ik ben 2 weken bezig geweest en het heeft me amper iets gekost. je mag daar gewoon meteen je examen aanvragen en afrijden in je eigen auto [in mijn geval een antiek automaatje] dus ging vol-op soepelquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zuigt zeg! Hoelang ben je bezig geweest met het halen van je rijbewijs en hoeveel was je ongeveer kwijt?
Daar gewoond?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben 2 weken bezig geweest en het heeft me amper iets gekost. je mag daar gewoon meteen je examen aanvragen en afrijden in je eigen auto [in mijn geval een antiek automaatje] dus ging vol-op soepel
alleen een paar keer 4 maanden. mijn ouders zijn amerikaans en ik heb een amerikaans paspoort...quote:
Stoer zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:33 schreef saaw het volgende:
[..]
alleen een paar keer 4 maanden. mijn ouders zijn amerikaans en ik heb een amerikaans paspoort...
Daar gewoond? En hoe kom je dan in NL?quote:
jupz, en ook een tijdje in Phillyquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar gewoond? En hoe kom je dan in NL?
Stoer zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef saaw het volgende:
[..]
jupz, en ook een tijdje in Philly
familie van mijn moeders kant komt uit nederland, dus vandaar
ik heb hier verder altijd gewoont en [op een paar losse maanden na] op school gezeten
ik ben aan het begin van de zomer voor 2 weken geweest en ga komend jaar waarschijnlijk vanaf juni voor ongeveer 5 a 6 maanden en als het doorgaat daar in de luchtmachtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stoer zeg.Ik ga eind van het jaar weer back to the States.
![]()
New York voor 11 dagen, van 23 december t/m 2 januari. Euh...plannen....ja voornamelijk kerst vieren en oud/nieuw. En ja, ik zoek nog een reispartner.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:42 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben aan het begin van de zomer voor 2 weken geweest en ga komend jaar waarschijnlijk vanaf juni voor ongeveer 5 a 6 maanden en als het doorgaat daar in de luchtmacht
waar ga je heen en wat ga je daar doen? *benieuwd is*
ik wil wel meequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
New York voor 11 dagen, van 23 december t/m 2 januari. Euh...plannen....ja voornamelijk kerst vieren en oud/nieuw. En ja, ik zoek nog een reispartner.![]()
Niemand wil mee van mijn "vriendenkring" omdat die allemaal het liefste naar Kreta of Ameland gaan.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niemand wil mee van mijn "vriendenkring" omdat die allemaal het liefste naar Kreta of Ameland gaan.![]()
Idd, sommige mensen zien schoonheid van de VS niet in.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:46 schreef saaw het volgende:
[..]
gekke mensen dan
nja kreta is tof! maar ameland![]()
ik ga waarschijnlijk dit jaar met kerst naar canada op wintersportquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, sommige mensen zien schoonheid van de VS niet in.![]()
Gaan wij dan samen Jag?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, sommige mensen zien schoonheid van de VS niet in.![]()
Via NY?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk dit jaar met kerst naar canada op wintersport
ik dacht dat ik mee mochtquote:
Zeker, vooral Minnie Mouse.quote:
Hoiquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:52 schreef saaw het volgende:
[..]
ik dacht dat ik mee mocht
nja met zn 3en is ook gezellig![]()
oh ja ik kan niet, moet naar mn toekomstige schoonouders met kerstquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jammer voor je. Ze gaat nu met Jag en ik mij.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef saaw het volgende:
oh ja ik kan niet, moet naar mn toekomstige schoonouders met kerst![]()
tranceptor is een schatjequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
* Tranceptor gaat op zoek naar de rode draad in dit verhaal
Maar ik beloofde je nog wel een massagequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef saaw het volgende:
[..]
tranceptor is een schatjeen ik ken hem wat langer dan 2 dagen
quote:
Volgens mij heeft ze een vriendje in Canada.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
* Tranceptor gaat op zoek naar de rode draad in dit verhaal
hahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de topic leuk zou vinden![]()
whahaquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een vriendje in Canada.
je bent niet online...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef saaw het volgende:
[..]nevermind
komen mijn berichten nu aan op msn? het spaced dood
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef saaw het volgende:
[..]
tranceptor is een schatjeen ik ken hem wat langer dan 2 dagen
wil jij me niet een keertje masseren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
je bent niet online...
[..]
![]()
Je bent niet online op MSN![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de het topic leuk zou vinden![]()
i knowquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
Leuk vriendje heb je in Canada, best een lekker ding...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |