Vernieuwend en toevoegendquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef 456 het volgende:
Blablablablabla
en voor de 2e achtereenvolgende week haak ik af voordat ik alle wedsrtijden gezien heb.
Daaaaaagquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef 456 het volgende:
Blablablablabla
en voor de 2e achtereenvolgende week haak ik af voordat ik alle wedsrtijden gezien heb.
Inderdaad. Bij Studio Sport zat nooit iemand met een laptopquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
Echt we heben iets heel anders gekregen.
Salas, Zamarano, Pizzaro vergetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Ik vind het zeker wel een aanvulling. Ook erg knap gedaan.quote:
Dat kan ie wel worden ja. Maar zeker geen nieuwe David Pizarro.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.
De trainer van Chili -20 is geen maatstaf natuurlijk.De Chileense topclubs willen Pardo er maar al te graag bij hebben. Bij Feyenoord heeft hij het tot nu toe niet echt weten te maken, dat is wel waar natuurlijk.
Zo moeilijk is dat ook weer niet. Er zijn andere zenders die dat al langer dan vandaag gebruiken ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel een aanvulling. Ook erg knap gedaan.
Neuh.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef Murray het volgende:
Zouden ze nog voor 8 uur aan de 3e samenvatting beginnen?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Salas, Zamarano, Pizzaro vergeten![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |