abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:53:40 #276
154052 RobertVH
I am your father
pi_40558098
De ruit 'eruit gelopen' met z'n drie-en...

voelde me een echte rekel.
pi_40570802
Ik heb ook wel veel stoute dingen gedaan op school.. vooral tijdens BEVO.. van tekendozen dichtlijmen met superlijm, tot gaten in de tafels boren met de boormachine, om te kijken oftie het nog deed
je moeder op de maan
  PR/Manusje van alles maandag 7 augustus 2006 @ 14:37:58 #278
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40572742
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef kloely het volgende:
Ik heb ook wel veel stoute dingen gedaan op school.. vooral tijdens BEVO.. van tekendozen dichtlijmen met superlijm, tot gaten in de tafels boren met de boormachine, om te kijken oftie het nog deed
Dat deed ik in de muur en dan iedere week 2 er bij het werd een heel mooi figuurtje
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:00:10 #279
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_40577471
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nerd
Ja, maar zo'n nerd zorgt er wel voor dat jij later rustig achter je pc kan werken op je werk, zonder dat je problemen hebt

Ik los juist dat soort problemen die die "nerd" aangaf in zijn post op

Dat heet netwerkbeheerder...en ik kan alleen maar zeggen : ik ben blij dat ik niet voor een school werk want wat die koters allemaal flikken met de computers daar..... dat zouden mijn collega's bij mij niet moeten proberen
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:52:30 #280
155187 Woezie
Hell yeah!
pi_40593228
-Een vriend van mij en ik deden een wedstrijdje wie de meeste schroeven van tafeltjes bijeen kon krijgen... ik had er ongeveer 30, maar ik ben gestopt toen midden in de les mijn tafelblad op de grond viel

-Een hele fles whisky cream(12%) opgedronken tijdens de pauze(ben 15), de les daarna:
leraar: Wat heb jij gedaan in de pauze?
ik: Ik heb de hele pauze getapdanst
leraar:Nee even serieus
ik: Ik ben naar de winkel geweest
leraar: Wat heb je daar gekocht?
ik: Energydrink meneer, daar ga ik soms wat raar door doen
leraar: Niet meer doen hè
ik: Nee meneer

Ik mijd die man nu een beetje

-Een lerares in tranen laten uitbarsten, en toen ze zei: ga NU naar de conrector! op mijn tafeltje gaan dansen(waarna ze de conrector zelf haalde) Jammer dat ik haar niet meer heb

-Tegen de engelsleraar keihard rot op geschreeuwd omdat hij beweerde dat ik nog strafwerk moest inleveren(wat ook zo was) ben er zonder straf vanaf gekomen

En nog vééééle dingen die ik niet leuk genoeg vind...

Edit: Gewéldige ideeën staan hier!

[ Bericht 2% gewijzigd door Woezie op 07-08-2006 23:59:20 ]
Maak eens een DANSJE voor mij!!
pi_40594718
Als ik al die dingen lees van sommigen krijg ik gewoon weer zin in school héhé
"Imagination is more important than knowledge" - Einstein
pi_40629507
in de laatste weken voor het examen ging ik een vriendin helpen met haar schilderij voor tekenen...
ze had een verfpot nodig... dus ik die naar haar toegooien... vloog de dop eraf... zij helemaal blauw en de muur helemaal blauw... je zag precies waar ze gestaan had... daar zat dus geen verf
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:49:37 #283
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40629612
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef Lisanne__tje het volgende:
in de laatste weken voor het examen ging ik een vriendin helpen met haar schilderij voor tekenen...
ze had een verfpot nodig... dus ik die naar haar toegooien... vloog de dop eraf... zij helemaal blauw en de muur helemaal blauw... je zag precies waar ze gestaan had... daar zat dus geen verf
Mwuahahahahah...
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:31:40 #284
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40635580
Ik zat bij de schoolkrant redactie. Hadden we een test: Ben jij een matennaaier?
De conrector z'n foto stond naast die test
Vond hij niet leuk

Gevolg:
- Schoolkrant verboden
- Verboden schoolkranten illigaal verkopen
- Lerares die de schoolkrant begeleidde (en het eigenlijk nog allemaal te soft vond ) mocht ons niet meer begeleiden.
- Conrector werd baas schoolkrant, samen met nog een andere docent
- Schoolkrant zou veel te serieus worden, geen lol meer in het maken etc. Werd veel te informatief
- Schoolkrant nooit meer uitgebracht

Wat een tijd was dat! Onze schoolkranten waren soms echt grof

Oh voor de presentatie van m'n profielwerkstuk was ik ziek geworden en toen kreeg ik een borreltje, midden op school, van diezelfde lerares van de schoolkrant Ik voelde me weer prima!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_40696042
Dit jaar Roc Ict College te schagen Klas: Ict3a ::
Deze dingen zijn niet allemaal door mij gedaan maar door de hele klas::

-Men doet eerst de cdrom drive open en dan zo hard an dat ding trekken dat de lade er uit vliegt en dat bij 30pc's met de hele klas

-De nep camera die in de gang hangt uit et plafond trekken en bij de wc hangen en later bij de directie vragen of de tapes gezien mochten worden wegens gejatte regen jas
dat was hellaas niet mogelijk hier dan moesten we naar hoofd kantoor Yeah Right!!!

-De Doppen uit de stoelen uit de kantine verzamelen en deze zo op een noob gooien die bijna gaat janken

-Bij het Praktijk lokaal alle toetsen borden en muis draaden doorknippen

-Bij de Docent Aries op zijn account zo alle examen en toets antwoorden rippen en slagen he met een 8,7 en 8,2
a
  PR/Manusje van alles vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:29:22 #286
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40697801
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:42 schreef zerocool12342 het volgende:

-Men doet eerst de cdrom drive open en dan zo hard an dat ding trekken dat de lade er uit vliegt en dat bij 30pc's met de hele klas

-De nep camera die in de gang hangt uit et plafond trekken en bij de wc hangen en later bij de directie vragen of de tapes gezien mochten worden wegens gejatte regen jas
dat was hellaas niet mogelijk hier dan moesten we naar hoofd kantoor Yeah Right!!!

-De Doppen uit de stoelen uit de kantine verzamelen en deze zo op een noob gooien die bijna gaat janken

-Bij de Docent Aries op zijn account zo alle examen en toets antwoorden rippen en slagen he met een 8,7 en 8,2
Diefstal vernieling mishandeling en fraude is niet zown mooi lijstje maarjah als jij het maar leuk vond
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:34:56 #287
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_40708549
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:42 schreef zerocool12342 het volgende:

Je was 8 toen je dit deed?

Roc klas 3 a, lijkt me een jaar of 18 - 19??
Tering en dan niet begrijpen dat dat gewoon pure vernieling is.
silence can say more than thousand words
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:42:42 #288
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_40708713
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat bij de schoolkrant redactie. Hadden we een test: Ben jij een matennaaier?
De conrector z'n foto stond naast die test
Vond hij niet leuk

Gevolg:
- Schoolkrant verboden
- Verboden schoolkranten illigaal verkopen
- Lerares die de schoolkrant begeleidde (en het eigenlijk nog allemaal te soft vond ) mocht ons niet meer begeleiden.
- Conrector werd baas schoolkrant, samen met nog een andere docent
- Schoolkrant zou veel te serieus worden, geen lol meer in het maken etc. Werd veel te informatief
- Schoolkrant nooit meer uitgebracht

Wat een tijd was dat! Onze schoolkranten waren soms echt grof

Oh voor de presentatie van m'n profielwerkstuk was ik ziek geworden en toen kreeg ik een borreltje, midden op school, van diezelfde lerares van de schoolkrant Ik voelde me weer prima!
Een van de mooisten die er bij zit
People who annoy you:
N_GGERS
pi_40930164
Alle windows productcodes van de computers afhalen en die meenemen.
Bordborstels uit het raam gooien.
Kleurpotloden uit het raam.
Pakjes en blikjes uit het raam.
Op tafels tekenen en krassen met het mesje van een puntenslijper.
Rubbers onder de stoel uit het raam gooien.
En nog wat leuke dingen
pi_40930380
wij hebben een keer alle schoefen uit de tafels gehaald en toen ging een jongen erop zitten en toen zakte ie in en moest hij naar de directie voor het slopen van een tafel
niet meer
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:39:09 #291
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40930415
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:37 schreef welkominspace het volgende:
wij hebben een keer alle schoefen uit de tafels gehaald en toen ging een jongen erop zitten en toen zakte ie in en moest hij naar de directie voor het slopen van een tafel
Schroeven...

En toen, en toen, en toen..
Verhalen vertellen niet je sterkste kant?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_40930524
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Schroeven...

En toen, en toen, en toen..
Verhalen vertellen niet je sterkste kant?
niet typen nee en dat schoeven wilde ik net aanpassen
maar toen zei hij dus dat wij het hadden gedaan en toen zeiden wij dat het zo gerepareed kon worden en hebben we hem weer inelkaar geschoefd en moesten we een uurtje nablijven
niet meer
pi_40930596
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:43 schreef welkominspace het volgende:

[..]

niet typen nee en dat schoeven wilde ik net aanpassen
maar toen zei hij dus dat wij het hadden gedaan en toen zeiden wij dat het zo gerepareed kon worden en hebben we hem weer inelkaar geschoefd en moesten we een uurtje nablijven
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:47:13 #294
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40930611
zoveel echt te erg om op te noemen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:52:12 #295
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40930717
ben je bij scheikunde,is je docent erg versuft omdat iemand slaappillen in zn koffie heeft gedaan,staat er heel groot op het bord dat je stof X niet met Y moet mengen want dan krijg je een *boem* reactie.

Vraag je aan de docent : meneer mag stof X met Y worden gemengd? Die docent zo van,hmmm? uhu.

*boem*

Offuh,je hebt in NASK zo'n gas kraan voor je brander,die zet je open en je houdt er vuur bij .

Of je hebt frans,de docente zit heeel geconcentreerd te werken,bel je met je foon naar benee,(aangezien zij enkel op die afdeling was moest ze opnemen) dus ze loopt naar benee,neemt op,en ik gooi hem weer neer. Kom ze boven,bel ik weer naar benee,gaat ze weer lopen,gooi ik weer op

Na pas 5x nam ze de foon mee naar boven

Of je tieft iemand door het raam van het techniek lokaal

Of je hebt een techniek docent die een enorme lul is,en die telkens zegt "IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" op een gegeven moment weet je wanneer hij dat soort shit zegt,dus dan begin je tegelijk met hem " IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" totdat de hele klas meedoet

of dezelfde docent flikker je alstie met zn rug naar de klas gaat x op x een natte spons tegen zn smoel en die vent maar geen idee waar het vandaan komt

Of je tieft een kruk door het techniek lokaal die vol op een uitgezwamd ettertje komt

en dit is nog maar een fractie
pi_40930843
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:
ben je bij scheikunde,is je docent erg versuft omdat iemand slaappillen in zn koffie heeft gedaan,staat er heel groot op het bord dat je stof X niet met Y moet mengen want dan krijg je een *boem* reactie.

Vraag je aan de docent : meneer mag stof X met Y worden gemengd? Die docent zo van,hmmm? uhu.

*boem*

Offuh,je hebt in NASK zo'n gas kraan voor je brander,die zet je open en je houdt er vuur bij .

Of je hebt frans,de docente zit heeel geconcentreerd te werken,bel je met je foon naar benee,(aangezien zij enkel op die afdeling was moest ze opnemen) dus ze loopt naar benee,neemt op,en ik gooi hem weer neer. Kom ze boven,bel ik weer naar benee,gaat ze weer lopen,gooi ik weer op

Na pas 5x nam ze de foon mee naar boven

Of je tieft iemand door het raam van het techniek lokaal

Of je hebt een techniek docent die een enorme lul is,en die telkens zegt "IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" op een gegeven moment weet je wanneer hij dat soort shit zegt,dus dan begin je tegelijk met hem " IS DAT VERDOMME DUIDELIJK" totdat de hele klas meedoet

of dezelfde docent flikker je alstie met zn rug naar de klas gaat x op x een natte spons tegen zn smoel en die vent maar geen idee waar het vandaan komt

Of je tieft een kruk door het techniek lokaal die vol op een uitgezwamd ettertje komt

en dit is nog maar een fractie
volgens mij ben jij een keer blijven zitten op techniek
niet meer
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:01:29 #297
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40930935
Het ergste was nog wel dat ik een klasgenoot eerst een kruk naar zn hoofd heb geflikkerd,vervolgens hem inclusief tas in de prullebak heb gezet,en zn fiets op het dak heb gemikt

waren ze niet blij mee
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:02:38 #298
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40930977
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:57 schreef welkominspace het volgende:

[..]

volgens mij ben jij een keer blijven zitten op techniek
nope wassie overigens wel van plan jammer voor hem was dat ik techniek niet perse hoefde te doen. Ik had het vrijwillig als extra vak gekozen omdat de klas zo leuk was
pi_40931141
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:02 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

nope wassie overigens wel van plan jammer voor hem was dat ik techniek niet perse hoefde te doen. Ik had het vrijwillig als extra vak gekozen omdat de klas zo leuk was
je bent een meisje/vrouw en hebt dat soort dingen geflikt??

respect 14.gif
niet meer
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:11:19 #300
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40931183
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:09 schreef welkominspace het volgende:

[..]

je bent een meisje/vrouw en hebt dat soort dingen geflikt??

respect 14.gif
jup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')