dagquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef Gabry het volgende:
Ik ga, ik ben vervelend vanavond![]()
Sowwy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff tv kijken....
spijtig genoeg heb ik geen vriendje en ook geen vriendinnetje dus dat gaat niet doorquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
PIMP hier met je vriendje of vriendinnetje !
*haha ik ben gabry lekker voorquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:08 schreef saaw het volgende:
[..]
spijtig genoeg heb ik geen vriendje en ook geen vriendinnetje dus dat gaat niet door
no thanksquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:15 schreef Chanandler het volgende:
[..]
*haha ik ben gabry lekker voor
?
Aankomende schoonouders dus binnenkort heb je dan wel een vriendje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:08 schreef saaw het volgende:
[..]
spijtig genoeg heb ik geen vriendje en ook geen vriendinnetje dus dat gaat niet door
Nee dusquote:
quote:
dat hoop/denk ik maar die jongen in kwestie heeft nog niet ingestemd ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aankomende schoonouders dus binnenkort heb je dan wel een vriendje.
Nee dat niet, ik maak hem vanavond wel ff aan aangezien Trinity ook aandacht wil.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jaguarized, topic klaar terwijl ik wacht?
WIl zo mn bed in
Ik had toch al gezegd dat ik je wilde?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef saaw het volgende:
[..]
dat hoop/denk ik maar die jongen in kwestie heeft nog niet ingestemd ofzo
en ik officieel ook niet geloof ik
Met andere woorden, er is nog niks officieel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef saaw het volgende:
[..]
dat hoop/denk ik maar die jongen in kwestie heeft nog niet ingestemd ofzo
en ik officieel ook niet geloof ik
Zo jij zwaait je arm nog uit de komquote:
exactlyquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met andere woorden, er is nog niks officieel.
Ik heb een zwaai-arm.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zo jij zwaait je arm nog uit de kom![]()
rsi?quote:
*Kijkt Whose Line Is It Anywayquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:25 schreef Chanandler het volgende:
*Kijkt de Lama's
Beetje respect voor je vaderland hequote:Op zondag 14 augustus 2005 22:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
*Kijkt Whose Line Is It Anyway
Amerikaanse Lama's
Kijkt Whose Line, en je vind de Lama's gelijk niet meer leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Beetje respect voor je vaderland he
Eauke Meauquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kijkt Whose Line, en je vind de Lama's gelijk niet meer leuk.![]()
Ik vind de Lama's nu ook niet leuk meer, en bij een vriend van mij was het precies hetzelfde. En mijn neefje vindt het nu trouwens ook leuk.quote:
Omdat je naar je toekomstige vriendje gaat??quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef saaw het volgende:
tududududududuuuuuuu
kan iemand mij even uitleggen waarom ik ineens zo vrolijk ben
Omdat ik aanwezig ben.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:34 schreef saaw het volgende:
tududududududuuuuuuu
kan iemand mij even uitleggen waarom ik ineens zo vrolijk ben
nee dat duurt nog wel een paar dagenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat je naar je toekomstige vriendje gaat??
Te aanwezigquote:
Oh je gaat binnenkort ook?quote:
neeeh ik wil nuquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En daarom ben je waarschijnlijk zo vrolijk.![]()
ghehequote:
Waar dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe
mijn hopelijk vriendje to be woont niet in canada hoor
Ik ben toch wel benieuwd wie dat vriendje to be dan moet gaan worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe
mijn hopelijk vriendje to be woont niet in canada hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |