Mail die dingen dan, dan zet ik ze in de OP.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb toch ergens foto's van Economie gepost?
tvp
Ik ga even op zoektocht...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mail die dingen dan, dan zet ik ze in de OP.![]()
Wel binnen 48 uur, anders kan ik niet meer editten.quote:
ik ga dit jaar beginnen met fysiotherapie, als ik wat langer bezig ben, dan kan je me altijd pb'enquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:24 schreef jrbuurke het volgende:
Ik ben van plan om vanaf volgend jaar de opleiding fysiotherapie te gaan volgen aan deze hogeschool.
Zijn er toevallig studenten fysiotherapie die op deze school zitten op dit forum?
Ik zou graag met ze in contact komen, om met hun over hun ervaringen te praten
Oh die foto's kan ik me nog herinneren! Maar die linkjes doen het niet merk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Poerkie het volgende:
knip
Die andere was de binnenplaats.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef HeyFreak het volgende:
verkeerde pic, deze dus:
[afbeelding]
Dus in geval van een 3e wereldoorlog moeten we onder die brug schuilen of wat was de bedoeling van die opdracht?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:09 schreef HeyFreak het volgende:
over deze brug kunnen dus makkelijk 2 tanks rijden(eerste opdracht toen ik met WTB begon)
[afbeelding]
Gaan we hier ook al een kliekje vormen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef Sport_Life het volgende:
Jah ziet er netjes uit. Misschien leuk om wat icons erin te zetten van mensen die op die school zitten(niet origineel nee, maar wel leuk!
)
Ja en verander de topictitel dan ook maar gelijk naar zoiets als: "SC Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic III"quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gaan we hier ook al een kliekje vormen?![]()
SC is dubbel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja en verander de topictitel dan ook maar gelijk naar zoiets als: "SC Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic III"![]()
Maar ik heb Slowchatquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef Sport_Life het volgende:
ja weet ik veel die andere topics hebben ook allemaal SC, das cool ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |