abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29662893
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:38 schreef Falco het volgende:
Ik word een beetje moe van dat huilgedrag van TS. De meeste homo's schamen zich ook nog het meest voor zulke homofundi's als Mineo.
als nederlander schaam ik me ervoor dat we het meest tolerante en vrije land willen zijn maar niks doen aan die fundi's verenigd onder katholieken, protestanten, moslims etc.

keer op keer heeft wetenschap aangetoond dat dat hele gedoe fake is en elke keer zeggen ze dat de wetenschappers een paar rare lui zijn.
ondertussen wel gebruik maken van de luxe geschonken door de wetenschap :R

zelfs vrienden waarmee ik wel eens naar een homobar ben geweest vertonen nu nog homofobe reacties wanneer het zeg maar aankomt om in een huis te wonen met een homo...
mensen maken zulke problemen over de stomste dingen.
die gelovigen zijn gewoon zelf latente homo's die stiekum dromen van een keiharde pik in hun aars!
Islam=facisme
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:13:09 #52
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29663295
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:53 schreef kLowJow het volgende:
De TS aanvallen op zijn persoon lijkt me niet nodig.
Als ik groepen homos erbij haal levert mij dat van die vreemde uit zijn verband getroken note's op.
pi_29663449
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:13 schreef Monus het volgende:

[..]

Als ik groepen homos erbij haal levert mij dat van die vreemde uit zijn verband getroken note's op.
Dat komt omdat jij een speciaal plaatsje in mijn hart inneemt .
Maar dat is wellicht meer iets voor FB.
pi_29671118
Als homo zijnde zal het me een worst wezen, idioten die ongefundeerd praten over homos zie ik als minderwaardige mensen en ongeschikt als gesprekspartner, ik maak me meer zorgen over politici die proberen christelijke waarden in het wetboek te krijgen, zeg maar figuren als Bush en Donner. IMO moet iedereen lekker doen wat ie wilt zolang je de ander niet in zijn persoonlijke leven stoort. Of dat nou een moslim een homo of een vreemdgaande geestelijke is. Ik vind het alleen wel vermakelijk dat iemand op ze bek gaat. Maarjah niet echt iets om druk over te maken lijkt me.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_29671249
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:20 schreef kLowJow het volgende:
Vreemd. Je begint met een artikel over hypocrisie van onverdraagzaamheid, waar je vervolgens je afkeer over uitspreekt, om jezelf direct hierna aan hetzelfde soort gedrag schuldig te maken.
Er zijn een paar dingen waar je onverdraagzaam tegenover mag staan; onverdraagzaamheid is er eentje van.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_29672286
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het alleen wel vermakelijk dat iemand op ze bek gaat. Maarjah niet echt iets om druk over te maken lijkt me.
en het allerleukste zijn nog de schijnheilige gelovigen en de reactie van hun gemeenschap
Islam=facisme
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:48:37 #57
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29673663
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:15 schreef mineo39-76 het volgende:
Katholieke moraalridder valt van zijn paard

De rooms-katholieke priester die in heel Amerika bekendheid kreeg omdat hij zo anti-homoseksueel was is in opspraak geraakt. De rector van de St. Patrick's Cathedral monseigneur Eugene Clark gaf homo’s ooit de schuld van ‘het vernietigen van de kerk’ en hij waarschuwde hetero’s ‘vooral nooit vreemd te gaan’. Uitgerekend deze man blijkt nu een jarenlange affaire te hebben gehad met zijn getrouwde secretaresse.

Uit de echtscheidingspapieren van Philip DeFilippo blijkt dat mgr. Clark een jarenlange seksuele relatie onderhield met zijn vrouw.

Mgr. Clark heeft zijn ambt meteen neergelegd. De 79-jarige priester ontkent dat hij ooit seks had met zijn 46-jarige secretaresse.

Kardinaal Edward Egan aanvaardde inmiddels het ontslag van zijn priester. Hij weigert echter elk commentaar.

Clark was deken voor New York en verscheen in die hoedanigheid vaak op tv. Op een lokaal station had zij zelfs zijn eigen Normen en Waarden Show (zie foto). Daarbij was zijn stokpaardje ‘hoe houd ik mijn relaties zuiver’.

[afbeelding]

De zieleherder is ook bekend als de medeschrijver van het standaardwerk: “Hoe politici met hun geweten moeten omgaan, een katholieke visie”.

In 1999 verkondigde Clark dat homo’s “de vijanden zijn van het heilige huwelijk”. Hij was ervan overtuigd dat homo’s alleen op seks belust zijn en geen benul zouden hebben van tederheid en liefde.

In 2002 gaf Clark aan ‘de homomaffia’ de schuld van het ‘bewust uitlekken van seksschandalen binnen de katholieke kerk’. Hij noemde homoseksualiteit een stoornis, een bedreiging voor het gezin en hij toonde zich een voorstander van het uitsluiten van homo’s voor elke kerkelijke functie.

Clark was meermaals het doelwit van homoprotesten. Toen die protesten veel positieve media-aandacht kregen, beweerde de monseigneur dat homo’s de media controleerden en elkaar in Hollywood de hand boven het hoofd hielden. Hij was er zelfs van overtuigd dat er ‘geheime homoseksuele agenda’ zou bestaan.

15-08-2005
Bron: www.gaykrant.nl

Bah, ik kots op dit soort enge mannetjes. Haat zaaien, hel en verdoemenis preken maar zelf wel jarenlang zijn secretaresse neuken! Het zou me niets verbazen als hij ook wat kinderen op zijn geweten heeft!

Ik vraag me af waarom "we" met z'n allen het instituut geloof in stand houden? Komop zeg we weten toch wel beter! Er bestaat geen god/allah, whatever. We geven die instituten veel te veel macht over ons leven én zij maken er dankbaar misbruik van!!! BAH!
Een dwaas veroordeelt een dwaas.
En jij hebt vervolgens het lef om Here God te beledigen.
Hoe ziekelijk kun je zijn als homosexueel.
Liegen en bedriegen om je lust te verbergen en dan een ander om het zelfde veroordelen.
Here God kent de zijnen en niemand anders !
Pas maar op dat rampspoed de komende periode geen deel word van je leven.
pi_29675179
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:44 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

......alhoewel jonge kindertjes vaak worden gehersenspeotl.......
Sinds wanneer is opvoeding hetzelfde als gehersenspoeld worden?
Als je ergens een mening over hebt moet je dit wel kunnen onderbouwen anders lijkt het alleen maar op geblaat.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_29675249
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Liegen en bedriegen om je lust te verbergen en dan een ander om het zelfde veroordelen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_29675756
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Heerlijk, dat gerel tussen homo-en christenfundi's.
pi_29675983
De katholieke moraalridder vs de atheistische bilridder.
pi_29676189
Doe maar lekker normaal tegen elkaar. Werkt vast beter.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 05:52:01 #63
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29681200
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
De katholieke moraalridder vs de atheistische bilridder.
Katholiek ? Moraal ridder ?

Ik ben geen katholiek.
Ik ben een Christen.
Katholieken geloven in hun denominaties in voorspraak der heiligen.
Ik geloof in het Woord God's welk door Here God gezonden is.
Ik geloof in Heere Jezus Christus waarvan betuigd word door het Woord God.
Ik geloof niet in een door mensen, verbasterde geloofsdwaling.
Velen die zich laten leiden door een denominatie komen niet tot Heere Jezus Christus.
Ze zouden bij Zijn wederomkomst Hem niet eens herkennen.
Al zou Hij voor hun snuffert staan ze zou Hem verwerpen omdat ze Hem niet willen of kunnen bevatten.

Er is gezegd:

De wijze en de dwaze maagden

Dan zal het Koninkrijk der hemelen vergeleken worden met tien maagden, die haar lampen namen en uittrokken, de bruidegom tegemoet.
En vijf van haar waren dwaas en vijf waren wijs.
Want de dwaze namen haar lampen mede, maar geen olie; doch de wijze namen olie in haar kruiken, met haar lampen.
Terwijl de bruidegom uitbleef, werden zij allen slaperig en sliepen in.
En midden in de nacht klonk een geroep: De bruidegom, zie, gaat uit hem tegemoet!
Toen stonden al die maagden op en brachten haar lampen in orde.

En de dwaze zeiden tot de wijze: Geeft ons van uw olie, want onze lampen gaan uit.
Maar de wijze antwoordden en zeiden: Neen, er mocht niet genoeg zijn voor ons en voor u; gaat liever naar de verkopers en koopt voor uzelf.
Doch terwijl ze heengingen om te kopen, kwam de bruidegom, en die gereed waren, gingen met hem de bruiloftszaal binnen, en de deur werd gesloten.
Later kwamen ook de andere maagden en zeiden: Heer, heer, doe ons open!
Maar hij antwoordde en zeide: Voorwaar, ik zeg u, ik ken u niet.
Waakt dan, want gij weet de dag noch het uur.

--

En wij weten dat Satan rondgaat als een brullende leeuw, overal, verslindend wat hij wil, en daarbij religieuze mantels draagt.
O God, deze arme, kleine kinderen, kijk eens, overal.
Zij staan open en bloot voor de mensen.
En ik bid U, God, hun genadig te zijn en al de verlorenen te redden; genees de zieken.
En wij beseffen, God, dat als deze oude duivels van ziekte op Uw kinderen komen, U ginds een verzoening gereed hebt om daarvoor zorg te dragen.
En alle duivelen die hen zouden laten zondigen; U hebt een verzoening daar liggen die daarvoor afdoende zal zijn.
En ik bid dat U het zult geven in Jezus' Naam.
Amen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tiesemans op 17-08-2005 07:16:38 ]
pi_29681280
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 05:52 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Katholiek ? Moraal ridder ?

Ik ben geen katholiek.
Ik ben een Christen.
Katholieken geloven in hun denominaties in voorspraak der heiligen.
Ik geloof in het Woord God's welk door Here God gezonden is.
Ik geloof in Heere Jezus Christus waarvan betuigd word door het Woord God.
Ik geloof niet in een door mensen, verbasterde geloofsdwaling.
Velen die zich laten leiden door een denominatie komen niet tot Heere Jezus Christus.
Ze zouden bij Zijn wederomkomst Hem niet eens herkennen.
Al zou Hij voor hun snuffert staan ze zou het verwerpen omdat ze hiet niet willen of kunnen bevatten.

Er is gezegd:

De wijze en de dwaze maagden

Dan zal het Koninkrijk der hemelen vergeleken worden met tien maagden, die haar lampen namen en uittrokken, de bruidegom tegemoet.
En vijf van haar waren dwaas en vijf waren wijs.
Want de dwaze namen haar lampen mede, maar geen olie; doch de wijze namen olie in haar kruiken, met haar lampen.
Terwijl de bruidegom uitbleef, werden zij allen slaperig en sliepen in.
En midden in de nacht klonk een geroep: De bruidegom, zie, gaat uit hem tegemoet!
Toen stonden al die maagden op en brachten haar lampen in orde.

En de dwaze zeiden tot de wijze: Geeft ons van uw olie, want onze lampen gaan uit.
Maar de wijze antwoordden en zeiden: Neen, er mocht niet genoeg zijn voor ons en voor u; gaat liever naar de verkopers en koopt voor uzelf.
Doch terwijl ze heengingen om te kopen, kwam de bruidegom, en die gereed waren, gingen met hem de bruiloftszaal binnen, en de deur werd gesloten.
Later kwamen ook de andere maagden en zeiden: Heer, heer, doe ons open!
Maar hij antwoordde en zeide: Voorwaar, ik zeg u, ik ken u niet.
Waakt dan, want gij weet de dag noch het uur.

--

En wij weten dat Satan rondgaat als een brullende leeuw, overal, verslindend wat hij wil, en daarbij religieuze mantels draagt.
O God, deze arme, kleine kinderen, kijk eens, overal.
Zij staan open en bloot voor de mensen.
En ik bid U, God, hun genadig te zijn en al de verlorenen te redden; genees de zieken.
En wij beseffen, God, dat als deze oude duivels van ziekte op Uw kinderen komen, U ginds een verzoening gereed hebt om daarvoor zorg te dragen.
En alle duivelen die hen zouden laten zondigen; U hebt een verzoening daar liggen die daarvoor afdoende zal zijn.
En ik bid dat U het zult geven in Jezus' Naam.
Amen.

Eerlijk is eerlijk, het is al laat waardoor mijn waarneming behoorlijk beinvloed is...maarre:

Are you for real? Dit kun je toch zeker niet menen?
Een hoop vage verwijzingen naar bijbelteksten doen het altijd goed, maar wat hebben deze in godschristus naam (ja, je leest t goed!) te maken met dit topic? Een beetje domme info spuien lukt de anderen hier heus wel zonder jouw hulp....

knuppel
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 06:39:32 #65
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29681288
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 06:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]
knuppel
De balk in je eigen oog zul je bedoelen.
Onbekend maakt onbemind zoveel moge duidelijk zijn.
pi_29681303
quote:
Onbekend maakt onbemind zoveel moge duidelijk zijn.
En je doelt op?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 06:47:24 #67
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29681309
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 06:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, het is al laat waardoor mijn waarneming behoorlijk beinvloed is...maarre:

Een beetje domme info spuien lukt de anderen hier heus wel zonder jouw hulp....

knuppel
Je geeft zelf al het antwoord op de aan mij gestelde vraag, met betrekking tot mijn reactie op jou mening.
pi_29681313
Ik zie niet in hoe, aangezien jij eigenlijk exact hetzelfde doet als diegene waar ik commentaar op lever. Het is schijnbaar makkelijker om commentaar te hebben dan iets zinnigs te zeggen?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 06:52:48 #69
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29681323
Tuurlijk en aangezien jij inhoudelijk niet kunt plaatsen wat ik post, is het voor jou daarom makkelijk om ondoordacht commentaar te leveren.
Want hierdoor maak je van jezelf naar mijn mening idd iemand die domme info spuit.
Een Christen namelijk snapt onmiddelijk wat ik heb gepost en reageert niet op de wijze,
waarop jij meende te moeten reageren.

*edit* of ben je werkelijk zo'n proto-type die te vreemd is om te leven, maar tegelijkertijd te zeldzaam is om zomaar te laten sterven.?
De Geest waaronder je leeft zal altijd openbaren hoe je tegenover Here God staat.
Hetzij door postief te reageren, het zij door negatief te reageren.
Aan jou de keuze.
pi_29681338
Waardoor jouw commentaar dus alleen geschikt zou zijn voor christenen? Wie is er hier nou kortzichtig? Daarbij ging mijn eerste reactie over het feit dat er teksten uit de bijbel geplaatst worden die in eerste opzicht niks te maken hebben met het topic onderwerp. Als er daar dan iets op gezegd wordt, kom jij met de intelligente actie om exact hetzelfde te proberen...een vage verwijzing naar een of andere bijbeltekst te maken die wederom te onduidelijk is om er iets van te maken...niet alleen voor mij, maar zoals je zelf al zegt voor alle niet christenen.....,

leuk detail: ben ook christen, maar niet praktiserend
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:06:16 #71
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29681371
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 06:57 schreef DeeCruise het volgende:
Waardoor jouw commentaar dus alleen geschikt zou zijn voor christenen? Wie is er hier nou kortzichtig? Daarbij ging mijn eerste reactie over het feit dat er teksten uit de bijbel geplaatst worden die in eerste opzicht niks te maken hebben met het topic onderwerp. Als er daar dan iets op gezegd wordt, kom jij met de intelligente actie om exact hetzelfde te proberen...een vage verwijzing naar een of andere bijbeltekst te maken die wederom te onduidelijk is om er iets van te maken...niet alleen voor mij, maar zoals je zelf al zegt voor alle niet christenen.....,

leuk detail: ben ook christen, maar niet praktiserend
Oh das prima zelfs !
Jij weet immers dat een woordentwist immers niks opleverd welk tot goeds kan leiden..
Eens een Christen altijd een Christen ... Toch ... ?!!
Dacht het niet hé. Blijkt ook wel weer uit je reactie.
Dadelijk hebbie nog distels ook joh....
En hoe zal jij als niet praktiserende Christen dadelijk je oordeel ontlopen als je geen werken in de gemeente hebt om van je te getuigen dat je het waardig bent om gespaard te worden ?
Zul jij er geen moeite mee hebben dat ik jou Hebreeën 5,11-6,8 (NBG51*) van harte aanbeveel !
Success !

Fijne ochtend verder....

(*Uiteraard, Want die doodgemaakte Jip en janneke verbastering is een werkloze uitgave.)
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:45:46 #72
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_29681511
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 07:06 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Oh das prima zelfs !
Jij weet immers dat een woordentwist immers niks opleverd welk tot goeds kan leiden..
Eens een Christen altijd een Christen ... Toch ... ?!!
Dacht het niet hé. Blijkt ook wel weer uit je reactie.
Dadelijk hebbie nog distels ook joh....
En hoe zal jij als niet praktiserende Christen dadelijk je oordeel ontlopen als je geen werken in de gemeente hebt om van je te getuigen dat je het waardig bent om gespaard te worden ?
Zul jij er geen moeite mee hebben dat ik jou Hebreeën 5,11-6,8 (NBG51*) van harte aanbeveel !
Success !

Fijne ochtend verder....

(*Uiteraard, Want die doodgemaakte Jip en janneke verbastering is een werkloze uitgave.)
Hoe kun jij nu over een ander oordelen. Dat kan als het goed is maar 1. (Als hij al bestaat). Over balken in iemands eigen ogen gesproken.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:50:38 #73
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29681527
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 07:45 schreef Knarf het volgende:

[..]

Hoe kun jij nu over een ander oordelen.
Dat kan als het goed is maar 1.
(Als hij al bestaat).
Over balken in iemands eigen ogen gesproken.
Zie jij in mijn reactie een oordeel ?
Dan ben je reeds zelf geoordeeld.
Hij bestaat.... Waarachtig en voorzeker.
Ik vrees Hem meer dan een splinter in mijn oog.
En ik vrees Hem meer dan de balk in het oog van m'n broeder.
Kortom wie stel je "werkelijk" terecht ?
Leest voordat gij u bezondigd.
Ik "praktiseer" er niet over om een oordeel te vellen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 07:55:18 #74
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29681629
Pielemans, ik doelde meer op de priester waar dit topic over gaat (de christelijke moraalridder genoemd in topictitel) en de TS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')