Groningen-fans zijn vrijgesteld - zelfs De Mol heeft grenzenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef Cruoninga het volgende:
Zou je die interviews ook mogen weigeren of heeft De Mol dat contractueel laten vastleggen in de kleine lettertjes van het lijstje regels wat aan het houden van een seizoenskaart is verbonden?![]()
Dat deden ze bij de NOS natuurlijk ook niet bij Studio Voetbal?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Dus een speler uit de competitie gaat wedstrijden van concurrenten zitten analseren![]()
![]()
Denk het. Ik heb er geen problemen mee hoor. Ze zaten/zitten vaak genoeg bij Studio Voetbal, Voetbal Insite en Cafe de Sport. Daar gaan ze ook hun mening geven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Dus een speler uit de competitie gaat wedstrijden van concurrenten zitten analseren![]()
![]()
Dat zijn praatprogramma's.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het. Ik heb er geen problemen mee hoor. Ze zaten/zitten vaak genoeg bij Studio Voetbal, Voetbal Insite en Cafe de Sport. Daar gaan ze ook hun mening geven.
Wat is het probleem
Dit programma is niet te vergelijken met Studio Voetbal, dat er Cafe De Sport voetballers zitten lijkt me okay maar direct hier je concurrenten zitten affakkelen, hoe verzinnen ze hetquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat deden ze bij de NOS natuurlijk ook niet bij Studio Voetbal?
Maakt toch niks uit of ze het in een praatprogramma analyseren of direct na de samenvatting.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit programma is niet te vergelijken met Studio Voetbal, dat er Cafe De Sport voetballers zitten lijkt me okay maar direct hier je concurrenten zitten affakkelen, hoe verzinnen ze het
quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik snap het ook niet. Of hij het nou direct na de beelden doet of een dag later in een praatprogramma of dat het op maandag in de krant staat wat hij gezegd heeft. Ik zie er geen verschil tussen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit of ze het in een praatprogramma analyseren of direct na de samenvatting.
Jouw probleem was dat een speler uit de Nederlandse competitie een wedstrijd ging analyseren van een concurrent.
[..]
Op zondag daarintegen gingen ze rustig even een half uur weg voor het Journaal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
Bij studio sport op zaterdagavond was er geen enkele onderbreking
Het zit zo diep. Het is zo zielig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heerlijk zo zonder studio sport. ss vond zichzelf oh zo goed terwijl het juist zo slecht ging. Het werd een instituut zonder zelfkritiek dat wel wist wat de kijkers goed vonden. Gelukkig is daar nu verandering in gekomen en mogen we genieten van een sportprogramma dat grotendeels van de BBC is gekopieerd en dan doe je het sowieso goed.
-veel meer aandacht naar de overige clubs.
-geen slinkse pogingen meer om Ajax te promoten
-analytici die de wedstrijd na afloop kort bespreken
-vooraf supporters kort interviewen
-leuke sfeerbeelden tijdens de wedstrijd
-spelers of trainers interviewen in de catacomben na afloop
-statistieken na afloop wedstrijd
-voetbalemblemen 3d gemaakt
-cirkeltje om de bal bij vrije trap
-geen zombies meer achter de microfoon, maar enthousiaste commentatoren
-de tijd nemen voor de wedstrijden en niet afraffelen en in snel tempo achter elkaar uitzenden omdat je de helft van de tijd van de uitzending aan Ajax bent kwijtgeraakt.
-reclame zodat je op nieuwe ideeėn komt om die producten aan te schaffen
-Wilfred Genee omdat hij grapjes maakt
Dat is nieuw in Nederland ja, maar bij Match of the Day is dat al vaker gebeurd met bijvoorbeeld Alan Shearer en Jamie Redknapp en bij de Belg zit Bob Peeters er toch ook zo vaak?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ajax speelde niet eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
-geen slinkse pogingen meer om Ajax te promoten
Nouja Genee zei wel, 1 club komt er dit weekend niet in actie, en dat is Ajax. vergat ie zomaar DH, ik ga nooit meer Talpa kijkenquote:
Die mogen ze wel schrappen ja, verder is het programma oke.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:07 schreef DrDentz het volgende:
de interviews met mensen met paardestaarten en petjes achterstevoren kunnen idd wel weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |