Nee, deze muziek heeft op zich wél inhoud. Volgens mij is de naam Latijns.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:38 schreef peaceman het volgende:
Ik zat eerst te denken aan Rockbitch, maar die is het klaarblijkelijk niet...
Maar voel je je al wat beter door de plaatjes?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:50 schreef peaceman het volgende:
geen idee TSE...
helaas niet echt.... zit vooral in al mijn spieren... doet erg denken aan een griepje... wat het precies is? geen idee, maar je voelt je bijna de hele dag klote.. enige voordeel is dat je eetlust niet echt weg is...quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar voel je je al wat beter door de plaatjes?
Veel fruit eten dan! En niet op blote voeten rondlopen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
helaas niet echt.... zit vooral in al mijn spieren... doet erg denken aan een griepje... wat het precies is? geen idee, maar je voelt je bijna de hele dag klote.. enige voordeel is dat je eetlust niet echt weg is...
Maar de plaatjes zijn wel mooi![]()
Latijnsquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik het in de vertaalcomputer gooi, krijg ik 'Schim en spiegelbeeld'. Dus mensen die Latijns kennen, doe er je voordeel mee!
Shit, umbra doet wel een heel vaag belletje rinkelen ergens......quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Latijns
En een schim was dacht ik umbra, maar dan kom ik er nog niet uit.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Latijns
En een schim was dacht ik umbra, maar dan kom ik er nog niet uit.
imago.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ok, ik zocht dus Umbra et Imago, een band die al bijna 15 jaar meedraait. Gaan jullie maar weer lekker op de indie-toer, ik ga eten!
quote:To their impassioned cult of fans,was one of the best post-punk outfits Great Britain ever produced. Combining the gut-level force of punk with the anthemic political fervor of U2 and the Alarm, as well as the urban protest folk of Billy Bragg,
sounded like few other bands mining similar post-punk territory. Their attack was hard, spare, and precise, but as time wore on, they were just as likely to deliver modern-day folk-rock replete with acoustic guitar, violin, and harmonica. Throughout their career, they remained staunch advocates of the British working class, occasionally tempering their leftist, anti-Thatcher political fury with moments of personal introspection. Their shout-along anthems often borrowed the football-chant feel of Oi! punk, but
was far less given to rabble-rousing, instead aiming for intelligent dissidence. True, that could sometimes translate into preachy sloganeering, but
's best work earned them tremendous acclaim in the U.K., where their singles regularly placed in the lower reaches of the pop charts.
tuurlijk. Na hun concert in Den Haag in 2003 nog een avond met de band (zonder Justin) wezen stappen. Was erg gezellig....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:22 schreef Grobbel het volgende:
New Model Army?
ach zo heb ik ook al aardig wat puntjes bij elkaar geschraaptquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef Grobbel het volgende:
Ja, ik weet niet of ik dit punt eigenlijk wel moet krijgen, omdat ik exact dezelfde vraag, zelfde biografie zelf ook al een keer gesteld heb...
wat die heren er bij deden weet nog steeds niemandquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef Berkery het volgende:
Boys Town Gang
Zowaar, inderdaad. Zie ook het lopende Fiona Apple topic hier op Fok! voor meer info.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:26 schreef timbob het volgende:
[..]
komt me wel bekend voor
maar geen idee.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef bartrid het volgende:
wattie van the exploited?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:33 schreef bartrid het volgende:
wattie van the exploited?
quote:
I sleep with my hands across my chest
And I dream of you with someone else
I feed my body with things that I don't need
Until I sink to the bottom
quote:This cant go on so I should just,
Regret it, regret it, regret it,
And even though I left you I'll,
Forget it, forget it, forget it
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
I've got nothing left to lose,
Oooh I'll listen to anything
Nee, veel bekender!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:15 schreef Berkery het volgende:
Haddaway?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |