Nee, dat heb ik ze wel uit hun hoofd gepraat. Elke keer voordat ik naar egypte ga, gebeurt er ook wel watquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef nixxx het volgende:
Sharm el sheik, lekker weer vast en zeker. Ze maken zich niet ongerust over aanslagen of wat?
Nee, ik wil juist niet slapenquote:
Ik heb er nog nooit een wolkje gezien. Ik moet volgend jaar maar eens een weekje terug. Ik heb er wat bekenden zitten, altijd gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef nixxx het volgende:idd gewoon in de pauze tussen de aanslagen gaan
En als je de pessimisten moet geloven krijgen we hier in NL ook aanslagen dus... dan kan je net zo goed lekker weer hebben
Er staat toch niet tellen in de TTquote:
misschien moet ik maar eens een bezoekje aan de opticien brengen danquote:
Oogtestje is gratisquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien moet ik maar eens een bezoekje aan de opticien brengen dan
Hoi schaapquote:
Ik hield me inquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Haha, ik verwachtte iets anders, maar dat begint ook met een s
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef nixxx het volgende:
dingen inhouden is niet goed voor je, dan krop je het alleen maar op, gooi het eruit pheno, doe het DOE HET!!!!
Heerlijk. Ik heb spontaan zin in een perenijsjequote:
Je wilt het inderdaad niet wetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:50 schreef nixxx het volgende:
ik zal me er maar bij neerleggen dat ik het niet te weten zal komen
het verlangen is de bron van alle pijn
*auw*
*heeft perenijsjequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik heb spontaan zin in een perenijsje![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok is gelijk jaloers
ijsje etenquote:
Wil je niet eenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga zo koffie drinken om de pijn te verzachten.
Een wat?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wil je niet eentje? heb er nog 5... correctie 4
foei! ik vat dit op als een oneerbaar voorstelquote:
ach gewoon opvatten als iemand die maar wat uit zijn nek zit te lullenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:04 schreef melismay het volgende:
Hmmm hoe moet ik dat opvatten mijn waarde nixxx?
Kom ik zo wanhopig over? Dan moet ik iets aan mijn houding veranderen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef ThunderChild het volgende:
* ThunderChild telt de koeien wel . . .
?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:45 schreef Viperdesign het volgende:
Sorry CC.
Da's één . . .quote:
Datte.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Hij mocht zeker niet meer slowchatten in HVJJN, of is dat het niet Viperdesign?
Wat bedoel je hier mee TC?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb jij dan geen chef ff 'kapot' moet ??![]()
![]()
Nou, precies zoals ik het zeg. Als je een draak van een chef hebt, dan wil ik 'm wel ff met veel plezier herboetseren . . .quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef melismay het volgende:
Wat bedoel je hier mee TC?!![]()
Wil niet op mijn donder krijgen van CC![]()
Oeh roddels, wie? wat? waar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En van CC moet je niks van aantrekken, een zeker user mag 250 posts in een 300 post topic maken en dan mogen wij niet ff "slow chatten". Gaat heen zeg ik dan . . .![]()
Mijn chef is eigenlijk best tof!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, precies zoals ik het zeg. Als je een draak van een chef hebt, dan wil ik 'm wel ff met veel plezier herboetseren . . .
En van CC moet je niks van aantrekken, een zeker user mag 250 posts in een 300 post topic maken en dan mogen wij niet ff "slow chatten". Gaat heen zeg ik dan . . .![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |