Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op kilometers hoogte is de temperatuur zo'n 30 graden onder 0 en misschien nog wel kouder dus als de airconditioning niet goed werkt of er was een gat ergens in het vliegtuig waardoor er koude lucht naar binnenkomt dan kun je dus doodvriezen
Je kunt echt niet zomaar de deur openzetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Iedereen roept nu wel meteen ow dan was het een technisch mankement en dus een ongeluk; maar misschien heeft wel iemand "de deur opengezet" om het zo maar even te noemen
zo'n -60 op kruishoogtequote:Op zondag 14 augustus 2005 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op kilometers hoogte is de temperatuur zo'n 30 graden onder 0 en misschien nog wel kouder dus als de airconditioning niet goed werkt of er was een gat ergens in het vliegtuig waardoor er koude lucht naar binnenkomt dan kun je dus doodvriezen
Dat bedoel ik ook niet lamlul; ik bedoel dat er misschien iemand is geweest die een stuk heeft weggeblazen met een kleine ontploffingquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt echt niet zomaar de deur openzetten.
Dan hadden die F16's dat ook gezien, denk ik. Dan was een duidelijk gat aan de buitenkant zichtbaar geweest. Nu lijkt 't 'slechts' een klein lek te zijn geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet lamlul; ik bedoel dat er misschien iemand is geweest die een stuk heeft weggeblazen met een kleine ontploffing
Dan had dat wel in dat tekstbericht gestaan denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet lamlul; ik bedoel dat er misschien iemand is geweest die een stuk heeft weggeblazen met een kleine ontploffing
Dat dacht ik dus ook, daar moet je gewoon niet aan denken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zult 't sms'je maar krijgen.
Lamlul? Hoe kan ik er een zijn als ik er niet eens een heb?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een hoax net als nine-eleven. Je kan niet bellen/smssen vanuit een vliegtuig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zult 't sms'je maar krijgen.
Ik probeer 't me maar niet voor te stellen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Fuck, is toch wel indrukwekkend weer als je die wrakstukken zo ziet liggen en je weet dat daar 120 mensen de dood in zijn gevlogen...
Ligt er maar net aan hoe hoog je zit.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Het is een hoax net als nine-eleven. Je kan niet bellen/smssen vanuit een vliegtuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |