Pienaar is niet zwaar, maar je kunt niet zeggen dat hij zich fysiek niet 100% geeft. Hij is juist iemand die door handigheid in fysieke duels voor veel gevaar en openingen kan zorgen en iemand die z'n lichaam altijd zeer slim in de duels gebruikt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:
Stuur Mitea dan ook even naar Arnhem zou ik zeggen.
En Sneijder........
En Pienaar.........

Waarschijnlijk niet neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:56 schreef Radegast het volgende:
Daniel de Ridder speelde de volledige wedstrijd rechtsbuiten met Jong Oranje tegen Jong Belgie (2-1) en speelde goed. Het zal Blind waarschijnlijk niets interesseren...

Ik ben óók een fan van Steven, jij ook (zoals algemeen bekend hier) maar hij heeft helaas maar weinig progressie geboekt sinds het seizoen dat Ajax de kwartfinale van de CL bereikte...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Hij blonk uit tegen Vieira, een erg klein mannetje... Dat is slechts één voorbeeld.

Wat een fabel zeg.........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat als hij meer krachttraining doet, dit ten koste gaat van zijn souplesse. Dan krijg je een Obodai. Dit is goed zo.

Net als de rest van de jeugdspelers bij Ajax uit die tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Ik ben óók een fan van Steven, jij ook (zoals algemeen bekend hier) maar hij heeft helaas maar weinig progressie geboekt sinds het seizoen dat Ajax de kwartfinale van de CL bereikte...

Beter dan Trabelsi??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef The_M het volgende:
[..]
Net als de rest van de jeugdspelers bij Ajax uit die tijdMaar ik vind Pienaar ook de beste voetballer van Ajax, wat een techniek heeft die gozer
![]()

idd, maar bij Oranje U-19 was hij ook de drager van het elftal. Momenteel doet hij het erg goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:34 schreef aldostuta het volgende:
Eerst maar eens zien hoe ernstig zijn dip zal zijn die hij ongetwijfeld zal krijgen....

Die dip had hij toen hij niet wilde spelen. Je gelooft toch niet echt dat hij wegwilde?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor mij looptTrabelsi lichtjaren voor op de rest. Ook nooit een dipje gehad volgens mij.
Geen sportieve dip iig

Daar moet je een Europese uitkaart voor hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:35 schreef J.P. het volgende:
Nog even een vraagje..
Kan je Europese uitwedstrijden nou alleen bezoeken als je een seizoenskaart hebt?

Nee, sinds vandaag is kaart verkoop voor mensen zonder SCC of CC.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:35 schreef J.P. het volgende:
Nog even een vraagje..
Kan je Europese uitwedstrijden nou alleen bezoeken als je een seizoenskaart hebt?

wrongquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daar moet je een Europese uitkaart voor hebben.

Dat is een Europese thuiswedstrijd, voor uitwedstrijden is er een normale uitkaart vereist...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, sinds vandaag is kaart verkoop voor mensen zonder SCC of CC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |