quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef Xtreem het volgende:
ja, euh, ga jij fijn eikel foto's zoeken
Hij is serieus heel goed te doen op je werkquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:18 schreef BoJo het volgende:
Ik heb die foto ook maar niet geopend hier op m'n werk.![]()
Wel wat bruin, maar goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is serieus heel goed te doen op je werk
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is serieus heel goed te doen op je werk
Steek die hand maar fijn in je reet, poot.quote:
Je hebt een complexje omdat je niet mag neuken ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Steek die hand maar fijn in je reet, poot.
Ligt het er zo dik bovenop?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt een complexje omdat je niet mag neuken ofzo?
Nu je je tentamen verneukt hebt wil je zelf ook neukenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:28 schreef Xtreem het volgende:
Overigens is het complexje vooral door m'n tentamen gekomen. Voor je verkeerde ideeen krijgt.
Juist. Ik moet toch ergens m'n ei kwijt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu je je tentamen verneukt hebt wil je zelf ook neuken
Smurf nog welquote:
veel plezierquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:31 schreef Xtreem het volgende:
Maar goed, ik ga zo lunchen en een fiets spuiten
nee want ik heb hem niet gestolen en ik heb wel een rijbewijsquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
Maar koop dan gewoon een motor
iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
EN MUTZ @$*(&@#$*(#$GORE#@*(^@#$*(&VIEZE@#$*^@#$*(^VUILE@#(*)*@$(*&@#@$()*@$ !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hoeft ook niet in zo'n mongolenpakjequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:48 schreef Hugster het volgende:
[..]Motors
Ik wil gewoon wat wendbaars hebben en niet in zo'n mongolenpakje hoeven te zitten. Ik wil ook helemaal niet de snelweg op ofzo, maar een beetje rap optrekken is wel relaxed.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
EN MUTZ @$*(&@#$*(#$GORE#@*(^@#$*(&VIEZE@#$*^@#$*(^VUILE@#(*)*@$(*&@#@$()*@$ !!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had die maar eerder moeten zijnquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou er m'n geld niet brengen btw
Ook gebasseerd op pkquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik nam tenminste de moeite een OP te maken
Ik krijg het niet voor elkaar als er zo'n ster op staatquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:56 schreef Hugster het volgende:
ik krijg wel een stramme plasser van de CLK DTM hoor
Al is de edit nog zo snelquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ook gebasseerd op pk
En het was me:rcedes... Nog een reden om hem dicht te gooien
tsja...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:56 schreef Hugster het volgende:
ik krijg wel een stramme plasser van de CLK DTM hoor
Je kunt het gewoon niet hebben dat je te laat was...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel
En hij was idd gebaseerd op PK's ja, EN?
Denk die ff weg danquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar als er zo'n ster op staat
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet hebben dat je te laat was...
Uit: http://forum.fok.nl/topic/686541quote:n geval van de algemene slowchat:
Het nummer van de slowchat moet betrekking hebben op een auto, duidelijke op met plaatjes en specs erbij.
Vast is ook de banner http://members.home.nl/thafreak2/ptaslowchat/PTAbanner.jpg en de verwijzing naar http://www.ptaslowchat.tk
Het niet naleven van deze regels kan een slotje als gevolg hebben!
Dat kan ik nietquote:
Techniek is idd subliem jaquote:Dat fucking carbon fibre interieur en die torsiestang dwars door die kar heen![]()
Schitterende techniek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |