abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:24:09 #176
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29847052
Zal die schaal in de studio de echte kampioenschaal zijn?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_29847054
Lekker wijffie
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29847075
luchtfoto's van de stadions, waar heb ik dat toch eerder gezien?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_29847079
Toch wat kleine aanpassingen tov vorige week. De kortere reclameblokken zijn een groot pluspunt.
pi_29847082
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat een kutprogramma zeg. We zijn gvd al bijna 20 minuten verder en we hebben pas 1 wedstrijd gezien, dat deed Studio Sport ook wel eens maar dan hadden we het over 'de Klassieker' niet over Utrecht - AZ.

Talpa

Ik laat even de stopwatch meedraaien. Van aftrap tot aftrapt, analyse en reclame.
Was toch een mooie wedstrijd of niet?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29847083
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef SkaterSam het volgende:
gebruiken ze Google Earth

slaat ook nergens op
Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.
pi_29847102
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kort reclameblokje hoor. Liever reclame dan het gemekker van Smeets trouwens.
Idd, eindelijk iemand waar ik het mee eens ben
pi_29847153
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Was toch een mooie wedstrijd of niet?
Ik vond het een prima wedstrijd. Perfect dat ze er wat meer van hebben laten zien dan alleen de goals.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29847157
Ik blijf die Bouaouuzouzan een goede speler vinden, vorig jaar al goed, maar wordt steeds beter
pi_29847246
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:27 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf die Bouaouuzouzan een goede speler vinden, vorig jaar al goed, maar wordt steeds beter
Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29847264
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.
Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.
pi_29847274
Pardo wordt ook een toppertje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29847282
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.
Lijkt er echt sprekend op ja
Volgens mij ben je al lang niet meer op die site geweest
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29847306
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.
Dat zal denk ik wel meevallen. Kluivert speelde immers ook bij Barcelona, Newcastle en nu bij Valencia.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29847310
Ponk is echt een flutkeeper
pi_29847321
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo wordt ook een toppertje.
Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.
pi_29847330
Prutser die Ponk inderdaad. Een bal die hij gewoon kan oprapen werkt hij half en door het midden met zijn voet weg en meer van dat soort fratsen
pi_29847356
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prutser die Ponk inderdaad. Een bal die hij gewoon kan oprapen werkt hij half en door het midden met zijn voet weg en meer van dat soort fratsen
de 2-1 en de 3-1 waren gewoon houdbaar
pi_29847380
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
  Trouwste user 2022 zondag 21 augustus 2005 @ 19:34:59 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_29847401
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29847429
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geïnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is. Hij heeft wel een aardige vrije trap, maar een topper wordt 't niet.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:36:12 #199
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_29847442
Die josti-supporters hoef ik niet te horen na afloop, en ook niet van voren
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_29847487
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geïnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is. Hij heeft wel een aardige vrije trap, maar een topper wordt 't niet.
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.

De trainer van Chili -20 is geen maatstaf natuurlijk. De Chileense topclubs willen Pardo er maar al te graag bij hebben. Bij Feyenoord heeft hij het tot nu toe niet echt weten te maken, dat is wel waar natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')