Was toch een mooie wedstrijd of niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat een kutprogramma zeg. We zijn gvd al bijna 20 minuten verder en we hebben pas 1 wedstrijd gezien, dat deed Studio Sport ook wel eens maar dan hadden we het over 'de Klassieker' niet over Utrecht - AZ.
Talpa
Ik laat even de stopwatch meedraaien. Van aftrap tot aftrapt, analyse en reclame.
Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef SkaterSam het volgende:
gebruiken ze Google Earth
slaat ook nergens op
Idd, eindelijk iemand waar ik het mee eens benquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kort reclameblokje hoor. Liever reclame dan het gemekker van Smeets trouwens.
Ik vond het een prima wedstrijd. Perfect dat ze er wat meer van hebben laten zien dan alleen de goals.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was toch een mooie wedstrijd of niet?
Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:27 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf die Bouaouuzouzan een goede speler vinden, vorig jaar al goed, maar wordt steeds beter
Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.
Lijkt er echt sprekend op jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.
Dat zal denk ik wel meevallen. Kluivert speelde immers ook bij Barcelona, Newcastle en nu bij Valencia.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.
Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo wordt ook een toppertje.
de 2-1 en de 3-1 waren gewoon houdbaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prutser die Ponk inderdaad. Een bal die hij gewoon kan oprapen werkt hij half en door het midden met zijn voet weg en meer van dat soort fratsen
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geïnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geïnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is.Hij heeft wel een aardige vrije trap, maar een topper wordt 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |