abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29687458
Ik ben geloof ik ook de enigste die zegt dat PSV het moet redden met de aanvallers die ze nu al hebben.
pi_29687596
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben geloof ik ook de enigste die zegt dat PSV het moet redden met de aanvallers die ze nu al hebben.
Idd, VOH deed het vorig jaar erg goed. Met Robert (volgend jaar Vonlanthen) als backup.
Beasley en Farfan op de flanken is wel mager bezet, dus nog een opvolger zoeken van Park en dat is niet Kone!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:31:56 #53
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29687726
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Je mist nu creativiteit voorin.
En er moet gewoon een opvolger van Park komen.

Als Kone komt dan zal hij aan de rechterkant op de plek van Park gaan spelen.
VoH zal gewoon in de spits blijven staan en Farfan of Beasley zal op links gaan spelen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_29687803
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

VoH zal gewoon in de spits blijven staan en Farfan of Beasley zal op links gaan spelen.
Waarom die Robert geen kans geven? of moet die nog wennen?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:41:12 #55
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29687956
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:35 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Waarom die Robert geen kans geven? of moet die nog wennen?
Robert is een pure spits/goalgetter, geen creatieve speler (daar waar PSV op het moment behoefte aan heeft) die ook op de flanken uit de voeten kan.

Op dit moment heb je alleen Farfan en Beasley voor de flanken, dat is te dun bezet.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:01:47 #56
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29689990
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar Roda'ers: wat moet ie kosten?
Ik denk dat Roda er een kleine 10 voor zal gaan krijgen. Het is gewoon heel eenvoudig: Nol zegt 9 plus een vervanger en als ze weigeren dan bekijken ze het maar. Mogen ze volgende week nog eens komen vragen, dan is het 10 plus een vervanger.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:02:30 #57
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29690009
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Tja een euro of 7,8 lijkt me toch dat we minimaal op "onze" bankrekening gestort mogen krijgen, ik zou het persoonlijk niet echt weten wat voor bedrag, maar zo'n goeie speler haal je niet snel meer helaas...
Dat dachten we ook toen Soetaers vlak voor de seizoensopening richting Amsterdam ging.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:03:17 #58
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29690034
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Addo?
quote:
Fehér? Lamey?
We hebben Senden, Bodnar, van Dijk, Vicelich die zeker niet minder zijn.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:08:28 #59
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29690178
Zou Kone bij het verlengen van zijn contract niet een clausule met een bepaalde transfersom op hebben laten nemen?
pi_29690261
Dat laat Nol niet toe.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:15:02 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29690357
Weet ik zo net nog niet.
Indien hij niet had bijgetekend had hij na dit seizoen gratis uit Kerkrade kunnen vertrekken.
pi_29690603
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
Weet ik zo net nog niet.
Indien hij niet had bijgetekend had hij na dit seizoen gratis uit Kerkrade kunnen vertrekken.
Roda krijgt de hoofdprijs en als PSV dat niet wilt betalen gaat hij naar het buitenland. Nol
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:14:29 #63
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29692082
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef PyTh het volgende:
Zou Kone bij het verlengen van zijn contract niet een clausule met een bepaalde transfersom op hebben laten nemen?
Dat is niet nodig bij Roda, want als er met de zak geld wordt gerammeld gaat hij toch wel, maar het zou kunnen. Ik schat het in op 12-15m, als het al zo is.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:15:47 #64
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29692115
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:23 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Roda krijgt de hoofdprijs en als PSV dat niet wilt betalen gaat hij naar het buitenland. Nol
Roda heeft de tijd en Kone ook. De eerste twee boden moet Roda sowieso afslaan.
pi_29692143
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:15 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Roda heeft de tijd en Kone ook. De eerste twee boden moet Roda sowieso afslaan.
Ja, beetje zoals Club Brugge
pi_29692150
Roda was met Ajax toch rond over een som van 9 miljoen? Ik neem aan dat PSV dan eenzelfde bod moet doen.
pi_29692302
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:14 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dat is niet nodig bij Roda, want als er met de zak geld wordt gerammeld gaat hij toch wel, maar het zou kunnen. Ik schat het in op 12-15m, als het al zo is.
Als dat zo is, komt ie nooitnaar PSV. Dat betaalt niet meer dan 6-7 miljoen.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:22:23 #68
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29692305
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:16 schreef MaxPower het volgende:
Roda was met Ajax toch rond over een som van 9 miljoen? Ik neem aan dat PSV dan eenzelfde bod moet doen.
8,5 geloof ik
pi_29692955
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

8,5 geloof ik
Mogen jullie hem volgend seizoen wel voor hebben
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:52:33 #70
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_29693237
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Koné op rechts?
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef PyTh het volgende:
Mondelinge overeenkomst dat Koné voor 90% zeker vertrekt dit jaar als zowel Roda alsook Koné erop vooruitgaan.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat laat Nol niet toe.
Het staat inderdaad niet zwart op wit.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:16 schreef MaxPower het volgende:
11, hoogste binnenlandse transfer ooit zou het dan geweest zijn.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:55:12 #71
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_29693331
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:52 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Koné op rechts?

Het is in ieder geval geen diepe spits
Dus of vanaf de rechterkant of achter VoH indien hij naar PSV komt
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:14:52 #72
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29693971
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als dat zo is, komt ie nooitnaar PSV. Dat betaalt niet meer dan 6-7 miljoen.
Daarvoor mogen jullie Cristiano hebben.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:21:01 #73
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_29694156
Nol heeft alle touwtjes in handen:
  • Kone zit prima bij Roda en wil niet weg
  • Kone heeft nog een contract voor meerdere jaren, hij heeft net bijgetekend
  • De verhoudingen tussen Kone en Roda zijn zeer goed. Mede doordat Roda en haar supporters hem gesteund hebben tijdens zijn fysieke problemen. Tevens heeft Roda aan hem al haar goed wil laten zien door hem de mogelijkheid te geven naar Ajax te vertrekken
  • Vorig jaar moest Kone 11m kosten, nu zal hij alleen maar duurder zijn geworden
  • Roda hoeft niets te verkopen als ze niet willen
  • PSV heeft echt een creatieve spits nodig en de spoeling wordt erg dun nu Kalou nier meer komt. Tevens heeft PSV haast, ivm inschrjivingen voor toernooien
  • Er is behalve interesse van PSV ook interesse van andere clubs (geweest): PSG, O. Marseille, Ajax, Feyenoord, Benfica. Het is te verwachten dat die interesse nog (latent) aanwezig is.

Reken er dus maar op dat PSV moet gaan bloeden willen ze hem halen. Als ik er zo over nadenk, zullen ze meer dan Ajax moeten gaan betalen, zeker nu de competitie al bezig is.
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:22:25 #74
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29694211
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij is geen 433 spits, maar daar komen jullie (misschien) nog wel achter.
    pi_29694820
    Ja is goed Darkshine, dan hoor ik het wel vanavond, ben rond 8 op MSN.
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:51:57 #76
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_29694992
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vloet heeft het ook 's een paar wedstrijden op rechts in 433 geprobeerd met Koné, wat was die toen waardeloos.

Maar als jullie er flink voor betalen en hem daar neer zetten moeten jullie zelf weten.
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Daarvoor mogen jullie Cristiano hebben.
    Of Derksen.

Wat zullen ze in Sittard dan kwaad zijn, onze 3de keeper naar Fortuna, hun topscoorder naar ons die voor 7-8 door gaat naar P$V.
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 17:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
    Ja is goed Darkshine, dan hoor ik het wel vanavond, ben rond 8 op MSN.
    Ok is goed.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:55:10 #77
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29695069
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 17:51 schreef DarkShine het volgende:
    Vloet heeft het ook 's een paar wedstrijden op rechts in 433 geprobeerd met Koné, wat was die toen waardeloos.
    Kan je nagaan: Onder het regime van Vloet moest hij al 11m kosten
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:59:02 #78
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_29695167
    quote:
    PSV onderhandelt niet met Koné

PSV heeft openlijk laten weten dat zij interesse heeft in Salomon Kalou, echter Feyenoord speelt het spelletje hard en wil Kalou absoluut niet laten gaan. Daarom richt PSV zich volgens dagblad De Limburger op een andere speler, namelijk Arouna Koné. PSV laat echter weten niet in onderhandeling te zijn met de speler van Roda JC.

"Het zijn speculaties van de dagbladen. Wij onderhandelen op dit moment zeker niet met Koné," aldus PSV-woordvoerder Salazar. "PSV heeft altijd interesse in goede spelers, maar we zijn zeker nu niet aan het onderhandelen met Koné."

Koné heeft nog tot media 2008 een contract met Roda JC.

Bron: FCUpdate
    "PSV laat echter weten niet in onderhandeling te zijn met de speler van Roda JC."

Denk dat Koné te duur is voor PSV en dat ze er zo mooi onderuit proberen te komen.
    quote:
    Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Kan je nagaan: Onder het regime van Vloet moest hij al 11m kosten
    Planning:
    -
      dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:31:04 #79
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_29698714
    quote:
    PSV meldt zich bij Roda voor overname Kone

PSV heeft zich vanavond officieel gemeld bij Roda JC om Arouna Kone over te nemen.

Morgen onderhandelen de twee clubs over een mogelijke overgang van Kone naar Eindhoven. PSV is dringend op zoek naar versterking. Nadat de overgang van Salamon Kalou van Feyenoord naar PSV afketste, richtte de landskampioen zich op Arouna Kone. De aanvaller uit de Ivoorkust stond een jaar geleden in de belangstelling van Ajax, maar een transfer na Amsterdam ketste af toen de medische keuring niet op tijd afgerond kon worden. Trainer Huub Stevens liet vandaag weten dat Roda JC Kone alleen zal laten vertrekken als PSV een forse transfersom betaalt.

Bron: L1
    Planning:
    -
    pi_29702985
    Ik denk dattie gaat nu...

Ik hoop alleen dat we er een wereldaanvaller voor terug krijgen (wat dus niet gaat gebeuren), dus we gaan er altijd op achteruit.

Wat ik overigens wel verwacht is dat Nol en de zijnen eens lekker achterover gaan leunen en PSV duidelijk gaan maken dat ze heel erg veel geld mogen neertellen willen ze Arouna meenemen naar Eindhoven.
    |De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
    pi_29711135
    Roda heeft een Noor op proef (vriend van Kah). Onder het motto van nooit geschoten is altijd mis

Verder wil PSV waarschijnlijk Robert gaan ruilen. Zou ik ook wel interessant vinden
      woensdag 17 augustus 2005 @ 09:17:01 #82
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_29711424
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 08:51 schreef DaYwALKuR het volgende:

Verder wil PSV waarschijnlijk Robert gaan ruilen. Zou ik ook wel interessant vinden
    Heb je daar ook nog een bron van?
    pi_29711492
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 09:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb je daar ook nog een bron van?
    Wat zou ik zijn zonder bron
    quote:
    PSV, dat tijdens de winterstop van vorig seizoen ook al aasde op Koné, was aanvankelijk van plan Feyenoorder Salomon Kalou te kopen, maar de Rotterdammers werkten niet mee. Daarom heeft de landskampioen nu zijn pijlen op Koné gericht. In de Eindhovense wandelgangen wordt de Braziliaan Robert genoemd als ruilobject.
    Nu vergaat je het lachen wel, he mannetje

http://www.ld.nl/Pagina/0(...)50081-1248--,00.html

[ Bericht 6% gewijzigd door DaYwALKuR op 17-08-2005 09:33:23 ]
    pi_29711809
    Over Koné: ik heb hem natuurlijk wel zien spelen, maar jullie Roda JC-fans vaker. Wat zijn zijn sterke punten, wat zijn zwakke?

Over PSV en 4-3-3: PSV speelt natuurlijk geen klassiek 4-3-3 met buitenspelers, want zowel farfán als Park heirvoor hebben meer dreiging naar binnen. Alleen met Beasley heb je een speler die meer aan de flank opereert, maar die maakt verdedigend zoveel meters dat het meer een aanvallende middenvelder is. Als Koné komt, zal hij in principe op een van beide flanken gaan spelen, maar dan met dreiging naar binnen en veel switchwerk. Vergelijk 'ons' 4-3-3 dus absoluut niet met dat klassieke systeem van Ajax.

En Robert ruilen? Lijtk me stug eigenlijk...
    Wat een vrouw!
    spits!
      woensdag 17 augustus 2005 @ 09:46:28 #85
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_29711824
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 09:21 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Wat zou ik zijn zonder bron
    [..]

Nu vergaat je het lachen wel, he mannetje

http://www.ld.nl/Pagina/0(...)50081-1248--,00.html
    Het enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV Robert aan Roda verhuurd omdat ze dan meteen een vervanger hebben voor Kone.

Zou wel heel apart zijn als ze Robert "wegdoen" terwijl hij nog helemaal niet de kans heeft gehad zich te bewijzen
    pi_29711882
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
    Over Koné: ik heb hem natuurlijk wel zien spelen, maar jullie Roda JC-fans vaker. Wat zijn zijn sterke punten, wat zijn zwakke?

Over PSV en 4-3-3: PSV speelt natuurlijk geen klassiek 4-3-3 met buitenspelers, want zowel farfán als Park heirvoor hebben meer dreiging naar binnen. Alleen met Beasley heb je een speler die meer aan de flank opereert, maar die maakt verdedigend zoveel meters dat het meer een aanvallende middenvelder is. Als Koné komt, zal hij in principe op een van beide flanken gaan spelen, maar dan met dreiging naar binnen en veel switchwerk. Vergelijk 'ons' 4-3-3 dus absoluut niet met dat klassieke systeem van Ajax.

En Robert ruilen? Lijtk me stug eigenlijk...
    Volgens mij als je Koné rechtsbuiten zal hij echt tegenvallen! (heeft niet zo'n loopvermogen als Park) en over Robert is misschien raar, maja kijk eens hoeveel spitsen PSV heeft (VOH/Sibon/Vonlanthen/Robert/Kone).
      woensdag 17 augustus 2005 @ 09:54:54 #87
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_29711981
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:

(VOH/Sibon/Vonlanthen/Robert/Kone).
    Vonlanthen is aan Nac verhuurd.
    Sibon mag in principe weg.

Hou je op het moment VoH en Robert over..........
    pi_29712051
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 09:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Vonlanthen is aan Nac verhuurd.
    Sibon mag in principe weg.

Hou je op het moment VoH en Robert over..........
    11 Milj mogen jullie Kone hebben zolang jullie verder maar niet durven te denken aan Filipovic.
      woensdag 17 augustus 2005 @ 10:05:18 #89
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_29712149
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

11 Milj mogen jullie Kone hebben
    Haha

GELIMITEERDE TRANSFERSOM DaYwALKuR
    pi_29712163
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Haha

Forget it, Huub en Nol leunen rustig achterover

Hoe zit het eigenlijk met die Hongaar waar Huub geinteresseerd is?
    pi_29712257
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:06 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Forget it, Huub en Nol leunen rustig achterover

Hoe zit het eigenlijk met die Hongaar waar Huub geinteresseerd is?
    Fehér? Die krijg je er gratis bij
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_29712269
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Fehér? Die krijg je er gratis bij
    Zijn jullie er van af he

Nee, serieus Huub was naar Boedapest tegen ?? kijken naar de Hongaarse spits.
      woensdag 17 augustus 2005 @ 10:33:58 #93
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29712773
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
    Kone's zwakke punten zijn zijn scorende kwaliteiten, als je heel eerlijk bent dan kom je tot de conclusie dat hij niet goed kan schieten, nauwelijks kan koppen en alleen voor de keeper ook geen echte afmaker is. Maar Arouna is extreem snel, sterk, wendbaar en heeft een grote balvaardigheid en daardoor hoeft hij die echte spits-kwaliteiten niet te hebben. Het zijn niet de vier elementen afzonderlijk (snel, sterk, wendbaar, balvaardigheid) die hem onderscheiden, het is de combinatie van de vier die hem zo goed maken. Hij is nauwelijks te verdedigen: Hij kan draaien, kappen, sprinten en duwen is kan zo elke verdediger de baas zijn.
      woensdag 17 augustus 2005 @ 10:35:02 #94
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29712801
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:11 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Zijn jullie er van af he

Nee, serieus Huub was naar Boedapest tegen ?? kijken naar de Hongaarse spits.
    Centrale verdediger. Nol zal hem wel warm houden voor als er geld is.
    pi_29712817
    Eigenlijk vind ik 8 miljoen al te veel voor Kone, toch hoop ik dat jullie iets van 12 miljoen in dat contract hebben staan.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      woensdag 17 augustus 2005 @ 10:36:52 #96
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29712845
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Haha

Ik denk dat Kone een bedrag boven de 10m in zijn contract heeft staan. Overigens denk ik dat Kone het goed zou doen met VoH in de spits en Farfan en Kone erom heen.
    pi_29712850
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Centrale verdediger. Nol zal hem wel warm houden voor als er geld is.
    En die linker middenvelder (die Noor) ? dacht dat het een spits was?

Dus Roda nog geen andere spits op het oog? dan gaat Kone zowiezo niet weg
      woensdag 17 augustus 2005 @ 10:37:39 #98
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29712865
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef Suijk het volgende:
    Eigenlijk vind ik 8 miljoen al te veel voor Kone, toch hoop ik dat jullie iets van 12 miljoen in dat contract hebben staan.
    Contracten maken niets uit voor Roda, als het geld er komt gaat men toch wel. Maar reken er maar op dat er veul in het contract staat.
      woensdag 17 augustus 2005 @ 10:38:32 #99
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_29712883
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

En die linker middenvelder (die Noor) ? dacht dat het een spits was?

Dus Roda nog geen andere spits op het oog? dan gaat Kone zowiezo niet weg
    Ach, toen Soetaers vertrok had Roda ook voor de buitenwereld niemand op het oog, maar enkele dagen later werd Kone gepresenteerd.
    pi_29712966
    quote:
    Op woensdag 17 augustus 2005 10:38 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ach, toen Soetaers vertrok had Roda ook voor de buitenwereld niemand op het oog, maar enkele dagen later werd Kone gepresenteerd.
    Huub vertelde Kone mocht pas vertrekken ALS er een vervanger was aangetrokken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')