abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 22:22:41 #201
139840 Bars
Down the riverside!
pi_39266943
De systeembeheerder hier gebruikt zijn zelfgemaakte PHP scriptje om de leerlingen te voorzien van online roosterwijzigingen. In de achtergrondkleur stond een link op diezelfde pagina, naar de pagina waar je uitval kon toevoegen Rustig weekje toen ik daar achter kwam

Jaartje terug had ik haar dat langer was dan mijn schouders. Na een paar drukke 30 graden dagen viel ik in slaap in de klas. Die leraar heeft me aan m'n haren half de klas uit gesleept, ik greep die kerel KEIHARD bij z'n ballen, hij zakte in elkaar en liet los, ben toen naar conrector gelopen. Die vent is aangepakt en 'k heb voor de rest van het jaar geen last van hem gehad. Maandje terug is hij eruit gekickt omdat hij een persoonlijkheidsstoornis had een pedofiele trekjes had.

Kopiëren van printpassen van de leraar om vervolgens de grootst mogelijke onzin en roddels uit te printen en door de school te hangen. Systeembeheerder zag dat dat met de pas van die leraar geprint werd, en heeft toen voor de grap een valstrik gezet: Alle papierladen leeg, waardoor er automatisch een belletje ging rinkelen bij de afdelingsleider. Gepakt maar nooit gestraft Heb nu trouwens weer zo'n pas.

Lokaalsleutel een dag mogen bewaren om de volgende ochtend het lokaal alvast te openen. Dat vraagt natuurlijk om duplicatie en er werd niet moeilijk gedaan bij de schoenmaker hoewel het een sleutel met serienummer is

Met je mentor op een terras zitten zuipen, dronken worden en dan de conrector tegenkomen. Die vent heeft een officiële waarschuwing gekregen en ik moest verplicht 2 gesprekken met iemand van de Brijder Verslavingszorg doen

Nu een positief verhaal:
Er was een toffe leraar Natuur scheikunde waar niemand naar luisterde en iedereen probeerde om hem weg te werken. Het was algemeen bekend waar het aan ontbrak. Daarna ben ik 4 uur lang met die kerel gaan zitten om hem alles uit te leggen en sindsdien ishet een van de meest gerespecteerde leraren.

Neutraal verhaal:
Elke pauze in domein (gezamenlijke ruimte met computers, banken etc. voor Atheneum) koffie drinken uit de automaat uit de lerarenkamer. Meerdere keren betrapt, driekwart van de leraren kwamen er gewoon bij zitten. (drinken was daar streng verboden)

Neutraal:
Dronken in de klas, en dan een M.O. Duits doen, stug een 9 halen

[ Bericht 9% gewijzigd door Bars op 26-06-2006 22:25:46 (Toevoeging) ]
Alaaf!
pi_39267265
quote:
Nu een positief verhaal:
Er was een toffe leraar Natuur scheikunde waar niemand naar luisterde en iedereen probeerde om hem weg te werken. Het was algemeen bekend waar het aan ontbrak. Daarna ben ik 4 uur lang met die kerel gaan zitten om hem alles uit te leggen en sindsdien ishet een van de meest gerespecteerde leraren.
Dat vind ik echt heel tof
  maandag 26 juni 2006 @ 23:26:57 #203
139840 Bars
Down the riverside!
pi_39269608
Mja die kerel was ook echt tof, alleen moest je ff door zijn fouten heen kijken
Alaaf!
pi_39284209
Bij ons op school hebben ze zo'n online iets om cijfers in te voeren en ik zat dus een beetje wachtwoorden te raden en mijn lerares frans had dus frans als wachtwoord. Ik kon dus cijfers aanpassen en alle informatie over wat de leerlingen allemaal fout doen zien
pi_39284469
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:20 schreef TheSheepHunter het volgende:
Bij ons op school hebben ze zo'n online iets om cijfers in te voeren en ik zat dus een beetje wachtwoorden te raden en mijn lerares frans had dus frans als wachtwoord. Ik kon dus cijfers aanpassen en alle informatie over wat de leerlingen allemaal fout doen zien
Graag op anoniem
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:42:27 #206
152299 Maidzjel
Ik heb een baard
pi_39286732
Eeuhm eens kijken
de gebruikelijke shit zoals
Proefwerken van te voren "vinden", spijbelen, te laat komen, spieken etc.

Wat ik ook een keer heb gedaan is een plaatje heel erg groot vergroten met de Rasterbator tot ongeveer 3 bij 4 meter. Dat waren zo'n 300 blz... Toendertijd kon je nog gratis printen op school (voor schooldoeleinden ), en daar heb ik dus even misbruik van gemaakt. Foutje was dat ik twee keer op print had geklikt, en hij er dus twee keer uit kwam rollen. Het printen was nog niet klaar toen ik weer les had, ik kwam in de pauze terug, nog niet klaar, uiteindelijk kwam ik aan het eind van de dag, en toen lag alles in een kartonnen papierbak....netjes op een stapeltje . Thuis mijn zusje aan het knippen en plakken gezet en tada, prachtige poster, gratis De leraren vragen zich nog steeds af waarom die printer dat plaatje zo groot printte Ik weet van niks natuurlijk

Smurfenbowl was ook leuk altijd. Als je zo'n smurfje ziet met een te grote tas op de rug, dan gooi je je eigen tas over de grond tegen de enkels van de smurf m/v. Die zal door de klap iets achterover leunen, het gewicht van de tas trekt hem/haar nog iets verder achter over..... Boem in slomo hehehe
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:59:14 #207
149281 Melkad
Jack Bauer 0wnz
pi_39324316
oh booefjes allemaal..gelukkig wordt de de posters rechtstreeks achterhaald...
en uiteindelijk ontmaskerd kortom..DE LUL
Superman wears Jack Bauer Payamas :P
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:38:18 #208
152421 sendmeel2me
Giggety giggety Alllllright!!!
pi_39330526
Kheb grafitty gespoten op de school helaas liep er net iemand voor de ramen langs.. huppa kerel achter me aan rennen, heeft een 1of andere debiel mij vernaaid , zouden een schoonmaakbedrijf laten langskomen om het schoon te maken en de kosten voor het schoonmaakbedrijf waren voor mij, gelukkig had ik dat jaar een examenjaar en ging dus van school, daarna nooit meer wat van die school weergehoord
pi_39482380
ik ga iets tofs uithalen op school
pi_39496894
Hmm
graffity, fik steken, supersoker (hoe schrijf je dat ?) op leraar, krijgts, vliegtuigjes, propjes, mensen laten struikelen, leraar uitschelden, in slaap vallen, leraar met natte drop bekogeld, beide latijn leraren weggejaagd, ruit ingegooid, kantinewijf blikje tegen hoofd (verbannen uit de kantine hele jaar xD), mIRC op pc geinstalleerd ->ging op hele server zitten -> kregen ze niet meer eraf -> formateren van alle pc's xD...zit nog steeds opschool dus wordt wel eens groot lijstje
pi_39498446
Ik heb een keer alle bordjes 'duwen' en 'trekken' op de hele verdieping verwisseld, vlak voor de pauze
pi_39521089
Schoolgrappen! Geweldig zijn die altijd .

Ik doe aleen nooit aan onherstelbare vernielingen of mensen kapotmaken. Er is natuurlijk wel een grens aan wat leuk is.

-kleurstof in de wc stortbakken,of ander stof, confetti, papier ed
-stortbakkraantjes dichtdraaien. Die zijn daarna allemaal "grap-proof" gemaakt, maar ik heb nog zo'n sleutel .
-Leraren comleet uitlullen .
-dagen achterelkaar huiswerk niet maken, maar door briljante smoesjes er toch onderuit komen.
-niet nakomen, waarna dit vergeten wordt.
-prullenbakken in het nabijgelegen park in de fik zetten.afleiding volluit
-zadels losmaken
-een lange rij van vuurwerk in het park leggen en er dan lijm overheen te draperen, waarna je het aansteekt

-deobus opvoeren en dan fikken. vervolgens zwaaien naar de aula met de bus in je hand.
-deobus explosie, vlammen tot 7 meter in alle kleuren.
-medeleerlingen irriteren.
-ik heb gym gedaan, en ik was niet goed in talen. Weddenschappen wie de hoogste 1 haalt .
-bij proefvertalingen stukken over een groenteboer en je persoonlijke verhalen opschrijven, waarna ik een bonuspunt kreeg voor de moeite. ik had een 1.3

-de nerds in gymnasium tot wanhoop drijven.

-bij engels 2 hoofstukken niet maken/leren zodat de docente hysterisch gaat huilen, maar dan een 9,2 halen voor de repetitie.

-met chroom-spraypaint de buizen rondom het schoolplein verchromen, zodat alles er belachelijk bling-bling uitziet .

-bij een toets van 40 abcd vragen 5 kantjes gebruiken

-Het mooiste was altijd dat als je aan het einde van het jaar je rapport kreeg en dat je dan overging, tot verbazing van de nerds.

dat was het wel.

oja: een mooi moment was toen in de tweede er een man in een paashaaspak een man in een rolstoel duwde, wat zichtbaar was vanuit het lokaal. Wij zo "kijk! meneer kijk dan!" . Maar de docent zei "nee, jonglui stop nu met deze grapjes" hij heeft nooit gekeken en wist niet dat het waar was. Schade
pi_39521294
Ik heb een keer met een kameraad ingebroken op het schoolnetwerk (kutbeveiliging ) Alle mappen met persoonsgegevens, konden we zo inkomen, hebben we maar niet gedaan.. ALLE proefwerken die op de schijf stonden naar de MP3-spelers gekopieerd, thuis op de pc gezet ( en natuurlijk goede cijfers halen ). Daarna naar de verantwoordelijke man toegelopen en uitgelegd hoe makkelijk wij in de betrouwbare mappen (op de server) konden komen. Toen kregen we een ijsje en moesten we het een week later nog een keer proberen om te kijken of de beveiliging beter was geworden. Niet dus, we zaten zo weer in die map .
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:31:30 #214
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_39521625
Bij handvaardigheid op de middelbare hehe. 2 vrienden van me die een klas hoger zaten kwamen vaker bij ons het lokaal binnen (we hadden zo'n stagair die er niets van durfde te zeggen). Dit was dus bijna elke week zo en als ze langskwamen veranderde de hele klas in een stel vandalisten.
Stiekem verf-flessen open draaien en dan omdraaien en in een kwastenhouder zetten. Werkstukken van andere klassen vernielen (achteraf gezien natuurlijk erg lullig). Bijvoorbeeld iemand zo'n mooie iglo gemaakt met een doorsnede van 3 meter, weken werk aan gehad, en in 1 seconde sla je dan een gat in een iglo. Vliegtuigje heel mooi en gedetailleerd van hout gemaakt, 1 keer knijpen met je hand en het ziet er al iets minder uit. Mummies gemaakt van papier-mache doorzagen met een elektrische zaag.

Bij gym lagen van die achtergebleven gymspullen die je kon aandoen als je je gymkleren was vergeten. Voordat de les begon renden we altijd met 10 man snel naar binnen voordat de leraar was en reten die kleren dan aan stukken.

Met een basketball wilden we tl-buizen uit gaan stampen. Het was 1 iemand al gelukt dus ik dacht dat moet mij ook lukken. Ik trap die bal omhoog en BAM, tl-buis springt en glasscherven flikkeren naar beneden en blijven in de vloer vaststeken.

Schriften van medeleerlingen lenen en dan met iemand die naast je zit stiekem onder het tafeltje dat schrift kapotscheuren.

In sommige lokalen stonden de bureau's van de leraren op van die verhogingen. Ik en nog een klasgenoot op het idee gekomen om de tafelpoten dus net op de rand te zetten. Lerares komt binnen, gooit haar tas op tafel, flikkert die hele tafel naar beneden.

Stond ook in een opberghok naast het omkleedlokaal een rolstoel, als de leraren er niet waren gingen we er altijd in crossen door de gang heen, ding was niets meer waard aan het einde van het jaar.
Vloerplint
pi_39521772
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef XrAiDeN het volgende:
knip/ verhaal.
M'n iglo

donderdag 6 juli 2006 @ 22:44:43 #216
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_39588286
- Net 2 weken op de middelbare school, gele kaart vanwege een aardig vechtpartijtje..

- Eruit gestuurd worden was dagelijkse kost, ik kreeg op een gegeven moment standaard thee met koekjes bij de conrector.

- Sneaky roken en nooit betrapt worden.

- Sneaky van het schoolplein af en wel betrapt worden (na enkele 10tallen keren).

- Véél spijbelen, laatste jaar meer gespijbeld dan op school gezeten.

- Met een paar kratten bier en een joint in de mond met de hele klas even zwaaien naar de lerares Duits, die met d'r mond wagenwijd open in een leeg lokaal stond (op letterlijk 1 nerd na).

- Dronken in de les zitten en vage antwoorden geven, leraar vroeg alleen of ik de volgende keer nuchter wilde verschijnen.

- Na 1 van je 1ste joints, welke je gerookt hebt in een dichte auto, je naar het lokaal begeven, alwaar je een blokuur uit moet zitten en de meest mogelijke mooie kleurtjes ziet.

- Fiets van een klasgenoot op 't dak gooien (Havo humor..........)

- Agenda van de leraar jatten en in 't kanaal mieteren, nadat je 'm uiteraard goed door hebt gekeken.

- GSM (1 van de allereersten in die tijd) van diezelfde leraar jatten, maar toch maar terug gegeven.

- Gewoon halverwege de les je tas inpakken en met de lekkerste chick van school, die dus hetzelfde doet, een biosje pakken = echt onbetaalbaar.

- Napster op alle pc's installeren zodat iedereen zit te downloaden.

- Paar muizen meegenomen, daarvoor kreeg een klasgenoot nog voor op z'n flikker, maar ik moest hem toch niet...

- Letterlijk alle antwoordenboeken van wiskunde thuis in je kast hebben liggen, dat heeft vrienden/vriendinnen opgeleverd.

- Gas open laten staan na natuur/scheikunde.

- Ik heb mezelf ooit eruit gezet, zonder gein..

- Met een vlindermes in de klas zitten spelen, heb ik 'm zo voor 't grootste gedeelte in m'n mouw gestopt, ziet de leraar 't nog. Werd in beslag genomen, dus ik zeg zo heel stoer: ,,Ik jat wel een nieuwe' '. Foutje dus, ouders gebeld, moeder over de zeik omdat ik zou jatten enz.

- Spijbelen en door je ouders betrapt worden is ook wel slecht trouwens...

- Een leraar (Pinkeltje hehehe...) les laten geven met zo'n 10 post-it's op z'n rug. Tot de conrector langs liep en ik al snel door de mand viel..

- Vuurwerk in de aula deed 't altijd goed.

- Op een gegeven moment kreeg onze klas een soort van (her-)opvoedingslessen. Dus moesten
we iedere donderdag tot 5 uur blijven, in het gezelschap van 1 der conrectoren. Deze vroeg op een gegeven moment aan de klas wie er een hekel aan 'm had en, uiteraard, was ik de enigse die 'm vertelde dat ik een tyfushekel aan 'm had. Vond ie wel eerlijk.

- Klassenboek verdween nog wel eens in de wc, maar daar heeft iedereen zich bij ons wel eens schuldig aan gemaakt.

- Vanuit 't raam zooi op 't dak van de fietsenstalling flikkeren wanneer de leraar ff niet keek.

- Out gaan door de alcohol op je 1ste schoolfeest...

- Lerares, die over je tafel bukt en waar je recht bij naar binnen kijkt, vertellen dat 't niet veel is wat ze heeft...

Gelukkig is 't allemaal goed afgelopen. Nee, ik loop niet achter de vuilniswagen
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_39589381
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef Maidzjel het volgende:

Smurfenbowl was ook leuk altijd. Als je zo'n smurfje ziet met een te grote tas op de rug, dan gooi je je eigen tas over de grond tegen de enkels van de smurf m/v. Die zal door de klap iets achterover leunen, het gewicht van de tas trekt hem/haar nog iets verder achter over..... Boem in slomo hehehe
Waarna zijn mobiel kapot is, zijn pakje sap knapt, het sap over al zijn boeken gaat en hij zijn boeken-borg kwijt is. Tof ja!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:30:57 #218
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_39613677
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Waarna zijn mobiel kapot is, zijn pakje sap knapt, het sap over al zijn boeken gaat en hij zijn boeken-borg kwijt is. Tof ja!
Of ze hoofd klapt als eerste met een rare beweging op de vloer en hij heeft een zware hersneschudding, of hij heeft pech en breekt ze nek

Zeker toffe actie
silence can say more than thousand words
pi_39614199
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:44 schreef FordXRRS het volgende:
Gelukkig is 't allemaal goed afgelopen. Nee, ik loop niet achter de vuilniswagen
Natuurlijk niet, die hebben zo'n plankje waar je op kan staan.
pi_39614648
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef AffenStrudel het volgende:

[..]

hehe xD
  vrijdag 7 juli 2006 @ 21:13:38 #221
133369 Jivis
Critikut
pi_39617822
Alle demo's van de keyboards aanzetten bij muziek
Amen.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:18:32 #222
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_39621284
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef AffenStrudel het volgende:

[..]

Jij snapt 'm!

Ervaring? Of hou je 't bij pallets sorteren?
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:37:54 #223
57586 Bananenman
-----------
pi_39621945
Allereerste middelbare schooldag OOIT eruit gestuurd worden en naar de conrector verwezen worden, en dan heel droog maar bloedserieus vragen 'eh, waar is dat? '

Klein irritant klasgenootje opsluiten in een kast en die twee trappen afgeflikkerd, ander gastje in een wak op het ijs gegooid, etc.

Verder schiet me even niks te binnen...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:50:26 #224
139840 Bars
Down the riverside!
pi_39624068
Heb je die kast naar beneden gegooid ?
Ziek..
Alaaf!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:18:14 #225
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_39624639
niet zo veel, vaak met iets te veel op in de les gezeten...
ook nog op een zeer leuke wijze op 2 schoolpasjes 25 euro gezet zonder ervoor te betalen
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')