Sorry overheen gelezen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:40 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Dat is een Europese thuiswedstrijd, voor uitwedstrijden is er een normale uitkaart vereist...

quote:17/8/2005 - ´Obodai wijst Heracles af´
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat Obodai interesse van Heracles heeft afgewezen. Hij zou niet op kunstgras willen spelen. ADO Den Haag en Sparta zouden nog wel in de markt zijn voor de verdediger. Ajax wil hem echter niet verhuren, alleen definitief van de hand doen.

En terecht, ik heb er ook een hekel aan, al schijnt t kunstgras daar wel van heel hoge kwaliteit te zijn.quote:

Ik zie dat je in landgraaf woontquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kaartjes Ajax - Brondby IF zijn binnen. Ik zit in vak413 is dat wat?

Waarschijnlijk met de auto, maar de trein is gratis ben ik vandaag achter gekomen. Echter zullen we dan gaan rondzwerven in A'dam tot 06.00 s'Morgens is er Woensdags wat te doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zie dat je in landgraaf woont
Ga jij met de trein naar de wedstrijd of auto ofzo?

Dat waag ik toch te betwijfelen. Spierbundels zijn zelden technisch vaardig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat een fabel zeg.........
Krachttraining, mits goed gedaan, gaat absoluut niet ten koste van de souplesse

Precies, die Seedorf is ook maar een ontechnische prutser.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dat waag ik toch te betwijfelen. Spierbundels zijn zelden technisch vaardig.

dat is wel opvallend ja... weetje verder wat van hem?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Blind danig verrast met het toevoegen van de 16-jarige Vurnon Anita aan de spelerslijst van Ajax voor de CL.

Ik las deze week dat de Arena ook kunstgras wil maar dat Ajax daar tegen is (gelukkig)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
En terecht, ik heb er ook een hekel aan, al schijnt t kunstgras daar wel van heel hoge kwaliteit te zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |