Nog een stuk of 15 weddenschappen winnen, dan kun je een nieuw keyboard kopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef DeHovenier het volgende:
'Stake' is j inzet toch?
Steak "Meduza"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef DeHovenier het volgende:
'Stake' is j inzet toch?
Zal nog wel komen dan, heb me in ieder geval met jou link geregistreedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iedereen gokt op Pi-Air. Viel die bijna geblesseerd uit na 2 minuten
Roel: nog geen bonus. MrB is meestal erg traag
Topquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:27 schreef roel26 het volgende:
[..]
Zal nog wel komen dan, heb me in ieder geval met jou link geregistreed
ik denk dat iedereen wat meer van nac had verwacht, tot nu toe spelen ze echt bagger! Balletje rondspelen heb ik nog niet gezien bij nac....quote:
Willem II had ook een goede kans voor rust.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:29 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen wat meer van nac had verwacht, tot nu toe spelen ze echt bagger! Balletje rondspelen heb ik nog niet gezien bij nac....
hopen dat het wat beter wordt, eerste 35 minuten van de wedstrijd leek echt op een amateurwedstrijdje, maar de laatste 10 minuten werd het wat feller..
Was het maar zo. Dan had ik nu een flush.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Willem II had ook een goede kans voor rust.
Wordt in ieder geval nog wel schoppen
En, glad to be back in ons regenachtige land? Of zit je al bijna bij de buren?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef Notoire_Gek het volgende:HET SEIZOEN IS BEGONNEN
![]()
Tennis bets loop ik 100% op binnen. TT-holadiéé ![]()
Soccer bets samengesteld door het N_G betting team ![]()
fee voor het huis is al in odds verwerkt
U wordt het gehele seizoen tijdig op de hoogte gehouden van N_God's kwaliteits bets
.....................I am a yield boy![]()
[afbeelding]
NG
Ik heb er ook de goede uitgepikt: Hannover en Frankfurt tot nu toe...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn duitse bekerwedstrijdbet is in ieder geval goed. Toto-divisie ziet er ook ok uit.
Eerste ronde beker zijn veel inkoppertjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb er ook de goede uitgepikt: Hannover en Frankfurt tot nu toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |