Dat vind ik echt heel tofquote:Nu een positief verhaal:
Er was een toffe leraar Natuur scheikunde waar niemand naar luisterde en iedereen probeerde om hem weg te werken. Het was algemeen bekend waar het aan ontbrak. Daarna ben ik 4 uur lang met die kerel gaan zitten om hem alles uit te leggen en sindsdien ishet een van de meest gerespecteerde leraren.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:20 schreef TheSheepHunter het volgende:
Bij ons op school hebben ze zo'n online iets om cijfers in te voeren en ik zat dus een beetje wachtwoorden te raden en mijn lerares frans had dus frans als wachtwoord. Ik kon dus cijfers aanpassen en alle informatie over wat de leerlingen allemaal fout doen zien![]()
Waarna zijn mobiel kapot is, zijn pakje sap knapt, het sap over al zijn boeken gaat en hij zijn boeken-borg kwijt is. Tof ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef Maidzjel het volgende:
Smurfenbowl was ook leuk altijd. Als je zo'n smurfje ziet met een te grote tas op de rug, dan gooi je je eigen tas over de grond tegen de enkels van de smurf m/v. Die zal door de klap iets achterover leunen, het gewicht van de tas trekt hem/haar nog iets verder achter over..... Boem in slomo hehehe![]()
Of ze hoofd klapt als eerste met een rare beweging op de vloer en hij heeft een zware hersneschudding, of hij heeft pech en breekt ze nekquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarna zijn mobiel kapot is, zijn pakje sap knapt, het sap over al zijn boeken gaat en hij zijn boeken-borg kwijt is. Tof ja!![]()
Natuurlijk niet, die hebben zo'n plankje waar je op kan staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef FordXRRS het volgende:
Gelukkig is 't allemaal goed afgelopen. Nee, ik loop niet achter de vuilniswagen![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die hebben zo'n plankje waar je op kan staan.
Jij snapt 'm!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die hebben zo'n plankje waar je op kan staan.
wat was jij triestquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef XrAiDeN het volgende:
-niet eens grappige streken-
Wil je me dat ook eens lerenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:47 schreef RainofDeath het volgende:
- Complete gummen naar de andere kant van de klas heen gooien
- Tijdens techniek pennen/potloden/bijtels/schroevendraaiers een stuk korter gemaakt met behulp van de schuurmachine
- Ook tijdens techniek: de soldeerbout in een rol met tin neer leggen...stinken!
- Diskettes met proefwerken bewerken ( als in: kapot knippen)
- Als ik weer is een etui vond, dan werd die grondig geleegd en het lege geval werd weer terug gelegd.
Maar ik kon ook normaal doen hoor.. :p
That reminds me: Zoveel mogelijk dingend doormidden zagen bij handvaardigheid levert ook vermakende tafereln op.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:47 schreef RainofDeath het volgende:
- Tijdens techniek pennen/potloden/bijtels/schroevendraaiers een stuk korter gemaakt met behulp van de schuurmachine
ook wel es gehad, zonder boek, maar wel met mobieltjequote:Op maandag 10 juli 2006 16:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik moest een schoolexamen frans inhalen samen met een vriendin van mij, we werden allebei apart in een lokaal gezet, zonder surveillanten.. En we hadden allebei ons boek bij.![]()
Ik had zelfs een samenvatting gemaakt van wat we precies moesten kennen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:35 schreef berc het volgende:
[..]
ook wel es gehad, zonder boek, maar wel met mobieltje![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb wel eens mijn huiswerk niet gemaakt.
Dat vind ik dus echt niet kunnen héquote:Op zondag 16 juli 2006 05:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb wel eens mijn huiswerk niet gemaakt.
Daarbij valt inderdaad alles wat in dit pracht topique is beschreven in het nietquote:
joh wat ruigquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:31 schreef syntaxerror het volgende:
ik ga iets tofs uithalen op school
Nerdquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:56 schreef amvrosios het volgende:
phff wat heb ik nog niet op school geflikt ^^ uhm ben bijna aan mn 6e school ban toe dus het zit denk ik wel goed maar oke , ff voor de fokkers dan :-)
Net-send
net-user
AmvroSpam network edition
programma van de isp server laten verdwijnen![]()
pwdump op de leraar axx
pwdump op de admin axx
en nog wat kleine dingen
Dat zie je toch wel aan de zpelingzvouden?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:19 schreef anisubs het volgende:
Stout zeg.
Zijn jullie allemaal VMBOérs?
hoelang deed jij daarover?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:11 schreef davy_kestens het volgende:
* leerkrachten rond je vinger draaien en nooit huiswerk maken.
Had gewoon VWO gedaan en dan 2x blijven zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:21 schreef crossover het volgende:
Nu ik dit zo allemaal lees heb ik er echt spijt van dat ik van de middelbare school af ben
Maar wel optimaal rendement uit je middelbare schooltijd!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:27 schreef crossover het volgende:
En met m'n 20ste nogsteeds op school zitten
Dat deed ik in de muurquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef kloely het volgende:
Ik heb ook wel veel stoute dingen gedaan op school.. vooral tijdens BEVO.. van tekendozen dichtlijmen met superlijm, tot gaten in de tafels boren met de boormachine, om te kijken oftie het nog deed
Ja, maar zo'n nerd zorgt er wel voor dat jij later rustig achter je pc kan werken op je werk, zonder dat je problemen hebtquote:
Mwuahahahahah...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
in de laatste weken voor het examen ging ik een vriendin helpen met haar schilderij voor tekenen...
ze had een verfpot nodig... dus ik die naar haar toegooien... vloog de dop eraf... zij helemaal blauw en de muur helemaal blauw... je zag precies waar ze gestaan had... daar zat dus geen verf![]()
Diefstal vernieling mishandeling en fraude is niet zown mooi lijstje maarjah als jij het maar leuk vondquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:42 schreef zerocool12342 het volgende:
Dit jaar Roc Ict College te schagen Klas: Ict3a ::
Deze dingen zijn niet allemaal door mij gedaanmaar door de hele klas::
-Men doet eerst de cdrom drive open en dan zo hard an dat ding trekken dat de lade er uit vliegt en dat bij 30pc's met de hele klas
-De nep camera die in de gang hangt uit et plafond trekken en bij de wc hangen en later bij de directie vragen of de tapes gezien mochten worden wegens gejatte regen jas
dat was hellaas niet mogelijk hier dan moesten we naar hoofd kantoor Yeah Right!!!
-De Doppen uit de stoelen uit de kantine verzamelen en deze zo op een noob gooien die bijna gaat janken
-Bij het Praktijk lokaal alle toetsen borden en muis draaden doorknippen
-Bij de Docent Aries op zijn account zo alle examen en toets antwoorden rippenen slagen he met een 8,7 en 8,2
Je was 8 toen je dit deed?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:42 schreef zerocool12342 het volgende:
Dit jaar Roc Ict College te schagen Klas: Ict3a ::
Deze dingen zijn niet allemaal door mij gedaanmaar door de hele klas::
-Men doet eerst de cdrom drive open en dan zo hard an dat ding trekken dat de lade er uit vliegt en dat bij 30pc's met de hele klas
-De nep camera die in de gang hangt uit et plafond trekken en bij de wc hangen en later bij de directie vragen of de tapes gezien mochten worden wegens gejatte regen jas
dat was hellaas niet mogelijk hier dan moesten we naar hoofd kantoor Yeah Right!!!
-De Doppen uit de stoelen uit de kantine verzamelen en deze zo op een noob gooien die bijna gaat janken
-Bij het Praktijk lokaal alle toetsen borden en muis draaden doorknippen
-Bij de Docent Aries op zijn account zo alle examen en toets antwoorden rippenen slagen he met een 8,7 en 8,2
Een van de mooisten die er bij zitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat bij de schoolkrant redactie. Hadden we een test: Ben jij een matennaaier?
De conrector z'n foto stond naast die test![]()
Vond hij niet leuk
Gevolg:
- Schoolkrant verboden
- Verboden schoolkranten illigaal verkopen
- Lerares die de schoolkrant begeleidde (en het eigenlijk nog allemaal te soft vond) mocht ons niet meer begeleiden.
- Conrector werd baas schoolkrant, samen met nog een andere docent
- Schoolkrant zou veel te serieus worden, geen lol meer in het maken etc. Werd veel te informatief
- Schoolkrant nooit meer uitgebracht
Wat een tijd was dat! Onze schoolkranten waren soms echt grof
Oh voor de presentatie van m'n profielwerkstuk was ik ziek geworden en toen kreeg ik een borreltje, midden op school, van diezelfde lerares van de schoolkrantIk voelde me weer prima!
Schroeven...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:37 schreef welkominspace het volgende:
wij hebben een keer alle schoefen uit de tafels gehaald en toen ging een jongen erop zitten en toen zakte ie in en moest hij naar de directie voor het slopen van een tafel![]()
![]()
niet typen neequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schroeven...
En toen, en toen, en toen..
Verhalen vertellen niet je sterkste kant?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet typen neeen dat schoeven wilde ik net aanpassen
maar toen zei hij dus dat wij het hadden gedaan en toen zeiden wij dat het zo gerepareed kon worden en hebben we hem weer inelkaar geschoefd en moesten we een uurtje nablijven
volgens mij ben jij een keer blijven zitten op techniekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:
ben je bij scheikunde,is je docent erg versuft omdat iemand slaappillen in zn koffie heeft gedaan,staat er heel groot op het bord dat je stof X niet met Y moet mengen want dan krijg je een *boem* reactie.
Vraag je aan de docent : meneer mag stof X met Y worden gemengd? Die docent zo van,hmmm? uhu.
*boem*
Offuh,je hebt in NASK zo'n gas kraan voor je brander,die zet je open en je houdt er vuur bij.
Of je hebt frans,de docente zit heeel geconcentreerd te werken,bel je met je foon naar benee,(aangezien zij enkel op die afdeling was moest ze opnemen) dus ze loopt naar benee,neemt op,en ik gooi hem weer neer. Kom ze boven,bel ik weer naar benee,gaat ze weer lopen,gooi ik weer op
Na pas 5x nam ze de foon mee naar boven
Of je tieft iemand door het raam van het techniek lokaal![]()
Of je hebt een techniek docent die een enorme lul is,en die telkens zegt "IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" op een gegeven moment weet je wanneer hij dat soort shit zegt,dus dan begin je tegelijk met hem " IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" totdat de hele klas meedoet
of dezelfde docent flikker je alstie met zn rug naar de klas gaat x op x een natte spons tegen zn smoelen die vent maar geen idee waar het vandaan komt
Of je tieft een kruk door het techniek lokaal die vol op een uitgezwamd ettertje komt
en dit is nog maar een fractie
nopequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een keer blijven zitten op techniek
je bent een meisje/vrouw en hebt dat soort dingen geflikt??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nopewassie overigens wel van plan
jammer voor hem was dat ik techniek niet perse hoefde te doen. Ik had het vrijwillig als extra vak gekozen omdat de klas zo leuk was
jupquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je bent een meisje/vrouw en hebt dat soort dingen geflikt??![]()
respect14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |