Onze back scoort wel net zo veel als de topscoorder van Ajax. Denk dat hij bij een grote club best goed uit de voeten kan, maar dan wel als verdedigende middenvelder!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg niet dat die een versterking zouden zijn, maar er wordt gezegd dat er niemand van PSV naar Roda zou gaan, vandaar. En die back van jullie legde hem er geweldig in (ik zat ook bij FCDB-Roda), maar het is geen wereldspeler natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef Kaalhei het volgende:
Mag ik de Eindhovenaren er even aan herinneren dat, indien Roda een bedrag afspreekt met PSV, er nog even naar Schalke gekeken mag worden? Zie hebben immers de 1e optie op koop van Kone.
Schalke heeft net Kuranyi gekocht en heeft ook geen 10 miljoen te besteden, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef Kaalhei het volgende:
Mag ik de Eindhovenaren er even aan herinneren dat, indien Roda een bedrag afspreekt met PSV, er nog even naar Schalke gekeken mag worden? Zie hebben immers de 1e optie op koop van Kone.
Denken jullie nu echt dat dat zou lukken bij Nol? Die rotzooi dumpen jullie maar lekker ergens anders. Jullie hebben gewoon geen spelers meer van het 2e garnituur: Of het is het 1e garnituur of van het 3e garnituur, dus te goed of te slecht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg niet dat die een versterking zouden zijn, maar er wordt gezegd dat er niemand van PSV naar Roda zou gaan, vandaar.
Maar gelukkig zijn Lamey en Fehér dat wel.quote:En die back van jullie legde hem er geweldig in (ik zat ook bij FCDB-Roda), maar het is geen wereldspeler natuurlijk.
Maar aangezien Ailton weg is zouden ze Koné toch wel graag willen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Schalke heeft net Kuranyi gekocht en heeft ook geen 10 miljoen te besteden, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.
Die discussies heb je te danken aan je PSV-maatje Pythquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is dit nu toch weer? Ik probeer een fatsoenlijke discussie aan te gaan, maar krijg alleen maar kreten als 'we hoeven die troep niet' of 'wanneer leren die boertjes nu eens'. Maakt een fatsoenlijke discussie ook niet mogelijk, jammer.
Ik geef keer op keer aan dat Hendriks de beste voetbalzakenman van het land is, dat PSV heus wel weet dat het Koné voor een goed bedrag moet kopen en roep toch geen rare dingen.
Maar goed, on topic:
Schalke heeft geen 10 miljoen te bestenden voor Koné. Baros was met 6 miljoen te duur. En over die optie: natuurlijk weet PSV dat.
De transfersom voor Baros had S04 wel, zijn loon kon S04 echter niet betalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is dit nu toch weer? Ik probeer een fatsoenlijke discussie aan te gaan, maar krijg alleen maar kreten als 'we hoeven die troep niet' of 'wanneer leren die boertjes nu eens'. Maakt een fatsoenlijke discussie ook niet mogelijk, jammer.
Ik geef keer op keer aan dat Hendriks de beste voetbalzakenman van het land is, dat PSV heus wel weet dat het Koné voor een goed bedrag moet kopen en roep toch geen rare dingen.
Maar goed, on topic:
Schalke heeft geen 10 miljoen te bestenden voor Koné. Baros was met 6 miljoen te duur. En over die optie: natuurlijk weet PSV dat.
JIj bent echt onverbeterlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Die discussies heb je te danken aan je PSV-maatje Pyth.
Moet Roda zowiezo doen! ik verwacht dat ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef Kaalhei het volgende:
Zo kan die wel weer.
Is er nog nieuws over de transfer te melden? Ik verwacht morgen in de krant de Roda het bod heeft afgewezen omdat het veel te laag is.
Mja Robert geldt als een groot talent. Heeft nog niet veel laten zien idd. Maar als tussenoplossing denk ik een goede.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Robert voor Koné, dan zou ik me als Roda-fan echt bekocht voelen....
Doet Nol ook niet. Dan betaal je relatef veel voor een matige spits. De kwaliteit van Roda is het juist om onbekende spitsen voor weinig te kopen en voor veel te verkopen. Robert wordt alleen gebruikt als wisselgeld. Roda vraagt schandalig veel + Robert, PSV weigert. Na veel wikken en wegen laat Roda de eis Robert vallen, blijft er schandalig veel over en heeft PSV bijna geen tijd meer over om alternatieven te overwegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Robert voor Koné, dan zou ik me als Roda-fan echt bekocht voelen....
Talent?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mja Robert geldt als een groot talent. Heeft nog niet veel laten zien idd. Maar als tussenoplossing denk ik een goede.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1999 Coritiba 7 0 2000 Coritiba 7 2 2001/02 Servette FC 19 8 Zwitserland 2003 Spartak Moskou 8 1 Rusland 2003/04 Atlas 21 16 2004/05 Atlas 23 17 2004/05 PSV 7 1 Eredivisie 2005/06 PSV 1 0 Eredivisie Totaal 93 45 |
Hoezo?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij nader inzien: Koné komt niet.
Ik dacht dat hij veel jonger was! mooi dan mag PSV hem ook houdenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Talent?
[ code verwijderd ]
Geboortedatum: 27-02-1981
Hij is dus al 24, geen talent meer te noemen.
Nee, heb je Guus weten om te praten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij nader inzien: Koné komt niet.
PSV wil de transfersom niet betalen. Het gaat op zoek naar een alternatief dat goedkoper is, zeker nu Sibon maanden uitgeschakeld is door een nekhernia en Vonlanthen bij NAC zit.quote:
Maar jullie noemen hem hier op het forum wel als ruilspeler, denk je nou echt dat we hem als ruilspeler willen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV wil de transfersom niet betalen. Het gaat op zoek naar een alternatief dat goedkoper is, zeker nu Sibon maanden uitgeschakeld is door een nekhernia en Vonlanthen bij NAC zit.
Tsja,al zou je een miljoen vragen haakt Benfica al af.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alsof ze die voor 6 mil krijgen.
Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, jammer voor hun dat Benfica ook al afgehaakt is op de transfersom!
Als ze al geen 10 miljoen neerleggen voor Baros zullen ze dat zeker niet voor Kone doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:29 schreef Kaalhei het volgende:
Daarom gaat het niet door. Sibon is geblesseerd en PSV heeft geen pasmunt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar jullie noemen hem hier op het forum wel als ruilspeler, denk je nou echt dat we hem als ruilspeler willen dan?
Mooie ruil, kleine transfersom (speler bij betrokken), wij krijgen Sibon (nog maanden geblesseerd), en Koné is weg bij ons...
Zoiets zou Nol dus nooit doen!
Als je hierboven paar posts terug zou lezen, zie je dat S04 dat wel kon. Echter het salaris was te hoog!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ze al geen 10 miljoen neerleggen voor Baros zullen ze dat zeker niet voor Kone doen.
EDIT,Lama,loop achter de feiten aan....
en als jij effe goed kijkt zie jij een edit....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als je hierboven paar posts terug zou lezen, zie je dat S04 dat wel kon. Echter het salaris was te hoog!
Als jij ff goed kijkt was dat net tijdens je editquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en als jij effe goed kijkt zie jij een edit....
Nee dat snap ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar jullie noemen hem hier op het forum wel als ruilspeler, denk je nou echt dat we hem als ruilspeler willen dan?
Mooie ruil, kleine transfersom (speler bij betrokken), wij krijgen Sibon (nog maanden geblesseerd), en Koné is weg bij ons...
Zoiets zou Nol dus nooit doen!
Ik vind van wel, Roda zit in de luxe positie. Wil PSV het niet, dan niet denkt roda en terecht overigens!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Maar het idee wat ik start opperde is toch niet zo heel gek of wel?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik vind van wel, Roda zit in de luxe positie. Wil PSV het niet, dan niet denkt roda en terecht overigens!![]()
Jawel maar hij is weer erg irritant bezig vandaag..........quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En daarom mag ie niet reageren?
Zelf verdien je ook niet de schoonheidsprijs.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel maar hij is weer erg irritant bezig vandaag..........
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelf verdien je ook niet de schoonheidsprijs.
Naah hoeft niet DD.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met je rooie kop!
PyTh, als Koné voor volgend weekend van PSV is, scheld ik je de krat kwijt.
Jij weet net zo goed als ik dat ik (bijna) altijd op een normale manier probeer te discussieren.quote:
Jawel, vind Sibon over zijn top heen. En zowel Hendriks als Stevens hebben gezegd dat Sibon niet hoeft te komen. Dus ook zonder hernia was hij hier niet meer welkom.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Maar het idee wat ik start opperde is toch niet zo heel gek of wel?
Ik ken gelukkig geen Brabants spraakgebrek. Maar misschien dat je er volgende week zondag wel achterkomt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:25 schreef Suijk het volgende:
Ik vraag me trouwens al een tijdje af wat in godsnaam deze spraakgebrek titel van dit topic betekent?
Ben geen psv'er hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:03 schreef DarkShine het volgende:
Ik ken helaas geen Brabants spraakgebrek. Maar misschien dat je er volgende week zondag wel achterkomt.
Ik heb de naam Sibon nooit genoemd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jawel, vind Sibon over zijn top heen. En zowel Hendriks als Stevens hebben gezegd dat Sibon niet hoeft te komen. Dus ook zonder hernia was hij hier niet meer welkom.
Suijk is voor Ajax...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jawel, vind Sibon over zijn top heen. En zowel Hendriks als Stevens hebben gezegd dat Sibon niet hoeft te komen. Dus ook zonder hernia was hij hier niet meer welkom.
[..]
Ik ken gelukkig geen Brabants spraakgebrek. Maar misschien dat je er volgende week zondag wel achterkomt.
Ja. 6-8 Miljoen.... Procenten bij verkoop dingt Roda zeker af en dan mogen we nu een half jaartje Robert huren en over een half jaar kunnen we zelf opnieuw gaan bouwen aan de aanval met een mogelijk nieuwe spits.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb de naam Sibon nooit genoemd.
6-8 miljoen + % bij doorverkoop + Robert huren tot Januari zodat jullie de tijd hebben om een vervanger voor Kone te scouten en aankopen.
Of wil ik dan in jou ogen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten?
quote:
Kerkraads dialect voor Roda laat maar gaan.En van het lied 'Roda los mer joa'.quote:Ik vroeg me ook af wat het betekende eigenlijk. Enlighten us DS
Gezien zijn leeftijd hebben Roda en Lierse recht op een gedeelte van alle transfers die hij zal gaan doen in de toekomst, dit ivm opleidingskosten. Iets soortgelijks speelde zich af toen in Arnhem (en in Wijchen meen ik) de kassa rinkelde toen Makaay naar Bayern ging.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef DarkShine het volgende:
Ja. 6-8 Miljoen.... Procenten bij verkoop dingt Roda zeker af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |