet ongerust over aanslagen of wat?
Nee, ik wil juist niet slapenquote:
Ik heb er nog nooit een wolkje gezien. Ik moet volgend jaar maar eens een weekje terug. Ik heb er wat bekenden zitten, altijd gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef nixxx het volgende:idd gewoon in de pauze tussen de aanslagen gaan
En als je de pessimisten moet geloven krijgen we hier in NL ook aanslagen dus... dan kan je net zo goed lekker weer hebben
Er staat toch niet tellen in de TTquote:
misschien moet ik maar eens een bezoekje aan de opticien brengen danquote:
Oogtestje is gratisquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien moet ik maar eens een bezoekje aan de opticien brengen dan
Hoi schaapquote:
Ik hield me inquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Haha, ik verwachtte iets anders, maar dat begint ook met een s
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef nixxx het volgende:
dingen inhouden is niet goed voor je, dan krop je het alleen maar op, gooi het eruit pheno, doe het DOE HET!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |