Onbetaalbaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
Waarom pakte ze mij nou niet (denk dan is het niet meer grappig als iemand anders het zegt)
Dankje!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Roellio het volgende:
Ik zal op Lowlands een onderzoek voor je doen, Tonks!
omgquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
*knUff000lllllll hihihihi*** nijntje roxxx **
Whehehe, mooi gevonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
op zich wel toepasselijk, met z'n allen op de reserverbank van de maatschappij,
Hopelijk staan die panfluiters er niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hier in Groningen zit een stel van die kutalto's de hele dag op een bank die ze op de stoep hebben gezet in een of andere winkelstraat, op zich wel toepasselijk, met z'n allen op de reserverbank van de maatschappij, maarja ik erger me wel dood aan die eikels en hun aandachttrekkerij. Ook een van de redenen dat ik geen festivals meer bezoek, die alto's komen me echt de strot uit.
Geen idee, ik weet niet eens hoe die straat heet waar die lui zitten, woon hier nog maar net, volgens mij de Oude Ebbingestraat? In ieder geval de straat van m'n videotheek.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hopelijk staan die panfluiters er niet meer![]()
Altijd in de Heerestraat, je hoorde die tering herrie al van afstand.
nog een reserve bankje....klik maar op de picquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef Kaas. het volgende:
En waarom zijn ze altijd lelijk? Kan daar ook onderzoek naar gedaan worden?
[..]
Whehehe, mooi gevonden.
Die gast rechtsquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
**waaR0m zijn wij zo lelijk hihihiih Nijntje r0xxxx*
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een maat die is sindskort Gothic, zwarte lange leren jas, zo'n hondenriem om zn nek, polsen en enkelsDus ik ging hem zo net naar het station brengen op de fiets, valt wel op hoe mensen naar m kijken
Jonge! als gothic word je geborenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een maat die is sindskort Gothic, zwarte lange leren jas, zo'n hondenriem om zn nek, polsen en enkelsDus ik ging hem zo net naar het station brengen op de fiets, valt wel op hoe mensen naar m kijken
dus een aangeboren afwijking?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Jonge! als gothic word je geboren. anders ben je nep!
Een teiltje...snel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog een reserve bankje....klik maar op de pic
[[url=http://industrialgothic.com/gbotw/mistressxena.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
zwartgeverfd tering nijlpaard
Hij heeft dus sindskort een Gothic vriendin iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.![]()
Ik denk dat het oorzaak>gevolg isquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef Kaas. het volgende:
En waarom zijn ze altijd lelijk? Kan daar ook onderzoek naar gedaan worden?
De vorige is al van 3 maanden terug!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
Alweer een gothic-bash topic van tonks. Je begint in herhaling te vallen..![]()
Oja, jij was die gothic he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
Alweer een gothic-bash topic van tonks. Je begint in herhaling te vallen..![]()
Skaters zuigen ook hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
er zijn ook normale gothics en alto's ventje.. je moet neit ieder een over de zelfde kam scheren.
want iedereen ziet ons skaters ook altijd aan voor goths of alto's. en als je ze kent zijn ze best aardig
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:48 schreef tonks het volgende:
[..]
De vorige is al van 3 maanden terug!
Jongequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
er zijn ook normale gothics en alto's ventje.. je moet neit ieder een over de zelfde kam scheren.
want iedereen ziet ons skaters ook altijd aan voor goths of alto's. en als je ze kent zijn ze best aardig
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
komop tonks, zelfs jij zou er niet zo heel erg zat voor hoeven te zijn om hem daarin te hangenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:55 schreef tonks het volgende:
heb je die mouseover weer
quote:
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hardquote:Gaat heen KöthGoth, mijn principes, wat doet u! Ik neuq u niet
bron ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
![]()
skaters, alto's, goths; hippies, what's the difference. Allemaal van dat werkschuwe ongewassen uitkering trekkende pauper volk![]()
tonks!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
tonks!!!!
lang niet gezien!!!!
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{tonks}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, als deze Carly dus klaar lag en riep "Tonks, ik wil je", tja, dan zou Tonks zeggen
[..]
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hard
das wel erg triestquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.![]()
Ja, het deed me denken aan zo'n misdaadseriescene waar een familielid een bijna onherkenbaar lijk moet identificeren, zo'n kleur had ze ook.quote:
"Normaal", "gothic" en "alto" in één zin...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
inderdaad hequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
Je laatste zin zegt genoegquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
Waarom knuffelen jullie elkaar altijd op straat.
En waarom komt daar het nodige geschreeuw bij.
Loop ik door het centrum komt er zo'n zwartgeverfd tering nijlpaard langs banjeren.. "HEEEEY LANG NIET GEZIENNN" en ze pakt een ander zwartgeverfd ding vast! en daar staan ze te gillen!
Waarom waarom
Waarom pakte ze mij nou niet (denk dan is het niet meer grappig als iemand anders het zegt)
Ja, praat hij daar even mooi z'n mond voorbij in die laatste zin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je laatste zin zegt genoeg
je bent gewoon fokking jaloers
Necrofielquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, als deze Carly dus klaar lag en riep "Tonks, ik wil je", tja, dan zou Tonks zeggen
[..]
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hard
Die staan nu in Leeuwardenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hopelijk staan die panfluiters er niet meer![]()
Altijd in de Heerestraat, je hoorde die tering herrie al van afstand.
Gelukkig is het maar een fase.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:12 schreef Simmertje het volgende:
Ik geef Tonks helemaal gelijk! Ik heb er ook een paar van dat soort walgelijke meisjes op mijn school zitten. Kleden zich echt zo depressief mogelijk, maar gedragen zich alsof ze zo uit de "KRO kindertijd" programma's komen. Komen ze naar school met bellenblaas, knuffels en weet ik veel. (en dan heb ik het over mensen die in de 4de/5de zitten.) En dan rennen ze elke pauze op elkaar af, omhelsen elkaar alsof ze 5 jaar zijn weggeweest. En dan de rest van de pauze lopen ze kinderliedjes te zingen, de achterlijkste dansjes te doen en geluidjes te maken met hun walgelijke knuffels.
![]()
we zijn het nog niet vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:48 schreef tonks het volgende:
[..]
De vorige is al van 3 maanden terug!
breezers hebben het anders ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:07 schreef Rikoko het volgende:
Tonks heeft wel gelijk
Dat zei ik om iedereen voor te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je laatste zin zegt genoeg
je bent gewoon fokking jaloers
en goths zijn
Zo verkapt is het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
we zijn het nog niet vergeten![]()
Verkapte_ik_maak_een_tweede_topic_om_voor_de_tweede_keer_grappig_te_zijn_met_een_uitgemelkte_koe Topique
Ik ben nooit alto geweest hoor. Altijd al een grafhekel aan gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel.. elke puber is in zijn leven wel eens altodaar groei je naar een maandje overheen.. das klaar.
Maar die mensen blijven erin
Ali B is toevallig best aardig hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie liever een knuffel alto/gothic dan een knuffel allochtoon
Ik noem dat soort wezens altijd huppelgothjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:07 schreef Jajong het volgende:
Ik zag laatst in de stad een soort kruising tussen een alto en een breezah, een breezah met dreads en wat alto dingetjes aan der klauwen, mijn zusje heeft ze omgedoopd tot Bralto'sgoths
Strakke postquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef -Numlock- het volgende:
Goed topic.
Ik heb hem in het echt gezien en kreeg ruzie met hem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ali B is toevallig best aardig hoor![]()
![]()
Hij ging bij jou door de achterdeur jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hem in het echt gezien en kreeg ruzie met hem.
Kut gast
Hij ging mooi snel weg via de achterdeur.
Jij bent Jan Smit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut gast
Tegen mij was ie anders best aardigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kut gast
Ja maar jij bent ook een lekker wijfquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:36 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Tegen mij was ie anders best aardig.
Ik vind hem wel een toffe gast.
GVD dat is gewoon precies het zelfde.. jesus is dat nou ook al iets andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Achja, ik heb het ook niet zo op Gothics. Goths daarentegen mag ik meestal wel.
heb ik nog een kans om te overleven dan .. als skateboarder zijnde?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel.. elke puber is in zijn leven wel eens altodaar groei je naar een maandje overheen.. das klaar.
Maar die mensen blijven erin
Hey, wacht, je spreekt de goeie taal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
[..]
GVD dat is gewoon precies het zelfde.. jesus is dat nou ook al iets andersgothic gothics flikker op man gewoon allemaal dezelfde zieke tering mongolen
![]()
![]()
Obviousquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef Graveland het volgende:
[..]
Hey, wacht, je spreekt de goeie taal.
dan ben je toch nog geen alto0w?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:56 schreef plopman het volgende:
[..]
heb ik nog een kans om te overleven dan .. als skateboarder zijnde?
![]()
Soms ben je 'n eikelquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tonks, ben jij een neger?
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tonks, ben jij een neger?
Gelukkig ben jij dat nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:55 schreef tonks het volgende:
[..]
GVD dat is gewoon precies het zelfde.. jesus is dat nou ook al iets andersgothic gothics flikker op man gewoon allemaal dezelfde zieke tering mongolen
![]()
![]()
Leg even uit wat in godsnaam het verschil is dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dat nietEn ik wel. Nou tevreden?
![]()
Hoe gaat het?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kun je me vertellen wat fawaka betekend?
Nou, het is heel simpel als je engels kunt spreken en schrijven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Leg even uit wat in godsnaam het verschil is dan?
ik had het lekker goeehoeedd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nou, het is heel simpel als je engels kunt spreken en schrijven.
Je hebt de subcultuur/stroming die Gothic heet
Dan heten de volgers daarvan Goths en niet Gothics
De kledingstijl heet de Gothic stijl
Mensen die dus Gothics schrijven, maken een spelfout. Dat zijn meestal jongere mensen die niet weten waar ze het over hebben. De gothic stroming is in engeland ontstaan, vandaar deze vorm van vervoegingen. Gothics is vernederlandst engels. Als je echter de roots van de subcultuur kent, weet je ook hoe je het goed schrijft. Ik onderscheid meestal jonge goths van de ouderen door deze spelfouten. Niks mis met jongere goths, maar de meeste ''Gothics'' die ik ken zijn een paar jaar ''Gothic'' en zijn er snel weer over heen. Moeten ze zelf weten. Ik kleed me alleen gothic, en meng me niet veel in de subcultuur. Maar ik weet wèl wat het inhoud, en veel Gothics niet.
Zo. Dat was lekker arrogant en zeikerig, precies waar we in dit topic op zaten te wachten. Iemand om te bashen![]()
Heeft iemand dat in een pashokje bij de H&M achtergelaten ofzo?quote:
en waar val jij onder dan ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef KonijnNeuckert het volgende:
Wat is nou erger:
-Gothics
-Kakkers in polo's
-Hockey nerds
-Breezah koters
-Baco boys
-Oudjes
--gecensureerd
80% van de mensen op straat kom je toch liever niet tegen???
(in de zomervakantie in het centrum van amsterdam is dat 95%)
Whehehehe! Geloof het of niet, maar die mevroi heb ik ooit gesproken!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[[url=http://img34.imageshack.us/img34/5/newfrontierscol31he.th.jpg]afbeelding][/URL]
Neequote:
plaatje werkt niet (don't hotlink)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
eerst dacht ik dat deze types een grap waren
is ook imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
plaatje werkt niet (don't hotlink)
Die middelste is wel zondermeer de lekkerste van de driequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Oké en dan nu tijd voor het spelletje 'Wie van de drie'
[afbeelding]
Het zielige aan de hele situatie is dit: Dimmu Borgir was vroeger een respectabele band die fans had waar ik nog een biertje mee zou drinken.quote:
Je gaat me niet vertellen dat jij dit serieus neemt, kneusquote:
Het zijn wel schattige foto'squote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij dit serieus neemt, kneus![]()
![]()
Ja ze zijn wel liefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:59 schreef Graveland het volgende:
[..]
Het zijn wel schattige foto's
Ik erger me vooral aan 't Dimmu Borgir shirt
Het verval van die band is gewoon tragisch te noemen.
Breezers kan je neuken, die andere volken nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
breezers hebben het anders ook
Het komt niet in je op dat ze misschien met jouw mening hun reet afvegen? En wat is er zoveel beter aan het "kijk-mij-toch-eens-de-dertiende-in-het-dozijn-zijn" rijtje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:41 schreef crN het volgende:
Ik kots op alto en gothic gedrag. Ze denken dat ze zo anders zijn dan de rest terwijl ze gewoon in het "kijk-mij-toch-eens-anders-zijn" rijtje passen.
Ik kots erop.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:22 schreef raphidae het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat ze misschien met jouw mening hun reet afvegen? En wat is er zoveel beter aan het "kijk-mij-toch-eens-de-dertiende-in-het-dozijn-zijn" rijtje?
Ik zou mezelf niet omschrijven als gothic, maar ik kleed me zoals ik dat wil, en smeer op m'n gezicht wat ik wil. En daarover is alleen mijn mening belangrijk. Het is mijn leven, en dus ben ik het middelpunt. De meningen van anderen over mijn uiterlijk zijn me echt 0,0 waard, tenzij het van iemand komt waar ik om geef.
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf en ben ik de baas over de 30 personeelsleden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:32 schreef iDex het volgende:
[..]
een man met smink
zal je baas leuk vinden
ah oke, ondernemer dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:06 schreef raphidae het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf en ben ik de baas over de 30 personeelsleden.
Wat interesseert dat onze klanten nou? Zolang we goed werk afleveren zal het hun worst zijn hoe ik eruit zie of wat ik uitvoer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:17 schreef iDex het volgende:
[..]
ah oke, ondernemer dus.
Goed dat je antichrist bent zullen bepaalde klanten erg waarderen.![]()
zwarte kleding is coolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:22 schreef melanie_the_miss het volgende:neem voortaan een pot roze verf mee en goi het over hun zwartigheid!
Zijn alledrie lelijk, maar die meest rechtse toch wel het meestquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Oké en dan nu tijd voor het spelletje 'Wie van de drie'
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:22 schreef raphidae het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat ze misschien met jouw mening hun reet afvegen? En wat is er zoveel beter aan het "kijk-mij-toch-eens-de-dertiende-in-het-dozijn-zijn" rijtje?
Ik zou mezelf niet omschrijven als gothic, maar ik kleed me zoals ik dat wil, en smeer op m'n gezicht wat ik wil. En daarover is alleen mijn mening belangrijk. Het is mijn leven, en dus ben ik het middelpunt. De meningen van anderen over mijn uiterlijk zijn me echt 0,0 waard, tenzij het van iemand komt waar ik om geef.
Die linker, daar kan best een piemel in imo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zijn alledrie lelijk, maar die meest rechtse toch wel het meest
omgquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ook bn-ers, als Harmke Pijpers raken verslaafd met gotic virus![]()
[afbeelding]
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Maareh, je loopt toch niet met corpsepaint op je bakkes op het werk rond he?
Metal on \m/
Ik keek even in je fotoboek en niet dat je mischien denkt om te bashen, maar is dit werkelijk de manier waarop jij je klanten te woord staat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 05:06 schreef raphidae het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een eigen bedrijf en ben ik de baas over de 30 personeelsleden.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik keek even in je fotoboek en niet dat je mischien denkt om te bashen, maar is dit werkelijk de manier waarop jij je klanten te woord staat?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef raphidae het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietDat is voor uitgaan, festivals en concerten.
Je zult vooral z'n kapsel toch ook in niet opgemaakte toestand als "ietwat apart" kunnen herkennen.quote:
Dat opmaken van hem lijkt me mee te vallen. Als je ziet hoe sommige goths eruit zien....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tjesus wat een werk lijkt mij dat dan, om elke keer weer voor een concertje of uitgaan je zo op te maken!![]()
Ik vind hem er eigenlijk nogal punkachtig eruit zienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat opmaken van hem lijkt me mee te vallen. Als je ziet hoe sommige goths eruit zien....
Misschien als je een woningbemiddelingsbureau voor krakers hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik keek even in je fotoboek en niet dat je mischien denkt om te bashen, maar is dit werkelijk de manier waarop jij je klanten te woord staat?
[afbeelding]
www.mediamonks.comquote:
Ik had net mijn ogen laten laseren, dus ik mocht geen makeup rond mijn ogen, en vandaar de bril (stof). Over het algemeen hangt het van mijn bui af, maar over het algemeen hou ik van een punk/black metal combinatie. En persoonlijk vind ik dat het niet veel te maken heeft met gothic, anders dan dat het om makeup gaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
Dat opmaken van hem lijkt me mee te vallen. Als je ziet hoe sommige goths eruit zien....
Ach subtiele verschillen voor een patatjongere, haten doen ze je toch wel joh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raphidae het volgende:
[..]
www.mediamonks.com
[..]
Ik had net mijn ogen laten laseren, dus ik mocht geen makeup rond mijn ogen, en vandaar de bril (stof). Over het algemeen hangt het van mijn bui af, maar over het algemeen hou ik van een punk/black metal combinatie. En persoonlijk vind ik dat het niet veel te maken heeft met gothic, anders dan dat het om makeup gaat.
[[url=http://ra.phid.ae/gallery/d/1367-2/aaa.jpg]afbeelding][/url]
Och, die groeit er nog wel eens overheenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Roept Dead Doll
Leuk bedrijfjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef raphidae het volgende:
[..]
www.mediamonks.com
[..]
Ik had net mijn ogen laten laseren, dus ik mocht geen makeup rond mijn ogen, en vandaar de bril (stof). Over het algemeen hangt het van mijn bui af, maar over het algemeen hou ik van een punk/black metal combinatie. En persoonlijk vind ik dat het niet veel te maken heeft met gothic, anders dan dat het om makeup gaat.
[[url=http://ra.phid.ae/gallery/d/1367-2/aaa.jpg]afbeelding][/url]
Ervaring?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:36 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Leuk bedrijfjeechte pixel art specialisten
*ook in de webdesign zit*
ennuh power to you om nog altijd te blijven doen wat je wilt. Sommige mensen hebben gewoon wat extremere dingen nodig om de sleur te doorbreken dan anderen. Bovendien is het gewoon heerlijk om gewoon even je eigen wereld te creeeren
jah? alleen op een andere manier dan hijquote:
HELP!quote:
'Zoon dood ouders dmv het vertonen van zijn gothic-heid'quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:49 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAH![]()
Wat zullen die ouders trots zijn
Eensch!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
jah? alleen op een andere manier dan hijik zit niet zo in die scene. ik luister liever postpunk/hardcore (niet rotterdam terror corps, hardcore die wordt gemaakt door bands, Rites of Spring, Fugazi, Converge, Razor Crusade). Elke scene z'n eigen manier van uiten. Op dancevalley bijvoorbeeld zetten sommige meisjes gigantische cowboyhoeden op en trekken ze pluche beenwarmers aan.
Ieder z'n eigen voorkeur
Pedro!quote:
Waar haal je die plaatjes vandaan mènquote:
AAARGH!!! *teiltje pakt*quote:
Nou ja, die net gekleedde mannetjes zijn juist wolven in schaapskleren. Dan heb ik nog liever iemand voor me die zich kleed naar het zich voelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:41 schreef crN het volgende:
Ik kots op alto en gothic gedrag. Ze denken dat ze zo anders zijn dan de rest terwijl ze gewoon in het "kijk-mij-toch-eens-anders-zijn" rijtje passen.
Ik kots erop.
das geen gothic dat is een blackie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[[url=http://img34.imageshack.us/img34/5/newfrontierscol31he.th.jpg]afbeelding][/URL]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |