Ja inderdaad waarom zou je met een andere ploeg beginnen. Stel je voor zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Het is grote bagger je hoort te beginnen met PSV de kampioen.
Roda scoorde en het leek alsof ze landskampioen waren geworden.
Vanwaar dat gelul tussendoor ?
Ik ben Jan Mulder fan maar als analiticus na afloop, niet tijdens de wedstrijden.
Terwijl ik dit post verwacht ik weer een reclame waar je heerlijk kunt gaan pissen.
Ja dat vind ik ook, je moet met de meest belangrijke wedstrijden beginnen, voor de rest vind ik t wel best allemaal, lekker rustig tempo, niet zoveel mogelijk wedstrijden erin proppen voor de reclame.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Het is grote bagger je hoort te beginnen met PSV de kampioen.
Roda scoorde en het leek alsof ze landskampioen waren geworden.
Vanwaar dat gelul tussendoor ?
Ik ben Jan Mulder fan maar als analiticus na afloop, niet tijdens de wedstrijden.
Terwijl ik dit post verwacht ik weer een reclame waar je heerlijk kunt gaan pissen.
Laten we het hopenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze gaan het ongetwijfeld afwisselen.
Ik geniet er ook van er kunnen niet genoeg reclames uit gezonden worden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet nog even wennen volgens mij, ik erger me niet aan de reclames.
Inderdaad, ik heb het bijgehouden. 2 minuten reclame. Geen probleemquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kan me er niet aan ergeren. Ben net relaxed even wat te drinken gaan halen, zonder bang te zijn iets te moeten missen.
1e blok was 7 minuten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het bijgehouden. 2 minuten reclame. Geen probleem.
Daarom. Maar ja, het is Talpa, het is nieuw, het is groot en commercieel, dus we moeten er tegen zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het bijgehouden. 2 minuten reclame. Geen probleem.
Schijnt mode te zijn, overal lekker over zeikenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom. Maar ja, het is Talpa, het is nieuw, het is groot en commercieel, dus we moeten er tegen zijn.
Match of the Day heeft precies hetzelfde format, met analyse na de wedstrijd, en dan vindt iedereen het prachtig.
Precies in de oorlog was er gen voetbal.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:07 schreef popolon het volgende:
Wat een gezeik, stelletje zeurpieten.
Wees blij dat 't er is.
Vertiefte kutbelg die zijn woord aan NAC had gegeven en niet naar dordt-noord zou gaan tot hij dacht " oh dan laat ik me wel verhuren aan Breda" lol...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:07 schreef HAL9000S het volgende:
leuke speler die de ceulear
Die reclame hebben ze niet zo geprogrammeerd zodat de kijker even kan pissen. Tenminste, dat is denk ik niet helemaal de bedoeling van sjonquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het drinken halen/pissen is het probleem niet idd, kan handig zijn, het probleem is dat wegzappen het risico heeft dat je iets mist, en met blijven kijken wordt je weer opgescheept met kk-reclame die ik altijd vermijdt. Kortom : I'm fucked.
Typisch Nederlands, 't is nooit goed.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Schijnt mode te zijn, overal lekker over zeiken
Moet jouw als semi-amerikaan aanspreken al die statistiekenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, 't is nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |