Idd, VOH deed het vorig jaar erg goed. Met Robert (volgend jaar Vonlanthen) als backup.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben geloof ik ook de enigste die zegt dat PSV het moet redden met de aanvallers die ze nu al hebben.
Je mist nu creativiteit voorin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben geloof ik ook de enigste die zegt dat PSV het moet redden met de aanvallers die ze nu al hebben.
Waarom die Robert geen kans geven? of moet die nog wennen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mist nu creativiteit voorin.
En er moet gewoon een opvolger van Park komen.
Als Kone komt dan zal hij aan de rechterkant op de plek van Park gaan spelen.
VoH zal gewoon in de spits blijven staan en Farfan of Beasley zal op links gaan spelen.
Robert is een pure spits/goalgetter, geen creatieve speler (daar waar PSV op het moment behoefte aan heeft) die ook op de flanken uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom die Robert geen kans geven? of moet die nog wennen?
Ik denk dat Roda er een kleine 10 voor zal gaan krijgen. Het is gewoon heel eenvoudig: Nol zegt 9 plus een vervanger en als ze weigeren dan bekijken ze het maar. Mogen ze volgende week nog eens komen vragen, dan is het 10 plus een vervanger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar Roda'ers: wat moet ie kosten?
Dat dachten we ook toen Soetaers vlak voor de seizoensopening richting Amsterdam ging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Tja een euro of 7,8 lijkt me toch dat we minimaal op "onze" bankrekening gestort mogen krijgen, ik zou het persoonlijk niet echt weten wat voor bedrag, maar zo'n goeie speler haal je niet snel meer helaas...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Addo?
We hebben Senden, Bodnar, van Dijk, Vicelich die zeker niet minder zijn.quote:Fehér? Lamey?
Roda krijgt de hoofdprijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef PyTh het volgende:
Weet ik zo net nog niet.
Indien hij niet had bijgetekend had hij na dit seizoen gratis uit Kerkrade kunnen vertrekken.
Dat is niet nodig bij Roda, want als er met de zak geld wordt gerammeld gaat hij toch wel, maar het zou kunnen. Ik schat het in op 12-15m, als het al zo is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef PyTh het volgende:
Zou Kone bij het verlengen van zijn contract niet een clausule met een bepaalde transfersom op hebben laten nemen?
Roda heeft de tijd en Kone ook. De eerste twee boden moet Roda sowieso afslaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Roda krijgt de hoofdprijsen als PSV dat niet wilt betalen gaat hij naar het buitenland. Nol
![]()
Ja, beetje zoals Club Bruggequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:15 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Roda heeft de tijd en Kone ook. De eerste twee boden moet Roda sowieso afslaan.
Als dat zo is, komt ie nooitnaar PSV. Dat betaalt niet meer dan 6-7 miljoen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is niet nodig bij Roda, want als er met de zak geld wordt gerammeld gaat hij toch wel, maar het zou kunnen. Ik schat het in op 12-15m, als het al zo is.
8,5 geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:16 schreef MaxPower het volgende:
Roda was met Ajax toch rond over een som van 9 miljoen? Ik neem aan dat PSV dan eenzelfde bod moet doen.
Koné op rechts?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mist nu creativiteit voorin.
En er moet gewoon een opvolger van Park komen.
Als Kone komt dan zal hij aan de rechterkant op de plek van Park gaan spelen.
VoH zal gewoon in de spits blijven staan en Farfan of Beasley zal op links gaan spelen.
Mondelinge overeenkomst dat Koné voor 90% zeker vertrekt dit jaar als zowel Roda alsook Koné erop vooruitgaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:08 schreef PyTh het volgende:
Zou Kone bij het verlengen van zijn contract niet een clausule met een bepaalde transfersom op hebben laten nemen?
Het staat inderdaad niet zwart op wit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Dat laat Nol niet toe.
11, hoogste binnenlandse transfer ooit zou het dan geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:16 schreef MaxPower het volgende:
Roda was met Ajax toch rond over een som van 9 miljoen? Ik neem aan dat PSV dan eenzelfde bod moet doen.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als dat zo is, komt ie nooitnaar PSV. Dat betaalt niet meer dan 6-7 miljoen.
Hij is geen 433 spits, maar daar komen jullie (misschien) nog wel achter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Het is in ieder geval geen diepe spits
Dus of vanaf de rechterkant of achter VoH indien hij naar PSV komt
Vloet heeft het ook 's een paar wedstrijden op rechts in 433 geprobeerd met Koné, wat was die toen waardeloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Het is in ieder geval geen diepe spits
Dus of vanaf de rechterkant of achter VoH indien hij naar PSV komt
Of Derksen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]Daarvoor mogen jullie Cristiano hebben.
Ok is goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ja is goed Darkshine, dan hoor ik het wel vanavond, ben rond 8 op MSN.
Kan je nagaan: Onder het regime van Vloet moest hij al 11m kostenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:51 schreef DarkShine het volgende:
Vloet heeft het ook 's een paar wedstrijden op rechts in 433 geprobeerd met Koné, wat was die toen waardeloos.
"PSV laat echter weten niet in onderhandeling te zijn met de speler van Roda JC."quote:PSV onderhandelt niet met Koné
PSV heeft openlijk laten weten dat zij interesse heeft in Salomon Kalou, echter Feyenoord speelt het spelletje hard en wil Kalou absoluut niet laten gaan. Daarom richt PSV zich volgens dagblad De Limburger op een andere speler, namelijk Arouna Koné. PSV laat echter weten niet in onderhandeling te zijn met de speler van Roda JC.
"Het zijn speculaties van de dagbladen. Wij onderhandelen op dit moment zeker niet met Koné," aldus PSV-woordvoerder Salazar. "PSV heeft altijd interesse in goede spelers, maar we zijn zeker nu niet aan het onderhandelen met Koné."
Koné heeft nog tot media 2008 een contract met Roda JC.
Bron: FCUpdate
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Kan je nagaan: Onder het regime van Vloet moest hij al 11m kosten![]()
quote:PSV meldt zich bij Roda voor overname Kone
PSV heeft zich vanavond officieel gemeld bij Roda JC om Arouna Kone over te nemen.
Morgen onderhandelen de twee clubs over een mogelijke overgang van Kone naar Eindhoven. PSV is dringend op zoek naar versterking. Nadat de overgang van Salamon Kalou van Feyenoord naar PSV afketste, richtte de landskampioen zich op Arouna Kone. De aanvaller uit de Ivoorkust stond een jaar geleden in de belangstelling van Ajax, maar een transfer na Amsterdam ketste af toen de medische keuring niet op tijd afgerond kon worden. Trainer Huub Stevens liet vandaag weten dat Roda JC Kone alleen zal laten vertrekken als PSV een forse transfersom betaalt.
Bron: L1
Heb je daar ook nog een bron van?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
Verder wil PSV waarschijnlijk Robert gaan ruilen. Zou ik ook wel interessant vinden
Wat zou ik zijn zonder bronquote:
Nu vergaat je het lachen wel, he mannetjequote:PSV, dat tijdens de winterstop van vorig seizoen ook al aasde op Koné, was aanvankelijk van plan Feyenoorder Salomon Kalou te kopen, maar de Rotterdammers werkten niet mee. Daarom heeft de landskampioen nu zijn pijlen op Koné gericht. In de Eindhovense wandelgangen wordt de Braziliaan Robert genoemd als ruilobject.
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat PSV Robert aan Roda verhuurd omdat ze dan meteen een vervanger hebben voor Kone.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat zou ik zijn zonder bron![]()
[..]
Nu vergaat je het lachen wel, he mannetje![]()
http://www.ld.nl/Pagina/0(...)50081-1248--,00.html
Volgens mij als je Koné rechtsbuiten zal hij echt tegenvallen! (heeft niet zo'n loopvermogen als Park) en over Robert is misschien raar, maja kijk eens hoeveel spitsen PSV heeft (VOH/Sibon/Vonlanthen/Robert/Kone).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Koné: ik heb hem natuurlijk wel zien spelen, maar jullie Roda JC-fans vaker. Wat zijn zijn sterke punten, wat zijn zwakke?
Over PSV en 4-3-3: PSV speelt natuurlijk geen klassiek 4-3-3 met buitenspelers, want zowel farfán als Park heirvoor hebben meer dreiging naar binnen. Alleen met Beasley heb je een speler die meer aan de flank opereert, maar die maakt verdedigend zoveel meters dat het meer een aanvallende middenvelder is. Als Koné komt, zal hij in principe op een van beide flanken gaan spelen, maar dan met dreiging naar binnen en veel switchwerk. Vergelijk 'ons' 4-3-3 dus absoluut niet met dat klassieke systeem van Ajax.
En Robert ruilen? Lijtk me stug eigenlijk...
Vonlanthen is aan Nac verhuurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
(VOH/Sibon/Vonlanthen/Robert/Kone).
11 Milj mogen jullie Kone hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vonlanthen is aan Nac verhuurd.
Sibon mag in principe weg.
Hou je op het moment VoH en Robert over..........
Hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
11 Milj mogen jullie Kone hebben![]()
Forget it, Huub en Nol leunen rustig achteroverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha
GELIMITEERDE TRANSFERSOM DaYwALKuR
Fehér? Die krijg je er gratis bijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Forget it, Huub en Nol leunen rustig achterover![]()
Hoe zit het eigenlijk met die Hongaar waar Huub geinteresseerd is?
Zijn jullie er van af hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Fehér? Die krijg je er gratis bij
Kone's zwakke punten zijn zijn scorende kwaliteiten, als je heel eerlijk bent dan kom je tot de conclusie dat hij niet goed kan schieten, nauwelijks kan koppen en alleen voor de keeper ook geen echte afmaker is. Maar Arouna is extreem snel, sterk, wendbaar en heeft een grote balvaardigheid en daardoor hoeft hij die echte spits-kwaliteiten niet te hebben. Het zijn niet de vier elementen afzonderlijk (snel, sterk, wendbaar, balvaardigheid) die hem onderscheiden, het is de combinatie van de vier die hem zo goed maken. Hij is nauwelijks te verdedigen: Hij kan draaien, kappen, sprinten en duwen is kan zo elke verdediger de baas zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Over Koné: ik heb hem natuurlijk wel zien spelen, maar jullie Roda JC-fans vaker. Wat zijn zijn sterke punten, wat zijn zwakke?
Centrale verdediger. Nol zal hem wel warm houden voor als er geld is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zijn jullie er van af he
Nee, serieus Huub was naar Boedapest tegen ?? kijken naar de Hongaarse spits.
Ik denk dat Kone een bedrag boven de 10m in zijn contract heeft staan. Overigens denk ik dat Kone het goed zou doen met VoH in de spits en Farfan en Kone erom heen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha
GELIMITEERDE TRANSFERSOM DaYwALKuR
En die linker middenvelder (die Noor) ? dacht dat het een spits was?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Centrale verdediger. Nol zal hem wel warm houden voor als er geld is.
Contracten maken niets uit voor Roda, als het geld er komt gaat men toch wel. Maar reken er maar op dat er veul in het contract staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef Suijk het volgende:
Eigenlijk vind ik 8 miljoen al te veel voor Kone, toch hoop ik dat jullie iets van 12 miljoen in dat contract hebben staan.
Ach, toen Soetaers vertrok had Roda ook voor de buitenwereld niemand op het oog, maar enkele dagen later werd Kone gepresenteerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En die linker middenvelder (die Noor) ? dacht dat het een spits was?
Dus Roda nog geen andere spits op het oog? dan gaat Kone zowiezo niet weg
Huub vertelde Kone mocht pas vertrekken ALS er een vervanger was aangetrokkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:38 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ach, toen Soetaers vertrok had Roda ook voor de buitenwereld niemand op het oog, maar enkele dagen later werd Kone gepresenteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |