Ben je nog steeds kapot?quote:
yeps.... ik was net aan het reageren op je post in het LL-topic...klotezooi..quote:
Handig, zo langs elkaar heen praten in verschillende topics. Naja, beterschap dan maar enzo. Je hebt nog 3/4 dagen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
yeps.... ik was net aan het reageren op je post in het LL-topic...klotezooi..![]()
Ik weet t... ik zal ook wel komen hoor, maar de kans dat ik op de camping ga staan neemt wel erg af zo...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Handig, zo langs elkaar heen praten in verschillende topics. Naja, beterschap dan maar enzo. Je hebt nog 3/4 dagen.
Vanilla Ice. Mag ik nu de vraag stellen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Hoe kennen we Robert Van Winkle beter?
Graag zelfs!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Vanilla Ice. Mag ik nu de vraag stellen?
Beterschap, peaceman. Gewoon ff snel beter worden, je hebt inderdaad nog 3 dagen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet t... ik zal ook wel komen hoor, maar de kans dat ik op de camping ga staan neemt wel erg af zo...![]()
Wicked Game van Chris Isaak?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:39 schreef -Angel- het volgende:
De instrumentale versie van deze track kwam voor in de film "Wild at Heart" en "The Family Man".
Over welke track heb ik het?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het zeven-landen-leger van de White Stripes
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Blue Man Group?
Ik krijg spontaan weer zin om Arrested Development te gaan kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Blue Man Group?
Dan zijn ze toch behoorlijk afgetakeld...quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:07 schreef bartrid het volgende:
Muse?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:07 schreef bartrid het volgende:
Muse?
TSE +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oomph!, lijkt me.
dat is wel aan ze te zien..quote:
Geen Rammstein. De bandleider luistert naar de naam Mozart.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Ramstein?
Nee, ook niet. Dit is het zooitje bij elkaar:quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
In Extremo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |