abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:48:45 #101
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29713121
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Huub vertelde Kone mocht pas vertrekken ALS er een vervanger was aangetrokken
We verhuren Robert gewoon tot de winterstop aan jullie zodat je tijd genoeg hebben een bekwame vervanger voor Kone te vinden
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29713167
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

We verhuren Robert gewoon tot de winterstop aan jullie zodat je tijd genoeg hebben een bekwame vervanger voor Kone te vinden
Zou ik ook goed vinden! + natuurlijk de volle mep van Kone he
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:56:26 #103
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29713347
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:50 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Zou ik ook goed vinden! + natuurlijk de volle mep van Kone he
6 miljoen + 20 % bij doorverkoop + Robert huren tot de winterstop
pi_29713381
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

6 miljoen + 20 % bij doorverkoop + Robert huren tot de winterstop
Dacht het niet he
quote:
Het Algemeen Dagblad meldt dat de Ivoriaanse spits Arouna Koné het seizoen bij Roda JC wilt afmaken. De hele zomer wordt hij in verband gebracht met een transfer naar grote clubs, maar tot een transfer kwam het nog niet. PSV zou zich gisteren officieel hebben gemeld bij Roda JC en ook Benfica leek lange tijd dichtbij een transfer. De Portugese club is volgens zaakwaarnemer Serge Trimpont echter afgehaakt: "Ik heb met Benfica gesproken, maar die club heeft geen geld om hem aan te trekken. Benfica is dus geen optie meer."

Arouna Koné zal volgens Serge Trimpont dit seizoen nog afmaken bij de club uit Kerkrade: "Eind vorig seizoen gaf Roda JC zijn steraanvaller een nieuw, verbeterd contract. Toen is ook afgesproken dat Arouna nog één jaar zou blijven. Na dit seizoen is het voor zijn carrière het best wanneer hij naar een grotere club gaat. Hoewel het niet zijn intentie is, kan dat natuurlijk ook sneller. Maar dan moet Roda er ook beter van worden. En mocht een club hem willen, dan moeten ze zich op korte termijn melden. Een transfer op het laatste moment gebeurt niet."

Vorig jaar augustus was Arouna Koné dichtbij een transfer naar Ajax, de Ivoriaanse aanvaller moest bij de Amsterdammers de Zweed Zlatan Ibrahimovic opvolgen, maar door een dubieuze hartkwaal ketste deze overgang op het laatste moment
PSV mag er weer naastgrijpen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:59:33 #105
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29713430
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:57 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Fuck you
[..]

PSV mag er weer naastgrijpen
Moet toegeven dat je wel grappig mannetje bent voor een Limburgs Neusje
pi_29713452
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Moet toegeven dat je wel grappig mannetje bent voor een Limburgs Neusje
Jij ook met je 6miljoen

Krijg je Barreto niet eens voor
pi_29713659
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_29713694
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Jij met je crossposts:

http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1124085522093.html
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:43:21 #109
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29714580
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:05 schreef PyTh het volgende:

[..]
Haha

GELIMITEERDE TRANSFERSOM DaYwALKuR
Als ik Nol zo hoor praten denk ik toch eerder dat dat een fabeltje uit de media is. Waarom zou Benfica dat bedrag anders niet kunnen betalen?

Ze menen in Eindhoven echt dat ze Koné voor een appel en een ei kunnen overnemen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_29714759
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:43 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als ik Nol zo hoor praten denk ik toch eerder dat dat een fabeltje uit de media is. Waarom zou Benfica dat bedrag anders niet kunnen betalen?

Ze menen in Eindhoven echt dat ze Koné voor een appel en een ei kunnen overnemen.
Nee hoor, daar geloof ik niks van. PSV weet echt wel dat er moet worden betaald voor Koné. Ik heb ook nog helemaal geen berichten gehoord waaruit blijkt dat PSV denkt 'Koné wel even voor een mp3-speler en een zak piepers' te kunnen ophalen.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:51:20 #111
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29714818
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee hoor, daar geloof ik niks van. PSV weet echt wel dat er moet worden betaald voor Koné. Ik heb ook nog helemaal geen berichten gehoord waaruit blijkt dat PSV denkt 'Koné wel even voor een mp3-speler en een zak piepers' te kunnen ophalen.
Zoals sommige hier schrijven en blijven zeiken over die gelimiteerde transfersom zou je anders denken.

Hendriks weet heus wel wat hij in zo'n contract (laat) zetten, als het om geld gaat is hij echt niet dom.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:10:41 #112
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29715419
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:51 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zoals sommige hier schrijven en blijven zeiken over die gelimiteerde transfersom zou je anders denken.

Hendriks weet heus wel wat hij in zo'n contract (laat) zetten, als het om geld gaat is hij echt niet dom.
Dat is meer naar aanleiding van de bedragen die jullie Roda Supporters noemen (10/11 miljoen) wat Kone op zou moeten brengen.

In diverse media wordt gemeldt dat er sprake is van een gelimiteerde transfersom.
Ik denk dat als die bestaat hij zo rond de 7-8 miljoen euro ligt, niet hoger iig.
pi_29715474
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:10 schreef PyTh het volgende:

In diverse media wordt gemeldt dat er sprake is van een gelimiteerde transfersom.
Ik denk dat als die bestaat hij zo rond de 7-8 miljoen euro ligt, niet hoger iig.
Ik vind het onlogisch eigenlijk...Ajax zou 9 miljoen hebben betaald, dat is niet doorgegaan, heel snel daarna wordt er een nieuw contract met die jongen afgesloten en dat ligt significant lager dan het bedrag dat er een maand daarvoor werd geboden, terwijl hij nu zelfs langer bij die club zit?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:15:32 #114
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29715566
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind het onlogisch eigenlijk...Ajax zou 9 miljoen hebben betaald, dat is niet doorgegaan, heel snel daarna wordt er een nieuw contract met die jongen afgesloten en dat ligt significant lager dan het bedrag dat er een maand daarvoor werd geboden, terwijl hij nu zelfs langer bij die club zit?
Ondanks dat Kone gezond is verklaard na het debacle met de keuring bij ajax is dat wel een reeele transfersom op het moment denk ik.
pi_29715625
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:15 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ondanks dat Kone gezond is verklaard na het debacle met de keuring bij ajax is dat wel een reeele transfersom op het moment denk ik.
Dat ben ik met je eens, 7 miljoen is een reeel bedrag maar of het in zijn contract staat weet ik niet.
Ik zou me alleen voor kunnen stellen dat er zo'n bedrag is afgesproken, omdat hij de kans heeft gehad om hogerop te komen niet nog eens wil laten lopen en dat hij niet wilde tekenen zonder zo'n clausule.
Jammer dat we die contracten nooit onder ogen zien (of ze zijn nep ), lijkt me wel eens interessant.
Klik dan als je durft
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:18:35 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29715643
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat is meer naar aanleiding van de bedragen die jullie Roda Supporters noemen (10/11 miljoen) wat Kone op zou moeten brengen.

Nee hoor, die bedragen zijn logisch. Hij heeft nu een langduriger contract dan vorig jaar, dus waarom zou hij dan goedkoper moeten zijn? Juist duurder.
Planning:
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:21:38 #117
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29715749
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nee hoor, die bedragen zijn logisch. Hij heeft nu een langduriger contract dan vorig jaar, dus waarom zou hij dan goedkoper moeten zijn? Juist duurder.
Volgens jou zijn die logisch omdat jij Roda supporter bent.
Zoals ik net al aangaf is Kone na het debacle van vorig jaar wel gezond verklaard maar blijkt hij wel een sporthart (en dus toch een verhoogd risico) te hebben.

Dus het lijkt me sterk dat er nog een club komt die 10 miljoen euro voor hem neerlegt.

We zullen zien, maar ik ben er van overtuigd dat PSV niet meer dan 8 miljoen euro voor Kone zal betalen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:23:05 #118
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29715797
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:42 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Huub vertelde Kone mocht pas vertrekken ALS er een vervanger was aangetrokken
Dat zou ik ook zeggen als ik de trainer was. Bovendien drijft hij gewoon de prijs op, het is immers duidelijk dat Roda nooit eerst een nieuwe speler zou halen en dan Kone zou verkopen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:23:57 #119
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29715823
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we een spits van jullie nodig hebben om het gat op te vullen. Nolchen heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om lijstjes.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:25:03 #120
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29715848
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zoals ik net al aangaf is Kone na het debacle van vorig jaar wel gezond verklaard maar blijkt hij wel een sporthart (en dus toch een verhoogd risico) te hebben.

Dus het lijkt me sterk dat er nog een club komt die 10 miljoen euro voor hem neerlegt.

We zullen zien, maar ik ben er van overtuigd dat PSV niet meer dan 8 miljoen euro voor Kone zal betalen
Dus houden we hem zelf en verkopen we hem na het seizoen wel.

Er is 0,0 bekend gemaak over de onderzoeken alleen dat Koné gezond is en zonder risico kan spelen, maar in Eindhoven weten ze de details wel...
Planning:
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:26:12 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29715885
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:23 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we een spits van jullie nodig hebben om het gat op te vullen. Nolchen heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om lijstjes.
Robert komt nog op de bank achter Cissé en Derksen.
Planning:
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:26:48 #122
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29715901
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:18 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Precies, hij ligt langer vast, hij wil niet weg, er zijn genoeg andere kapers op de kust en de competitie is alweer begonnen.
Nee, PSV gaat de hoofdprijs betalen als ze hem willen halen en ik blijf erbij dat het boven de 10m moet gaan liggen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:29:07 #123
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29715973
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:21 schreef PyTh het volgende:

Laten we dan maar eens een jaar wachten, er zijn genoeg gegadigden in Duitsland, Engeland, Frankrijk en Spanje.
quote:
Veel succes dan met Beasley, Farfan, Robert en VoH in een volledige competitie+beker+CL.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:29:56 #124
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29716000
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:26 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Precies, hij ligt langer vast, hij wil niet weg, er zijn genoeg andere kapers op de kust en de competitie is alweer begonnen.
Nee, PSV gaat de hoofdprijs betalen als ze hem willen halen en ik blijf erbij dat het boven de 10m moet gaan liggen.
Heel Nederland, behalve Eindhoven en omstreken, begrijpt dat.

Je hebt natuurlijk een uitzondering uit Eindhoven...
Planning:
-
pi_29716128
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus houden we hem zelf en verkopen we hem na het seizoen wel.

Er is 0,0 bekend gemaak over de onderzoeken alleen dat Koné gezond is en zonder risico kan spelen, maar in Eindhoven weten ze de details wel...
Dus komen we onderhandelen, betalen 8 miljoen en een percentage of de verhuur van een speler.
Zoiets zal hetw el worden denk ik hoor...
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:34:48 #126
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29716129
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:29 schreef Kaalhei het volgende:
Veel succes dan met Beasley, Farfan, Robert en VoH in een volledige competitie+beker+CL.
Al zal het CL-verhaal dan niet veel om het lijf hebben en zullen de prestaties van PSV een eenmalige uitschieter blijven.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:38:14 #127
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29716239
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dus komen we onderhandelen, betalen 8 miljoen en een percentage of de verhuur van een speler.
Zoiets zal hetw el worden denk ik hoor...
Denk je nu echt dat een speler van psv naar Roda komt? De spelers staan allemaal iets hoger in de pikorde om bij Roda te gaan spelen. Jullie aanvallers zijn of te goed (lees: duur) en niets.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:42:42 #128
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29716393
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:38 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat een speler van psv naar Roda komt? De spelers staan allemaal iets hoger in de pikorde om bij Roda te gaan spelen. Jullie aanvallers zijn of te goed (lees: duur) en niets.
Een verhuur van Robert tot de winterstop aan Roda is niet geheel ondenkbaar.
Dat geeft Roda goed de tijd om een bekwame vervanger voor Kone te scouten en aan te kopen.

Zoals ik al eerder zei vewacht ik: 6-8 miljoen euro + percentage bij doorverkoop + Robert (huur tot winterstop)

of is dat een heel gek idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 17-08-2005 12:48:01 ]
pi_29716423
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:38 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'en niets'?

En waarom niet? Spelers als Addo, Lamey, Fehér, Sibon en jeugspelers als Beerens of Aisatti komen best wel naar Kerkrade...
Wat een vrouw!
spits!
pi_29716575
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En waarom niet? Spelers als Addo, Lamey, Fehér, Sibon en jeugspelers als Beerens of Aisatti komen best wel naar Kerkrade...
Ja, maar wat moeten we met dat soort spelers, de 1e 3 zijn geen aanvallers, en Sibon die hoeven we echt niet meer, en die laatste 2 heb ik nog nooit van gehoord, als er al iemand geruild wordt moet dat natuurlijk wel een directe versterking zijn
pi_29716885
Verder wil ik dit nogmaals laten lezen, aangezien sommige PSV'ers hardleers zijn:
quote:
Commissaris technische zaken Arnold Hendriks van Roda JC verwacht dat PSV vandaag laat weten hoeveel miljoen de Eindhovense club wenst uit te trekken voor Koné, die onlangs zijn contract nog heeft opengebroken tot 2008. Bedragen wenst Hendriks niet te noemen, maar duidelijk is dat de Afrikaan, die met Ivoorkust vanavond aantreedt tegen Frankrijk, miljoenen euro's (naar verluidt meer dan negen miljoen) moet opbrengen
En jullie onderhandelen met Nol van Roda en geen Arie van Eijden die 6 Miljoen in 4 termijnen zou accepteren . Wilt PSV niet betalen zegt Roda gewoon PECH dan gaat hij ergens heen die dat wel wil betalen.
pi_29716923
PSV haalt Kone (Roda JC). De onderhandelingen tussen PSV en RODA JC hebben beide clubs geen windeieren gelegd. Naar verluidt ontvangt Roda JC een record-transferbedrag van bijna 10 miljoen euro. PSV ontvangt daartegenover één van de beste spitsen in Nederland, nadat eerdere pogingen om Salomon Kalou bij Feyenoord los te weken op niets uitliepn. De Eindhovense club moest in verband met de inschrijvings-deadline voor de Champions Leuage nog deze week een alternatief voor Kalou contracteren. Bij de hele transfer zou tevens een ruil van een PSVér zijn betrokken. Volgens interne bronnen gaat het om de Braziliaan Robert, die in Eindhoven weinig aan spelen toekomt.
pi_29716983
bron?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:04:01 #134
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29717010
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef Biertjuhhhh het volgende:
PSV haalt Kone (Roda JC). De onderhandelingen tussen PSV en RODA JC hebben beide clubs geen windeieren gelegd. Naar verluidt ontvangt Roda JC een record-transferbedrag van bijna 10 miljoen euro. PSV ontvangt daartegenover één van de beste spitsen in Nederland, nadat eerdere pogingen om Salomon Kalou bij Feyenoord los te weken op niets uitliepn. De Eindhovense club moest in verband met de inschrijvings-deadline voor de Champions Leuage nog deze week een alternatief voor Kalou contracteren. Bij de hele transfer zou tevens een ruil van een PSVér zijn betrokken. Volgens interne bronnen gaat het om de Braziliaan Robert, die in Eindhoven weinig aan spelen toekomt.
Bron?
pi_29717027
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bron?
Zou mooi zijn dat bedrag + Robert ik neem aan gehuurd? ruil lijkt me ook erg sterk
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:05:49 #136
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29717060
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:04 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Zou mooi zijn dat bedrag
Ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat PSV nimmer 10 miljoen + Robert voor Kone neer zal leggen.
pi_29717115
Ja ik weet eigenlijk geen bron, las het toennet op een prikbrod, staat verder nog niks op teletekst, dus kan met 100% zekerheid zeggen of dit op waarheid berust
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:09:53 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29717158
Dat onzin bericht is nog gekopieerd ook van rodajcfans.nl

Nol is niet dom, als de transfer rond zou zijn zou ook 100% duidelijk zijn welke speler naar ons komt!
Planning:
-
pi_29717181
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat PSV nimmer 10 miljoen + Robert voor Kone neer zal leggen.
Ik mijn handen in het vuur voor Roda, dat PSV hem nooit krijgt voor die 6miljoen van jou . Die PSV'ers komen me nu de neus uit! wel een spits willen maar niet betalen, ga lekker Kalou halen dan!
pi_29717214
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:09 schreef DarkShine het volgende:
Dat onzin bericht is nog gekopieerd ook van rodajcfans.nl

Nol is niet dom, als de transfer rond zou zijn zou ook 100% duidelijk zijn welke speler naar ons komt!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:11:59 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29717221
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik mijn handen in het vuur voor Roda, dat PSV hem nooit krijgt voor die 6miljoen van jou . Die PSV'ers komen me nu de neus uit! wel een spits willen maar niet betalen, ga lekker Kalou halen dan!
Alsof ze die voor 6 mil krijgen.

Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, jammer voor hun dat Benfica ook al afgehaakt is op de transfersom!
Planning:
-
pi_29717315
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Alsof ze die voor 6 mil krijgen.

Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, jammer voor hun dat Benfica ook al afgehaakt is op de transfersom!
Daarentegen was Kone vorig jaar erg teleurgesteld toen hij niet naar Ajax kon. Als het nu weer niet zou lukken (om wat voor reden dan ook) zal hij weer teleurgesteld zijn, misschien wel in Roda ook.
Klik dan als je durft
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:18:59 #143
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29717378
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Daarentegen was Kone vorig jaar erg teleurgesteld toen hij niet naar Ajax kon. Als het nu weer niet zou lukken (om wat voor reden dan ook) zal hij weer teleurgesteld zijn, misschien wel in Roda ook.
Tuurlijk, heeft al aangegeven dolgraag het seizoen te willen afmaken hier en dan naar het buitenland te willen.

Hij heeft dat nieuwe contract getekent als soort van dank voor alle steun die hij van Roda en fans kreeg vorig seizoen. Dit seizoen wil hij ons daarvoor bedanken, dus of hij teleurgesteld is...
Planning:
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:19:12 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29717385
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:10 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik heb het gehad over 6-8 miljoen + % bij doorverkoop + huur van Robert tot Januari

Dus niet zo dom lullen Limburgs Neusje
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:23:12 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29717482
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik heb het gehad over 6-8 miljoen + % bij doorverkoop + huur van Robert tot Januari

Dus niet zo dom lullen Limburgs Neusje
Jullie krijgen hem echt niet voor 6, en dat % bij doorverkoop zal er hoe dan ook op bedongen worden!

Brabants boertje.
Planning:
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:25:10 #146
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29717541
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En waarom niet? Spelers als Addo,
quote:
Lamey, Fehér,
Dat type spelers hebben we genoeg en misschien wel beter. Ik kan mij nog iets herinneren van onze Hongaarse rechtsback die in Eindhoven een balletje in de kruising legde.
quote:
Sibon
met rollator?
quote:
en jeugspelers als Beerens of Aisatti komen best wel naar Kerkrade...
Precies, maar die mag je ook wel houden. Biedt die maar aan aan Fortuna.
pi_29717610
Ik zeg niet dat die een versterking zouden zijn, maar er wordt gezegd dat er niemand van PSV naar Roda zou gaan, vandaar. En die back van jullie legde hem er geweldig in (ik zat ook bij FCDB-Roda), maar het is geen wereldspeler natuurlijk.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:27:21 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29717618
Waarom snapt men nou niet dat wij geen afdankertjes hoeven. Stevens en Hendriks hebben zelf ook al in het DDL gezegd dat ze Sibon mogen houden.
Planning:
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:27:42 #150
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29717627
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Als hij graag wel zou willen dan zou hij niet net bijgetekend hebben. Hij wil aan het einde van volgend jaar weg, naar een echt grote club.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')