Vond ik ook irritant. Mogen ze van mij voortaan wel weg laten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef xJapser het volgende:
Niemand die die supporters in beeld irritant vind? Ik ben bijna blij dat mijn cluppie gedegradeerd is want ik wil echt niet als een of andere leipe schreeuwende debiel op tv(alhoewel ik al wel 2x op tv ben geweest maar niet ZO opzichtig, ik wist waar ik stond enzo)
En voor de rest kan ik me hier helemaal in vindenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:34 schreef SCH het volgende:
Pft, ik hoop dat ze er echt snel verbetering in brengen - dit duurt veel te lang met die reclameblokken en dat Jan Mulder geneuzel.
Registratie is goed maar niet beter dan die van de NOS, Nederlandse regisseurs en cameramensen zijn nou eenmaal erg goed. Die statistieken zijn slecht in beeld gebracht, er ontbreken ondertitels bij talking heads en die appeltaart die ze op het veld leggen bij een vrije trap, levert niks extra's op.
Vooralsnog heb ik heimwee naar Studio Sport waar je op zaterdagavond lekker snel en compact werd bijgepraat over het voetbal.
Weheh. Die trommelVitesse met z'n pijpbekkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef xJapser het volgende:
Niemand die die supporters in beeld irritant vind? Ik ben bijna blij dat mijn cluppie gedegradeerd is want ik wil echt niet als een of andere leipe schreeuwende debiel op tv(alhoewel ik al wel 2x op tv ben geweest maar niet ZO opzichtig, ik wist waar ik stond enzo)
Ontzettend irritant. Stomme SBS-achtige human interest troep heb ik geen behoefte aan. Voor de rest vind ik het wel puik. Jan Mulder is wel te pruimen zolang ie het bij voetbal houdt (bij B&vD is ie schijtirritant, maar goed B&vD zelf zijn dat ook) en Wilfred is gewoon goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:37 schreef xJapser het volgende:
Zeker mee eens, vooral met de lengte van de samenvattingen ben ik blij.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:04 schreef Thetallguy het volgende:
voor een eerste uitzending behoorlijk puik
Maar als je zegt dat een doelpaal van hout isquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef xJapser het volgende:
Niet mee eens. Het zijjn terechte punten van kritiek die we geuit hebben. Dr zit natuurlijk rek in, maar sommige dingen kan je gewoon niet omheen zoals bijv het commentaarniveau van sommigen.
ik heb nog nooit zoveel RKC bij Studio Sport gezien in een wedstrijd waarbij ze niet tegen de top3 speeldenquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker mee eens, vooral met de lengte van de samenvattingen ben ik blij.
weet je nog een paar van die jeukwoorden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
en dat geeft het voor mij meer entertainment waarde...
In ieder geval vind ik dat niet meer dan logisch. Niet het NOS-beleid waarin de klassieke top-drie (vooral Ajaxquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Het is grote bagger je hoort te beginnen met PSV de kampioen.
Ja, want dat laten ze ook bij de ARD en de BBC zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:54 schreef Ricky_ het volgende:
Hoeveel meter de bal van het doel ligt is weer minder interessant, is er iemand die daar behoefte aan heeft?
Duh, dat doen de BBC en de ARD ook.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:34 schreef zakjapannertje het volgende:
ik vind de studio wat te klinisch, vergeleken met de NOS , verder hou ik persoonlijk meer van de no-nonsense aanpak van de NOS, dus niet de supporters, trainers (lang) in beeld laten zien wanneer dat er niet toe doet in de wedstrijd en de spelers/trainers om elk wissewasje te interviewen maar dat pas doen als er iets bijzonders gepresteerd/gebeurd is, en in de studio wordt er ook teveel gekletst: we willen actie zien! maar al met al is het toch wel te doen
Dat dan weer wel, dan kan je daar naar kijken tijdens die inhoudloze interviewsquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verder zijn de statistieken een groot pluspunt, hoef je weinig meer op te zoeken na de uitzending.![]()
je post er zelfs dubbel vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Het is grote bagger je hoort te beginnen met PSV de kampioen.
Roda scoorde en het leek alsof ze landskampioen waren geworden.
Vanwaar dat gelul tussendoor ?
Ik ben Jan Mulder fan maar als analiticus na afloop, niet tijdens de wedstrijden.
Terwijl ik dit post verwacht ik weer een reclame waar je heerlijk kunt gaan pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |