abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29628772
Ik word doodziek van die Talpa-adepten. Ga aandelen Royal Shell kopen ipv Talpa of Versatel .

Overigens geef ik Talpa wel een kans hoor. Ik ga NSE proberen te kijken, denk niet dat het veel wordt, maar dan kan het alleen maar meevallen. Zij het niet dat Beau van Erven Dorens net zo vindt praten als hij in de Scarletspotjes doet. Wat een macho-mannetje is dat toch. NSE wil nieuws brengen met opinie, volgens mij doet de NOS dat al jaren, dus zo vernieuwend is het niet.

En "De Wedstrijden" (wat een ongelovelijk verschrikkelijke naam) ga ik vanavond ook kijken. Ben alleen bang dat het me enorm gaat irriteren en tegenvalt. Wat grappig die sms-spelletjes.

Spijkerman ga ik natuurlijk weer kijken, want Spijkerman (de Bob Saget van de NL-tv) is altijd lache om af te kraken, zo a-grappig is die man met z'n amateur-cabaretiers.

Ik vraag me alleen af waarom miljairdair als De Mol zo'n commerciële pulpzender wil neerzetten. Hij kon het beter Breezah-tv noemen, met dat Big Brother (uitgemolken koe) en Expeditie Robinson. En om de 14 minuten reclame is nog erger dan RTL.
pi_29628796
Ik heb er gisteravond 4 keer langs gezapt en 4 keer was er reclame, mijn eerste indruk is dus niet zo heel goed
A mind with a heart of it's own
pi_29628897
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:28 schreef Nano het volgende:

[..]

Het is fris, nieuw, verfrissend en heeft leuke programma`s en presentatoren.

En al die zeikers die tegen Talpa zijn, moeten snel aan een kille dood sterven.
De eerste Talpemist is ontstaan
pi_29628965
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:59 schreef The_Viper het volgende:

[..]

De eerste Talpemist is ontstaan
.

Snap niet dat je zo'n pulpzender kan verdedigen.
pi_29629028
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
Ik word doodziek van die Talpa-adepten. Ga aandelen Royal Shell kopen ipv Talpa of Versatel .
Ik word kotsmisselijk van jou
quote:
Overigens geef ik Talpa wel een kans hoor. Ik ga NSE proberen te kijken, denk niet dat het veel wordt, maar dan kan het alleen maar meevallen. Zij het niet dat Beau van Erven Dorens net zo vindt praten als hij in de Scarletspotjes doet. Wat een macho-mannetje is dat toch. NSE wil nieuws brengen met opinie, volgens mij doet de NOS dat al jaren, dus zo vernieuwend is het niet.
NSE wordt hopelijk een leuk luchtig informatief programma voor onder het eten.
quote:
En "De Wedstrijden" (wat een ongelovelijk verschrikkelijke naam) ga ik vanavond ook kijken. Ben alleen bang dat het me enorm gaat irriteren en tegenvalt. Wat grappig die sms-spelletjes.
De Wedstrijden was gisteren goed te doen. Lange samenvattingen, statistieken, analyses. Interviews rondom elke wedstrijd. Niet persee de topploeg als eerste. SMS-spelletjes zijn er niet en de reclames is relaxed om dan te kunnen pissen of bier te halen.
quote:
Spijkerman ga ik natuurlijk weer kijken, want Spijkerman (de Bob Saget van de NL-tv) is altijd lache om af te kraken, zo a-grappig is die man met z'n amateur-cabaretiers.
Ik vrees met grote vrezen. Zeker als het van het niveau van gister was
quote:
Ik vraag me alleen af waarom miljairdair als De Mol zo'n commerciële pulpzender wil neerzetten. Hij kon het beter Breezah-tv noemen, met dat Big Brother (uitgemolken koe) en Expeditie Robinson. En om de 14 minuten reclame is nog erger dan RTL.
Om de 14minuten reclame is bullshit. 2x een blok reclame is net zoveel als bij SBS of RTL.
pi_29629308
Wat Beau zei over ik ga dingen vragen die niemand anders vraagt, had ie gisteren een hele goede
tegen Linda de Mol: hoeveel tv's heb je eigenlijk. Dat zullen er wel heel wat zijn, want ze antwoorde niets.
Hell To The Liars
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:39:34 #257
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_29630101
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

Om de 14minuten reclame is bullshit. 2x een blok reclame is net zoveel als bij SBS of RTL.
Ik denk dat er zelfs minder reclame te zien zal zijn dan bij RTL. RTL heeft een Luxemburgse licentie, die staat meer reclame per uur toe dan de Nederlandse licentie van Talpa. Daarom is Yorin nu ook RTL7 geworden. RTL was het gezeur (en de boetes) van het Commissariaat voor de Media over teveel reclame op Yorin helemaal zat. Dus is het een Luxemburgse zender geworden
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:00:55 #258
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_29630712
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:54 schreef pberends het volgende:

NSE wil nieuws brengen met opinie, volgens mij doet de NOS dat al jaren, dus zo vernieuwend is het niet.
De NOS is de laatste tijd behoorlijk afgezakt. Ze houden vast aan een bepaalde politieke stroming (links omdat het kabinet Balkenende er een puinzooi van maakt, en ze proberen dat kabinet beneden te halen), ze komen met komkommernieuws (ik vind zelf dat Editie NL met beter nieuws komt dat de NOS), nieuws moet per se uit de randstad of vooral uit de regio 020 komen. IMHO geef ik Talpa een kans met NSE en vrees ik dat er bij de NOS een grote re-organisatie moet komen en Hart van Nederland is
quote:
Een ezelsbruggetje:

Breezah-TV omvat:

• BNN (Omdat er alleen maar trash-programma's worden uitgezonden, die niets betekenen voor de cultuur, zoals ONM en Costa.)
  • NET 5 (Ze zenden alleen maar vrouwenseries uit, maar het blijkt dat de Breezahs deze series ook moeten kijken om erbij te horen. Dat is de reden waarom de dinsdagavond bij mij of quiz-avond of voetbal-avond is.)
  • TMF, The Box en MTV (Waar houden Breezahs van? Chatten, seks en alcohol. TMF en The Box waren ooit vooraanstaande muziekzenders die van elke genre muziekclips uitzonden. MTV was dat ook, maar moest zonodig op een andere koers varen en TMF en The Box annexeren, waardoor dit trio alleen maar baggerprogramma's uitzendt. Deze drie zenders kijk ik tegenwoordig zeer, zeer, zeer sporadisch.)
  • pi_29630811
    Voetbalcommentaar bij de meeste wedstrijden van gisteren was V-E-R-S-C-H-R-I-K-K-E-L-I-J-K-!-!

"Ja die voorzet is gevaarlijk! Ja! Jaa! Jaaaaa! Jaaaaaaaa! Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrodaaaaaaaaaaaaaa!"

Zo kinderlijk. Jezus! Dacht effe dat het Bassie was

Te lang doorlullen over een wedstrijd.
    Niet precies aangegeven wanneer welke samenvatting komt. etc. etc.

Dag Talpa
    pi_29630813
    Talpa is gewoon weer een campingzender extra erbij. Het is dat ze de voetbalrechten hebben, anders had ik ze niet eens voorgeprogrammeerd. Ik bedoel: Gordon…
      zondag 14 augustus 2005 @ 16:35:23 #261
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_29631804
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 16:04 schreef dioretix het volgende:
    Talpa is gewoon weer een campingzender extra erbij. Het is dat ze de voetbalrechten hebben, anders had ik ze niet eens voorgeprogrammeerd. Ik bedoel: Gordon…
    Ik vind Gordon eigenlijk wel leuk
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_29631865
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik vind Gordon eigenlijk wel leuk
    ik ook. liever hem dan Jensen ( )
    pi_29634609
    Ouderwets vermaak met Rolf Wouters
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:18:16 #264
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_29634664
    Wel raar dat beeld met die enorme balken! Foutje ofzo?
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:20:34 #265
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_29634711
    Talpa op zaterdagavond meteen marktleider.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_29634719
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:18 schreef WebForce het volgende:
    nepbreedbeeld .
    NOS en BBC weten dat wel fatsoenlijk uit te zenden.
    pi_29634734
    En ik kijk nu ongeveer 30 seconden en zie al het eerste sms-spelletje .
    pi_29634742
    quote:
    Breedbeeld, zie je steeds vaker
    pi_29634781
    quote:
    Er worden een klein balkje boven en een groter balkje beneden toegevoegd door talpa zelf, gister was het ook al bij alle programma's, ook bij de 4:3-programma's en daarnet ook bij de reclame... Waarom echt?
    Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
    pi_29634802
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef popolon het volgende:
    Talpa op zaterdagavond meteen marktleider.
    Nou, eerst nog maar een paar weken aankijken.

In ieder geval is er ook lof: klik hier
    pi_29634836
    Ze hebben Rolf Wouters dus ook weer opgegraven met een voor hem typisch hysterische spelshow...

Leuk voor hem dat ie weer ergens aan de bak komt maar of wij er nou zo blij moeten zijn, ik weet het niet...
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_29634837
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

Breedbeeld, zie je steeds vaker
    Het is geen echt breedbeeld .
      zondag 14 augustus 2005 @ 18:26:18 #273
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_29634853
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

nepbreedbeeld .
    NOS en BBC weten dat wel fatsoenlijk uit te zenden.
    Was gister niet zo?
    pi_29634879
    Ik vind het geweldig dat Rolf Wouters weer een spelshow presenteert. Echt weer ouderwets vermaak op de buis.
    You only live once so live your life to the fullest!
    pi_29634905
    quote:
    Op zondag 14 augustus 2005 18:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Was gister niet zo?
    Jawel. Bij dat openingsprogramma van Beau en Linda was dat 'tzelfde.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')