abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:43:45 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29625213

Verfilming van de gelijknamige bestseller van militair Anthony Swofford over zijn ervaringen tijdens de Golfoorlog. Jarhead volgt 'Swoff' (Gyllenhaal) gedurende zes maanden in de brandende woestijn. Hier moet hij zich samen met zijn collega-mariniers, gek van angst en verveling, staande weten te houden in een land dat ze niet begrijpen, tegen een vijand die ze niet kunnen zien en strijdend voor een zaak die ze niet volledig kunnen bevatten.

Trailertje

Regie is, zoals te lezen valt op de teaser-poster, van Sam Mendes, hij van American Beauty en Road to Perdition. De hoofdrol is voor de broer van Maggie, verder doet ook het erg okaye vriendje van Maggie (Sarsgaard) mee. En natuurlijk zijn ook de uitermate hippe Chris Cooper en nieuwe ster Jamie Foxx geen slechte zaken voor een film.

4 november komt hij uit in de States, Nederland pas in 2006 (12 januari om precies te zijn).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29625945
Van de week de traler gezien op filmtotaal.nl

De schuchtere Donnie darko is behoorlijk gespierd geworden Ik vind de trailer wel aardig, maar ik vind de muziek keuze echt slecht past er totaal niet bij.... hopen dat Thomas Newman de muziek weer gaat doen, net zoals bij American Beauty & Road to perdition, trouwens road to perdition komt binnnekort op TV, zag hem verschijnen in een promo van RTL5/7 ff in de gaten houden, zeker goeie film!
pi_29626317
Goede film. Ik ga hem t.z.t zeker zien, wellicht in de VS.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:34:54 #4
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_29626471
Lijkt me een geslaagde titel te gaan worden!

Peter Sarsgaard - Chris Cooper
Jake Gyllenhaal - Jamie Foxx
+
bijrollen van Sam Rockwell en Dennis Haysbert (Heat, "24")
Onder leiding van Sam Mendes

Eén om naar uit te kijken!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:38:33 #5
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29633600
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:17 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind de trailer wel aardig, maar ik vind de muziek keuze echt slecht past er totaal niet bij.... hopen dat Thomas Newman de muziek weer gaat doen, net zoals bij American Beauty & Road to perdition
hehe, snap niet dat mensen de muziek in de trailer er niet bij vinden passen. Vind t juist super gekozen. Een track met de titel "Jesus Walks", die qua tekst ook goed past bij datgeen wat soldaten moeten voelen in tijd van oorlog. En natuurlijk past t ook goed bij de beelden die te zien zijn in de trailer.
Luister maar eens goed naar de lyrics

Kijk wel erg uit naar deze film, de trailer is iig al geweldig
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:53:58 #6
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31277989
eerste theatrical trailer

ow shit wat een trailer
wederom kippenvel wanneer je "Jesus Walks" hoort. Geweldig, can`t wait for this one
pi_31278040
Ik heb het boek gelezen...stukjes in woestijn waren erg boeiend maar die hele zelfreflectie en terugblikken naar zijn jeugd had voor mij niet gehoeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31278431
Mendes met zo'n cast
Prachtige trailer ook.
I love the smell of wet grass in the morning.
  zondag 13 november 2005 @ 14:40:39 #9
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_32231415
Kijk erg uit naar deze film. Ben benieuwd hoe Mendes het dit keer heeft gedaan. Cast is veelbelovend, trailer ziet er ook goed uit. Jammer alleen dat het nog zo lang duur voor hij hier draait.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_32291756
Lijkjt me idd ook een hele stoere film.... Echt zo'n bios film

En idd een geil nummer bij die clip... Krijg je helemaal kippevel

[ Bericht 38% gewijzigd door neggix op 16-11-2005 00:40:20 ]
O+ BlaBlub O+
  maandag 2 januari 2006 @ 14:02:58 #11
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_33624275
The short weekend begins with longing...
  maandag 2 januari 2006 @ 17:11:10 #12
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_33630517
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef California het volgende:
[afbeelding]
zoals eerder gezegd: vind die andere poster mooier
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:22:33 #13
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_33682585
Stuk gelezen in Filmvalley. Lijkt me een erg mooie film
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_33713359
lijkt me echt wel tof.
Life sucks
pi_33771881
Dit kan weleens een erg goede film worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:29:56 #16
67640 SaintOfKillers
pi_33772224
Van alle eindejaarsfilms die prijzen moesten gaan winnen, is Jarhead degene die erg vaak uit lijstjes is verdwenen, dus op dat vlak lijkt het wel een van de grootste tegenvallers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:32:24 #17
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_33772308
Dit lijkt me nou nog eens een goede film!
Een van je weinige zinnige topics, SoK!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_33772497
Als er maar geen scenes met groot in het scherm wapperende Amerikaanse vlag enzo in voor komen, dat zou al heel wat zijn
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_33773002
Hij is nét binnen!
pi_33773138
Ik ben erg benieuwd. Ik vond Jake Gyllenhaal (wat spreken ze dat trouwens maf uit in de trailer) na Donnie Darko erg tof, en ook erg jammer dat hij toen nog niet in meer grote producties zat. The day After Tomorrow was hij wel aardig in, maar wel een beetje meer van het zelfde. Geen psychisch patient (of wonderkind, ligt eraan hoe je de film ziet) maar nog steeds een beetje schuchter, mompelig en altijd een beetje treurige blik. In DD paste dit wel, maar hier vond ik het wat jammer.
In de trailer ziet hij er idd wel behoorlijk getraind uit, maar van wat ik heb gezien keek hij toch elke keer weer wat sip en ook het gemompel is er nog. Ik ben heel benieuwd of hij overtuigend een soldaat neer kan zetten.
Voor de rest lijkt de film me wel aardig maar wel een beetje een stereotiep blockbuster.
Volgende week zullen we zien in hoeverre dat zo is
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:20:50 #21
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33803770
Zit volgende week in Antwerpen, daar lopen ze meestal wat voor, kan ik heb mooi in de bios zien
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:34:38 #22
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_33808129
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef the900 het volgende:

Voor de rest lijkt de film me wel aardig maar wel een beetje een stereotiep blockbuster.
Tis van de maker van American Beauty...
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_33814010
Een stereotype blockbuster zal het denk ik zeker niet zijn. Misschien wel een redelijk realistische weergave van het leven van soldaten als ze niet vechten of trainen. Oorlogsvoering is natuurlijk vooral veel wachten en eigelijk bar weinig schieten.Dat geschiet hebben we nu al veel gezien, maar ook het leven van soldaten als ze "niets" doen lijkt me interessant. Eindelijk een film die niet gaat over schieten, explosies, heldendaden en sterven voor the stars and stripes. Ik ga hem zeker kijken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:53:29 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_33815785
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef Pugsley het volgende:

[..]

en dat zie je ook

ik vond hem geweldig tegenvallen, vooral als je bedenkt dat american beauty zo
briljant is

het wordt allemaal goed in beeld gebracht en het verhaal is wel sterk maar er is niks want nog niet eerder gedaan is..
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:25:23 #25
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_33817122
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:38 schreef Timo20 het volgende:

[..]

hehe, snap niet dat mensen de muziek in de trailer er niet bij vinden passen. Vind t juist super gekozen. Een track met de titel "Jesus Walks", die qua tekst ook goed past bij datgeen wat soldaten moeten voelen in tijd van oorlog. En natuurlijk past t ook goed bij de beelden die te zien zijn in de trailer.
Luister maar eens goed naar de lyrics

Kijk wel erg uit naar deze film, de trailer is iig al geweldig
idd ik vond jesus walks ook super goed passen. Kreeg rillingen toen ik die trailer bekeek. Kijk er zeker naar de film uit
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:56:57 #26
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_33818099
Lijkt me een zeer goede film! De trailer was al vet, maar die theatrical trailer was nog beter!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_33819060
Het is niet de beste film aller tijden.
Maar zeker nog wel een goede film en Jake Gyllenhaal is bijzonder goed.
pi_33824457
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:34 schreef Pugsley het volgende:

[..]

Dus?
Jersey Girl is van de maker van Clerks. Is Jersey Girl dan ook meteen een erg toffe cultfilm? Integendeel: Jennifer Aniston en Ben Affleck spelen er in. Het is een commerciele kutfilm.
Dat Jarhead van de maker van een erg goede en toffe film is zegt nog niks over hoe goed Jarhead zelf is.

Ik heb ondertussen al geplanned dat ik er dinsdag de 17e heen ga, dus dan laat ik nog wel even weten hoe die was
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef LSS het volgende:
Een stereotype blockbuster zal het denk ik zeker niet zijn. Misschien wel een redelijk realistische weergave van het leven van soldaten als ze niet vechten of trainen. Oorlogsvoering is natuurlijk vooral veel wachten en eigelijk bar weinig schieten.Dat geschiet hebben we nu al veel gezien, maar ook het leven van soldaten als ze "niets" doen lijkt me interessant. Eindelijk een film die niet gaat over schieten, explosies, heldendaden en sterven voor the stars and stripes. Ik ga hem zeker kijken.
Ik had aan de hand van de trailer nog niet echt begrepen dat het juist daar over ging, klinkt in elk geval al minder blockbusterig dus
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  zondag 8 januari 2006 @ 10:46:01 #29
138448 PeZu
Suspended animation
pi_33825415
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef Vitalogy het volgende:
Het is niet de beste film aller tijden.
Maar zeker nog wel een goede film en Jake Gyllenhaal is bijzonder goed.
jake is altijd wel goed
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_33829772
Hij was wat tegenvallend... Wel een goed verhaal enz, maar er gebeurd iets te weinig naar mijn mening.... Jake speelde wel helemaal super, en verder zeker geen matige film....
O+ BlaBlub O+
  zondag 8 januari 2006 @ 13:54:46 #31
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33829910
Ik vond 'm heel erg goed.

Gyllenhaal (en Sarsgaard) zijn erg overtuigend en dat is precies wat je nodig hebt bij zo'n film. Foxx deed iets minder z'n best (of was gewoon iets minder geschikt voor de rol), maar was ook zeker weten om aan te zien. Het verhaal is, vind ik, gewoon rete-interessant, ten dele omdat het zich echt toespitst op individuele ervaringen. Het begin leek echter iets (veel) te veel op Full Metal Jacket, maar dat ook aan mij liggen, omdat het gewoon ook een (kritische) oorlogsfilm is. De film is verder gewoon echt enorm onderhoudend, wat er voor zorgde dat ik op het eind het liefste had gehad dat 'ie nog een paar uurtjes was doorgegaan (en het was nog wel 2 uur 's nachts!). De beelden in de woestijn zijn trouwens echt adembenemend.

Echt een aanrader.
  zondag 8 januari 2006 @ 15:42:17 #32
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_33833471
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het begin leek echter iets (veel) te veel op Full Metal Jacket, maar dat ook aan mij liggen, omdat het gewoon ook een (kritische) oorlogsfilm is.
Nou ja, hij lijkt weer helemaal niet op bijvoorbeeld Dr. Strangelove. Voor mij was 't vooral de aanwezigheid van die cliché drill sergeant. Ik was blij dat dat na één scène weer voorbij was.
quote:
De beelden in de woestijn zijn trouwens echt adembenemend.
Ja, erg mooi. En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The short weekend begins with longing...
pi_33935292
Aangezien er hier al heel wat mensen die film gezien hebben, heb ik een vraag!
Mijn zusje van 12 is helemaal gek van die Jake! Nu wil ze supergraag naar deze film en ik wil zaterdag best met haar mee! Alleen is de film een beetje te doen qua geweld en sex?
Op IMDB staat : Rated R for pervasive language, some violent images and strong sexual content!
Vooral om dat strong suxual content maak ik me een beetje zorgen!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:13:12 #34
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_33937396
Ach, ik vond het erg meevallen. Je ziet in het begin ergens dat Jake sex heeft met z'n vriendin en je ziet 'm ook een keer (van achteren) masturberen op de wc. Verder worden er enkel sexueel getinte opmerkingen gemaakt. Ik kon er toen ik 12 was in elk geval wel tegen .
pi_33938645
De trailer ziet er goed uit, binnenkort even gaan bekijken in de bios. Of mischien nog even wachten tot hij op DVD uit komt .
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:51:14 #36
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33938707
Ik ga vrijdag heen
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33940662
O ik ga deze zeker kijken! Vooral voor Jake ( ), maar het verhaal zelf lijkt me ook best goed eigenlijk, ben benieuwd

Btw, die trailers zien er echt goed uit !

[ Bericht 22% gewijzigd door sinaasappelsapje op 11-01-2006 16:19:39 ]
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:36:56 #38
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_33943979
Goede film

In eerste instantie wel meer van verwacht na het zien van de trailer, maar toch erg goed.
De beelden zijn weer geweldig, en dat met een andere director of photography (Conrad l Hall (American Beauty, Road to Perdition) is helaas overleden)

Wat actie was leuk geweest maar dat zit nu eenmaal niet in het verhaal. Jake is weer goed, net als Sarsgaard en Foxx. Aanrader dus.
pi_33953256
Hmm goed maar niet echt een mastermind die iedereen wel stiekem had verwacht dus.

Ik ga er mischien morgen heen (primiere), weet het nog niet zeker.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34008579
Ik heb hem gezien, erg goed! Humor en drama worden goed afgewisselt en er is de hele film door een soort spanning terwijl er eigenlijk niks gebeurd. 9/10
pi_34014369
Ik ga volgende week denk ik, deze week draait ie hier nog niet..
pi_34014671
Hier wel
pi_34019795
Jake Gyllenhaal is lkkr
lovely
pi_34022231
hmm
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:56:15 #46
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_34022510
Ik ga er morgenavond naar toe!
pi_34032399
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:23 schreef mleintje271 het volgende:
Jake Gyllenhaal is lkkr
Idd
www.iheartjakemedia.com
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:21:24 #48
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34059438
Heb `m vanmiddag gezien. Vond `m heel erg goed . Eindelijk een film die niet alleen gaat over de explosies en de kant van de gevechten, maar zoals gezegd over de persoonlijke ervaringen van de mariniers. Een frisse kijk op het leven in de oorlog, die gelukkig goed uitpakte.
Dit schreef ik er over in het "gezien" topic:
quote:
Vanmiddag gezien:

Jarhead
Nu eens een keer geen eindeloze oorlogsgeweld, maar het wel en wee van de Amerikaanse maniers in de eerste Golfoorlog die van gekkigheid niet weten wat ze met hun tijd aan moeten. Ze vervelen zich kapot, en doden hun tijd met het spelen van American Football, opscheppen over hun vrouwen en het kijken films.
Als je in eerste instantie dit gegeven verhaal leest, komt het wellicht nogal saai over: 2 uur lang kijken naar mannen in een woestijn die 6 maanden lang niets doen. Maar gelukkig heeft regisseur Sam Mendes dat weten te voorkomen en is de alles behalve saai. Het is eerder interessant om te zien hoe de Jarheads met elkaar omgaan en elkaar steunen om een saaie periode door te komen. Het acteerwerk van de voltallige cast is erg sterk, en ze weten op een overtuigende manier neer te zetten hoe hun personages langzaam aan letterlijk gek worden van verveling. Vooral Jake Gyllenhaal en Jamie Foxx zijn erg goed.
Verder ziet de film er werkelijk subliem uit, en dat wordt naar mate de film vorderd alleen maar beter. De compostie van de shots zijn geweldig. De verbluffende cinematografie is om van te smullen. Zo is bijvoorbeeld de olie regen prachtig om te zien en zijn een aantal andere scenes weer recht voor je raap, zo hard. Je wilt eigenlijk weg kijken maar tegelijkertijd dwing je jezelf om te kijken om van de "mooie" beelden te "genieten".
Door het regelmatig gebruik van de hand held camera lijkt t net alsof je midden in de actie zit (voor zover die natuurlijk al aanwezig is). Verder zit er genoeg humor in die wordt afgewisseld met wat drama, waardoor de film goed in evenwicht is.
Dat, samen met de goede soundtrack en het goede gebruik van de voice-over van Gyllenhaal maakt dit alles Jarhead tot een van de eerste toppers van het jaar

IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
Kan niet wachten op de dvd begin maart . Zou graag een commentaar track horen van Mendes
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:52:59 #49
44906 merino
World of Sleepers
pi_34065796
wat vonden jullie eigenlijk van die scene in de bioscoop dat ze Apocalypse Now zitten te kijken. Ik vind dat zooo vaag geknipt. Het acteer werk van Gyllenhaal is echt bizar vaag in die scene...

verder vond ik het goede film maar lang niet niveau van American Beauty
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:59:04 #50
67640 SaintOfKillers
pi_34066059
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef merino het volgende:
Ik vond hem beter . Maar dat gold ook voor Road to Perdition, dus dat zegt meer over wat ik van American Beauty vind.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:03:18 #51
44906 merino
World of Sleepers
pi_34066218
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vond hem beter . Maar dat gold ook voor Road to Perdition, dus dat zegt meer over wat ik van American Beauty vind.

nja smaken verschillen zullen we maar zeggen...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:02:00 #52
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34068457
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef merino het volgende:
wat vonden jullie eigenlijk van die scene in de bioscoop dat ze Apocalypse Now zitten te kijken. Ik vind dat zooo vaag geknipt. Het acteer werk van Gyllenhaal is echt bizar vaag in die scene...

de scene vond ik wel cool

American Beauty heb ik niet gezien, maar daar gaat snel verandering in komen
  zondag 15 januari 2006 @ 00:04:02 #53
44906 merino
World of Sleepers
pi_34068542
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:02 schreef Timo20 het volgende:

[..]

de scene vond ik wel cool
kijk hem nog es zou ik zeggen. Hij trekt daarin af en toe bekken alsof ie zwaar aan de XTC zit
  zondag 15 januari 2006 @ 00:05:37 #54
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_34068600
Zojuist ook gezien:

Goede realistische film over de eerste Golfoorlog waarin vooral de "saaiere kant" van de oorlog belicht wordt, wat zeker niet betekend dat de film zelf saai is. Het gevecht wat de soldaten leveren tegen de verveling is boeiend genoeg om een film te vullen, zeker als er zulke mooie beelden bij zitten, die echter wel worden overtroffen door die uit Lektionen in Finsternis; een documentaire van Werner Herzog over de brandende olievelden na de Golfoorlog. Ook het acteerwerk is uitstekend. Dikke ***½
  zondag 15 januari 2006 @ 10:07:43 #55
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34076424
leuke film, erg onderhoudend.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zondag 15 januari 2006 @ 20:39:43 #56
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34097827
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef merino het volgende:

[..]

kijk hem nog es zou ik zeggen. Hij trekt daarin af en toe bekken alsof ie zwaar aan de XTC zit
hehe ja weet ik, maar ik bedoelde de scene in z`n geheel
pi_34099309
Hoe heet dat rustige nummer want op het begin van de film komt, als Jake Gyllenhaal word gepakt door die andere soldaten.
pi_34109453
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef merino het volgende:

[..]

ga niet nog een keer naar de bioscoop a 8.50
Life sucks
pi_34109467
Ik ga er morgenavond heen, ben benieuwd
  maandag 16 januari 2006 @ 01:16:08 #60
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34109496
Prachtige film, weer eens een andere kant van de oorlog gezien.
Niks geen heroïsch gedoe.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 16 januari 2006 @ 11:09:39 #61
44906 merino
World of Sleepers
pi_34114758
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:14 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

maandag 16 januari 2006 @ 11:31:03 #62
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34115331
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
Prachtige film, weer eens een andere kant van de oorlog gezien.
Niks geen heroïsch gedoe.
idd, vette film
  Redactie Frontpage maandag 16 januari 2006 @ 15:50:20 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34123895
het is echt een waanzinnig goede en leuke film. Kan me voorstellen dat ze zo gek worden als een deur in die verzengende hitte. Erg goed geacteerd, en de brandende olievelden waren een hoogtepunt.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:50:20 #64
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34123896
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:14 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

dan ben ik blij dat ik `m heb gezien voor ¤ 5,20

excl. popcorn en cola
  Redactie Frontpage maandag 16 januari 2006 @ 18:59:34 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34130445
Ik haalde bij t kijken naar Jarhead 2 acteurs door elkaar. Ik dacht dat Peter Sarsgaard de acteur was die in Friends had gezeten, maar was in de war met Paul Rudd, die lijkt erg op hem of andersom

Paul Rudd

Peter Sarsgaard

[ Bericht 19% gewijzigd door SunChaser op 16-01-2006 22:09:47 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 21:15:52 #66
44906 merino
World of Sleepers
pi_34136867
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef SunChaser het volgende:
en de brandende olievelden waren een hoogtepunt.
extreem vet was dat ja
pi_34139145
Ik vond hem erg gaaf! Beter dan in had verwacht
SPOILER
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 03:19:49 #68
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_34148426
This toch raar dat ik het met mijn neef een aantal maanden geleden besproken heb, dat mensen wat raar kunnen gaan doen in het leger.
HIjzelf is een getrainde 'sniper' en vertelde dat het zo vreselijk klote is om in Afganistan te zitten en niet je wapen te kunnen gebruiken, terwijl je er zo je best op gedaan hebt om te oefenen.
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_34148545
Wat vonden jullie in hemelsnaam goed aan deze film? Hij gaat zoals gezegd over de verveling en onvrede omdat ze niks hebben gedaan. En dat is alles.

Daar kan je toch geen leuke film van maken? En dat blijkt hier ook.

Er zitten wel wat aardige stukjes in, stukken die gingen over wat ik hierboven zeg maar de rest was gewoon tijd vulling. Ik was erg teleurgesteld.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:27:29 #70
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34151862
vond de film wel tegenvallen, heel veel stukken waren gewoon plagiaat.

overgehypte film die eigenlijk niks nieuws bracht....

blij dat ik hem lekker illegaal heb gekeken en geen 15 euro kwijt ben aan bios
De wereld is op hol geslagen
pi_34152873
heb 'm net gedownload lijkt me een vette film
pi_34152924
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef 1ofthefew het volgende:
...

blij dat ik hem lekker illegaal heb gekeken en geen 15 euro kwijt ben aan bios
15 euro voor de bios, ik weet niet welke bios dat is, maar dan ben je goed genaaid!

Ik vond het een goede film, origineel verhaal en visueel erg mooi.

Experimenting technological differences
pi_34152963
Ik wil er echt heeel graag heen, maar hij draait hier alleen maar op maandag, dinsdag en woensdag en ik heb deze week proefwerkweek. Als ik heel goed ga leren mag ik er misschien vanmiddag heen
pi_34153719
Van de week ook eens kijken dan als ik al die lovende verhalen zo hoor.
  Moderator dinsdag 17 januari 2006 @ 11:57:37 #75
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34154330
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:35 schreef Stansfield het volgende:
Van de week ook eens kijken dan als ik al die lovende verhalen zo hoor.
Vooral doen...prima film. Boeiende film met schitterende beelden. Plus gewoon interessant om te zien hoe de Golfoorlog was voor de soldaten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:44:37 #76
67640 SaintOfKillers
pi_34155869
Heel erg terecht dat de naam van Chris Cooper mee op de poster staat, zijn rol is enorm groot én ook erg belangrijk.
  Moderator dinsdag 17 januari 2006 @ 12:48:30 #77
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34155994
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heel erg terecht dat de naam van Chris Cooper mee op de poster staat, zijn rol is enorm groot én ook erg belangrijk.
Haha...en dan ook nog voor de naam van Jamie Foxx.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:53:08 #78
67640 SaintOfKillers
pi_34156131
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Haha...en dan ook nog voor de naam van Jamie Foxx.
Zelfs de schorpioen had meer screentime.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 12:53:47 #79
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34156152
Stond David Palmer nog op de poster?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:23:12 #80
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34176041
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef 1ofthefew het volgende:
heel veel stukken waren gewoon plagiaat.
welke stukken waren dan plagiaat en van welke film zijn ze volgens jou gestolen dan?
volgens mij heb je dan een andere film gezien als ik
Het begin met de drill instructor lijkt idd erg op Full Metal Jacket, maar in de rest van de film heb ik geen "gestolen stukken" gezien hoor
  Redactie Frontpage dinsdag 17 januari 2006 @ 21:35:26 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34176623
Ik vond het drillstukje niet op FMJ lijken, zo kort was t. Leek meer op An Officer And A Gentlemen dan.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:05:05 #82
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34177980
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het drillstukje niet op FMJ lijken, zo kort was t. Leek meer op An Officer And A Gentlemen dan.
daar heb ik maar een klein stukje van gezien. En alleen de drill sergeant zelf leek op die uit FMJ, de rest ook niet. Dus ik vind `t uitmaken voor plagiaat nogal overdreven
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:22:30 #84
67640 SaintOfKillers
pi_34181878
Dat drillen gebeurt nu eenmaal vrij vaak op die manier, Kubrick heeft dat ook niet uitgevonden.
pi_34183008
Ik vond het een leuke, onderhoudende film, weinig actie wat ik wel jammer vond, niet een film die ik persé in de bios had hoeven zien (maar zeker niet zou hebben willen missen op dvd)
pi_34190424
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat drillen gebeurt nu eenmaal vrij vaak op die manier, Kubrick heeft dat ook niet uitgevonden.
En de drill instructor uit FMJ was ook een ex-drill instructor, dus realistischer zal je het wel neit krijgen, en als ze het dan allemaal evne realistisch willen hebben gaat het denk ik wel op elkaar lijken
Blijkbaar is trouwends dat "This is my rifle" verhaaltje ook standaard, dat kwam me ook bekend voor
Verder vond ik het een hele goeie film om de al genoemde redenen, met soms ook gewoon hele droge humor, bijv. in die douche "Look, its a dick, but smaller!" Klinkt misschien flauw maar vond het toen zo droog klinken.
Vond ook de frustratie van sarsgaard (weet ff niet hoe die in de film heette) heel erg goed overkomen, ik kan het me niet voorstellen aangezien ik zelf geen militair ben, maar ik kan me wel voorstellen als je zo gedrilt en getraint word om te doden en je zit daar maar t enixen dat je daar dan gefrustreerd van raakt.
btw
SPOILER
pi_34194753
maakt niet uit hoe het gebeurd is

en dat this is my rifle komt je misschien bekend voor omdat ze in FMJ dat ene liedje zingen.
"This is my rifle, this is my gun
This is for killing this is for fun"
pi_34194827
Ik vond het een goede film, alles zat er in: Drama, actie, maar ook zeker humor. Ik vond alleen de keuze voor een 'echte' oorlog niet helemaal goed uitgepakt, imo kan er beter voor een totaal verzonnen oorlog gekozen worden.
pi_34194909
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef Tobbes het volgende:
Ik vond het een goede film, alles zat er in: Drama, actie, maar ook zeker humor. Ik vond alleen de keuze voor een 'echte' oorlog niet helemaal goed uitgepakt, imo kan er beter voor een totaal verzonnen oorlog gekozen worden.
waarom? de golfoorlog is juist een perfecte setting als je een film wilt maken over verveling, in dat hele land zelf is niets anders dan zand.
pi_34194976
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
maakt niet uit hoe het gebeurd is

en dat this is my rifle komt je misschien bekend voor omdat ze in FMJ dat ene liedje zingen.
"This is my rifle, this is my gun
This is for killing this is for fun"
In FMJ bidden ze ook voor het slapengaan met: 'this is my rifle. There are many like it, but this is mine' etc.
Love me, Hate me.
Mijn doel hier is vrienden krijgen.
pi_34195312
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

waarom? de golfoorlog is juist een perfecte setting als je een film wilt maken over verveling, in dat hele land zelf is niets anders dan zand.
Ja oke,

Maar het einde vond ik op een of andere manier nu niet voldoenend. Die oorlog is nog niet voorbij, voor mij was de film niet 'af'
pi_34195692
Ja, de oorlog an sich wel, maar feitelijk duurt deze nog steeds voort, eerst in de vorm van een tweede golfoorlog, en nu nog steeds in een onveilig Irak.

Voor mijn gevoel was de film niet af, ik kan er ook niets aan doen.
pi_34196034
dat zegt ie toch ook op het eind, dat ze nog steeds in de woestijn zitten
pi_34196069
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
dat zegt ie toch ook op het eind, dat ze nog steeds in de woestijn zitten
Dat maakt niet uit. Het was gewoon geen voldoenend einde.
pi_34196130
nee voldoenend misschien niet maar dat gevoel dat jij hebt dat is volgens mij precies de bedoeling van de makers.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:47:39 #97
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34201128
quote:
nee precies
en daarom vraag ik me dus waarom veel momenten uit Jarhead hier als plagiaat worden bestempeld
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:59:25 #98
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34201622
Ten eerste kost een bioscoopkaartje 7,5 euro.
ik drink graag bier bij de film en chips of popcorn.
in de bios zit je heel snel aan de 15 euro dus terwijl thuis kijken mij 2 euro kost (eigenlijk niks want ik drink savonds wel vaker bier met een snack).

drill gedeelte leek idd op FMJ, dat deel worden van het team zie je in ook elke standaardfilm. de grappen die er in voorkwamen zijn ook oud. hele gezeik over dames die vreemd gaan zag je al in tour of duty, the thin red line, pearl harbour etc. de grap met de pornovideo is een urban legend of zoiets (ik kende hem al, het enigste wat ze weglieten is dat er geen spermakoekjes bij zaten).

dat graag willen killen en zeuren erover was al gedaan in three kings, en dat was leuker gedaan.

Vond het eigenlijk een film zonder iets nieuws, leuk tussendoortje maar niet echt bijzonder ...
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:02:20 #99
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34201737
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:59 schreef 1ofthefew het volgende:
Ten eerste kost een bioscoopkaartje 7,5 euro.
ik drink graag bier bij de film en chips of popcorn.
in de bios zit je heel snel aan de 15 euro dus terwijl thuis kijken mij 2 euro kost (eigenlijk niks want ik drink savonds wel vaker bier met een snack).
dat graag willen killen en zeuren erover was al gedaan in three kings, en dat was leuker gedaan.
ja, dus? heeft niets met de film te maken
daarbij: deze film (eigenlijk alle films ) moet je op een groot scherm zien
pi_34201800
Ik heb hem gisteravond gezien.
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Heb `m vanmiddag gezien. Vond `m heel erg goed . Eindelijk een film die niet alleen gaat over de explosies en de kant van de gevechten, maar zoals gezegd over de persoonlijke ervaringen van de mariniers. Een frisse kijk op het leven in de oorlog, die gelukkig goed uitpakte.
Dit schreef ik er over in het "gezien" topic:
[..]

Kan niet wachten op de dvd begin maart . Zou graag een commentaar track horen van Mendes
Ik sluit me voor het gemak maar even bij aan. Die recensie zegt ongeveer alles wat ik vond, dus heb ik niks meer toe te voegen
pi_34201881
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Het was gewoon geen voldoenend einde.
Het onderwerp was niet ge golfoorlog. Het onderwerp was de verveling van een groep soldaten en Swofford in specifiek, op het moment dat zij in de oorlog zitten.
Iedereen weet zelf ook wel dat de golfoorlog langer duurde, maar wat voor nut heeft het dat in de film te vermelden als Swoff alweer thuis zit?
En daarbij zegt hij idd nog wel "I'm still in the desert"
pi_34204818
Hey, nog een DD fan

Maar ontopic: Hier draait ie niet Volgens mij komt ie hier ook nooit Nouja dan maar naar Rotterdam ofzo
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:34:59 #103
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34205777
Hier nog een Donnie Darko fan

Dat is pas een film van wereldformaat.

btw DD is Romeo and Juliet in modern mystiek jasje

donnie probeert iedere keer zijn geliefde voor ellende te behoeden maar elke keer zal een aktie van hem negatief uitpakken.

1) tuig @ bushalte die Haar willen verkrachten, die metal coach die een pedo blijkt, auto-ongeluk etc, en uiteindelijk ziet hij in dat hij alleen haar kan redden door te sterven en blijft dus lachend in bed liggen als die vliegtuigmotor op hem beland.

Naja, dat vond ik na +20 keer kijken (moet hem weerzien, begin details te vergeten )
pi_34211957
ja hallo, iedereen is Donnie Darko fan

pi_34212547
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ja hallo, iedereen is Donnie Darko fan

En terecht.
Maar nu verder over Jarhead
  Redactie Games woensdag 18 januari 2006 @ 20:10:04 #106
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_34214025
Na dit topic wat doorgelezen te hebben kan ik dus ook meteen maar Road to Perdition gaan kijken.. als ik Jarhead gezien heb
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Frontpage woensdag 18 januari 2006 @ 22:21:25 #108
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34220858
Donnie Darko is een kutfilm
pi_34224301
Ik ga Jarhead zeker kijken
pi_34253781
Wat is jarhead toch een ongelooflijke rukfilm zeg. Overrated en overhyped.

En dan zie je van die paupers hier in dit topic die interessant proberen te doen met woorden als 'prachtige beelden' 'dat paard' 'prachtige olie regen', stel nichten
WTF als ik prachtige landscapes wil zien kijk ik wel national geographic.

Het is gewoon een kutfilm, welke meer lijkt op een soort big brother maar dan in de golfoorlog

serieus de saaiste film van dit jaar alvast gezien gebeurt helemaal niks
pi_34253818
en what about the bubble boy als een hardcore marine, nee dat was overtuigend
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:51:59 #113
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_34254160
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef Hollandia2 het volgende:

Daar gaat het nu juist om
pi_34256698
quote:

En dan zie je van die paupers hier in dit topic die interessant proberen te doen met woorden als 'prachtige beelden' 'dat paard' 'prachtige olie regen', stel nichten

Het is gewoon een kutfilm, welke meer lijkt op een soort big brother maar dan in de golfoorlog

Ga jij maar weer American Pie kijken met je wansmaak
pi_34257246
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Donnie.Darko het volgende:

[..]

Ga jij maar weer American Pie kijken met je wansmaak
haha kutkneus ik heb mn smaak nog niet eens vermeld in mijn post wat betreft films

dat deze zuigt is wel duidelijk ja, wil nog niet zeggen dat mn smaak in het algemeen mbt films een wansmaak is, debiel.
pi_34264083
Hij citeert wel vaak FMJ, ook dat met die dode arabier, Ahab the Arab, maar kan natuurlijk net zo goed expres gedaan zijn: die marinier had FMJ ook gezien en wilde ook een echte oorlog meemaken met lijken naast zich.
Daar verwijst het kijken naar Apocalyps Now! ook al naar: echte oorlogsporno waarin tenminste wat gebeurd, itt tot 'the suck'.
Helpt waar hij kan!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:35:25 #117
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_34270697
Goeie film.

Ik denk dat kijkers die een heldenfilm met veel oorlogsgeweld willen gaan zien bedrogen uitkomen.
Ik weet ook zeker dat de film voor mensen met een defensie achtergrond heel herkenbaar is. Haal een groep kerels uit de gewone-mensen-wereld, laat ze verstoken van iedere vorm van beschaving op oorlog voorbereiden en je hebt de film 'Jarhead'.

Wat mij betreft zit de herkenning én daarmee het venijn in de staart.

Hulde voor de makers; ik zit immers niet vaak een hele film op het puntje van mijn stoel een feest van herkenning te vieren.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_34271956
Goeie film, het begrip jarhead mooi 'inhoud' gegeven.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:55:06 #119
83951 rashudo
project 2501
pi_34296927
Mooie film.. die ga ik kopen.

Mensen toch.. te weinig actie? Sorry jongens, het gaat over iets wat echt gebeurd is. De oorlog duurde geen 40 maanden maar 4 dagen. Ben blij dat er geen onzin bij is verzonnen.
Their eyes opaque.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 02:37:53 #120
139070 Vapo187
Eindelyk lid ;)
pi_34301053
OH MY GOD THATS MY WIFE

muwhauwhuawhuawhauhauha
  zaterdag 21 januari 2006 @ 09:49:40 #121
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34302856
quote:

hij begrijpt de film niet
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:24:57 #122
139592 NuggaNootch
Snootchie Bootchies
pi_34329096
Ik heb hem vanavond effe gecheckt ..... het vetste stuk ws toen ze Apocalypse Now gingen kijken.....ik had wel wat meer aktie verwacht maar nevertheless een goede film
  zondag 22 januari 2006 @ 10:26:50 #123
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34336616
Zo, ik heb hem vrijdag gezien. Wat een geweldige film. Super! Ik heb in tijden niet zo genoten van een film vanaf het eerste seconde tot aan de laatste Ik moet zeggen, alles zat perfect inelkaar! Het begin tijdens zijn training, heerlijk om te lachen gewoon. Daarna de serieuze kant ervan. Echt goed. Tijdens de oorlog was het buitengewoon geweldig. Bovendien, is niks gelogen in die film...
SPOILER
Al bij al, zeker een mooie film! Wat mij betreft past ie bij het rijtje mooiste oorlogsfilms. Eindelijk een oorlogsfilm van deze eeuw die het bij de grote jongens kan halen. Hij mag bij mij wel bij het rijtje:
The Great Escape, Saving Private Ryan, Band Of Brothers, The Longest Day, A Bridge Too Far, Der Untergang, The Pianist en nog een paar anderen

Mijn cijfer voor Jarhead is een 9.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_34336914
De film heeft op IMDb nog steeds een magere 7.3, hoewel dat natuurlijk ook niet alles zegt.
  zondag 22 januari 2006 @ 11:04:12 #125
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34337108
quote:
Op zondag 22 januari 2006 10:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
De film heeft op IMDb nog steeds een magere 7.3, hoewel dat natuurlijk ook niet alles zegt.
Ja maar die heeft ook nog maar 9000 votes. Das erg weinig
pi_34337262
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:04 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja maar die heeft ook nog maar 9000 votes. Das erg weinig
Klopt, 't kan nog alle kanten op .
  zondag 22 januari 2006 @ 11:53:46 #127
83951 rashudo
project 2501
pi_34338221
quote:
Dat vind ik eigenlijk een behoorlijk hoog cijfer voor IMDB..
Their eyes opaque.
  zondag 22 januari 2006 @ 12:24:44 #128
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34339097
Ik had zin om creatief te doen gisteravond...

1024*768 (voor normale schermen)

1280*800 (voor breedbeeld notebooks)

pi_34349362
middelmatige rip-off van full metal jacket. herhaling van cliche's die we al jaren in films moeten zien over het amerikaanse leger. ik word er zo moe van.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  zondag 22 januari 2006 @ 17:49:54 #130
130081 manou
me love me boyfriend
pi_34349566
ik heb de film gezien en vond het helemaal geweldig!!!! vooral jamie foxx zeer goed gespeeld! echt leuke film!
  zondag 22 januari 2006 @ 18:40:47 #131
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_34351147
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
middelmatige rip-off van full metal jacket. herhaling van cliche's die we al jaren in films moeten zien over het amerikaanse leger. ik word er zo moe van.
Ja, dat begin was nogal gejat van FMJ. Maar daarna ging de film toch wel zijn eigen weg, met veel verwijzingen naar andere oorlogsfilms. Ik vond het trouwens geen slechte film. Je weet dat er in principe weinig actie in zit, omdat de 1e Golfoorlog vooral een luchtoorlog was en een klein deel gemotoriseerd, maar het was toch een erg boeiende film.

Hij komt toch niet in mijn rijtje van geweldige oorlogsfilm.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 22 januari 2006 @ 18:44:54 #132
67640 SaintOfKillers
pi_34351272
Nogmaals:
quote:
En dat stukje is al voorbij voor je doorhebt dat het begonnen is. Om dan maar meteen te spreken over een FMJ rip-off of zelfs diefstal vind ik.... tja... eigenlijk helemaal nergens op slaan.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:58:56 #133
83951 rashudo
project 2501
pi_34351744
quote:
Ik vond deze film juist verfrissend anders vergeleken met alle andere films waar het amerikaanse leger in speelt. Geen rambo acties, geen politiek-correcte boodschappen, geen overdramatisch gedoe, gewoon de feiten klaar uit.
Their eyes opaque.
pi_34353781
Er zijn meer overeenkomsten te vinden met andere oorlogsfilms, bijvoorbeeld ahab the arab het verstopte lijk: animal mother had in fmj ook een dode vietkong naast zich (it is his birthday)

Swoff leestin het begin the stranger van Camus het thema van dit boek kan je verbinden met de hele film.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  zondag 22 januari 2006 @ 20:21:03 #135
139592 NuggaNootch
Snootchie Bootchies
pi_34355039
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:52 schreef steeg het volgende:
Er zijn meer overeenkomsten te vinden met andere oorlogsfilms, bijvoorbeeld ahab the arab het verstopte lijk: animal mother had in fmj ook een dode vietkong naast zich (it is his birthday)

Swoff leestin het begin the stranger van Camus het thema van dit boek kan je verbinden met de hele film.
Dude , dat was animal mother niet
pi_34356665
fuck me, het was inderdaad eerder. maar ik weet niet meer waar.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_34366835
Ik vind dat de film een paar prachtige uitspraken bevatte, zowel humoristische als diepzinnig, de acteurs speelden hun rol IMO prima, camerawerk heb ik niets op aan te merken, maar ik kan niet zeggen dat ik 't nou een geweldige film vond. En dan heb ik het niet over dat er te weinig actie was ofzo doordat ze geen één keer in een echte gevechtssituatie zaten, 't was gewoon de verhaallijn... Het was wel grappig om te zien enzo, al die persoonlijke ervaringen, geeft je ook weer wat inzicht in het leven van zo'n soldaat, maar... ja... kweenie... Dat was 't ook wel. Het had niet echt iets bijzonders. Kan misschien ook komen doordat ik er te hoge verwachtingen van had, American Beauty vind ik namelijk een geniale film

Maar mijn eindcijfer: 6'je.
  maandag 23 januari 2006 @ 08:08:30 #138
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34368748
quote:
Op maandag 23 januari 2006 01:40 schreef JPeetje het volgende:
Ik vind dat de film een paar prachtige uitspraken bevatte, zowel humoristische als diepzinnig, de acteurs speelden hun rol IMO prima, camerawerk heb ik niets op aan te merken, maar ik kan niet zeggen dat ik 't nou een geweldige film vond. En dan heb ik het niet over dat er te weinig actie was ofzo doordat ze geen één keer in een echte gevechtssituatie zaten, 't was gewoon de verhaallijn... Het was wel grappig om te zien enzo, al die persoonlijke ervaringen, geeft je ook weer wat inzicht in het leven van zo'n soldaat, maar... ja... kweenie... Dat was 't ook wel. Het had niet echt iets bijzonders. Kan misschien ook komen doordat ik er te hoge verwachtingen van had, American Beauty vind ik namelijk een geniale film

Maar mijn eindcijfer: 6'je.
Waarom denk je dat dit een van de weinige films is over de eerste golfoorlog? Omdat er ook weinig actie was. Oorlog was binnen een paar dagen weer afgelopen. Het is juist een kunst om zo een film neer te zetten met weinig actie
pi_34386071
Ben benieuwd hoor..ga hem donderdagavond kijken, dan is er toch niets op tv!
.
  maandag 23 januari 2006 @ 18:48:56 #140
83951 rashudo
project 2501
pi_34386420
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef Partygurl het volgende:
Ben benieuwd hoor..ga hem donderdagavond kijken, dan is er toch niets op tv!
Brein uit, ogen aan
Their eyes opaque.
pi_34389369
quote:
Heb hem net gezien en vind het ook een 7tje waard. Het is vermakelijk, de muziek is goed gekozen, mooie shots(brandende olievelden) en er werd aardig geacteerd. Maar het einde vond ik een beetje zwak in combinatie met de boodschap die we al van tig andere oorlogfilms kennen. De film was ook niet zo goed dat het me helemaal greep.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:02:48 #142
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34391769
quote:

je hebt OF niet goed gekeken OF je snapt de film niet (OF beiden )
het is juist een manier van oorlog neer zetten zoals we dat niet vaak hebben gezien, en dus geen rip-off maar een originele film die op een geweldige manier is uitgewerkt
Mijn tip: kijk `m nog eens en let nu wel een keertje op
  maandag 23 januari 2006 @ 21:31:24 #143
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_34393031
Ik heb hem gisteren ook gezien en ik vond het een goede film.

Bij FMJ was de helft van de film bootcamp, hier was het maar een kwartiertje.

Het is een oorlogsfilm, maar ook weer niet.
Het gebeurd tijdens de oorlog, maar er komt nauwelijks oorlog in voor..
Gaat meer om het ombreken van de oorlog tijdens de oorlog..
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_34395333
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:02 schreef Timo20 het volgende:

[..]

je hebt OF niet goed gekeken OF je snapt de film niet (OF beiden )
het is juist een manier van oorlog neer zetten zoals we dat niet vaak hebben gezien, en dus geen rip-off maar een originele film die op een geweldige manier is uitgewerkt
Mijn tip: kijk `m nog eens en let nu wel een keertje op
je hebt weinig films gezien?
You ask me the time
And I would like to give
  maandag 23 januari 2006 @ 22:34:55 #145
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34395693
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:27 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

je hebt weinig films gezien?

1: waar haal je dat uit?
2: waar slaat die vraag op??

om antwoord te geven op je die "vraag": ik wil niet opscheppen ofzo maar ik denk dat ik meer films kijk dan jij
  Redactie Frontpage maandag 23 januari 2006 @ 22:37:21 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34395798
Nogmaals, de drilling lijkt meer op An Officer And A Gentlemen dan op FMJ. Goede film trouwens, en in An Officer And A Gentlemen komt ook geen oorlog voor.
pi_34395821
waar haal je dat uit?
You ask me the time
And I would like to give
  maandag 23 januari 2006 @ 22:38:43 #148
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34395857
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
waar haal je dat uit?
uit t feit dat je de film verkeerd beoordeeld
pi_34396026
jij beoordeelt hem verkeerd
You ask me the time
And I would like to give
  Redactie Frontpage maandag 23 januari 2006 @ 22:43:33 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34396143
Gaan jullie nu ruzie maken over een interpretatie?
pi_34396279
nee meneer maakte het persoonlijk.
You ask me the time
And I would like to give
  maandag 23 januari 2006 @ 22:47:09 #152
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34396302
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:41 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
jij beoordeelt hem verkeerd
dat denk ik niet. jij schrijft namelijk:
quote:
herhaling van cliche's die we al jaren in films moeten zien over het amerikaanse leger.
ik weet niet welke film jij hebt gezien, maar het thema dat Jarhead aan de kaak stelt hebben we nog ( zo ver ik weet tenminste) nooit gezien in een (anti-)oorlogsfilm
Als dat wel zo is, hoor ik graag voorbeelden van je.
En noem nou niet Full Metal Jacket, want daar heeft deze film zo goed als niets mee gemeen
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef SunChaser het volgende:
Gaan jullie nu ruzie maken over een interpretatie?
  maandag 23 januari 2006 @ 22:47:54 #153
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34396333
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
nee meneer maakte het persoonlijk.
ach ja, mensen uit Maastricht. Het blijven vreemde vogels die we nooit zullen begrijpen
pi_34396447
wordt eerst maar eens volwassen.
You ask me the time
And I would like to give
  maandag 23 januari 2006 @ 22:56:29 #155
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34396743
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:50 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wordt eerst maar eens volwassen.
en dat zeg jij

goed, ik gok dat ik maar weer eens de slimste ga zijn en dit gebed zonder einde ga stoppen. we gaan te ver off-topic.
Wat ik nog zou willen zeggen: ga de film nog eens op je gemak kijken, zonder `m te vergelijken met andere films en `m als een op zich zelf staande film te bekijken. Dan leer je `m tenminste waarderen voor dat wat t echt is: een meesterwerk
pi_34399158
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. Meesterwerk
pi_34399739
topfilm.

Van het allereerste frame tot het laatste schaamteloos genoten.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:52:29 #158
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34406390
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. Meesterwerk
true. Wat vond jij er van?
pi_34406850
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:52 schreef Timo20 het volgende:

[..]

true. Wat vond jij er van?
Bovengemiddeld, 7, zie een paar posts terug.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:11:01 #160
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34406903
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:09 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Bovengemiddeld, 7, zie een paar posts terug.
overheen gelezen
pi_34407658
dat IMDB cijfer daar kan ik me wel in vinden
pi_34407846
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
dat IMDB cijfer daar kan ik me wel in vinden
Ik niet

Mooie beelden maar verder vond ik de film niet ontzettend boeiend. Het lange wachten op de oorlog sloeg snel op me over waardoor ik me ook verveelde. Verder begon het veelvuldig herhalen van "vrouw verlaat soldaat" ook te vervelen.

Ik heb me niet ontzettend zitten vervelen maar een 7.3 vind ik te hoog.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:14:10 #163
83951 rashudo
project 2501
pi_34410680
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik niet

Mooie beelden maar verder vond ik de film niet ontzettend boeiend. Het lange wachten op de oorlog sloeg snel op me over waardoor ik me ook verveelde. Verder begon het veelvuldig herhalen van "vrouw verlaat soldaat" ook te vervelen.

Het is ook een beetje de bedoeling van de film om je hetzelfde te laten voelen als de soldaten.. en dat zijn geen prettige gevoelens
Their eyes opaque.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:27:44 #164
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34411084
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:39 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik niet

Ben ik het niet met je eens Ferdi

Ik ben het helemaal Dizer eens. Een dikke 9!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34411108
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:14 schreef rashudo het volgende:
Het is ook een beetje de bedoeling van de film om je hetzelfde te laten voelen als de soldaten.. en dat zijn geen prettige gevoelens
Tja dan vond ik Saving Private Ryan en Band of Brothers toch een stuk beter. Ik weet t niet, ik had ook niet echt het idee dat ik me op enige manier verbonden voelde met een van de acteurs of me daarin kon verplaatsen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:55:29 #166
83951 rashudo
project 2501
pi_34412008
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Tja dan vond ik Saving Private Ryan en Band of Brothers toch een stuk beter. Ik weet t niet, ik had ook niet echt het idee dat ik me op enige manier verbonden voelde met een van de acteurs of me daarin kon verplaatsen.
Kan me wel voorstellen wat je er bij voelt ja
Their eyes opaque.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:02:01 #167
77417 Fool
Rielekst!
pi_34412267
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:56 schreef Timo20 het volgende:
Dan leer je `m tenminste waarderen voor dat wat t echt is: een meesterwerk
Dat gaat dan wel weer een beetje ver vind ik. Het is een aardige film, maar een meesterwerk kun je het nu ook weer niet noemen. Het zet de oorlog inderdaad weg op een manier waarop dat tot nu toe nog weinig is gedaan. Ook de Irak-oorlog in een film is redelijk nieuw, dus wat dat betreft heb je weinig vergelijkingsmateriaal.

Maar om nu te zeggen dat het verhaal zo sterk is dat het een meesterwerk is gaat mij een beetje ver.
Uhm...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:48:14 #168
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34424927
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:02 schreef Fool het volgende:

[..]

Dat gaat dan wel weer een beetje ver vind ik. Het is een aardige film, maar een meesterwerk kun je het nu ook weer niet noemen. Het zet de oorlog inderdaad weg op een manier waarop dat tot nu toe nog weinig is gedaan. Ook de Irak-oorlog in een film is redelijk nieuw, dus wat dat betreft heb je weinig vergelijkingsmateriaal.

Maar om nu te zeggen dat het verhaal zo sterk is dat het een meesterwerk is gaat mij een beetje ver.
het gaat bij mij niet alleen om het verhaal, of niet alleen om het acteerwerk, of niet alleen om de muziek maar om de combinatie van al die factoren. Het verhaal is idd niet geweldig sterk, maar de manier waarop het is uitgevoerd is IMO gewoon geweldig en dus vind ik t een meesterwerk
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:01:28 #169
139592 NuggaNootch
Snootchie Bootchies
pi_34488576
ik vond het een leuke film maar ik lig er niet wakker van
pi_34488623
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:01 schreef NuggaNootch het volgende:
ik vond het een leuke film maar ik lig er niet wakker van
Ik lig nooit wakker van een film, ik denk er wel eens aan als ik in bed lig .
pi_34514752
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:03 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

ik denk er wel eens aan als ik in bed lig .
lig je op zo'n moment? en zonder te slapen?

................................................
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:39:01 #172
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34515348
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:03 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Ik lig nooit wakker van een film, ik denk er wel eens aan als ik in bed lig .
Aan een pornofilm? Met je staafmixer in je hand?
pi_34517821
*zucht*
pi_34517857
Alleen mensen die nog nooit geneukt hebben gebruiken het woord 'staafmixer'
pi_34517965
Welcome to the suck!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:15:57 #176
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34518561
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:56 schreef Tobbes het volgende:
Alleen mensen die nog nooit geneukt hebben gebruiken het woord 'staafmixer'
Zei het omdat Bert Visscher dat laatst in een show zei.

On-Topic:"

Ik hoop dat die mooie R1 S.E. ook in Nederland verschijnt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:20:43 #177
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34518738
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik hoop dat die mooie R1 S.E. ook in Nederland verschijnt.
geloof je `t zelf??
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:22:52 #178
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34518827
Zal wel weer niet nee
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:23:23 #179
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34518850
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal wel weer niet nee
waarschijnlijk niet nee. R1 is the way to go
pi_34519051
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Er is ook een DVD trailer van Jarhead .
klik
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:50:41 #181
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34519819
Gisteren gezien en dit vond ik ervan:

We hebben er lang, heel lang op moeten wachten. Maar uiteindelijk is die er dan....
de eerste goede film over de Golf-Oorlog.
Hoewel er dozijns films over de Vietnam Oorlog bestaan, bestond er tot mijn vebazing geen enkele echte oorlogsfilm over de Golf-Oorlog. En eigenlijk dacht ik bijna dat het onmogelijk was. Maar Sam Mendes bewijst dat het wel kan. Zoals Coppola, Kubrick en Stone het gevoel van de Vietnam-oorlog perfect wisten over te brengen op het witte scherm, doet Mendes dat met Jarhead voor de Golf-Oorlog. Het is in de hele film dan ook duidelijk dat Mendes goed heeft gekeken naar Apocalypse Now, Platoon en Full Metal Jacket.
Jake Gyllenhaal doet het geweldig. En bewijst één van de beste acteurs van deze generatie te zijn. Hij is imo echt "the man to watch" voor de komende jaren. (Ben dan ook heel erg benieuwd naar zijn rol in Brokeback Mountain.)

Die verwijzingen naar Vietnam films, het kijken naar Apocalypse Now, de verwijzing naar FMJ, (natuurlijk heeft Mendes het niet gejat van FMJ, maar hij weet ook wel dat als men een dril-sergeant ziet aand die film denkt) zitten erin om bij de kijker het contrast van tussen de karakters Vietnam-Oorlog en Golf-Oorlog extra duidelijk te maken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lonewolf2003 op 27-01-2006 16:30:49 ]
pi_34615693
Ik heb hem net gekeken. En moet zeggen erg mooie film. Mooie aparte shots. Goed verhaal. Niet je standaard oorlogsfilm dus. Beetje lang maar niet te lang.
pi_34643608
Mooi film.
.
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:16:27 #184
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34888399
iets te weinig combat scenes, jammer. ik geef hem een 7 / 10.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_34890153
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:16 schreef McCarthy het volgende:
iets te weinig combat scenes, jammer.

essentie van de film niet helemaal meegekregen?
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:56:04 #186
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34892054
Ik snap het niet he? Mensen zijn af en toe echt "piep". Hebben sommige mensen gewoon geen nieuws mee gekregen? Nooit een keer een krantenartikel over de golfoorlog gelezen? De essentie is toch echt anders dan alleen actie en schieten en weet ik veel... Het gaat om het verhaal, het gaat om het feit dat veel soldaten gewoon niets te doen hadden tijdens de golfoorlog. Het gaat erom dat veel soldaten helemaal gek werden waarvan zelfs een aantal zelfmoord plegen alleen omdat ze geen één kogel hebben geschoten. Maar heelaas, omdat er geen actie zit in een film... is het gelijk een kut film
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:13:30 #187
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34895399
ik zeg ook niet dat het een slechte film is, zeker niet, alleen vond ik de combat (is iets anders dan actie) scenes het leukst en daar waren er het minst van
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:48:39 #189
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_35809729
wanneer is de (regio 2) dvd release?

'kbegin ondertussen wel nieuwsgierig te worden en ga niet helemaal naar emmen rijden om 'm daar te kunnen zien
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:14:23 #190
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35810690
1-6-2006.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:50:57 #191
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_35849329
hmmm, dat wordt een oefening in geduld
waarom is de regio 1 release drie maanden eerder dan de regio 2 release? met het oog op te ontplooien illegale activiteiten
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
  maandag 20 maart 2006 @ 10:15:13 #192
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_36193030
Ik heb een vraagje over een scene in de film.
SPOILER
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  maandag 20 maart 2006 @ 10:20:01 #193
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36193155
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:15 schreef Yorout het volgende:
Ik heb een vraagje over een scene in de film.
SPOILER
Dat zou kunnen, want het is een waargebeurd verhaal. Film is gebaseerd ook op de boek
  maandag 20 maart 2006 @ 10:26:42 #194
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_36193298
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, want het is een waargebeurd verhaal. Film is gebaseerd ook op de boek
Qua tijdslijn klopt het volgens mij niet helemaal. Iemand nog de website van het gebeuren?
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 03:27:41 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45168234
Net gezien.
Niet echt geweldig, maar misschien wel realistisch over de situatie toen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 januari 2007 @ 06:43:39 #196
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45168728
Mooie schop .

Blijft een goede film .
pi_45171380
Saaie film man! Helemaal geen actie en als er al actie inzit dan duurt het nog geeneens een minuut!!! Voor de rest alleen maar gezwam in de ruimte! Je zou bijna gaan denken dat die gasten op vakantie waren daar!!!!!! Nee, dan kijk ik liever naar Rambo ofzo, dat is pas een actiefilm!!!

Oh ja, had iemand ook toen bij de eerste actiescene dat die gast in z'n broek pist dat het geluid even wegviel. Dat vind ik wel slecht want opeens hoorde je helemaal niets meer!!! Hopelijk hebben ze dat wel verbeterd op de special edition want dit kan dus echt niet!!!!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:29:57 #198
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_45177060
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 10:46 schreef PDOA het volgende:
Saaie film man! Helemaal geen actie en als er al actie inzit dan duurt het nog geeneens een minuut!!! Voor de rest alleen maar gezwam in de ruimte! Je zou bijna gaan denken dat die gasten op vakantie waren daar!!!!!! Nee, dan kijk ik liever naar Rambo ofzo, dat is pas een actiefilm!!!

Oh ja, had iemand ook toen bij de eerste actiescene dat die gast in z'n broek pist dat het geluid even wegviel. Dat vind ik wel slecht want opeens hoorde je helemaal niets meer!!! Hopelijk hebben ze dat wel verbeterd op de special edition want dit kan dus echt niet!!!!

Sarcasme, daar hou ik nou van!
pi_45180559
1 woord: Saai
pi_45180897
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:43 schreef Dizer het volgende:

Blijft een goede film .
mee eens zijnde...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_45181028
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:29 schreef David Letterman het volgende:

[..]

mee eens zijnde...
Heyyy Dave Ouwe talkshow held

Je deed het goed met Howard Stern en Artie Lange!!! Moet je vaker langs laten komen
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:57:29 #202
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45193766
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef JelleS het volgende:

[..]

Sarcasme, daar hou ik nou van!
Mag toch hopen dat `t sarcasme is idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties