kssst..wegwezen!quote:
Zambrotta kan ook op rechts spelen natuurlijk en op het middenveld.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maxwell gaat Zambrotta uit de basis spelen?
Maar op het middenveld komt hij natuurlijk nooit aan spelen toe, met Vieira, Nedved en Emerson op het middenveld. En wie is daar de vaste rechtsback ook alweer? Dan zou hij daar alleen kunnen spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zambrotta kan ook op rechts spelen natuurlijk en op het middenveld.
toch liever geen PSV hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:20 schreef F1Bas het volgende:
Maxwell gaat gewoon transfervrij weg, helaas. Dan zal het mij een zorg wezen waar hij heen gaat.
Dat mag van mij nog wel even duren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is Mitea weer fit?
Wat is er nou weer mis met Mitea dan? Ja, z'n voorzet is belabberd maar Babel speelt nou ook niet geweldig als linksbuiten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat mag van mij nog wel even duren.
De Jong en Pienaar toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
Zijn Maxwell en Trabelsi de enige Ajacieden die in 2006 transfervrij kunnen vertrekken?
Vermeer, De Jong, Pienaar en Boukhari zullen wel verlengen denk ik. De rest krijgt denk ik niet eens een nieuw contract aangeboden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
Op dit moment ook Galįsek, De Jong, Obodai, Ioannis, Boukhari, De Mul, Pienaar en Vermeer dacht ik.
Prorail, altijd weer dat Prorailquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Volgen J. Derksen bij VI kan de wedstrijd op 7 januari ook niet doorgaan omdat ProRail dan bezig is met werkzaamheden op het traject en de Arena per spoor onbereikbaar is.
Dan laten ze de fans toch met de auto komen, ging met de JC-schaal ook goed...quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
Volgen J. Derksen bij VI kan de wedstrijd op 7 januari ook niet doorgaan omdat ProRail dan bezig is met werkzaamheden op het traject en de Arena per spoor onbereikbaar is.
Ja het is niet veel he..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:43 schreef HeatWave het volgende:
IK geloof al jaren niet meer in de medische staf van Ajax...
Precies, helemaal afgetrained... en fit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Suijk het volgende:
Mja, vd Vaart vandaag ook nog, het is lang geleden dat hij zich zo fit heeft gevoeld...
Is hij nu al uitgekeken op Sylviequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Suijk het volgende:
Mja, vd Vaart vandaag ook nog, het is lang geleden dat hij zich zo fit heeft gevoeld...
Of juist omgekeerd. Misschien is ze van de oude stempel: geen sex voor 't huwelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is hij nu al uitgekeken op Sylvie![]()
Nog iets interessants uitgekomen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef devv05 het volgende:
Was een leuke informatiebijeenkomst van 410 gisteren. Had niet verwacht dat v. Eijden er ook zou zijn.
Alleen dat ze hopen dat over 2 tot 3 jaar de ArenA echt helemaal rood-wit is (qua stoeltjes etc), en er wordt gewerkt aan een nieuwe 410 site. Voor de rest weinig vernieuwendsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |