ga eerst zijn naam leren schrijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij blijft me verbazen dat van Basten Heijtinga nog steeds selecteerd. Toen hij bonscoach werd zei van Basten dat hij alleen met spelers zou werken die bij hun eigen club ook spelen. Wat doet Heijtinga dan bij het Nederlands elftal? Als Heijtinga erin komt word hij gebruikt als verdedigende middenvelder. Selecteer dan van Bommel of Davids voor die plek..... Heijtinga loopt al anderhalf jaar met zijn vorm te kloten. Hij haalt het niveau van een Emmen speler nog niet eens.
idd daar deed 'ie het best aardig maar scoren, ho maar.... trouwens ik vind een zestien jarige in de CL (op seedorf na dan he, die was meteen heel goed) niet kunnen maar ja, hij zal verder wel niemand hebben gewetenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:46 schreef Radegast het volgende:
Ik heb hem toen een keer gezien bij het WK onder 17 op Eurosport tegen Turkije. Leek me toch geen onaardige speler...
Idd, heeft die jongen meteen wat CL ervaring, hoeft ook niet te spelen. Slim gedaan van Blind.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd daar deed 'ie het best aardig maar scoren, ho maar.... trouwens ik vind een zestien jarige in de CL (op seedorf na dan he, die was meteen heel goed) niet kunnen maar ja, hij zal verder wel niemand hebben geweten
goed bezigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd winnende tegen de tsjechen, netjes
Ben ik met je eens, maar het lijkt me verstandig dat hij even niet meer geselecteerd wordt en zich eerst moet terugvechten via Ajax. Ik vind het echt klote voor die gozer want hij was vlak na zijn blessure in potentie de opvolger van Stam.... Maar goed, het gaat nu ff wat minder maar er komt vast weer een periode dat het weer beter gaat en dan krijgt hij zijn plek wel weer terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:29 schreef twi het volgende:
Dat Heitinga nooit meer een echte kans heeft gehad om uit z'n slechte periode te komen (behalve als rechtsback of defensieve middenvelder), wil niet zeggen dat die jongen niks kan. In tegendeel, maar hij moet het vertrouwen een keer krijgen. 't Lijkt wel alsof Ajacieden steeds sneller iemand afschrijven nog voordat ze uberhaupt de kans hebben gehad om iets neer te zetten...
Slechte trend
hee mênquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ouwe stagiairwaar hang je uit?
Ja, dat zeker, hij moet gewoon bij Ajax aan de bak gaan komen, en hoort niet in Oranje wanneer hij niet speelt. Het gaat mij puur om de Ajacieden die 'm zo afschrijven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:49 schreef The_M het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het lijkt me verstandig dat hij even niet meer geselecteerd wordt en zich eerst moet terugvechten via Ajax. Ik vind het echt klote voor die gozer want hij was vlak na zijn blessure in potentie de opvolger van Stam.... Maar goed, het gaat nu ff wat minder maar er komt vast weer een periode dat het weer beter gaat en dan krijgt hij zijn plek wel weer terug![]()
amenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:29 schreef twi het volgende:
Dat Heitinga nooit meer een echte kans heeft gehad om uit z'n slechte periode te komen (behalve als rechtsback of defensieve middenvelder), wil niet zeggen dat die jongen niks kan. In tegendeel, maar hij moet het vertrouwen een keer krijgen. 't Lijkt wel alsof Ajacieden steeds sneller iemand afschrijven nog voordat ze uberhaupt de kans hebben gehad om iets neer te zetten...
Slechte trend
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:29 schreef twi het volgende:
Slechte trend
quote:De Spaanse topclub Valencia CF heeft gisteravond in naam van Javier Subirats Ajax-verdediger Johnny Heitinga bekeken. Heitinga viel in de 53e minuut in tijdens het oefenduel Nederland-Duitsland.
Subirats gaat in Nederland op zoek naar alternatieven voor de waarschijnlijk vastlopende transfer van Miguel (Benfica). De krant Las Provincias meldt dat ze nog geen contact hebben gelegd met Heitinga.
Hatem Trabelsi
Ook Hatem Trabelsi behoort tot de opties. Het Hamburger Abendblatt citeert dat Subirats dit weekend bij RBC-Ajax zit, om ook de Tunesier te bekijken.
Kunnen die kutspanjolen niet gewoon ophoerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |