:d oja, k moet ook nog ff kijken of k nog genoeg haringen heb, ach anders vnd ik ze wel bij de tent naast mequote:Op maandag 15 augustus 2005 10:26 schreef MofoF1 het volgende:
Vanmiddag m'n tent controleren (of ik nog wel haringen heb enzo)![]()
De voorpret begint nu écht!!!!!
Maar eerst nog even werken...![]()
kom maar gewoon vrijdag en ga zondag dat scheelt wat in de drukte op donderdag en maandag voor mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat iedereen het hier over donderdag heeft, terwijl op mijn kaartje toch echt Vrijdag t/m Zondag staat.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.
edit: filmpje ervan!
Geloof me dat zijn klote tenten. Idd, 5 seconden staan ze (plus de tijd om ze met haringen vast te zetten) maar als je niet weet hoe je ze moet opvouwen ben je daar langer mee bezig dan het opzetten van een iglotent. En als je em verkeerd opvouwt dan kan ie heel makkelijk kapot.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]hier had k over gelezen in de consumentengids
dat wordt mijn volgende tent
Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etcquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat iedereen het hier over donderdag heeft, terwijl op mijn kaartje toch echt Vrijdag t/m Zondag staat.![]()
een vriendin van me heft een slaapzak die opgevouwen niet groter is dan een toilettas, da's ook ideaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:46 schreef mordradead het volgende:
die dingen zijn geniaal, ik wil er ook een en dan zo'n luchtbedmatras geval die zichzelf opblaast
Dat kan wel alleen als je het bandje van vorig jaar laat zien anders larten ze je echt de camping nog niet op.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etc(indrinken
) maar je kan dus de avond er voor vast je tent neerzetten enz
Jij en indrinken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etc(indrinken
) maar je kan dus de avond er voor vast je tent neerzetten enz
Dat laat ik dan wel aan jou overquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef DrMarten het volgende:
Jij en indrinken?
Als je eerst gaat indrinken end an serieus gaat drinken wil ik wel eens zien hoe jij nog gaat werken
je moet idd wel ff opletten bij het opvouwen , maar heb het meermaals geprobeerd en ik begin er al een echte pro in te wordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Geloof me dat zijn klote tenten. Idd, 5 seconden staan ze (plus de tijd om ze met haringen vast te zetten) maar als je niet weet hoe je ze moet opvouwen ben je daar langer mee bezig dan het opzetten van een iglotent. En als je em verkeerd opvouwt dan kan ie heel makkelijk kapot.
Tssss, luie draakquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat laat ik dan wel aan jou over
onder de toiletten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Baserunner het volgende:
Er zijn toch ook kluisjes aanwezig? zo ja, waar zijn die gepositioneerd?
ja, gewoon door het toiletgat naar beneden laten zakken die waardevolle spullen, no problemo...quote:
en superveiligquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, gewoon door het toiletgat naar beneden laten zakken die waardevolle spullen, no problemo...
Nee helaas niet...quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Al weer beter Peaceman?
afgelopen jaren bij de campingwinkel aan het begin van het pad langs alle campings net na de brug, dacht ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Baserunner het volgende:
Er zijn toch ook kluisjes aanwezig? zo ja, waar zijn die gepositioneerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |