quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
[Allo allo]Zie zecret mezzage iz in zie newzpaper. [/Allo allo]![]()
0=0quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Calella het volgende:
Eerst 25 units verlies, toen in een paar dagen weer 25 units winst.
Het is voor iedereen geheel gratisquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:08 schreef Greetings het volgende:
N_ G: hoeveel kost zo´n abbo op jouw superpicks ?![]()
Ik heb het even gelaten voor wat het was....laatste bet was iets met Coria die van Ferrero verloor. Maar ik pak het vanaf nu weer opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:52 schreef Calella het volgende:
Hey N_G heb jij die rollercoaster-ride meegemaakt met TT?
Aangezien je in het Zonnige Zuiden vertoefde.![]()
Ik heb pas 1 pick fout, dat kunnen weinig tipsters zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:18 schreef APK het volgende:
NAC >2,5 was helaas fout zag ik.
Hoe zit het met de andere picks?
GGD teletekst en Internet-pagina's zijn geblocked op mijn computer en TV.![]()
Wat is je yield op dit momentquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 pick fout, dat kunnen weinig tipsters zeggen![]()
Dan ben je 14 units winst misgelopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik heb het even gelaten voor wat het was....laatste bet was iets met Coria die van Ferrero verloor. Maar ik pak het vanaf nu weer op![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:58 schreef Calella het volgende:
Dan ben je 14 units winst misgelopen.![]()
We verloren eerst nog eens 4 units, maar toen kwam er een winning streak van 18 units.
Maar ja, die vakantie van jou heeft wel 1400 units gekost.![]()
Nette Yield inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:08 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..].....Ik had met neef Jan nog 100 euro op Safin gegooid (48 winst) en 25 verloren met Oranje. Dat is 23 euro profit en een vakantie-yield van 38,4%
Maar het echte werk gaat vanaf vandaag beginnen. I am a yield boy, tennis clown![]()
NG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |