Nou en offie!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Steven Tyler van Aerosmith toch?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef cafca het volgende:
Az Yet?
Ook niequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Ultimate Kaos?
Titel, als het maar betrekking heeft op de trein (titel kan dus ook een "rail" bevatten of zoietsquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
trein in de titel, in het liedje, of de artiestnaam?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Albert Hammond - I'm a train
Kadoc - The Nighttrain
Cat Stevens - Peace train![]()
Tom Waits - Downtown train
Doobie Brothers - Long train running
The KLF - Last train to trancentral
Soul Asylum - Runaway train
Train - Drops of Jupiterniet in de titel
Ozzy Osbourne - Crazy train
The Monkees - Last train to clarksville
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Shocking Blue - Never marry a railroad man
Allemaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kadoc - Nighttrain
Guus Meeuwis - Per spoor (kedeng kedeng)
East 17 - Steam
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dj Tiesto - Suburban Train
Yep TSE +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Albert Hammond - I'm a train
Kadoc - The Nighttrain
Doobie Brothers - Long train running
The KLF - Last train to trancentral
The Monkees - Last train to clarksville
Guus Meeuwis - Per spoor (kedeng kedeng)
East 17 - Steam
Dj Tiesto - Suburban Train
Shocking Blue - Never marry a railroad man
Ik schnappie, maar als je eens hier kijkt, dan merk je dat bijna alle opsomvragen in de soep vallen. De oplossing was om hele lijstjes te laten zien, maar bijna niemand houdt zich daaraan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opsomvragen is opzich oké, maar als je alleen hele lijstjes wil zien wordt het lastig (vooral als het om treinen gaat). Er stonden er uiteindelijk 10, dus is zo'n lijstje snel gemaakt. Alleen ik persoonlijk wil op zo'n manier geen punten scoren, snappie?
Ik heb die van mij pas gepost nadat Daisy Duke een compleet lijstje had gepost.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik schnappie, maar als je eens hier kijkt, dan merk je dat bijna alle opsomvragen in de soep vallen. De oplossing was om hele lijstjes te laten zien, maar bijna niemand houdt zich daaraan.
Conclusie: ik stel geen opsomvragen meer
quote:have had their equipment seized by police after a secret gig in LONDON.
The band played last night (August 11) at the Duke Of Clarence in north London. Following their set, the police arrived and confiscated their equipment.
Knap hoor! Z+1quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef Z het volgende:
Dat klinkt Pete geralateerd, dus Babyshambles?
quote:A spokesperson for the police told NME.COM they were called to "assist environmental health officials" amid claims that the band were breaking noise levels.
Als er hier bij ons bands op het openluchtpodium spelen, lopen ze ook met meetapparatuur rond. Zo stond Jovink en de Voederbietels hier een jaartje geleden, en die mochten niet op hun gebruikelijke volume spelen. Als antwoord begonnen ze met een keihard 'GODVERDOMME!!!!!' omdat het hier nogal Christelijk is...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef Z het volgende:
Wat een onzin.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef Ascaroth het volgende:
Afgezien van een optreden van Rockpalast ken ik ze eigenlijk niet.
Ja. Z + 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Z het volgende:
The Kills
Talking Heads, titel ff kwijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |