abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29617856
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef xJapser het volgende:
Niemand die die supporters in beeld irritant vind? Ik ben bijna blij dat mijn cluppie gedegradeerd is want ik wil echt niet als een of andere leipe schreeuwende debiel op tv (alhoewel ik al wel 2x op tv ben geweest maar niet ZO opzichtig, ik wist waar ik stond enzo)
Vond ik ook irritant. Mogen ze van mij voortaan wel weg laten.
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef SCH het volgende:
Pft, ik hoop dat ze er echt snel verbetering in brengen - dit duurt veel te lang met die reclameblokken en dat Jan Mulder geneuzel.

Registratie is goed maar niet beter dan die van de NOS, Nederlandse regisseurs en cameramensen zijn nou eenmaal erg goed. Die statistieken zijn slecht in beeld gebracht, er ontbreken ondertitels bij talking heads en die appeltaart die ze op het veld leggen bij een vrije trap, levert niks extra's op.

Vooralsnog heb ik heimwee naar Studio Sport waar je op zaterdagavond lekker snel en compact werd bijgepraat over het voetbal.
En voor de rest kan ik me hier helemaal in vinden
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:41:16 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29617861
een wat sneller, ander programma ernaast zou wel leuk zijn, maar ik vind het zo wel lekker hoor, als het wat lang is .

En debiele supporters is toch inherent aan voetbal??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:41:41 #78
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_29617873
Statistieken mogen en kunnen veel beter. Supporters interviewen vind ik onnodig aangezien het toch nergens over gaat.

Verder vind ik het goed, Jan Mulder altijd leuk, Gullit heb ik ook altijd wel vertrouwen in. Commentaat vrij positief maar niet erg storend, nog altijd 10x beter dan rtl5 / sbs6 en het zal ook wel weer bijtrekken komende weken.

Zeker geen tegenvaller
Wallahjeweettog
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:42:08 #79
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29617886
Mja voetbal is emotie...maar laat dan een wideshot zien van een ontploffend vak met de fanatieke kern na een goal....of van tifo acties voor aanvang. Dat is emotie. Niet een of andere triewste arnhemmer die op een trommel mept.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29618206
quote:
Niemand die die supporters in beeld irritant vind? Ik ben bijna blij dat mijn cluppie gedegradeerd is want ik wil echt niet als een of andere leipe schreeuwende debiel op tv (alhoewel ik al wel 2x op tv ben geweest maar niet ZO opzichtig, ik wist waar ik stond enzo)
Weheh. Die trommelVitesse met z'n pijpbekkie
pi_29618334
quote:
Ontzettend irritant. Stomme SBS-achtige human interest troep heb ik geen behoefte aan. Voor de rest vind ik het wel puik. Jan Mulder is wel te pruimen zolang ie het bij voetbal houdt (bij B&vD is ie schijtirritant, maar goed B&vD zelf zijn dat ook) en Wilfred is gewoon goed.
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
  zondag 14 augustus 2005 @ 00:59:21 #82
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_29618386
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 00:57 schreef Thundertje het volgende:

[..]

Wilfred is gewoon goed.
Zeker, dat staat nu voor mij als een paal boven water.
Feyenoord!!! * Barça
pi_29618515
Niks mis mee, lange samenvattingen. Statistiekjes na afloop, die wel alleen in een balkje onderin kunnen, zodat je de geinterviewde speler niet in postzegelformaat ziet. tijd in beeld, waarvan ik het vervelend vind dat dit bij closeups weg springt

voor een eerste uitzending behoorlijk puik
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29618620
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef Thetallguy het volgende:

voor een eerste uitzending behoorlijk puik
Zeker mee eens, vooral met de lengte van de samenvattingen ben ik blij.
That's all folks!
pi_29618789
Ze denken daar bij Talpa ook dat de doelen nog van hout zijn
pi_29618871
Ik vond het wel oke. . Maar goed, het is Talpa, John de Mol en geld. En dan komt volkshobby nummer 1, het zeiken, natuurlijk kijken bij de meesten. .
Hoi.
  zondag 14 augustus 2005 @ 01:26:24 #87
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_29618993
Niet mee eens. Het zijjn terechte punten van kritiek die we geuit hebben. Dr zit natuurlijk rek in, maar sommige dingen kan je gewoon niet omheen zoals bijv het commentaarniveau van sommigen.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_29619035
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef xJapser het volgende:
Niet mee eens. Het zijjn terechte punten van kritiek die we geuit hebben. Dr zit natuurlijk rek in, maar sommige dingen kan je gewoon niet omheen zoals bijv het commentaarniveau van sommigen.
Maar als je zegt dat een doelpaal van hout is

10 jaar geleden ja
pi_29619169
ik vind de studio wat te klinisch, vergeleken met de NOS , verder hou ik persoonlijk meer van de no-nonsense aanpak van de NOS, dus niet de supporters, trainers (lang) in beeld laten zien wanneer dat er niet toe doet in de wedstrijd en de spelers/trainers om elk wissewasje te interviewen maar dat pas doen als er iets bijzonders gepresteerd/gebeurd is, en in de studio wordt er ook teveel gekletst: we willen actie zien! maar al met al is het toch wel te doen
pi_29619237
Ik ben helemaal geen voetbalkenner of fan oid, maar ik vind dit leuker om naar te kijken dan studio sport... Als je geen fan bent is er naast het voetbal meer te zien, zoals statistieken, de lijnen op het veld worden aangegeven, interviews, etc... Ook is het commentaar enthousiaster en dat geeft het voor mij meer entertainment waarde...
pi_29619437
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zeker mee eens, vooral met de lengte van de samenvattingen ben ik blij.
ik heb nog nooit zoveel RKC bij Studio Sport gezien in een wedstrijd waarbij ze niet tegen de top3 speelden
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29619600
Hoeveel meter de bal van het doel ligt is weer minder interessant, is er iemand die daar behoefte aan heeft?
pi_29619620
Nutteloze statistieken zijn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_29619643
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
en dat geeft het voor mij meer entertainment waarde...
weet je nog een paar van die jeukwoorden?
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:02:04 #95
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_29619751
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Het is grote bagger je hoort te beginnen met PSV de kampioen.

In ieder geval vind ik dat niet meer dan logisch. Niet het NOS-beleid waarin de klassieke top-drie (vooral Ajax ) een kwartier zendtijd voor het Journaal krijgen en de andere clubs maar Five Minutes of Fame krijgen.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:03:03 #96
111382 Ofyles2
pi_29619768
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Ricky_ het volgende:
Hoeveel meter de bal van het doel ligt is weer minder interessant, is er iemand die daar behoefte aan heeft?
Ja, want dat laten ze ook bij de ARD en de BBC zien.

Verder zijn de statistieken een groot pluspunt, hoef je weinig meer op te zoeken na de uitzending.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:04:23 #97
111382 Ofyles2
pi_29619785
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef zakjapannertje het volgende:
ik vind de studio wat te klinisch, vergeleken met de NOS , verder hou ik persoonlijk meer van de no-nonsense aanpak van de NOS, dus niet de supporters, trainers (lang) in beeld laten zien wanneer dat er niet toe doet in de wedstrijd en de spelers/trainers om elk wissewasje te interviewen maar dat pas doen als er iets bijzonders gepresteerd/gebeurd is, en in de studio wordt er ook teveel gekletst: we willen actie zien! maar al met al is het toch wel te doen
Duh, dat doen de BBC en de ARD ook.
pi_29619829
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:03 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]
Verder zijn de statistieken een groot pluspunt, hoef je weinig meer op te zoeken na de uitzending.
Dat dan weer wel, dan kan je daar naar kijken tijdens die inhoudloze interviews
pi_29620814
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Het is grote bagger je hoort te beginnen met PSV de kampioen.

Roda scoorde en het leek alsof ze landskampioen waren geworden.

Vanwaar dat gelul tussendoor ?

Ik ben Jan Mulder fan maar als analiticus na afloop, niet tijdens de wedstrijden.

Terwijl ik dit post verwacht ik weer een reclame waar je heerlijk kunt gaan pissen.

je post er zelfs dubbel van
pi_29621082
Niets dan lof!

Pluspunten:

-Lekker lang
-Goede presentator
-Leuke gasten, en leuk dat ze er uberhaupt zijn
-Leuk dat over ELKE wedstrijd wordt nagepraat (behalve dan WII-RKC nu)
-Leuke statistieken, handig in beeld gebracht
-Kleurig decor+intro, niet zo grauw als bij SS was
-Leuke foto's bij opstellingen
-Leuke camera vlak achter het doel
-Leuk dat supporters vaak in close-ups worden genomen

Dit is veel beter dan SS!

P.S. dat ze niet met de topclubs beginnen is vooral heel slim, dan staan die nep-supporters niet meteen op als hun cluppie geweest is....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')