De Jong en Pienaar toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
Zijn Maxwell en Trabelsi de enige Ajacieden die in 2006 transfervrij kunnen vertrekken?
Vermeer, De Jong, Pienaar en Boukhari zullen wel verlengen denk ik. De rest krijgt denk ik niet eens een nieuw contract aangeboden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
Op dit moment ook Galįsek, De Jong, Obodai, Ioannis, Boukhari, De Mul, Pienaar en Vermeer dacht ik.
Prorail, altijd weer dat Prorailquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Volgen J. Derksen bij VI kan de wedstrijd op 7 januari ook niet doorgaan omdat ProRail dan bezig is met werkzaamheden op het traject en de Arena per spoor onbereikbaar is.
Dan laten ze de fans toch met de auto komen, ging met de JC-schaal ook goed...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Volgen J. Derksen bij VI kan de wedstrijd op 7 januari ook niet doorgaan omdat ProRail dan bezig is met werkzaamheden op het traject en de Arena per spoor onbereikbaar is.
Ja het is niet veel he..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef HeatWave het volgende:
IK geloof al jaren niet meer in de medische staf van Ajax...
Precies, helemaal afgetrained... en fit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Suijk het volgende:
Mja, vd Vaart vandaag ook nog, het is lang geleden dat hij zich zo fit heeft gevoeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |