Bij studio sport op zaterdagavond was er geen enkele onderbrekingquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Bij de ARD hebben ze zelfs nog meer onderbrekingen tussen de samenvattingen...
MOet je maar zorgen dat je club bovenaan komt. Doe nou niet alsof Talpa zoveel warme gevoelens voor Heerenveen, Vitesse of RKC heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
15 minuten Ajax, 15 minuten Feyenoord, 15 Minuten PSV, andere sporten, journaal, 4/5 wedstrijden in 15 minuten gepropt, einde voetbal
Het nieuws volg ik de hele zondag al. Ik vind het ook onzin dat na de eerste samenvattingen ik eerst nog weer reclame-ander programma-reclame moet kijken. Als ik het journaal wil zien kijk ik dat wel. Ik kijk geen SS om niet sport-gerelateerd nieuws te zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn ook voetballiefhebbers die gewoon het nieuws volgen en geen problemen hebben met jouw teringjournaal.
Egoistquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Hoe het zaterdag allemaal is boeit me allemaal niet zo, omdat ik het meestal toch niet kan zien. Als het zondag maar ok is. [afbeelding]
Dat is gewoon grote onzin.quote:
Ik heb 10 jaar lang geen zaterdagavond sport aflevering gezien, weet ik veel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij studio sport op zaterdagavond was er geen enkele onderbreking
heimweesmiley![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:00 schreef Greetings het volgende:
Niets dan lof!![]()
Pluspunten:
-Lekker lang
-Goede presentator
-Leuke gasten, en leuk dat ze er uberhaupt zijn
-Leuk dat over ELKE wedstrijd wordt nagepraat (behalve dan WII-RKC nu)
-Leuke statistieken, handig in beeld gebracht
-Kleurig decor+intro, niet zo grauw als bij SS was
-Leuke foto's bij opstellingen
-Leuke camera vlak achter het doel
-Leuk dat supporters vaak in close-ups worden genomen
Dit is veel beter dan SS!![]()
P.S. dat ze niet met de topclubs beginnen is vooral heel slim, dan staan die nep-supporters niet meteen op als hun cluppie geweest is....
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:57 schreef Lijntje. het volgende:
Ik wil voetbal zien: samenvattingen en mooie acties. MAAR ik hoef niet een supporter te zien die wordt geinterviewd..! En al helemaal geen debiele prijsvragen.
Wat ik bedoel is dat er dan ook een half uur of zo tussen die samenvattingen zit met óók 2 keer 5 minuten reclame ertussen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn ook voetballiefhebbers die gewoon het nieuws volgen en geen problemen hebben met jouw teringjournaal.
't blijft me nu wel altijd bij dat een toyota avensis 177pk bezitquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Er waren geeneens prijsvragen tijdens het programma zelf. Ja wel bij de reclame. Maar het is geen SBS waar zo'n joker om de 10minuten in beeld komt met een debiele prijsvraag. Of een balk door het beeld met een prijsvraag.
Meer camera's, statistieken. Meer interviews bij alle wedstrijden. Niet alleen Ajax/Feyenoord/PSV. Gericht op voetbal. Een soort van analyse na de wedstrijd met iemand in de studio.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo goed aan is - voetbal is gewoon voetbal, is dat nou een beter programma dan Studio Sport, op welke fronten dan?
Bij mij thuis was het: je gaat toch niet iedere week tot half 1 voetbal zitten kijken![]()
Nee, maar ze geven elke club wel ongeveer evenveel zendtijd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
MOet je maar zorgen dat je club bovenaan komt. Doe nou niet alsof Talpa zoveel warme gevoelens voor Heerenveen, Vitesse of RKC heeft.
Ik zapte weg bij de reclame of ik ging drinken halen. Daarvoor is die reclame bedoelt! Of natuurlijk om even te kunnen pissenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
't blijft me nu wel altijd bij dat een toyota avensis 177pk bezit
Nee dat laatste is ook waar maar doe dan er dan ook niet zo juichend over alsof we er ineens enorm op vooruit zijn gegaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meer camera's, statistieken. Meer interviews bij alle wedstrijden. Niet alleen Ajax/Feyenoord/PSV. Gericht op voetbal. Een soort van analyse na de wedstrijd met iemand in de studio.
En wat maakt het uit wanneer voetbal gewoon voetbal is. Dan boeit het toch ook niet waar het uitgezonden wordt?
Jeemig, als ze gefilmd hadden wat ik gisteren Theo Jansen heb toegeschreeuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:08 schreef Cruoninga het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt het voortaan angstig om je heen kijken rond het stadion voor Talpa-mannetjes die mijn deskundige mening komen vragen over een wedstrijd waar ik niet verder kwam dan als een woesteling brullen dat ze die bal in het doel moeten trappen? Iets dat ik niet graag voor half tv-kijkend Nederland herhaal namelijk
Dat had ik volgens mij al genoemd, beginnersfoutje zullen we maar zeggen. Weet nog steeds niet wie die dode boomstronk in de studio was, naast Genee. Ik neem aan dat het niet die Timmer was, je zet er toch geen voetballer uit de competitie neer, neem ik aan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
Even vluchtig het topic doorgelezen, maar eigenlijk nog niks gehoord over de namen van de geïnterviewden, ook al ken ik de meeste wel, toch wel netjes om dat er gewoon onder te zetten.
En ze zeiden niet "voor degenen die het nog niet willen weten, kijk even niet.."quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:12 schreef DrDentz het volgende:
wel een naaistreek gisteren van studio sport om ff de uitslagen te laten zien net voor De Wedstrijden
Dat was natuurlijk wel Henkquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had ik volgens mij al genoemd, beginnersfoutje zullen we maar zeggen. Weet nog steeds niet wie die dode boomstronk in de studio was, naast Genee. Ik neem aan dat het niet die Timmer was, je zet er toch geen voetballer uit de competitie neer, neem ik aan?
Echt waar? Dus een speler uit de competitie gaat wedstrijden van concurrenten zitten analserenquote:
Groningen-fans zijn vrijgesteld - zelfs De Mol heeft grenzenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef Cruoninga het volgende:
Zou je die interviews ook mogen weigeren of heeft De Mol dat contractueel laten vastleggen in de kleine lettertjes van het lijstje regels wat aan het houden van een seizoenskaart is verbonden?![]()
Dat deden ze bij de NOS natuurlijk ook niet bij Studio Voetbal?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Dus een speler uit de competitie gaat wedstrijden van concurrenten zitten analseren![]()
![]()
Denk het. Ik heb er geen problemen mee hoor. Ze zaten/zitten vaak genoeg bij Studio Voetbal, Voetbal Insite en Cafe de Sport. Daar gaan ze ook hun mening geven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Dus een speler uit de competitie gaat wedstrijden van concurrenten zitten analseren![]()
![]()
Dat zijn praatprogramma's.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het. Ik heb er geen problemen mee hoor. Ze zaten/zitten vaak genoeg bij Studio Voetbal, Voetbal Insite en Cafe de Sport. Daar gaan ze ook hun mening geven.
Wat is het probleem
Dit programma is niet te vergelijken met Studio Voetbal, dat er Cafe De Sport voetballers zitten lijkt me okay maar direct hier je concurrenten zitten affakkelen, hoe verzinnen ze hetquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat deden ze bij de NOS natuurlijk ook niet bij Studio Voetbal?
Maakt toch niks uit of ze het in een praatprogramma analyseren of direct na de samenvatting.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit programma is niet te vergelijken met Studio Voetbal, dat er Cafe De Sport voetballers zitten lijkt me okay maar direct hier je concurrenten zitten affakkelen, hoe verzinnen ze het
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik snap het ook niet. Of hij het nou direct na de beelden doet of een dag later in een praatprogramma of dat het op maandag in de krant staat wat hij gezegd heeft. Ik zie er geen verschil tussen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit of ze het in een praatprogramma analyseren of direct na de samenvatting.
Jouw probleem was dat een speler uit de Nederlandse competitie een wedstrijd ging analyseren van een concurrent.
[..]
Op zondag daarintegen gingen ze rustig even een half uur weg voor het Journaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
Bij studio sport op zaterdagavond was er geen enkele onderbreking
Het zit zo diep. Het is zo zielig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heerlijk zo zonder studio sport. ss vond zichzelf oh zo goed terwijl het juist zo slecht ging. Het werd een instituut zonder zelfkritiek dat wel wist wat de kijkers goed vonden. Gelukkig is daar nu verandering in gekomen en mogen we genieten van een sportprogramma dat grotendeels van de BBC is gekopieerd en dan doe je het sowieso goed.
-veel meer aandacht naar de overige clubs.
-geen slinkse pogingen meer om Ajax te promoten
-analytici die de wedstrijd na afloop kort bespreken
-vooraf supporters kort interviewen
-leuke sfeerbeelden tijdens de wedstrijd
-spelers of trainers interviewen in de catacomben na afloop
-statistieken na afloop wedstrijd
-voetbalemblemen 3d gemaakt
-cirkeltje om de bal bij vrije trap
-geen zombies meer achter de microfoon, maar enthousiaste commentatoren
-de tijd nemen voor de wedstrijden en niet afraffelen en in snel tempo achter elkaar uitzenden omdat je de helft van de tijd van de uitzending aan Ajax bent kwijtgeraakt.
-reclame zodat je op nieuwe ideeën komt om die producten aan te schaffen
-Wilfred Genee omdat hij grapjes maakt
Dat is nieuw in Nederland ja, maar bij Match of the Day is dat al vaker gebeurd met bijvoorbeeld Alan Shearer en Jamie Redknapp en bij de Belg zit Bob Peeters er toch ook zo vaak?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ajax speelde niet eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
-geen slinkse pogingen meer om Ajax te promoten
Nouja Genee zei wel, 1 club komt er dit weekend niet in actie, en dat is Ajax. vergat ie zomaar DH, ik ga nooit meer Talpa kijkenquote:
Die mogen ze wel schrappen ja, verder is het programma oke.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:07 schreef DrDentz het volgende:
de interviews met mensen met paardestaarten en petjes achterstevoren kunnen idd wel weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |