nee, ondertitel is wat direct onder je nickname staatquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef Duder het volgende:
[..]
'Ik kan geen Baco meer zien..."
of is dat zijn ondertitel niet?
Knullie, van je mammie mag je nog niet eens een Baco. Sterker, het zou me niets verbazen als je niet eens wist wat een baco was, laat staan hoe zoiets eruit zou zien. Verder weet je helemaal niets van de context van die uitspraak, dus soms moet je maar even wijselijk je mondje dichthouden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:59 schreef Duder het volgende:
[..]
'Ik kan geen Baco meer zien..."
of is dat zijn ondertitel niet?
Hoef je niet tegen mij te zeggen. Ik snapte je meteen, en met die 'quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knullie, van je mammie mag je nog niet eens een Baco. Sterker, het zou me niets verbazen als je niet eens wist wat een baco was, laat staan hoe zoiets eruit zou zijn. Verder weet je helemaal niets van de context van die uitspraak, dus soms moet je maar even wijselijk je mondje dichthouden.![]()
Zegt saawtjuh die dit al sinds 2003 doetquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef saaw het volgende:
[..]
dan ben je nog kanslozer dan ik al dacht
ja met 4 gemiddeld posts per dag, poehee dat is ruigquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zegt saawtjuh die dit al sinds 2003 doet![]()
Hier zou ik eigenlijk heel stoer op moeten reageren, maar daar heb ik geen zin in. Owja en baco is smerigquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Knullie, van je mammie mag je nog niet eens een Baco. Sterker, het zou me niets verbazen als je niet eens wist wat een baco was, laat staan hoe zoiets eruit zou zien. Verder weet je helemaal niets van de context van die uitspraak, dus soms moet je maar even wijselijk je mondje dichthouden.![]()
Dan ben je vast een heel intressant persoonquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ja met 4 gemiddeld posts per dag, poehee dat is ruig![]()
Je had al een end stoerder geweest al had je gewoon niet gereageerd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Duder het volgende:
[..]
Hier zou ik eigenlijk heel stoer op moeten reageren, maar daar heb ik geen zin in. Owja en baco is smerig![]()
ja sorry hoor dat ik niet dag en nacht op fok zit zoals jij blijkbaar met je 59 posts per dagquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan ben je vast een heel intressant persoon![]()
Op jouw semi-arrogante post?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je had al een end stoerder geweest al had je gewoon niet gereageerd.![]()
tmiquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Duder het volgende:
okee
ik ga ff een bruine beer de natuur in laten
tot zo![]()
Dat betekent niet dat ik er meer tijd aan besteed dan jij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef saaw het volgende:
[..]
ja sorry hoor dat ik niet dag en nacht op fok zit zoals jij blijkbaar met je 59 posts per dag
weetje wat gemiddeld betekent? dat je er soms helemaal niet bent en dan heel veelquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik er meer tijd aan besteed dan jij.![]()
Ik doe het nu even tijdelijk, jij doet het constant.. al jaren![]()
Je zegt het nu zelf, soms heel veel.. en daarna niet..quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef saaw het volgende:
[..]
weetje wat gemiddeld betekent? dat je er soms helemaal niet bent en dan heel veel
ik heb niet geteld hoeveel ik hier heb gepost maar ik gok zo dat het wel wat meer is dan 4en dit is niet het enige topic waar ik kom hoor
en nou niet meer zoe miepen
ghehe en je zegt dat IK aan t huilen benquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je zegt het nu zelf, soms heel veel.. en daarna niet..
En dan huilen als een ander er even veel op zit
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Duder het volgende:
Woef 3 kilo lichter
Ik had em al verandertquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe en je zegt dat IK aan t huilen ben
mti?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef Duder het volgende:
Ff tussendoor een n00bvraagje
wat betekent mti??
precies, genoeg 'ruzie' voor vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik had em al verandert![]()
Ik blijf ontopic![]()
too much informationquote:
Zondag is een rustdag enzowquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:16 schreef saaw het volgende:
[..]
precies, genoeg 'ruzie' voor vandaag
moeten jullie niet uit vanavond?
ow net op tijdquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef saaw het volgende:
[..]
too much information
dat je het dus eigenlijk absoluut niet wilde weten
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef Duder het volgende:
[..]
ow net op tijd
ik wilde net nog wat "sappige" details toevoegen
16 worden is niet interessantquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef Duder het volgende:
Nu op Mtv het Uber-breezer programma "My sweet 16"
20 ook best wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef saaw het volgende:
[..]
16 worden is niet interessant
je mag op een scooter, maar als je dat wilde deed je dat toch al
en je mag bier kopen, maar dat kon eigenlijk ook al
18 zijn is okee
maakt toch niks meer uit na 18?quote:
Gelukkig ben ik net een maandje 21 als ik me daar aan de Bud's mag gaan wagen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:26 schreef saaw het volgende:
[..]
maakt toch niks meer uit na 18?ja in de VS mag je vanaf 21 drinken
Pre-Maturity-Year.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:27 schreef saaw het volgende:
ja 17 kan je al helemaal niks mee
maar het jaar dat ik 17 was vond ik toch erg leuk
ik heb daar 2 jaar geleden mn rijbewijs gehaald, nou is gvd een half jaar geleden de wet veranderd en mag ik het niet gewoon overzetten. moet ik hier alsnog rijles nemenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik net een maandje 21 als ik me daar aan de Bud's mag gaan wagen.
ik werd op mijn verjaardag helemaal doodgegooid met kaartjes 'jeej, eindelijk volwassen'quote:
Dat zuigt zeg! Hoelang ben je bezig geweest met het halen van je rijbewijs en hoeveel was je ongeveer kwijt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb daar 2 jaar geleden mn rijbewijs gehaald, nou is gvd een half jaar geleden de wet veranderd en mag ik het niet gewoon overzetten. moet ik hier alsnog rijles nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |