De eerste Talpemist is ontstaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Het is fris, nieuw, verfrissend en heeft leuke programma`s en presentatoren.
En al die zeikers die tegen Talpa zijn, moeten snel aan een kille dood sterven.![]()
quote:
Ik word kotsmisselijk van jouquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
Ik word doodziek van die Talpa-adepten. Ga aandelen Royal Shell kopen ipv Talpa of Versatel.
NSE wordt hopelijk een leuk luchtig informatief programma voor onder het eten.quote:Overigens geef ik Talpa wel een kans hoor. Ik ga NSE proberen te kijken, denk niet dat het veel wordt, maar dan kan het alleen maar meevallen. Zij het niet dat Beau van Erven Dorens net zo vindt praten als hij in de Scarletspotjes doet. Wat een macho-mannetje is dat toch. NSE wil nieuws brengen met opinie, volgens mij doet de NOS dat al jaren, dus zo vernieuwend is het niet.
De Wedstrijden was gisteren goed te doen. Lange samenvattingen, statistieken, analyses. Interviews rondom elke wedstrijd. Niet persee de topploeg als eerste. SMS-spelletjes zijn er niet en de reclames is relaxed om dan te kunnen pissen of bier te halen.quote:En "De Wedstrijden" (wat een ongelovelijk verschrikkelijke naam) ga ik vanavond ook kijken. Ben alleen bang dat het me enorm gaat irriteren en tegenvalt. Wat grappig die sms-spelletjes.
Ik vrees met grote vrezen. Zeker als het van het niveau van gister wasquote:Spijkerman ga ik natuurlijk weer kijken, want Spijkerman (de Bob Saget van de NL-tv) is altijd lache om af te kraken, zo a-grappig is die man met z'n amateur-cabaretiers.
Om de 14minuten reclame is bullshit. 2x een blok reclame is net zoveel als bij SBS of RTL.quote:Ik vraag me alleen af waarom miljairdair als De Mol zo'n commerciële pulpzender wil neerzetten. Hij kon het beter Breezah-tv noemen, met dat Big Brother (uitgemolken koe) en Expeditie Robinson. En om de 14 minuten reclame is nog erger dan RTL.
Ik denk dat er zelfs minder reclame te zien zal zijn dan bij RTL. RTL heeft een Luxemburgse licentie, die staat meer reclame per uur toe dan de Nederlandse licentie van Talpa. Daarom is Yorin nu ook RTL7 geworden. RTL was het gezeur (en de boetes) van het Commissariaat voor de Media over teveel reclame op Yorin helemaal zat. Dus is het een Luxemburgse zender gewordenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om de 14minuten reclame is bullshit. 2x een blok reclame is net zoveel als bij SBS of RTL.
De NOS is de laatste tijd behoorlijk afgezakt. Ze houden vast aan een bepaalde politieke stroming (links omdat het kabinet Balkenende er een puinzooi van maakt, en ze proberen dat kabinet beneden te halen), ze komen met komkommernieuws (ik vind zelf dat Editie NL met beter nieuws komt dat de NOS), nieuws moet per se uit de randstad of vooral uit de regio 020 komen. IMHO geef ik Talpa een kans met NSE en vrees ik dat er bij de NOS een grote re-organisatie moet komen en Hart van Nederland isquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
Ik word doodziek van die Talpa-adepten. Ga aandelen Royal Shell kopen ipv Talpa of Versatel.
NSE wil nieuws brengen met opinie, volgens mij doet de NOS dat al jaren, dus zo vernieuwend is het niet.
Een ezelsbruggetje:quote:Ik vraag me alleen af waarom miljairdair als De Mol zo'n commerciële pulpzender wil neerzetten. Hij kon het beter Breezah-tv noemen, met dat Big Brother (uitgemolken koe) en Expeditie Robinson. En om de 14 minuten reclame is nog erger dan RTL.
Ik vind Gordon eigenlijk wel leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:04 schreef dioretix het volgende:
Talpa is gewoon weer een campingzender extra erbij. Het is dat ze de voetbalrechten hebben, anders had ik ze niet eens voorgeprogrammeerd. Ik bedoel: Gordon…
ik ook. liever hem dan Jensen (quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind Gordon eigenlijk wel leuk![]()
nepbreedbeeldquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef WebForce het volgende:
Wel raar dat beeld met die enorme balken!Foutje ofzo?
Breedbeeld, zie je steeds vakerquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef WebForce het volgende:
Er worden een klein balkje boven en een groter balkje beneden toegevoegd door talpa zelf, gister was het ook al bij alle programma's, ook bij de 4:3-programma's en daarnet ook bij de reclame... Waarom echt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef WebForce het volgende:
Nou, eerst nog maar een paar weken aankijken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef popolon het volgende:
Talpa op zaterdagavond meteen marktleider.
Was gister niet zo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nepbreedbeeld.
NOS en BBC weten dat wel fatsoenlijk uit te zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |