abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29745123
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 07:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij blijft me verbazen dat van Basten Heijtinga nog steeds selecteerd. Toen hij bonscoach werd zei van Basten dat hij alleen met spelers zou werken die bij hun eigen club ook spelen. Wat doet Heijtinga dan bij het Nederlands elftal? Als Heijtinga erin komt word hij gebruikt als verdedigende middenvelder. Selecteer dan van Bommel of Davids voor die plek..... Heijtinga loopt al anderhalf jaar met zijn vorm te kloten. Hij haalt het niveau van een Emmen speler nog niet eens.
ga eerst zijn naam leren schrijven
neh, ik ben het met je eens, er zijn veel betere spelers voor zijn plekkie...
pi_29745177
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 21:46 schreef Radegast het volgende:
Ik heb hem toen een keer gezien bij het WK onder 17 op Eurosport tegen Turkije. Leek me toch geen onaardige speler...
idd daar deed 'ie het best aardig maar scoren, ho maar.... trouwens ik vind een zestien jarige in de CL (op seedorf na dan he, die was meteen heel goed) niet kunnen maar ja, hij zal verder wel niemand hebben geweten
pi_29745409
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd daar deed 'ie het best aardig maar scoren, ho maar.... trouwens ik vind een zestien jarige in de CL (op seedorf na dan he, die was meteen heel goed) niet kunnen maar ja, hij zal verder wel niemand hebben geweten
Idd, heeft die jongen meteen wat CL ervaring, hoeft ook niet te spelen. Slim gedaan van Blind.
pi_29747333
Rosenberg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_29747671
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:02 schreef StarGazer het volgende:
Rosenberg
idd winnende tegen de tsjechen, netjes
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:14:17 #156
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29747691
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd winnende tegen de tsjechen, netjes
goed bezig

rosenberg
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:29:19 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29748121
Dat Heitinga nooit meer een echte kans heeft gehad om uit z'n slechte periode te komen (behalve als rechtsback of defensieve middenvelder), wil niet zeggen dat die jongen niks kan. In tegendeel, maar hij moet het vertrouwen een keer krijgen. 't Lijkt wel alsof Ajacieden steeds sneller iemand afschrijven nog voordat ze uberhaupt de kans hebben gehad om iets neer te zetten...

Slechte trend
pi_29748217
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:14 schreef Houniet het volgende:

[..]

goed bezig

rosenberg
Ouwe stagiair waar hang je uit?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:49:42 #159
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_29748773
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:29 schreef twi het volgende:
Dat Heitinga nooit meer een echte kans heeft gehad om uit z'n slechte periode te komen (behalve als rechtsback of defensieve middenvelder), wil niet zeggen dat die jongen niks kan. In tegendeel, maar hij moet het vertrouwen een keer krijgen. 't Lijkt wel alsof Ajacieden steeds sneller iemand afschrijven nog voordat ze uberhaupt de kans hebben gehad om iets neer te zetten...

Slechte trend
Ben ik met je eens, maar het lijkt me verstandig dat hij even niet meer geselecteerd wordt en zich eerst moet terugvechten via Ajax. Ik vind het echt klote voor die gozer want hij was vlak na zijn blessure in potentie de opvolger van Stam.... Maar goed, het gaat nu ff wat minder maar er komt vast weer een periode dat het weer beter gaat en dan krijgt hij zijn plek wel weer terug
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:59:19 #160
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29749043
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:33 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ouwe stagiair waar hang je uit?
hee mên ja op me werk nu he binnekort weer school
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 18 augustus 2005 @ 12:08:18 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29749264
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:49 schreef The_M het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar het lijkt me verstandig dat hij even niet meer geselecteerd wordt en zich eerst moet terugvechten via Ajax. Ik vind het echt klote voor die gozer want hij was vlak na zijn blessure in potentie de opvolger van Stam.... Maar goed, het gaat nu ff wat minder maar er komt vast weer een periode dat het weer beter gaat en dan krijgt hij zijn plek wel weer terug
Ja, dat zeker, hij moet gewoon bij Ajax aan de bak gaan komen, en hoort niet in Oranje wanneer hij niet speelt. Het gaat mij puur om de Ajacieden die 'm zo afschrijven.
pi_29749662
Hij moet inderdaad centraal achterin weer een kans krijgen. Laat hem alleen alsjeblieft nooit meer op het middenveld spelen, echt een drama.
pi_29749708
quote:

Slechte trend
amen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_29750859
quote:

Slechte trend
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:23:03 #165
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_29752968
Heitinga moet gaan laten zien dat hij hoort in het centrum van Ajax. Dan is het in mijn optiek niet echt bevorderlijk dat hij dan weer wordt opgeroepen door Marco van Basten en dan invalt als verdedigend middenvelder waar hij dan vervolgens een zaad wedstrijd speelt.

Aan de andere kant is trainen met de grote jongens en een half uur spelen op Ballack goed voor de ontwikkeling, maar misschien wat slechter voor de gemoedsrust op het moment , terwijl hij nog niet heeft laten zien zich weer uit zijn wat slechtere periode te hebben gevochten. Dus vandaar misschien wat kritiek op zijn uitverkiezing in Oranje.

Overigens vind ik hem prima als stand-in rechtsback bij Ajax.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:12:18 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29754455
Heitinga heeft al lang laten zien dat hij hoort in het centrum van Ajax. Elk talent heeft zo z'n mindere maanden. Zo bedroevend slecht heeft Heitinga echt niet gespeeld hoor, wanneer 'ie weer eens een paar minuutjes mocht spelen op een positie waar 'ie in principe niet voor bedoeld was. Rechts achterin deed hij het naar mijn mening telkens echt prima. Het was geen Trabelsi, maar je kon 'm er best hebben. Maar Heitinga hoort centraal te spelen.

Z'n uiverkiezinig voor Oranje heb ik ook kritiek op, maar met Oranje hebben we in dit topic niks te maken natuurlijk. Ajax gaat boven Oranje
pi_29756185
Mallorca gaat waarschijnlijk binnenkort een verhoogd bod uitbrengen op Charisteas, een paar weken geleden werd een bod van circa 2 miljoen euri nog afgewezen door Ajax.
Charisteas heeft aangegeven gewoon bij Ajax te willen blijven.
pi_29757126
Die trend is er echt al lang...
Vind je het gek dat een voetballer als Zlatan zo lang nodig heeft gehad om te aarden? Ik niet als je zo wordt benaderd..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29757808
Hallo Ajacieden. Ik heb weer internet, sorry .

Moet nog veel topics lezen zie ik. Vanavond maar 'ns doen.

Hup Ajax.
pi_29757983
Hee Nashie
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29758960
quote:
De Spaanse topclub Valencia CF heeft gisteravond in naam van Javier Subirats Ajax-verdediger Johnny Heitinga bekeken. Heitinga viel in de 53e minuut in tijdens het oefenduel Nederland-Duitsland.

Subirats gaat in Nederland op zoek naar alternatieven voor de waarschijnlijk vastlopende transfer van Miguel (Benfica). De krant Las Provincias meldt dat ze nog geen contact hebben gelegd met Heitinga.

Hatem Trabelsi
Ook Hatem Trabelsi behoort tot de opties. Het Hamburger Abendblatt citeert dat Subirats dit weekend bij RBC-Ajax zit, om ook de Tunesier te bekijken.
pi_29759063
Ach, als ze hun mening op gisteren baseren zijn ze snel weer weg...
pi_29759074
Ik ga wss naar Ajax - Bronby maar normaal werden mijn kaarten geregeld, nu mag ik het zelfd doen En zou ik graag weten welke vakken aan te raden zijn
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29759138
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:44 schreef keijz het volgende:

[..]
Kunnen die kutspanjolen niet gewoon ophoeren
Porcupine Tee - Normal
pi_29759156
Ik vrees dat we Trabelsi gaan kwijtraken aan Valencia