Eerder uitgegevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:26 schreef Doekes het volgende:
Je zal het wel verdiend hebben...
kansloosquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Fam.s het volgende:
We plaatsen zeer binnenkort een wat uitgebreid verhaaltje
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Fam.s het volgende:
Je was me net voor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
![]()
Topic aankondigingen, helemaal de bom anno 2005
Ik vraag alvast het faillissement aan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
Ik geef dit topic nog 25 minuten.
Leuk man! Ik ga niet beloven dat ik het ga lezen, maar zo kun je eindelijk je artistieke kwaliteiten eens ten toon spreiden. 1 tip: Ga ons alstublieft niet vervelen met je creatieve uitspattingen. There's just so much I can bare...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Fam.s het volgende:
Dan regel ik de curator.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vraag alvast het faillissement aan.![]()
me too!quote:Pfieuw, net op tijd VOOR het slotje
En anders kan je altijd nog het slotje terugvindenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef sanger het volgende:
TVP, voor als ie niet op slot mocht gaan
Lapdance.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:02 schreef Klonk het volgende:
spannend, ben wel benieuwd naar hoe deze sukkel zich heeft laten uitkleden
Dat zei ook ook al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:59 schreef Toodles het volgende:
Overigens, ik gok dat TS zich heeft laten verleiden tot een beleggingsconstructie, en geeft nu de Rabobank de schuld daarvan. Wie biedt meer?
Van jou?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zijn er al naaktfoto's?
Ben ik dat niet dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij zou toch mijn sexspeeltje worden?
Ik heb je adres niet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb je nog niet in mijn bed/keuke/kelderkast/gangtrap mogen treffen.
Duurt lang he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef Toeps het volgende:
Nog steeds geen slotje?
Where is a moderator when you need one?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had 25 minuten voorspeld, het is nu al 55.
Tja ben natuurlijk geinteresseerd in HET verhaal. Dus als er ee slotje komt dan ga ik er niet meer naar zoeken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:58 schreef Toodles het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog het slotje terugvinden![]()
Nope, modjes hebben hier zelfs gereageerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef sanger het volgende:
Alweer langer dan een uur open! Zijn de modjes met vakantie?
Waarschijnlijk naar z'n eigen gezeik aan het luisteren op het toilet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef Toodles het volgende:
[..]
Where is a moderator when you need one?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Fam.s het volgende:
Ik dacht meer aan bier en frituur.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:58 schreef PirE het volgende:
Schiet op met dat verhaal. Een aandelenlease verhaal is altijd lachen om te lezen :>
Zet het bier en de chips klaar (net gehaald bij de supermarkt)
Waarom dan niet nu van de knoppen afblijven en alleen zeer binnenkort gewoon een fatsoenlijk topic openenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Fam.s het volgende:
De WGR-modjes misschienquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef sanger het volgende:
Alweer langer dan een uur open! Zijn de modjes met vakantie?
Trouwens, "we"? Was een eigen fokaccount te duur?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:34 schreef Fam.s het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een shared account was van Mouse En overquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Trouwens, "we"? Was een eigen fokaccount te duur?
* MouseOver houdt niet zo van gesharede accounts en spreken in meervoud enzo.
maar op fok zijn die gelukkig een zeldzaamheid
Dan wordt dit dus een topic om vol te baggeren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De WGR-modjes misschien
Er breekt geen brand uit, dus kan het topic gewoon open blijven tot de mods zich weer melden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |