Whehehehequote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
blablabla komt toch niks zinnigs uit
Johanquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:57 schreef Fugie het volgende:
hoe hee tje huisgenoot eigelijk herman, miss ken ik hem wel
Dat dacht ik al ja dat je niet had geslapen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaik heb potdomme niet geslapen vannacht. Voordeel is dat ik morgen weer in een normala ritme hoop te zitten.
oh ja dat vroeg je nog. Ja ik heb wel geslapen. Maar ben op zuip geweest gister. Dus kwam om een uurtje of 5 thuis. En werd ergens rond 2 uur wakker. Niks mis mee...quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaik heb potdomme niet geslapen vannacht. Voordeel is dat ik morgen weer in een normala ritme hoop te zitten.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:02 schreef leolinedance het volgende:
Maar die A160 avantgarde is dus ruk vinden jullie![]()
Alexxxxx5 als usernamen, mn pets zijn Lupoliter en Mikoela en mn petpets zijn Sandra de Babaa en Kwakkie de Uniocto. Neovriendje worden?quote:
Waar HEB je het in godsnaam over?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alexxxxx5 als usernamen, mn pets zijn Lupoliter en Mikoela en mn petpets zijn Sandra de Babaa en Kwakkie de Uniocto. Neovriendje worden?
Neopets, dat zeg ik tochquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar HEB je het in godsnaam over?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alexxxxx5 als usernamen, mn pets zijn Lupoliter en Mikoela en mn petpets zijn Sandra de Babaa en Kwakkie de Uniocto. Neovriendje worden?
Asl je maar niet die ranzige sites van mn neopets gaat linkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.neopets.com/randomfriend.phtml?randomfriend=alexxxxx5!
Heb ik ook gezien jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeremy Clarckson heeft het (ik meen vorige week) eens prachtig verwoordt.
"Kom je iemand tegen met een SL65 en die zegt tegen je, ik rijd Mercedes, wat rij jij? En dan moet je zeggen dat je het ook rijdt maar dan rijd je een A-klasse"
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef hermandeperman het volgende:
Weer 1 of ander links boomknuffelaarspelletje zeker?
*kuch*quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Asl je maar niet die ranzige sites van mn neopets gaat linkenDie heb ik ook daadwerklijk februair 2003 gebouwd, en daarna NIETs aan gedaan
In mn winkel had ik trouwens een The A-team SkinMaar die is verdwenen
Ach de ene heeft foto's van zn neopets op het inetrnet staan, de ander van.. jeweetwelquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*kuch*
http://home.neopets.com/templates/homepage.phtml?pet_name=Mikoela
http://home.neopets.com/t(...)l?pet_name=Lupoliter
"Run Lupe, Run!".
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach de ene heeft foto's van zn neopets op het inetrnet staan, de ander van.. jeweetwel
Ik had er een en heb er toen een geadopteerd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.neopets.com/ra(...)omfriend=icegirl2k13
Sandra heeft een Rooie eenhoorn btwen nog 3 andere
teruggevoegd btw.je krijgt wle eens wat troep of zo
tadaa een oude verrotte rechterlaars
Ik heb ze gekocht voor 15quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
afzetter! 30 NP voor een omeletdie verkoop ik meestal voor 14
vandaag nog een Petpet Laboratorium map gevondenMoi 49.999 NP verdiend!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Jups. en ook nog twee maps gekocht voor 47.000 en weer voor 49.999 verkocht
Dank je wel voor de Steenvis
Jammer dat het geen écht geld isquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb nu een kleine 200.000 NP totaalIk wil over een paar dagen miljonair zijn
quote:Man hiking in mountains of California films group of coyotees cross his path.
You can hear them howl, then one starts running torwards him.
WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE TYFUSGRAP ZEG TERING DE TERING DE GODVERquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:38 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.redban.com/video/coyotee.wmv
[..]
![]()
![]()
niet geweest.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
TFJE!!!
Nog wat gescoord gister?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE TYFUSGRAP ZEG TERING DE TERING DE GODVER![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet geweest.....
ben blij van voel me nog brakker dan gister
duik zo weer me bed in![]()
Welke film komt dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:13 schreef Fugie het volgende:
vanavond een avondje talpaEerst voetbal, dan film en dna weer voetbal
haantjesgedragquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:29 schreef ook_gek het volgende:
herman ik heb ook een body warmer
Ik ben ook stoer en ik heb er veel tekst op staan. Ik ben een wandelende reclame zuil
Heb een body warmer gekocht van gaastra. Dacht ag kakkers doen veel aan body warmers dus ik doe mee en kies een uber geile gaastra
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:29 schreef ook_gek het volgende:
herman ik heb ook een body warmer
Ik ben ook stoer en ik heb er veel tekst op staan. Ik ben een wandelende reclame zuil
Heb een body warmer gekocht van gaastra. Dacht ag kakkers doen veel aan body warmers dus ik doe mee en kies een uber geile gaastra
Toch niet challenge north atlantic er op en dat soort tekstenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een witte Gaastra jas met heel veel tekst erop![]()
Jawel en Ocean Cup en Regatta Sailing enzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toch niet challenge north atlantic er op en dat soort teksten![]()
kut men die friezen zijn net limburgers. Denken dat ze helemaal de bom zijn enzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaastra is Fries, durven jullie je daar wel in te vertonen? Of is iets Fries ineens wel goed genoeg als het een kakmerk is?
Alleen Limburg is het dan ook echt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kut men die friezen zijn net limburgers. Denken dat ze helemaal de bom zijn enzo![]()
we hebben toch niet de zelfde hequote:Op zondag 14 augustus 2005 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel en Ocean Cup en Regatta Sailing enzo
En ik heb nog een gele gaastra jas zonder tekst, en nog een blauwe, en nog een zeilbroek
En dan nog en paar overhemden en polo's enzo
Dei hebben wij op Video En DVD.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:43 schreef Fugie het volgende:
a knights tale is op talpa vanavond.
Die van mij is wit en het is een Jasquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we hebben toch niet de zelfde he
* ook_gek gaat effe foto's maken en uploaden
daar heb je het alquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen Limburg is het dan ook echt.
De mijne is ook donkerblauw jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
dit is de juiste kleur.
[afbeelding]
Vest voor er onder
[afbeelding]
Totaal plaatje dit
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De mijne is ook donkerblauw ja
Maar we hebben dus niet dezelfde
Opzich is er ook niks mis met 1 limburger...zolang ze zich maar niet gaan groeperen. dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, ik heb helemaal geen problemen met limburgers. een heel aantal van de aardigste mensen die ik ken komt daar vandaan
Nee maar je weet maar nooitquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo vaak zie ik je toch niet IRL
a knights tale vind ik een erg leuke film.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
Maar is "a knights tale" een leuke film?
Of is gone in 60 seconds beter?
Ik heb Gone in 60 seconds nog niet gezienquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
a knights tale vind ik een erg leuke film.
gone in 60 seconds is een film die je wel zat ben naar max 2X kijken.
Oke oke dat geluid van die porsche in het begin is heerlijk en ook het geluid van die shelby is gruwelijk. Zeker als hij op die brug staat en vervolgens vol gas die jump gaat maken. Dat is gruwelijk om te horen. Goed je sub aan zetten en alles trilt mee. Maar ik zou voor
a knights tale gaan![]()
Die stinkt ongetwijfeld naar katten en is zeer aangevreten in tijden dat je weer geen centen had om gewoon voedsel te kopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond A Knights tale ook beetr. Maar als je wilt mag je onze videoband kopen
Tyfstraal toch eens een ongelofelijk end op me je gezeik altijd. Nu weten we het wwel hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die stinkt ongetwijfeld naar katten en is zeer aangevreten in tijden dat je weer geen centen had om gewoon voedsel te kopen
ja lekker man, zon stukkie tape met beetje kattenpis en schijt erover. Echte friesche delicatessequote:Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die stinkt ongetwijfeld naar katten en is zeer aangevreten in tijden dat je weer geen centen had om gewoon voedsel te kopen
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tyfstraal toch eens een ongelofelijk end op me je gezeik altijd. Nu weten we het wwel hoor.
Niet schelden want als je dat doet moet je 50 eurp cent in het scheldpotje doen en dat kan jij niet betalen. Dus mijn advies is niet schelden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tyfstraal toch eens een ongelofelijk end op me je gezeik altijd. Nu weten we het wwel hoor.
Ik rijden enzo, ging ie ineens raar schokken (nee genoeg benzine) en toen kapte ie er helemaal mee. Motor uit maar derest bleef wel allemaal branden.quote:
ik ben blut, moet wachten tot m'n salaris er is volgende week (dus niet deze).quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
Mên jij hebt ook niet veel geluk met auto's eh
En je ANWB lidmaatschap heeft zijn centen al wel opgebracht he
En nu is de goede bobine besteld of niet?
ik heb geen fietsquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
Damn
Dat is helemaaaaaaaaaaaal gaar zeg
En hoe lang is het fietsen?
al mijn fietsen zijn gejat, sinds m'n eerste fiets (een blauw met witte BMXquote:
Citroen AXquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef BoJo het volgende:
ik ga denk ik gewoon een gaar standaard goedkoop kreng kopen zodra ik die jeep kwijt heb kunnen raken.![]()
Mooie stad manquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
al mijn fietsen zijn gejat, sinds m'n eerste fiets (een blauw met witte BMX) tot aan mijn laatste city bike. Stuk of 5 fietsen.
![]()
balen joh!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik rijden enzo, ging ie ineens raar schokken (nee genoeg benzine) en toen kapte ie er helemaal mee. Motor uit maar derest bleef wel allemaal branden.
ANWBerbij en het bleek door een rotte kabel dat mijn bobine naar z'n moer gegaan is. En nu (niet lachen) heeft ie er tijdelijk een Opel (
) bobine in geplaatst en doet ie het weer. Maar het rijd niet fijn, heb steeds het gevoel dat ie er weer mee ophoud.
![]()
Les geleerd vandaag : sturen en remmen met een auto van 1700 kilo is best zwaar als de stuur en rem bekrachtigingen uitvallen.![]()
Bij jou is het toch maar 1x gebeurt dat je echt stil bent komen te staan of niet??quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
balen joh!
altijd kut als je komt te staan en zeker als je zo'n dikke auto hebt.
ik kan er over meepraten
zal ik maar een VW Golf kopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
balen joh!
altijd kut als je komt te staan en zeker als je zo'n dikke auto hebt.
ik kan er over meepraten
klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij jou is het toch maar 1x gebeurt dat je echt stil bent komen te staan of niet??
Toen je hem weer had gevuld met slootwater
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
klopt.
maar hij staat nu ook stil
remmen klaar. timing verrot.
over 2 weken de Cam Positioning Sensor goed zetten
maar die opel zut moet er wel snel uit hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik maar een VW Golf kopen![]()
Tsja door een rot kabeltje van 10 cm lang is best wel lullig ja![]()
ja verschrikkelijk toen ie het zei, ik schrok echtquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar die opel zut moet er wel snel uit hoor
Hij naar huis gereden met de Range Rover van z'n moeder:quote:eerst onder napoli de stuurpomp, toen in messina de remmen, in palermo een vuilnisauto die het nodig vond mijn deur en scherm te restylen, in cividale loopt hij nog maar op 2 cilinders en blaas de cat op, remmen en pomp opgelapt maar moet nieuw onder, geraamde kosten van alles 5000 - 5500 euro en dat is ie niet meer waard, en de algehele staat van motor en bak vermoed nog meer ellende, dus exit 156
Niet normaaaaaaalquote:en met zo'n kut range rijdt ik niet meer, wat een rothok, ten eerste de algehele bediening en ten 2e gisteren 6x!!!! langs de kant gestaan met een kokende motor
teeeringquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
Och jezus, vriend van me met die 156 heeft ook autopech
Ging op vakantie naar hun 2e huis in Italie:
[..]
Hij naar huis gereden met de Range Rover van z'n moeder:
[..]
Niet normaaaaaaal![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
Succes morgenochtend Bo
Hij heeft die Alfa daar laten staan
Mja, stond al een goede 2ton op he en hij rijdt ermee alsof hij op het circuit rijdtquote:
quote selfquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
na over 2 weken
wanneer het blok zodanig loopt dat hij niet om de 10 meter uitvalt.
Pffffff wat een gekut allemaal zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
na over 2 weken
wanneer het blok zodanig loopt dat hij niet om de 10 meter uitvalt.
Pas op hier komt een kutopmerking:quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote self
Een goede kennis van me heeft 550cc injectoren (stock is 440cc) voor me gescored. Met een Lexus AFM erbij (en die heeft hij ook liggen) kan ik de boost opdraaien van 0.6 bar tot ongeveer 1 bar
Met een andere koppakking nog wel meer zelfs.
Dan gaan we richting de 350rwhp ongeveer.
peugeot idemquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef BoJo het volgende:
Tjabbo: Had je veel problemen met jouw Celica? Dat heb ik altijd mooie auto's gevonden, misschien is dat wel wat.
Donderdag aan de X geweest zekerquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:33 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak snapt er niets meer van.....
van het ene op het andere moment zaterdag beroerd.....
zondag de hele dag strontberoerd (ben me bed haast niet uitgekomen)
vandaag weer zo fris als een hoentje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never nooit problemen.quote:
Ik weet het.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pas op hier komt een kutopmerking:
Zorg er eerst nou maar voor dat hij blijft rijden
Het gaat best hard nog want de auto weegt maar krap 1000 kilo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:37 schreef Hugster het volgende:
115pk in zo'n gevleugelde auto is dan wel weer een beetje een partypooper
Hmmm best interessant.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Never nooit problemen.
Altijd goed, en nooit buitensporig onderhoud.
Ik had de 1.8i (115pk) , en die hebben een evolutie van de 1600cc motoren uit de corolla erin liggen dus die gaan nooit een keer kapot.
De 2.0i gaat erg hard (175pk) en ook haast nooit problemen maar daar moet je af en toe oppassen voor olieverbruik omdat die logischerwijs wat meer afgetrapt kunnen zijn.
Als je wat wilt weten dan hoor ik het wel.quote:
Eerste waar ik aan denk bij een Prelude zijn chrome velgen, gouden voortanden en lexus-style achterlichtenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef BoJo het volgende:
Een Honda Praline..ehh Prelude is ook best geinig eigenlijk, mits ie niet furieus getjoent is![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan denk bij een Prelude zijn chrome velgen, gouden voortanden en lexus-style achterlichten
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je wat wilt weten dan hoor ik het wel.
Ik weet er niet 'alles' van maar als liefhebber wel erg veel.
voor jou jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
Oud nieuwsch
Maar wel belachelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
uhu![]()
![]()
Gisteren jongo gerookt met big brother bart
was gisteren in de shop, hij komt daar vakerquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Waar ken je die nou weer van?
Nee jij ziet er lekker betrouwbaar uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
was gisteren in de shop, hij komt daar vaker, en aangezien het daar verder vol zit met duistere murken was ik de lul
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef Xtreem het volgende:
Bo, ben jij nou aan het kijken naar jappen![]()
![]()
Voor een zakcentjequote:Op maandag 15 augustus 2005 10:51 schreef Hugster het volgende:
ja volgens mij wel
Hij doet ook veel voor RTV utrecht
Die auto moet je niet kopen.quote:
Elitaire kutstudentquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef Xtreem het volgende:
![]()
We hebben hem eindelijk verpestquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef Xtreem het volgende:
![]()
iddquote:
"We" als in echte autokenners.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"We" als in? De rice-boys?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd
ik vind het echt een kansloze kutzender
alleen AT5 lijkt dan nog een beetje op een normale tv zender
Ah, dat volk, daar wil ik NIETS mee te maken hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
"We" als in echte autokenners.
"We" als in echt jappen liefhebbers
"We" als in de mensen die de ANWB niet nodig hebben..
die zender is inderdaad echt gruwlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pruts0rs.
Ik heb tenminste e-tv met 22 uur per dag integratiecursussen en 2 uur per dag Bob Ross
Mij ookquote:
Pleur op. Ander onderwerp. ZEER chagerijnig mbt studie nuquote:
Arrogante lul ben je ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dathet volk, daar wil ik NIETS mee te maken hebben
En nu voor de kijkers thuisquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
die zender is inderdaad echt gruwlijk![]()
![]()
Bos
Pen
Den
Holla holla goed goed!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Donderdag voorlichting bij HC breda; als ik ga aangenomen wordt zoek ik ook een zakjappaner
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pleur op. Ander onderwerp. ZEER chagerijnig mbt studie nu
Alsof ik een leuke auto kan aanschaffen. Onderhouden wordt nog moelijker laat staat leuk mee kunnen rijdenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Had van jou toch wel meer verwacht
Ah, je bent echt chagerijnigquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alsof ik een leuke auto kan aanschaffen. Onderhouden wordt nog moelijker laat staat leuk mee kunnen rijden
Neequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al meer cijfers terug?
Vanmorgen statistiekquote:En wanneer heb je nog tentamens nu dan?
HODFRquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
[..]
Vanmorgen statistiek
Verneukt.
Gevolg: Ik mag niet aan m'n master beginnen officieel.Zal er wel op neerkomen dat ik wel zo veel mogelijk vakken ga volgen, maar komend collegejaar niet kan/mag afstuderen of m'n scriptie niet mag schrijven
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, je bent echt chagerijnig
En ik weet ook wel dat jij met je 2 rechterhanden niet in staat bent een lampje te verwisselen nee
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En nu voor de kijkers thuis![]()
![]()
![]()
Minimaal een half jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HODFR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een jaar/half jaar langer dus![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja
H4 wel
Heb mezelf alleen een keer zwaar voor lul gezet bij een audi dealer.... 'k dacht dat er Xenon in zat, maar dat bleek H7 te zijn![]()
Je bent zelf een pootquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet dan ook gewoon met je pootjes overal vanaf blijven
Ruk manquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Minimaal een half jaar.![]()
Zit nu een beetje te kijken wat mogelijkheden zijn om die tijd nuttig te besteden.....
Stage ofzo... zoals bij www.segmenty.com of zo
Sorry, da's privacy gevoelige informatiequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ruk man
Maar idd, stage's staan goed op je CV
Maar goed, ander onderwerp. Nog geneukt?
Te makkelijkquote:
Die hebben sowieso geen Xenon in hun auto's?quote:Maar daarom wordt het voor mij dus een jap![]()
Alweer niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sorry, da's privacy gevoelige informatie
Ik mis de visualisatie van intrappen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Te makkelijk[afbeelding]
[..]
Simpele, degelijke techniek... Eigenlijk zoek ik dus een Koreaan...quote:Die hebben sowieso geen Xenon in hun auto's?
Ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik mis de visualisatie van intrappen.
Moet je ze wel nieuw kopen want na een jaar of 3 tyfen ze uit elkaarquote:[..]
Simpele, degelijke techniek... Eigenlijk zoek ik dus een Koreaan...Hyundai ofzo
<geen commentaar>quote:
likewise.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, dat volk, daar wil ik NIETS mee te maken hebben
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Moet je ze wel nieuw kopen want na een jaar of 3 5 tyfen ze uit elkaar
Ah, een verkapte jaquote:
Ja prima, donderdag/vrijdag nog geweest...quote:Hoe is het met jouw neukertje dan?
Ach, de waarheid ligt zoals gewoonlijk in het middenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, een verkapte ja
Is ze nog maagd en wil ze wachten op de ware?
[..]
Inmiddels weer wat bijgeslapen?quote:Ja prima, donderdag/vrijdag nog geweest...
De excel was echt uit elkaar aan het vallen... precies 5 jaar na aankoopquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Koop er dus 1 van een jaar of 6 oud
Gegarandeerd problemen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ach, de waarheid ligt zoals gewoonlijk in het midden
Mwah, valt een beetje tegen... Ga deze week wel flink slapen want donderdag begint de Intro-week weerquote:[..]
Inmiddels weer wat bijgeslapen?
Gegarandeerd aandacht bij de chicks natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De excel was echt uit elkaar aan het vallen... precies 5 jaar na aankoop
Ik zat te denken aan zo'n geile Atoz... is dat wat denk je?
* Xtreem mompelt iets over jonge occassion, goed inrijden en afgetraptquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn...
Er zitten toch wel een paar nadelen aan zo'n jonkie hè.
[..]
Hier begint ie over 'n uurtje....quote:Mwah, valt een beetje tegen... Ga deze week wel flink slapen want donderdag begint de Intro-week weer
NIet nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gegarandeerd aandacht bij de chicks natuurlijk
Xtreem moet niet zo mompelen. Maar gaat't wat worden of zeg je van: nee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over jonge occassion, goed inrijden en afgetrapt
quote:[..]
Hier begint ie over 'n uurtje....
Onder het motto:jovd promoten ga ik m'n tentamen leed verdrinken
Je weet toch, dat is de ille shizzle gekkehuis, zo'n Atoz!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
NIet nodig.
Als m'n homies het maar diggen.
Fette spinnurz eronder.... dubbele laadvloer zodat de jutten m'n shit niet findequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet toch, dat is de ille shizzle gekkehuis, zo'n Atoz!
Het wordt sowieso watquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Xtreem moet niet zo mompelen. Maar gaat't wat worden of zeg je van: nee.
[..]
quote:
Klinkt heel herkenbaar
Ga jij je er ook mee bezig houden of ga je alleen maar zuipen?
Ik heb hem dit jaar nogquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet eerst je rijbewijs halen
Dit school jaar? dat duurt nog 11 maandenquote:
Hoe laat komen de feuteux?quote:
quote:
[..]
Ja, ik ga in m'n jovd polo feuten omlullen zodat ze lid worden.
En dan boeken met die bak gekkehuis, boeken!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Fette spinnurz eronder.... dubbele laadvloer zodat de jutten m'n shit niet finde
Ik zie ineens de kop van een gast in een Kadetttt GSi weer voor me, toen ik 'm met 120 in een Atos inhaaldequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan boeken met die bak gekkehuis, boeken!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe laat komen de feuteux?
[..]
quote:
850T-5R overwogen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef BoJo het volgende:
Ik ben niet verpest hoor![]()
Ik kijk gewoon naar auto's die ik mooi vind, en dat zijn er helaas niet veel.![]()
Da's waar da's waar. Staat je Jeep al in de verkoop of niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:32 schreef BoJo het volgende:
Ik ben niet verpest hoor![]()
Ik kijk gewoon naar auto's die ik mooi vind, en dat zijn er helaas niet veel.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zie ineens de kop van een gast in een Kadetttt GSi weer voor me, toen ik 'm met 120 in een Atos inhaalde
Neem mijn advies nou maar aan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee, kwil geen Volvo en ook geen zuiperd meer.![]()
Jep op aantal verkoop sites. Zodra salaris binnen is fix ik die bobine wel fftjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar da's waar. Staat je Jeep al in de verkoop of niet?
Al wat reactiesquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep op aantal verkoop sites. Zodra salaris binnen is fix ik die bobine wel fftjes.
nee zo extreem hoeft nou ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neem mijn advies nou maar aan.
Koop een Citroën AX
Eerst bumperen, tot de 110, maar toen dufde (of konquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was je aan het meetrappen ofzo?
idd, heb hier de laatste tijd niet superveel gepost en ben ook nog op vakantie enzo geweest...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef Xtreem het volgende:
Mutz! long time no see!
ZX dan?quote:
Amperquote:
Doe maar.... Anders speel jij een opa, en ik een ontsnapte TBS'erquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent vandaag ontoerekeningsvatbaar of niet?
Ik zal lief gaan doen
gisteren een ali die belde en dat ging zo :quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eerst bumperen, tot de 110, maar toen dufde (of kon) niet harder, dus heb ik m maar ingehaald
Ik bleef gewoon zo lang mogelijk 's ochtends liggen... 's Nachts om een uurtje of 3 zocht ik op welk onderdeel het eerste was waar ik heen wilde en ik heb het zelfs een keer gedaan dat ik 's middags nog ff geslapen heb...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
Mutz!
Ben je een beetje wakker gebleven op dat festival?
Dan kunnen we ons allebei dus gewoon bij de normale gang van zaken houdenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Doe maar.... Anders speel jij een opa, en ik een ontsnapte TBS'er![]()
Dat wilde ik net zeggen, over het verbruik moet je altijd liegenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
gisteren een ali die belde en dat ging zo :
Ali: ja ik bel vor Jeep.
B: Oke...
Ali: ik nooit Jeep gehad heb, hoeveel verbrauk?
B: 1 op 6 en lange afstanden op snelweg haal je wel 1 op 8
Ali: Oh....
B: ja...
Ali: Maar eh... waar staat die 4 en 6 cyllinder voor ??
B: Motor is een 6 in lijn (dus geen v6) en heeft een inhoud van 4 liter.
Ali: Ooooh jaa...
B: ja...
Ali: Isj goed ik wet genoeg, bedankt tot siens
B: Oke doei...
En ja ik ben een slechte autoverkoper. Ik had over het vebruik moeten liegen![]()
Nee, ik ben nog niet ontsnapt .... andes had je mijn foto wel gezien in het journaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kunnen we ons allebei dus gewoon bij de normale gang van zaken houden
Damnquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik bleef gewoon zo lang mogelijk 's ochtends liggen... 's Nachts om een uurtje of 3 zocht ik op welk onderdeel het eerste was waar ik heen wilde en ik heb het zelfs een keer gedaan dat ik 's middags nog ff geslapen heb...
Heb je nog steeds dat ding om je poot hangen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet ontsnapt .... andes had je mijn foto wel gezien in het journaal
Wat heb jij met poten vandaag? Homofoobquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dat ding om je poot hangen dan?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
erg goedkoop, en waarschijnlijk sneller dan je Jeep
Mijn Jeep is 4 seconden sneller en kan 20 km/u harderquote:opsnelheid 158 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,7 s
Wie heeft er hier iets met poten danquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat heb jij met poten vandaag? Homofoob
Maar nee, de piercing zit er inmiddels lang genoeg in... verband mag er af
Je hebt zeker naar de 1.0 gekeken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
[..]
Mijn Jeep is 4 seconden sneller en kan 20 km/u harder![]()
alleen nu niet![]()
Ik niet. Ik blijk hetero te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie heeft er hier iets met poten dan
Waar ging het ookalweer over?quote:Ik bedoelde poot als in: 1 van de 2 stokken die onder je romp hangen waarmee men zich behoort voort te bewegen.
Nee, mocht alleen 2 weken geen erectie. Dus gayporn gekeken.quote:En was het een bloederige bende? Dat gedoetje met dat verband?
Eikelpiercing.quote:
quote:
Heb jij überhaupt wel een korte termijn geheugen?quote:[..]
Waar ging het ookalweer over?
Je had natuurlijk ook gewoon naar Amsterdam kunnen gaanquote:[..]
Nee, mocht alleen 2 weken geen erectie. Dus gayporn gekeken.
Hmm kut die is wel snellerquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik bedoelde deze dus Bo.
topsnelheid 186 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,0 s
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eikelpiercing.
beetje uit de hand gelopen weddenschap![]()
Nog niet verteld.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat zei je moeder ervan of heb je het haar nog niet verteld?
[..]
Ik haal af en toe tentamens; dus ja.quote:Heb jij überhaupt wel een korte termijn geheugen?
[..]
Oh, maar van BoJo krijg ik ook een hardequote:Je had natuurlijk ook gewoon naar Amsterdam kunnen gaan![]()
Dat zou ik ook maar even goed inleiden dan want ik neem aan dat het als een verschrikkelijke schok zal komenquote:
Knap!quote:[..]
Ik haal af en toe tentamens; dus ja.
Ik had het dus over de Gay-Pridequote:[..]
Oh, maar van BoJo krijg ik ook een harde![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oh, maar van BoJo krijg ik ook een harde![]()
Rustgevende pillen. Check.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou ik ook maar even goed inleiden dan want ik neem aan dat het als een verschrikkelijke schok zal komen
[..]
quote:Knap!
[..]
Het verschil?quote:Ik had het dus over de Gay-Pride
wel harderquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof Tjab's niveau vaak hoger is
Je moeder drogeren en dan schokkende dingen vertellen is vaak niet de oplossingquote:
BoJo is geen homo heb ik me laten vertellen.quote:[..]![]()
![]()
[..]
Het verschil?
hij heeft een bruine piemolquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb Xtreem's foto weten te bemachtingen
[afbeelding]
Nee, maar dat wist ik van te voren al... Dus dat was ingecalculeerd...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn
Maar heb je wel alles kunnen doen/zien wat je wilde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |