Onbetaalbaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
Waarom pakte ze mij nou niet (denk dan is het niet meer grappig als iemand anders het zegt)
Dankje!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Roellio het volgende:
Ik zal op Lowlands een onderzoek voor je doen, Tonks!
omgquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
*knUff000lllllll hihihihi*** nijntje roxxx **
Whehehe, mooi gevonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
op zich wel toepasselijk, met z'n allen op de reserverbank van de maatschappij,
Hopelijk staan die panfluiters er niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hier in Groningen zit een stel van die kutalto's de hele dag op een bank die ze op de stoep hebben gezet in een of andere winkelstraat, op zich wel toepasselijk, met z'n allen op de reserverbank van de maatschappij, maarja ik erger me wel dood aan die eikels en hun aandachttrekkerij. Ook een van de redenen dat ik geen festivals meer bezoek, die alto's komen me echt de strot uit.
Geen idee, ik weet niet eens hoe die straat heet waar die lui zitten, woon hier nog maar net, volgens mij de Oude Ebbingestraat? In ieder geval de straat van m'n videotheek.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hopelijk staan die panfluiters er niet meer![]()
Altijd in de Heerestraat, je hoorde die tering herrie al van afstand.
nog een reserve bankje....klik maar op de picquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef Kaas. het volgende:
En waarom zijn ze altijd lelijk? Kan daar ook onderzoek naar gedaan worden?
[..]
Whehehe, mooi gevonden.
Die gast rechtsquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
**waaR0m zijn wij zo lelijk hihihiih Nijntje r0xxxx*
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een maat die is sindskort Gothic, zwarte lange leren jas, zo'n hondenriem om zn nek, polsen en enkelsDus ik ging hem zo net naar het station brengen op de fiets, valt wel op hoe mensen naar m kijken
Jonge! als gothic word je geborenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een maat die is sindskort Gothic, zwarte lange leren jas, zo'n hondenriem om zn nek, polsen en enkelsDus ik ging hem zo net naar het station brengen op de fiets, valt wel op hoe mensen naar m kijken
dus een aangeboren afwijking?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Jonge! als gothic word je geboren. anders ben je nep!
Een teiltje...snel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog een reserve bankje....klik maar op de pic
[[url=http://industrialgothic.com/gbotw/mistressxena.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
zwartgeverfd tering nijlpaard
Hij heeft dus sindskort een Gothic vriendin iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.![]()
Ik denk dat het oorzaak>gevolg isquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef Kaas. het volgende:
En waarom zijn ze altijd lelijk? Kan daar ook onderzoek naar gedaan worden?
De vorige is al van 3 maanden terug!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
Alweer een gothic-bash topic van tonks. Je begint in herhaling te vallen..![]()
Oja, jij was die gothic he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
Alweer een gothic-bash topic van tonks. Je begint in herhaling te vallen..![]()
Skaters zuigen ook hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
er zijn ook normale gothics en alto's ventje.. je moet neit ieder een over de zelfde kam scheren.
want iedereen ziet ons skaters ook altijd aan voor goths of alto's. en als je ze kent zijn ze best aardig
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:48 schreef tonks het volgende:
[..]
De vorige is al van 3 maanden terug!
Jongequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
er zijn ook normale gothics en alto's ventje.. je moet neit ieder een over de zelfde kam scheren.
want iedereen ziet ons skaters ook altijd aan voor goths of alto's. en als je ze kent zijn ze best aardig
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
komop tonks, zelfs jij zou er niet zo heel erg zat voor hoeven te zijn om hem daarin te hangenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:55 schreef tonks het volgende:
heb je die mouseover weer
quote:
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hardquote:Gaat heen KöthGoth, mijn principes, wat doet u! Ik neuq u niet
bron ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
![]()
skaters, alto's, goths; hippies, what's the difference. Allemaal van dat werkschuwe ongewassen uitkering trekkende pauper volk![]()
tonks!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
tonks!!!!
lang niet gezien!!!!
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{tonks}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, als deze Carly dus klaar lag en riep "Tonks, ik wil je", tja, dan zou Tonks zeggen
[..]
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hard
das wel erg triestquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Het is dan ook een echte meeloperstrend. Mijn nichtje had haar kamer volhangen met posters van de Backstreet Boys, toen kreeg ze een gothic vriendje en toen kwam de grote gothic omslag, een maand later kwam ik haar op een familiefeest tegen en stelde ik me nietsvermoedend aan haar voor, ze was niet eens meer te herkennen.![]()
Ja, het deed me denken aan zo'n misdaadseriescene waar een familielid een bijna onherkenbaar lijk moet identificeren, zo'n kleur had ze ook.quote:
"Normaal", "gothic" en "alto" in één zin...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
inderdaad hequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef plopman het volgende:
Je laatste zin zegt genoegquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef tonks het volgende:
Waarom knuffelen jullie elkaar altijd op straat.
En waarom komt daar het nodige geschreeuw bij.
Loop ik door het centrum komt er zo'n zwartgeverfd tering nijlpaard langs banjeren.. "HEEEEY LANG NIET GEZIENNN" en ze pakt een ander zwartgeverfd ding vast! en daar staan ze te gillen!
Waarom waarom
Waarom pakte ze mij nou niet (denk dan is het niet meer grappig als iemand anders het zegt)
Ja, praat hij daar even mooi z'n mond voorbij in die laatste zin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je laatste zin zegt genoeg
je bent gewoon fokking jaloers
Necrofielquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, als deze Carly dus klaar lag en riep "Tonks, ik wil je", tja, dan zou Tonks zeggen
[..]
Tja, en dan kan ze inpakken. Het leven is hard
Die staan nu in Leeuwardenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hopelijk staan die panfluiters er niet meer![]()
Altijd in de Heerestraat, je hoorde die tering herrie al van afstand.
Gelukkig is het maar een fase.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:12 schreef Simmertje het volgende:
Ik geef Tonks helemaal gelijk! Ik heb er ook een paar van dat soort walgelijke meisjes op mijn school zitten. Kleden zich echt zo depressief mogelijk, maar gedragen zich alsof ze zo uit de "KRO kindertijd" programma's komen. Komen ze naar school met bellenblaas, knuffels en weet ik veel. (en dan heb ik het over mensen die in de 4de/5de zitten.) En dan rennen ze elke pauze op elkaar af, omhelsen elkaar alsof ze 5 jaar zijn weggeweest. En dan de rest van de pauze lopen ze kinderliedjes te zingen, de achterlijkste dansjes te doen en geluidjes te maken met hun walgelijke knuffels.
![]()
we zijn het nog niet vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:48 schreef tonks het volgende:
[..]
De vorige is al van 3 maanden terug!
breezers hebben het anders ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:07 schreef Rikoko het volgende:
Tonks heeft wel gelijk
Dat zei ik om iedereen voor te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je laatste zin zegt genoeg
je bent gewoon fokking jaloers
en goths zijn
Zo verkapt is het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
we zijn het nog niet vergeten![]()
Verkapte_ik_maak_een_tweede_topic_om_voor_de_tweede_keer_grappig_te_zijn_met_een_uitgemelkte_koe Topique
Ik ben nooit alto geweest hoor. Altijd al een grafhekel aan gehad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel.. elke puber is in zijn leven wel eens altodaar groei je naar een maandje overheen.. das klaar.
Maar die mensen blijven erin
Ali B is toevallig best aardig hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie liever een knuffel alto/gothic dan een knuffel allochtoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |