Dat deed ik in de muurquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef kloely het volgende:
Ik heb ook wel veel stoute dingen gedaan op school.. vooral tijdens BEVO.. van tekendozen dichtlijmen met superlijm, tot gaten in de tafels boren met de boormachine, om te kijken oftie het nog deed
Ja, maar zo'n nerd zorgt er wel voor dat jij later rustig achter je pc kan werken op je werk, zonder dat je problemen hebtquote:
Mwuahahahahah...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
in de laatste weken voor het examen ging ik een vriendin helpen met haar schilderij voor tekenen...
ze had een verfpot nodig... dus ik die naar haar toegooien... vloog de dop eraf... zij helemaal blauw en de muur helemaal blauw... je zag precies waar ze gestaan had... daar zat dus geen verf![]()
Diefstal vernieling mishandeling en fraude is niet zown mooi lijstje maarjah als jij het maar leuk vondquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:42 schreef zerocool12342 het volgende:
Dit jaar Roc Ict College te schagen Klas: Ict3a ::
Deze dingen zijn niet allemaal door mij gedaanmaar door de hele klas::
-Men doet eerst de cdrom drive open en dan zo hard an dat ding trekken dat de lade er uit vliegt en dat bij 30pc's met de hele klas
-De nep camera die in de gang hangt uit et plafond trekken en bij de wc hangen en later bij de directie vragen of de tapes gezien mochten worden wegens gejatte regen jas
dat was hellaas niet mogelijk hier dan moesten we naar hoofd kantoor Yeah Right!!!
-De Doppen uit de stoelen uit de kantine verzamelen en deze zo op een noob gooien die bijna gaat janken
-Bij het Praktijk lokaal alle toetsen borden en muis draaden doorknippen
-Bij de Docent Aries op zijn account zo alle examen en toets antwoorden rippenen slagen he met een 8,7 en 8,2
Je was 8 toen je dit deed?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:42 schreef zerocool12342 het volgende:
Dit jaar Roc Ict College te schagen Klas: Ict3a ::
Deze dingen zijn niet allemaal door mij gedaanmaar door de hele klas::
-Men doet eerst de cdrom drive open en dan zo hard an dat ding trekken dat de lade er uit vliegt en dat bij 30pc's met de hele klas
-De nep camera die in de gang hangt uit et plafond trekken en bij de wc hangen en later bij de directie vragen of de tapes gezien mochten worden wegens gejatte regen jas
dat was hellaas niet mogelijk hier dan moesten we naar hoofd kantoor Yeah Right!!!
-De Doppen uit de stoelen uit de kantine verzamelen en deze zo op een noob gooien die bijna gaat janken
-Bij het Praktijk lokaal alle toetsen borden en muis draaden doorknippen
-Bij de Docent Aries op zijn account zo alle examen en toets antwoorden rippenen slagen he met een 8,7 en 8,2
Een van de mooisten die er bij zitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat bij de schoolkrant redactie. Hadden we een test: Ben jij een matennaaier?
De conrector z'n foto stond naast die test![]()
Vond hij niet leuk
Gevolg:
- Schoolkrant verboden
- Verboden schoolkranten illigaal verkopen
- Lerares die de schoolkrant begeleidde (en het eigenlijk nog allemaal te soft vond) mocht ons niet meer begeleiden.
- Conrector werd baas schoolkrant, samen met nog een andere docent
- Schoolkrant zou veel te serieus worden, geen lol meer in het maken etc. Werd veel te informatief
- Schoolkrant nooit meer uitgebracht
Wat een tijd was dat! Onze schoolkranten waren soms echt grof
Oh voor de presentatie van m'n profielwerkstuk was ik ziek geworden en toen kreeg ik een borreltje, midden op school, van diezelfde lerares van de schoolkrantIk voelde me weer prima!
Schroeven...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:37 schreef welkominspace het volgende:
wij hebben een keer alle schoefen uit de tafels gehaald en toen ging een jongen erop zitten en toen zakte ie in en moest hij naar de directie voor het slopen van een tafel![]()
![]()
niet typen neequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schroeven...
En toen, en toen, en toen..
Verhalen vertellen niet je sterkste kant?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
niet typen neeen dat schoeven wilde ik net aanpassen
maar toen zei hij dus dat wij het hadden gedaan en toen zeiden wij dat het zo gerepareed kon worden en hebben we hem weer inelkaar geschoefd en moesten we een uurtje nablijven
volgens mij ben jij een keer blijven zitten op techniekquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:
ben je bij scheikunde,is je docent erg versuft omdat iemand slaappillen in zn koffie heeft gedaan,staat er heel groot op het bord dat je stof X niet met Y moet mengen want dan krijg je een *boem* reactie.
Vraag je aan de docent : meneer mag stof X met Y worden gemengd? Die docent zo van,hmmm? uhu.
*boem*
Offuh,je hebt in NASK zo'n gas kraan voor je brander,die zet je open en je houdt er vuur bij.
Of je hebt frans,de docente zit heeel geconcentreerd te werken,bel je met je foon naar benee,(aangezien zij enkel op die afdeling was moest ze opnemen) dus ze loopt naar benee,neemt op,en ik gooi hem weer neer. Kom ze boven,bel ik weer naar benee,gaat ze weer lopen,gooi ik weer op
Na pas 5x nam ze de foon mee naar boven
Of je tieft iemand door het raam van het techniek lokaal![]()
Of je hebt een techniek docent die een enorme lul is,en die telkens zegt "IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" op een gegeven moment weet je wanneer hij dat soort shit zegt,dus dan begin je tegelijk met hem " IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" totdat de hele klas meedoet
of dezelfde docent flikker je alstie met zn rug naar de klas gaat x op x een natte spons tegen zn smoelen die vent maar geen idee waar het vandaan komt
Of je tieft een kruk door het techniek lokaal die vol op een uitgezwamd ettertje komt
en dit is nog maar een fractie
nopequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een keer blijven zitten op techniek
je bent een meisje/vrouw en hebt dat soort dingen geflikt??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:02 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nopewassie overigens wel van plan
jammer voor hem was dat ik techniek niet perse hoefde te doen. Ik had het vrijwillig als extra vak gekozen omdat de klas zo leuk was
jupquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je bent een meisje/vrouw en hebt dat soort dingen geflikt??![]()
respect14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |